Löytyykö naisia jotka pitävät siitä kun mies riisuu teidät ja hyväilee rintoja ja nännejä ja hitaasti pistää käsi haarojen ja hyväilee klitorista työntää pari sormea pillun ja alkaa runkkaa. Ottakaa yhteyttä olen vanhempi mies kaiken ikäiset naiset käy asun Salossa.
Naisen hyväily ja sormettaminen
45
563
Vastaukset
- Anonyymi
Naisena tykkäisin mitä kirjoitat. Mirja 51v
- Anonyymi
Missä päin sinä olet? voitaisiin ihan hyvin tehdä sitä tekisi kyllä mieli jos naisen kanssa pääsisi. Tule käymään niin voidaan nauttia yhdessä. Kenneth
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin sinä olet? voitaisiin ihan hyvin tehdä sitä tekisi kyllä mieli jos naisen kanssa pääsisi. Tule käymään niin voidaan nauttia yhdessä. Kenneth
Salon likellä olen. Oletko siisti mies ja terve täysin. Kaverillani onnistu tollanen, pitää päästä ..heti työntyy sisään ja laukee hetkessä. Naisena haluan hempeilyä aluksi ja pitkää nautintoa. Mirja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salon likellä olen. Oletko siisti mies ja terve täysin. Kaverillani onnistu tollanen, pitää päästä ..heti työntyy sisään ja laukee hetkessä. Naisena haluan hempeilyä aluksi ja pitkää nautintoa. Mirja
Pitkässä suhtees moni mies unohtaa naisen tarpeet. T. N 44v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt vihjailla miehelleni miksi aina kiire päästä yhtymään kun tietää saanti varmaa. Mirja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok olen minä siisti ja terve. Kyllä minä voin antaa sinulle hempeily ja nautinto. Koska sinä voisit tulla nauttimaan? laita s-posti mihin voi vastata sinulle missä paikassa olen. Kenneth
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin sinä olet tekisikö mieli vähän hyväilyä ja nautintoa ota yhteyttä niin voidaan sopia koska voidaan tavata tekisi kovasti mieli saada antaa naiselle hyvää olo ja nautintoa. T. Kenneth
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok olen minä siisti ja terve. Kyllä minä voin antaa sinulle hempeily ja nautinto. Koska sinä voisit tulla nauttimaan? laita s-posti mihin voi vastata sinulle missä paikassa olen. Kenneth
Kiva sulla paikka, laitan viestin viikon loppuna juuri töissä. Miten sun aikataulu alku viikosta. Mirja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva sulla paikka, laitan viestin viikon loppuna juuri töissä. Miten sun aikataulu alku viikosta. Mirja
Hei Mirja! Saatko orgasmin sormettamalla jos suutelen samaan aikaan. T. M 40v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Mirja! Saatko orgasmin sormettamalla jos suutelen samaan aikaan. T. M 40v
Aika moni nainen lisäkseni varmaan saisi, kuten itsekkin kiihotun miehen suudellesssa jos kädet ja sormet vielä osaavat. Mirja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle sopii koska tahansa kunhan vaan saan tietää ajoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle sopii koska tahansa kunhan vaan saan tietää ajoissa.
Vuoden vaihteen jälkeen aikaa.
Oliko sinulla ilmoitus seksitrhvit sivustolla, jotenkin nimesi jäi mieleen kun lueskelin. Mirja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinulla ilmoitus seksitrhvit sivustolla, jotenkin nimesi jäi mieleen kun lueskelin. MirjaHuomenta Mirja.
Lueskellut keskustelua olet aidosti miehen puutteessa, miehes tajuu laisinkaan. T. Markku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta Mirja.
Lueskellut keskustelua olet aidosti miehen puutteessa, miehes tajuu laisinkaan. T. MarkkuKyllä ollut pitkään oikeessa olet.
Seksitrehvit sivustolta katsellut ilmoituksia, kesällä löysinkin ihanan varatun miehen. Asuu kauempana tapaaminen vaatii järjestelyä hankalaa siksi. Mirja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinulla ilmoitus seksitrhvit sivustolla, jotenkin nimesi jäi mieleen kun lueskelin. MirjaEikö sinulla olisi aika ensi viikolla tekisi mieli päästä hieroa tissejäsi ja runkkaa pillu niin että saisit kunnon orgasmi. Voi olla että joskus on ollut seksitreffit sivuilla ilmoitus. Mieti jos pääsisit ensi viikolla.Kenneth
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla olisi aika ensi viikolla tekisi mieli päästä hieroa tissejäsi ja runkkaa pillu niin että saisit kunnon orgasmi. Voi olla että joskus on ollut seksitreffit sivuilla ilmoitus. Mieti jos pääsisit ensi viikolla.Kenneth
Hei. Mieli kyllä tekee ja orgasmi tekis hyvää tai useampi. Katsotaan alku viikosta en lupaa vielä. Mirja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Mieli kyllä tekee ja orgasmi tekis hyvää tai useampi. Katsotaan alku viikosta en lupaa vielä. Mirja
Se olisi todella ihana päästä puuhaa kanssasi miten on kostuuko pillusi kun ajattelet että vieras mies hyväilee ja purista rintoja ja työntää sormet pillun ja runkkaa sinua oikei kunnolla.Kenneth
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi todella ihana päästä puuhaa kanssasi miten on kostuuko pillusi kun ajattelet että vieras mies hyväilee ja purista rintoja ja työntää sormet pillun ja runkkaa sinua oikei kunnolla.Kenneth
Kosteena nytkin kun luen viestejäsi, mikä sen kiihottavampaa kun mies aidosti haluaa. Kyllähän vieras ekalla kerralla saa kehon sekaisin molemmilla, kun tiedä miltä toinen tuntuu ja miten pitää hyvänä. Mirja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit löytää kiimasen kaverin saat kunnolla miestä. T. Markku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit löytää kiimasen kaverin saat kunnolla miestä. T. Markku
Toivottavasti Kenneht samoin löytänyt. Mirja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosteena nytkin kun luen viestejäsi, mikä sen kiihottavampaa kun mies aidosti haluaa. Kyllähän vieras ekalla kerralla saa kehon sekaisin molemmilla, kun tiedä miltä toinen tuntuu ja miten pitää hyvänä. Mirja
Miten on Mirja onko sinulla kovin märkä pillu minusta olisi ihana saada nuolla sitä ennen kun työntää sormet syvälle sinun pillusi välillä ottaa ne ulos välillä ja sitten nuolla taas ennen kun työntää sormet takaisin pillun ja alkaa runkkaa niin että saat kovan orgasmin niin että täriset ennen kun jatkaa uudestaan niin että seuraava orgasmi tule sinulle. Miten on kun ajattelet tätä laitatko sormet pilluusi ja runkkaat itselle orgasmin minun tekisi mieli olla siellä ja menisin jalkojen välin ja nuolisi ja laittaisin sormet pillun ja runkkaisin.Kenneth
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on Mirja onko sinulla kovin märkä pillu minusta olisi ihana saada nuolla sitä ennen kun työntää sormet syvälle sinun pillusi välillä ottaa ne ulos välillä ja sitten nuolla taas ennen kun työntää sormet takaisin pillun ja alkaa runkkaa niin että saat kovan orgasmin niin että täriset ennen kun jatkaa uudestaan niin että seuraava orgasmi tule sinulle. Miten on kun ajattelet tätä laitatko sormet pilluusi ja runkkaat itselle orgasmin minun tekisi mieli olla siellä ja menisin jalkojen välin ja nuolisi ja laittaisin sormet pillun ja runkkaisin.Kenneth
Mirja kaipaa myös kyrpää kunnol. T. Markku
- Anonyymi
Mulla tekis mieli tunkea kikkeli vaginaan ja laittaa oma ja naisen keho siemennesteen peittoon ja hieroa myös siemennestettä tisseihin. Se kiihottaa kun nainen pesee mut siemennesteestå
- Anonyymi
Mirja saisit istua kasvojeni päällä niin saan nuolla ja imeä sinulle orgasmeja.
Haluaisin sinun ihania sqruittausnesteitäsi juoda .
T. Hyvävartaloinen 65v mies Turusta .
Luonani .- Anonyymi
Aika ihanalta kuulostaa kyllä nauttisin, vuodan herkästi aika runsaasti. Mirja
- Anonyymi
Todella ihanaa
Kun saisimme toteutettua sen 😘
M65 Turku- Anonyymi
Mieheni nuollut vuosiin vaikka paikkani kunnossa, pitkä suhde vie mielen kiinnon ilmeisesti. IiTTYhdyntäkin nopeeta et itse laukee, pääse itse nauttii laisinkaan. Mirja
Anonyymi kirjoitti:
Mieheni nuollut vuosiin vaikka paikkani kunnossa, pitkä suhde vie mielen kiinnon ilmeisesti. IiTTYhdyntäkin nopeeta et itse laukee, pääse itse nauttii laisinkaan. Mirja
Mirja, sinäkin Salosta?
