Jos on neitsyt vielä 34-vuotiaana

Anonyymi-ap

Onko silloin neitsyt ikuisesti?

10

151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse päättä se asian,

• Anonyymi

Eli neitsyyden voi menettää missä iässä tahansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin! Mutta harva säilyttää neitsyytensä paljon yli 20, vielä harvempi koko elämänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin! Mutta harva säilyttää neitsyytensä paljon yli 20, vielä harvempi koko elämänsä.

Tunsin kerran erään naisen joka oli lähempänä 90 ikävuottaan ja sanoi että ei koskaan ollut kenenkään miehen kanssa koska säästää itsensä jeesukselle .en tiedä mihin lahkoon hän kuului, mutta oli rakastunut nuoruudessaan johonkin mieheen joka oli ollut naimisissa , mies ei edes tiennyt että nainen oli rakastunut häneen, silloin oli päätöksensä tehnyt ettei ole kenenkään kanssa .. niin että meitä on moneksi, ilmeisesti kokin hormonaalinen vika samalla kun meni johonkin uskonnolliseen seistiin mukaan .
        Niin että meitä on moneksi

• Anonyymi

itse et voi todelakaan päättää sellaista asiaa, siihen tarvitaan toinen henkilö mukaan

• Anonyymi

Kyselet outoja, luonnollinen naisen kehitys on sitä että siihen kuuluu myös selåksualisuu osana , tavallisesti jo aika nuorena nykyisin . Joten sinusta itsestäsi riippuu miten kauan olet neitsyt . Jos ei sinulla itselläsi ole mitään haluja seksiin niin ilmeisesti se puoli sinussa ei ole kehittynyt .
      Niin että kukin tavallaan, itsestään se riippuu mitä päätöksiä tekee elämäsaään , tiåoiste ei sellaiseen oikein voi tietää sanoa mitään .

• Anonyymi

Minäkin elin 36v. asti seksuaalisesti kokemattomana. Sitten hyvät henkilöt saivat ylipuhuttua minut viinankäytön seurauksista.
      Aloin säästää rahaa. Ostin kk-maksusopimuksella yksiön uudesta talosta. Sain eronneen naisen kumppanikseni.

Pikkuisen Toyotankin hankin. Sillä ajeltiin aina Norjaan asti Ylä-Lapin kautta.

Eipä hänestä enempää. Pannussa on vielä kahvia. Lähenkin tästä hämäräkaffeille. Mukavaa illanjatkoo sinullekin kansalainen!

• Anonyymi

Ei todellakaan. Joku kaunis päivä hän ilmestyy eteesi, siis ihminen joka miellyttää ja se on menoa sen jälkeen.

• Anonyymi

Mikä lohdullisinta - ei koskaan ikuisesti. Itse olen valinnut tuhkaamisen ja sitä myötä uurnahautauksen.
      Suntion kanssa teimme uurnahautauksen vaimollenikin. Karusti ja sotilaallisesti teimme kunniaa hänelle.

Siunaustilaisuudessa itkin kuin pikkupoika kun mieli-virsibiisini lähti soimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8737
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6700
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6469
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5241
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4437
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3491
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3072
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe