Mitä toivotte joululahjaksi?

Anonyymi-ap

Siis jotain realistista. Ei mitään maailmanrauhaa, tai kaikilla olisi hyvä mieli.
Itse toivoisin äitini kutomia villasukkia ja olenkin yleensä saanut sellaiset.

En ymmärrä, miksi minulla tulee niihin aina yhden talven aikana reikä kantapäähän?!
Olen siis kanta-astuja. Joko ihminen tai karhu.
Ehkä karhu, koska tunnen vetoa alunperin Porissa syntyneisiin pikkukarhuihin. Ennen ne olivat lasisia, nykyään metallisia.

>simiti<

10

229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En halua yhtään mitään. Haluan ostaa itselleni sen minkä tarvitsen. Tapaan paljon ystäviä ja tuttuja eri tilaisuuksissa ennen joulua, se riittää. Joulunakin keräännytään yhteisen pöydän ääreen, lahjarumpa on mutta minä katselen vierestä, enkä yhtään kadehdi. En ole vielä nähnyt vuosien varrella yhtään lahjaa joka minulle kelpaisi tai jonka tarvitsisin. Toiselle lahjan valinta on ihan mahdoton, en jaksa keskittyä moiseen. Keräyksiin laitan ja jos tietäisin jonkun yksittäisen tutun ihmisen kovasti jotain tarvitsevan, eikä itse voi sitä hankkia, voisin antaa kohtuullisen summan rahaa. Joulukortteja laitan.
      En tiedä olisiko pitänyt olla tällä mielipiteellä kokonaan vastaamatta kun kysyttiin mitä HALUAT joululahjaksi.

• Anonyymi

Sporttisukkia kolme paria, niitä paksumpipohjaisia missä hengittävä ohuempi yläosa.
      Täsmätoive 🙂, olenko jo ahne jos toivon vastaavia merinovillaisina 🤔

• Anonyymi

Pari tyytyväistä halausta jo riittäisi.

AV

• Anonyymi

Yhdelle voisin sanoa, että "all I want for christmas is you", mutta koska siinä ei ole mitään realistista, niin en mä halua oikein mitään lahjoja. Jos nyt vai rauhallinen ja mukava joulu, niin se riittää hyvin.

• Anonyymi

Polttimon vaihtoa kattolamppuun. Aineetonta.
      Vilma

• En oikeastaan kaipaa mitään lahjoja, enkä paljon piittaa niistä. En tarvitse mitään ja jos tarvitsen tai haluan jotain, niin ostan itse.
      Lapsuudessa lahjat oli se joulun kohokohta. Luulen, etten olisi oikein millänsäkään vaikken saisi mitään lahjoja, kun taas lapsena sellainen olisi romahduttanut koko maailman.

• Mulle lahjat ei ole joulussa tärkeää (lapsena oli kyllä hienoa, kun sai lahjoja). En tartte mitään ihmeellistä. Suklaa, tuikut ja kahvi-tai teepaketti tai molemmat riittää. Jos saan lahjoja, niin tietysti olen niistä iloinen, mutta en pakolla oleta, että mulle tarttis ostaa lahjoja.

• Anonyymi

Jotain käytännöllistä olen toivonut.

- Sheena

• Oman äidin kutomat villasukat on maailman parhain lahja. 🧦🎁😊

• Anonyymi

Viiniä, ehkäpä vaatteita ja ehkä blu-rayn ja karkkia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2726
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      858
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      805
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      802
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe