ja nin ihmisvihaava, näin köyhä ja kaksijakoinen? Olen aina elänyt kivassa maassa jossa on välitetty ihmisistä.
Nyt tämä on erittäin huono maa olla ja elää. Palvelut on lopetettu, kaikki on julmetun kallista, ja työ ei kannata, ja kukaan ei pärjää ilman ruokajonoja, nyt kun kelakin on lähes kuihtunut pois.
Tämä vuosi =rpon takia on tehnyt suomesta elinkelvottoman. Ihmiset joita hän vihaa, vanhukset, sairaat, lapset, opiskelijat, työttömät, eläkeläiset, ON AINA TÄHTÄIMESSÄ , kun suomi tarvi lisää rahaa. Heiltä otetaan ja taas on leikkuri niskassa kaikilla.
Ruotsiin ja norjaan lähteneet ihmiset iloitsevat suurita palkoita eikä tule enää takasin, palkkojen takia. Monet ulkolaisetkin ihmettelevät miten suomalaiset tulee toimeen, hekään ei osta mitään suomesta kun ylihintaisia on kaikki.
Orpo on ymmrtänyt tahalteen kaiken väärin, ei pääministerin pidä kurjuuttaa heikompiosaisia ja kerätä itselleen rahaa talolainan maksuun, eikä presidentin pitää superbileitä kansan laskuun!!!!!!! Mitä mitä on tapahtunut suomelle. Nyt eletään 1950 -1960 lukua, eikä 2024, aivan taaksepäin mennyt eläm.
Kuka pelastaisi suomen ja sen kansan?
Milloin suomesta on tullut näin huono maa asua
51
439
Vastaukset
- Anonyymi
Koitas itse tehdä jotain, ylläpitää palveluita tai tuöllistää ihmisiä. Ei tarvi kysellä kuka tekee, saa toimia.
- Anonyymi
"kukaan ei pärjää ilman ruokajonoja,"
Sinähän olet kertonut olevasi upporikas mutta käyt kun ilmaiseksi saa ruokaa. Eli olet ahne vaikka halveksitkin kyseistä luonteenpiirrettä - poliitikoissa. - Anonyymi
Hintataso on Suomessa erittäin korkea.
Keskittynyt kauppa kuppaa meitä joka mutkassa.
Minulla oli norjalaisia vieraita kesällä, ihmettelivät kuinka te pystytte täällä elämään, hinnat korkeammat kuin siellä.
Ja palkat polkeneet paikallaan kilpailukyky nääs..
.. - Anonyymi
Silloin kun Suomea alettiin "ajamaan" Natoon. Nyt ajetaan kymmenien talojen asukkaat ulos taloistaan kun Natolle tulevia kenttiä "laajennetaan".
Tämä on Nato-Suomea.- Anonyymi
Tuota en ole ajatellutkaan, pitäpä alkaa tutkimaan. Hyvin voi olla noin.
- Anonyymi
Se on kanssa kuinka ongelmallisena itse näkee ympäröivän maailman ni itse olen työkyveläkkeellä eikä tuloihin mitään isoja mullistuksia tullut.Sitä en enään tosiaan haluais että olisin työtön työnhakija.Lähipiirini työelämässä niin työtunteja olis vaikka kuinka paljon tarjolla.Itse en katso valtakunnan uutisia kun saman jauhamista.Se kyllä kyrsii nämä poliittiset päätökset kun mukamas tulee säästöjä.
- Anonyymi
Lämmittää mukavasti kun sonnat lötisevät housuun ja kusi sukkaan, tietysti savossa
t naapurin masa, kuopio. Savo! - Anonyymi
Suomen alamäki ei ole nykyisen hallituksen syytä vaan lukuisten edellisten. Talkouden kelkkaa ei käännetä muutamassa vuodessa vaan todennäköisesti seuraava tai sitä seuraava hallitus kerää pisteen tämän päivän ratkaisuista.
Suomessa oli jonkin aikaa sitten hyvä nousukausi, jolloin olisi pitänyt alkaa säästämään eikä kasvattamaan kustannuksia. Sen hetkiset hallitukset eivät tehneet kuitenkaan muuta kuin kasvattivat menoja. Edellinen marinin hallitus eli tietoisesti paljon velaksi, koska koronan takia ei ollut juuri muita vaihtoehtoja. Tosin kustannusten leikkaaminen olisi pitänyt aloittaa jo silloin, mutta polittisista syistä sitä ei tehty.
Nyt poliitikoilla ei ole muita mahdollisuuksia kuin säästää, jos ei haluta Suomen joutuvan EU:n holhottavaksi.
TAlouden hoitaminen ei ole lyhytjänteistä puuhaa vaan se on vuosikymmenen projekti. Jos tätä ei ymmärretä, niin Suomi ei todellakaan nouse.- Anonyymi
Mutta, miksi se vela hoito maksatetaan suomen köyhillä ja heikommilla sekä vähävaraisilla ihmsiillä AINOASTAAN????
Orpo huutaa et kaikkien pitää osallistua! Mutta osallistuuko nämä rahojen piilottajat, eduskuntalaiset, suuryritysten johtajat ym raha rikkaat??? EI osallistu, heille van tulee lisää. - Anonyymi
Joo , onse vuosikymmenten rojekti kun Orpon hallitus ottaa uutta velkaa 25 % enemmän kuin edellinen . Ei niitä säästöjä oikein synny , kun köyhiltä ei ole oikein mistä enään ottaa ja ideologia estää rikkailta ottamisen .
- Anonyymi
Älä sinä jauha tuota iänikuista mantraa "Nokun edellinen hallitus" Sano vielä, että Marinin syytä tämän hallituksen kaikki töplingit niin saadaan taas kunnon naurut teiltä selittelijöitä!
- Anonyymi
Aika moni joutunut alkaa myydä pipariaan.
- Anonyymi
Joo. minäkin ostin urheiluseuran pipareita ja suklaapalleroita kun yritteliäät nuoret
niitä kaupittelivat. Näin hekin oppivat että rahan eteen pitää jotakin aina tehdä.
Jotkut tyhmät aikuiset kuitenkin makaavat sossutukien varassa.
- Anonyymi
Jos ulkona pakkasta ja paskoo housuun niin vähän aikaa lämmittää toki.Pakkasilla on hieno mennä metsään kakille kun hienosti höyry nousee.
- Anonyymi
Emme taida asua samassa maassa. Minä asun Suomessa ja olen syntyperäinen suomalainen kuten vanhempanikin ja heidän vanhempansakin ja sukua tutkineena löysin ensimmäiset esivanhempani 1500-luvulta. Kaikki Suomesta. Kirkonkirjoista ei löydy muita kuin suomalaisia, sikäli kun on tunnistettavissa…
Itse olen asunut kyllä ulkomailla useita vuosia nuoruudessani, mutta koskaan ei tarkoitukseni ollut muutta pysyvästi pois Suomesta.
En tunnista noita väitteitäsi Suomesta miltään osin. Taantuma, joita säännöllisesti tulee, on nyt Suomen ja koko muunkin Euroopan niskassa. Epäilemättä suurin yksittäinen syy siihen on Venäjän hyökkäyssota kaikkine seurauksineen.
Suomi on kyllä paras maa meille suomalaisille. Ylivoimaisesti.- Anonyymi
Eliitti suomalaisille
- Anonyymi
90 luvulla pankit oikeen tuputti lainoja ottakaa ottakaa,sitten tuli lama niin hu varm oli tiukat paikat monilla kun joutu toisten velkoja maksaan niin eihän suomi mihinkään ole hajoamassa.Edellisen hallituksen oli pakko ottaa velkaa kun oli korona pirulainenkin.Kyllähän tuossa monta vuotta menikin niin että rakennettiin paljon.
- Anonyymi
Jos Suomi ei kiinnosta niin muuttakaa sitten pois ai niin eihän teillä ole kuin sossun tulot.Saakelin kallista ollu viina aina mutta kyll sitä ostetaan.
- Anonyymi
Asia ei ratkea sillä että muuttaa pois. Tänne jää vielä ihmisiä jotka asuu suomessa vaikke olisi varaa.
Asialle pitää tehdä jotian, eikä luikkia karkuun. Asia pitää korjata jotta ihmisillä on paikkamissä asua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia ei ratkea sillä että muuttaa pois. Tänne jää vielä ihmisiä jotka asuu suomessa vaikke olisi varaa.
Asialle pitää tehdä jotian, eikä luikkia karkuun. Asia pitää korjata jotta ihmisillä on paikkamissä asua.Asehdu itse ehdokkaaksi vaikka kunnallisvaaleissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asehdu itse ehdokkaaksi vaikka kunnallisvaaleissa.
En asetu, en halua olla ihminen joka kurjistaa vähävaraisten tai muiden kansalaisten elinoloja. En halua olla valehtelija, en petollinen, en hyväksikäyttäjä, en uhkailija, en epärehellinen ihminen, enkä vihattu ihminen. Politiikka on kaikkea sitä, heikompia väheksyvä ja sorsiva asia. Sitä en halua olla.
Olen hyvä ihminen ja muita ajatteleva, minä en pysty ottamaan köyhiltä ja antamaan miljoonia rikkaille.
Jos yhteisten asioiden hoito on tälläistä mitä orpo tekee, niin en ole siinä mukana, en myöskään ole koskaan äänestänyt, koska en halua rikollisia valtaan, en olla osallisena siinä että siihen saavat valtakirjan. Ei tarvi hävetä äänestämistä. Onneksi olen vielä fiksu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asetu, en halua olla ihminen joka kurjistaa vähävaraisten tai muiden kansalaisten elinoloja. En halua olla valehtelija, en petollinen, en hyväksikäyttäjä, en uhkailija, en epärehellinen ihminen, enkä vihattu ihminen. Politiikka on kaikkea sitä, heikompia väheksyvä ja sorsiva asia. Sitä en halua olla.
Olen hyvä ihminen ja muita ajatteleva, minä en pysty ottamaan köyhiltä ja antamaan miljoonia rikkaille.
Jos yhteisten asioiden hoito on tälläistä mitä orpo tekee, niin en ole siinä mukana, en myöskään ole koskaan äänestänyt, koska en halua rikollisia valtaan, en olla osallisena siinä että siihen saavat valtakirjan. Ei tarvi hävetä äänestämistä. Onneksi olen vielä fiksu.Pah, pahan kaliiberin valehtelija sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pah, pahan kaliiberin valehtelija sinä olet.
okei! Se on sun mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
okei! Se on sun mielipide.
Ja muidenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yhteisten asioiden hoito on tälläistä mitä orpo tekee, niin en ole siinä mukana, en myöskään ole koskaan äänestänyt, koska en halua rikollisia valtaan, en olla osallisena siinä että siihen saavat valtakirjan. Ei tarvi hävetä äänestämistä. Onneksi olen vielä fiksu.Et siis asetu ehdolle, koska et halua rikollisia valtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muidenkin.
Ei täällä muut kritisoineet, vain sinä ja monta kertaa! Ressukat tekee niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis asetu ehdolle, koska et halua rikollisia valtaan.
Juurikin niin, mutta pitikö vastata erikseen, olet ainoa joka haataa täällä riitaa, monella eri vastauksilla. Älä jaksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin niin, mutta pitikö vastata erikseen, olet ainoa joka haataa täällä riitaa, monella eri vastauksilla. Älä jaksa.
Myönnät siis olevasi rikollinen? No, myymälävarkaaksihan sinua on jo arveltu miksi muuten vihaisit kaupan työntekijöitä. Häiritsevät sinun "bisneksiä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asialle pitää tehdä jotian, eikä luikkia karkuun. Asia pitää korjata jotta ihmisillä on paikkamissä asua.Rikkaat on luikkinu jo muihin maihin asusteleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yhteisten asioiden hoito on tälläistä mitä orpo tekee, niin en ole siinä mukana, en myöskään ole koskaan äänestänyt, koska en halua rikollisia valtaan, en olla osallisena siinä että siihen saavat valtakirjan. Ei tarvi hävetä äänestämistä. Onneksi olen vielä fiksu.Totta. Kadun äänestämistä koska siitä ei mitään hyötyä ole ollut. Hyväksi käyttäjät nousseet valtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Kadun äänestämistä koska siitä ei mitään hyötyä ole ollut. Hyväksi käyttäjät nousseet valtaan.
Lämmittää mukavasti kun sonnat lötisevät housuun ja kusi sukkaan, tietysti savossa
- Anonyymi
Suorasääristen Valtakuntaan täältä lähtevät kaikki.
Älkää purkako vihaanne syyttömiin.
Monet erehtyvät niin.
Peace! Love! - Anonyymi
Eikös täälläkin moni ole Kekkosen aikaa kaivannut? Jos nyt on palattu 1950- ja 1960-luvuille, niin ovat haluamansa saaneet.
- Anonyymi
Joo ei täällä kohta jaksa.
- Anonyymi
Miten olisi kiva vaihtaa ajatuksia jos ei kukaan tahalteen nsäilisi ja haastaisi riitaa?! Ei kaikista tarvi pitää ja saa olla erimieltä, mutta senkin voi tehdä asiallisesti!
- Anonyymi
- verorahat ja laina-rahat haaskataan Suomessa sinne-tänne. Ilman järkeä ja ideaa oman maan kehittämisestä.
- ei rahasta ole pulaa, kun rahaa riittää miljardeja, kaikkine kuluineen, esim..täys ylläpito oleskeluun, pakolais kela-lomiin Suomessa.
- rahaa riittää ulkomaille suurvalta sotiin, nato ja eu maksuihin, sekä jopa afrikkaan , lähi-itään, aasiaan, syvään kehitysmaa korruptioon. Tai ukraina korruptioon. nato cia us globalistien sotaan.
- Se on vain valinta kysymys, hoitaako Suomi omia asioitaan, vai sotkeutuu Suomelle kuulumattomiin ulkomaan asioihin netto-maksajana !!
- Siis yksinkertaista ongelman ratkaisua.
- Lisänä monesti toistetaan ongelmaa, se itse tehty "työvoimapula".. - Kun Pulaa ei ole, jos työvoimapula-aloille koulutetaan riittävästi suomalaisia - esim. hoitajiksi ja lääkäreiksi !! - Pitää muistaa että nämä "pulat" on aivan itse tehtyjä --- siis huonoa politiikkaa.
Ja, juuri osaamattomalla idealismi politiikala, talous- ja ulkopolitiikalla, Suomesta on tehty ulkoa ohjattu yli-velka valtio !! muutamassa vuosikymmenessä ! - Anonyymi
Silloin kun Urpon hallitus aloitti
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut niinpä....
Kukaan ei pelasta Suomea koska kansa on sama kuin valtio.
Surkeaa kansaa surkea valtio. - Anonyymi
Poliitikoista on tullut kieroja valehtelijoita , kannattaisi muistaa myös tulevissa vaaleissa , moraali on nykyisin täysin kateissa , miettikää nyt esim.kristilliset mukana moisissa touhuissa ja selittelevät aivan omiaan välttäen katsomista totuutta silmiin .
- Anonyymi
Mä luulen että Orpon ja Purran hallituksen jälkeen kaikki muistavat mitä kok-peruss. ovat politikoinneet suomen köyhyyteen ja ahdistelleet kansaa, itse eläen leveästi.
Politiikassa on toellakin asiallisuus kateissa, siellä riidellään jatkuvasti ja käydään sellasta sanasotaa, ettei sinne mahdu enää asiallista toimintaa. Toisten syyttely on eduskunnassa ensisijaista.
- Anonyymi
Mitä köyhät äänestää jotain hiton kokoomusta.
- Anonyymi
Ei suinkaan vaan köyhät duunarit on niin tyhmiä, että uskovat demareiden
ylimitoitettuihin vaalilupauksiin ja vielä hairahtuvat äänestämään niitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suinkaan vaan köyhät duunarit on niin tyhmiä, että uskovat demareiden
ylimitoitettuihin vaalilupauksiin ja vielä hairahtuvat äänestämään niitä.Ei ole yhtään puoluetta ,yhtään politiikkoa, joka AJATTELISI IHMISTÄ! He jattelevat silloin kun ovat vaalikeirtuella, silloin tarjotaan pullaa, kahvia, rokkaa, karkkia, ja vaikka mitä pöydät notkuen, ja niitä valheellisia juttuja ja lupauksia suoltavat silmät punaisina. Sen hetken, ja kun vaalit on ohi ja tullut hyvä osuma, niin HUPSIS, ei muistukkaan mieleen mitä tuli luvattua. Silloin se ihminen unohtuu, ja lupaukset heittää härän persettä!
Yksikään pilitiikko ei ajattele ihmistä vaan itseään joka HUPSIS saa kaiken ilmaiseksi ja vielä enemmän, ja kansa unohtuu. Yksikään ei ajattele muuta kun SUURTA TILIPUSSIA joka on käden ulottuvilla.
Orpon ja Purran lupauksethan oli täyttä sontaa, nyt he ovat hirviöitä kansaa kohtaan.
Katsokaapa mitä ne seuraavissa eduskuntavaaleissa lupaa ja esiintyy, ollaan mielinkielin ja luvataan taas vaikka mitä!
Ja älytöntä kyllä, ihmiset uskoo ja äänestää. Ne jotkut sinisilmäiset ihmiset jotka ei ikinä opi, että politiikka on puhetta, ei tekoja, Yksikään politiikko ei ole rehellinen. - Anonyymi
Koska jotkut köyhöt ymmörtövät, mikä Suomelle on parasta.
- Anonyymi
UrpoOrpo ja hänen hovinsa arvomaailma on hyvä julma ja hyvin lyhynäköinen. Äärioikeistolainen ei ymmärrä eikä omaa humaaniutta lainkaan, hänelle on minä itse ykkönen ja seuraavana tulevat hännystelijät ja wanne-beet, muut ovat ihmisroskaa
Kuolinvuoteella jokainen toki viisastuu, mutta sepä ei hyödytä heikompia ja niitä, jotka tarvitsevat tukea toisilta ihmisiltä.
Suomen nykyhallitus on häpeäpilkku nyt ja tulee olemaan myös Suomen historiassa. - Anonyymi
Silloin, kun ns. sosiaalinen media houkutti käyttäjänsä uppoamaan kupliin, joissa tapaa vain samanmielisiä.
Pitkäaikatyötön - Anonyymi
Milloin saamme suuren taxi uudistuksen toimimaan,
tai lisää lika jäte kaivojen unelmaa toteutumaan ?
Tai vaarallisen turpeen täysin kiellettyä ?
- Lapsellinen politiikka on rakentanut vuosikymmenien aikana tämän yli-velka Suomen.
Ei super naiivit idealistit herää unelmistaan.... Naivismi on kuin uskonto...
Ja uskonnot ja uskomukset ohjaavat politiikka, se johtaa köyhyyteen ja sotaan.
Vuosikymmenien politikoinnin tulos on yli-velka Suomi.
Tuhon Asialla ovat olleet viher va. ja oikeiston markkina Liberalismi uskoiset.
Monia hallituksia ja puolueita on ollut ja tuloksena on yli-velka Suomi.
- Syy velkaantumiseen ja köyhtymiseen ja turvattomuuteen on idealismi politiikka, lapselliset poliitikot ja puolueet, lapsellinen politiikka. Ahne eturyhmä politiikka.
Nykyinen Suomi on turvaton, menneisyyteen, uskonto harhoihin vaipuva maa,
kehittymätön, turvaton, lasten raiskaus maa. Lasten sukuelinten silvonta maa. Eläimiäkin uskonto kidutus teurastetaan suuria määriä. julmasti, yms..
Viher vas. ja markkinaliberalistien suosima super naiivi monikulttuuri harha tuhoaa oman kulttuurin ja hyvinvoinnin. Elintaso ja palvelut heikkenee.
Se uskomus, luulo, anarkia, tuho, trendikäs monikulttuuri harha, se ei ole toiminut missään maassa, huom !
- Ja yleensä hyvä kehitys toimii vain luonnollisesti, hitaasti , rajoitetusti, hallitusti. Muuten toimien, hallitsemattomasti, liian äkkinäisesti toimien, asiat menee segregaatio politiikaksi ja yleiseksi turvattomuudeksi. Siitä meillä on esimerkit olemassa.
Osaamattomalla talous- ja ulkopolitiikalla Suomesta on tehty köyhtyvä eu nato siirtomaa.
Itsenäisyyttä ei enää ole.
Raha ja elintaso virtaa Suomesta ulos.
Osaamattoman politiikan vuoksi olemme selvästi vain uhreja ! - Anonyymi
Suomi on pilattu osaamattomalla johtajuudella, jota on harrastettu aina. Nyt orpon aikana mitta suhteet on vaan hurjat, kaikkea leikataan kaikki ajetaan alas mitä suomessa on ollut. Ihmiset on orpon vihan kohde, ja hän luulee olevansa suurikin diktaattori, joka tuhoaa suomen täysin. Parin vuoden päästä uskon että suomi on niin alkeellistunut, että täällä ei asu enää kuin se itse.
- Anonyymi
Sinä vajakki se jaksat paasata. Ja mikset jaksaisi eihän sinulla muutakaan tekemistä ole.
- Anonyymi
Eihän eduskunnassa tarvi osata mitään, ei tarvi olla koulutusta, eikä kokemusta. Sinnehän haetaan täysin avoimella haulla, , ihan vaan ilmoittaudut vaaleissa ehdokkaaksi. Sitten tutut ja sukulaiset äänestää sut eduskuntaan, niin vot vot... puskasta löytynyt tyyppi sinne vaan hoitamaan suomen asioita!!! Heheeee... mitään ei tarvi osata, ja osaamattomuudesta saat muhkeet palkat ja edut, joista köyhä voi vaan haaveilla.
Köyhä ei saa edes kala ateriaa joka kuukausi, ja ministerit kitisee kun saa kolme kala ateriaa peräkkäin ilmaseksi eikä tule kinkkua ja gurmeeta joka päivä monta kertaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän eduskunnassa tarvi osata mitään, ei tarvi olla koulutusta, eikä kokemusta. Sinnehän haetaan täysin avoimella haulla, , ihan vaan ilmoittaudut vaaleissa ehdokkaaksi. Sitten tutut ja sukulaiset äänestää sut eduskuntaan, niin vot vot... puskasta löytynyt tyyppi sinne vaan hoitamaan suomen asioita!!! Heheeee... mitään ei tarvi osata, ja osaamattomuudesta saat muhkeet palkat ja edut, joista köyhä voi vaan haaveilla.
Köyhä ei saa edes kala ateriaa joka kuukausi, ja ministerit kitisee kun saa kolme kala ateriaa peräkkäin ilmaseksi eikä tule kinkkua ja gurmeeta joka päivä monta kertaa.Persaukisilla on olettamus rikkaiden pitäisi ymmärtää köyhien oloja ja olla vaatimattomia. Lopeta kitiseminen osta sinäkin kinkkua kelan maksupäivänä jos et ruokajonosta saa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765