Eikö siellä Keskisellä oikein kauppa käy kun pitää myydä Marimekon tuotteita melkein puoli-ilmaiseksi?
Vastaukset 17
- Anonyymi
Älä kuitenkaan mene varastamaan nalleja! Minä vein ne kaikki!
- Anonyymi
Ei käy kauppa Keskisellä niin kuin ei käy muuallakaan. Kauppoja, baareja, liikkeitä ja tehtaita kaatuu viikottain. Ei ole kansalla enää rahaa käydä ostoksilla. Rahat menevät porvareiden liiveihin.
- Anonyymi
Jep, Petosjytkyhallitus tuhoaa suomen ja kurjistaa tavis kansan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, Petosjytkyhallitus tuhoaa suomen ja kurjistaa tavis kansan..
Äänestän kokoomusta myös seuraavissa vaaleissa. Kommarit kyykkyyn.
- Anonyymi
Ekkö oo huamannu jotta jaka kaupas on alennusmyytiä
- Anonyymi
Marimekon tuotteissa on niin paljon joutavaa katetta, jotta hinnan voisi jakaa neljällä
- Anonyymi00014
Niinpä, mutta vaikka niitä myytäisiin miten isolla alennuksella, tähän asuntoon niitä tuotteita ei osteta!
Oli tosi hiljaista kaupalla vain myyjiä ei asiakkaita
- Anonyymi
siinä oli sitten hankalaa varastaa nallekarhuja?
- Anonyymi
Ideaparkista ei meinannut löytää yhtäkään autopaikkaa.Autoja oli puolet enemmän kuin keskisen kaupan pihoilla.
Keskinen tuntui ennen suurelta mutta kun menet ideaparkkiin.Se vasta suuri onkin.
Erikoisliikkeitä on hehtaarikaupalla.
Kävin Clas Ohlsdonilla XXL ässä jne.
Tarkoitus on tälläviikolla käydä myös keskisenmäellä vaikka ei se enää rahallisesti kannata.Mikon kauppa on vielä halpa.Toinen kauppa joka on ideaparkin vieressä Sopuraha on myös aina täynnä.
Se on halpa ja tuo mieleen vanhan kunnon
Keskisen kyläkaupan 90 luvulta- Anonyymi
Lapuan-nössö kirjoitti:
Voipi vetskulla olla pian loppuun myyntipäivät edessä
Sitähän saat odottaa. Sama virsi 80-luvulta asti. Taitaa sulta loppua aika ennen keskistä
- Anonyymi
Sitä myydään mitä ostetaan eli tämän joulun ehdoton myyntihitti on Marimekko. Ensi jouluna jotain muuta, esim. Aarni.
- Anonyymi
Vesa ajoi Toivon kanssa Mersun ojaan kun oli lumimyräkkä.Nyt kypsyi Suomen joulunviettoon ja huonoon myyntiin ja lähti Brasiliaan Toivo Jalo Urmas Aatos Keskisen kanssa
- Anonyymi00015
🤣😂😅 Toivo noh, kun Vesasta aika jättää, niin Toivo pistää perinnön rahoiksi ja lähtee muillemaille armahille.🤭
- Anonyymi00013
konkurssi, ja samalla menee konkurssiin alavus ja ähtäri
ja niin on tarkotettukin, kaiken takana on Kepu= EU- Anonyymi00016
Kysäisin vähän tekoälyltä tuosta Marimekosta.. Tehdäänkö Marimekon tuotteita Kiinassa?
AI-yhteenveto:
Kyllä, Marimekon tuotteita valmistetaan Kiinassa. Kiina on itse asiassa ollut viime vuosina brändin suurin yksittäinen valmistusmaa, ja siellä tuotetaan erityisesti neuleita, ulkotakkeja ja laukkuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483