- AnonyymiUUSI
vellup60 kirjoitti:
Mirja, sinäkin Salosta?
Olen kyllä. Mirja
- Anonyymi
Itse ainakin nautin kun saa tuottaa naiselle nautintoa pitkään"Vikkelillä soittajansormilla"... 🙂M52 Päijät-Häme
- Anonyymi
Asiahan pitää sitten korjata .👅
T.65v Turku- Anonyymi
Tää loppu kuukausi kiireinen ymmärrettävistä syistä. Vuoden vaihteen jälkeen voisi ottaa aikaa itselle, saisit maistaa miltä maistun. Tykätessä voitais tavata jatkossakin kun asia pysyy kahden välisenä. Mirja
- Anonyymi
Ihanaa
Miten voisimme viestitellä toisillemme henkilökohtaisemmin ?
😘 - Anonyymi
Olisihan se kiva hyväillä ja suukotella nuorempaakin naista jos löytyisi sellainen sopiva yhteys .
Ilman kiirettä touhuamme kiihoittaen tai voin kiihoittaa myös pelkästään sua nainen
M 54 Pohjois-savo. Luotettava mies vailla hellyyttä. - Anonyymi
Netti on paras paikka hakea seuraa! Löytyy kumminkin puolin sitä mitä on halunnut.
- Anonyymi
Niinhän sitä kuvittelisin, mutta ei täältä löydy ainakaan mitään järkevää ja ei myöskään tuolta treffiosipn puolelta . On kokeiltu molempia puolia pidemmän aikaa jo. Enkä ole pelkän seksin perässä
M 54v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä kuvittelisin, mutta ei täältä löydy ainakaan mitään järkevää ja ei myöskään tuolta treffiosipn puolelta . On kokeiltu molempia puolia pidemmän aikaa jo. Enkä ole pelkän seksin perässä
M 54vMie löysin joku aika sitten varatun rouvan, ittekin varattu oon. Aluksi viestiteltiin sit tavattiin kahvilas, kahviteltiin juteltiin ilman aristelua. Viikko siitä tavattiin mökilläni, saunottiin ja naitiin useempi tunti. T. Ukm 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie löysin joku aika sitten varatun rouvan, ittekin varattu oon. Aluksi viestiteltiin sit tavattiin kahvilas, kahviteltiin juteltiin ilman aristelua. Viikko siitä tavattiin mökilläni, saunottiin ja naitiin useempi tunti. T. Ukm 56v
Onneksi olkoon 🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie löysin joku aika sitten varatun rouvan, ittekin varattu oon. Aluksi viestiteltiin sit tavattiin kahvilas, kahviteltiin juteltiin ilman aristelua. Viikko siitä tavattiin mökilläni, saunottiin ja naitiin useempi tunti. T. Ukm 56v
OnnenPekka🙂Löytäisinpä itsekkin, jokin ajatuksessa kiehtoo.T.Varattumies53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OnnenPekka🙂Löytäisinpä itsekkin, jokin ajatuksessa kiehtoo.T.Varattumies53
Kauan kyl etsin sit tärppäs, vieläpä pyöreähkö iso rintainen, tykkään sellaisesta. Mikä parasta aivan mieletön kyrvän perään, aina kun tapaamme heti haluu imee. Vaki suhde toimii hyvin, silleen onnen pekka oon. Ukm 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauan kyl etsin sit tärppäs, vieläpä pyöreähkö iso rintainen, tykkään sellaisesta. Mikä parasta aivan mieletön kyrvän perään, aina kun tapaamme heti haluu imee. Vaki suhde toimii hyvin, silleen onnen pekka oon. Ukm 56v
Kyllä,luomu on parasta 🙂Varattumies53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä,luomu on parasta 🙂Varattumies53
Karvoitus kunnollinen upeeta kyrpä työntää vakoon. Ukm 56v
- Anonyymi
Voi kun saisi sormettaa oikein limaista pillua
- Anonyymi
Sanoppa muuta, välillä nuolla limaa sormista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949