Se kohta missä Clubber Clan (mister T) sanoo.
"Hey Woman! Hey woman! I think You need get a real man some night. Dont You? If You really wanna get a Real man, gome on my apartment and I show You, REAL MAN!"
Rocky3
3
520
Vastaukset
- no doubt about it
Toughest man in the universe.
- Maco
nelonen menetteli myös, mutta Rocky sarjat 1-5 katsottuani moneen kertaan...3 ylivoimaisesti paras...1 ehkä henkilökuvaltaan paras...5 olisi saanut jäädä tekemättä(juoni kuivui kokoon, ainoastaan historiikki piti tän leffan hengissä!)
Maco kirjoitti:
nelonen menetteli myös, mutta Rocky sarjat 1-5 katsottuani moneen kertaan...3 ylivoimaisesti paras...1 ehkä henkilökuvaltaan paras...5 olisi saanut jäädä tekemättä(juoni kuivui kokoon, ainoastaan historiikki piti tän leffan hengissä!)
minun mielestä 1 oli paras, se on tehty pienellä budjetilla ja idea on hyvä.
Samaa mieltä että 5 on huonoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947