Eikö siellä Keskisellä oikein kauppa käy kun pitää myydä Marimekon tuotteita melkein puoli-ilmaiseksi?
Keskisen kyläkaupan tarjoukset
11
212
Vastaukset
- Anonyymi
Älä kuitenkaan mene varastamaan nalleja! Minä vein ne kaikki!
- Anonyymi
Ei käy kauppa Keskisellä niin kuin ei käy muuallakaan. Kauppoja, baareja, liikkeitä ja tehtaita kaatuu viikottain. Ei ole kansalla enää rahaa käydä ostoksilla. Rahat menevät porvareiden liiveihin.
- Anonyymi
Jep, Petosjytkyhallitus tuhoaa suomen ja kurjistaa tavis kansan..
- Anonyymi
Ekkö oo huamannu jotta jaka kaupas on alennusmyytiä
- Anonyymi
Marimekon tuotteissa on niin paljon joutavaa katetta, jotta hinnan voisi jakaa neljällä
Oli tosi hiljaista kaupalla vain myyjiä ei asiakkaita
- Anonyymi
siinä oli sitten hankalaa varastaa nallekarhuja?
- Anonyymi
Ideaparkista ei meinannut löytää yhtäkään autopaikkaa.Autoja oli puolet enemmän kuin keskisen kaupan pihoilla.
Keskinen tuntui ennen suurelta mutta kun menet ideaparkkiin.Se vasta suuri onkin.
Erikoisliikkeitä on hehtaarikaupalla.
Kävin Clas Ohlsdonilla XXL ässä jne.
Tarkoitus on tälläviikolla käydä myös keskisenmäellä vaikka ei se enää rahallisesti kannata.Mikon kauppa on vielä halpa.Toinen kauppa joka on ideaparkin vieressä Sopuraha on myös aina täynnä.
Se on halpa ja tuo mieleen vanhan kunnon
Keskisen kyläkaupan 90 luvulta - AnonyymiUUSI
Sitä myydään mitä ostetaan eli tämän joulun ehdoton myyntihitti on Marimekko. Ensi jouluna jotain muuta, esim. Aarni.
- AnonyymiUUSI
Vesa ajoi Toivon kanssa Mersun ojaan kun oli lumimyräkkä.Nyt kypsyi Suomen joulunviettoon ja huonoon myyntiin ja lähti Brasiliaan Toivo Jalo Urmas Aatos Keskisen kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949