Mitä toivotte joululahjaksi?

Anonyymi-ap

Siis jotain realistista. Ei mitään maailmanrauhaa, tai kaikilla olisi hyvä mieli.
Itse toivoisin äitini kutomia villasukkia ja olenkin yleensä saanut sellaiset.

En ymmärrä, miksi minulla tulee niihin aina yhden talven aikana reikä kantapäähän?!
Olen siis kanta-astuja. Joko ihminen tai karhu.
Ehkä karhu, koska tunnen vetoa alunperin Porissa syntyneisiin pikkukarhuihin. Ennen ne olivat lasisia, nykyään metallisia.

>simiti<

10

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En halua yhtään mitään. Haluan ostaa itselleni sen minkä tarvitsen. Tapaan paljon ystäviä ja tuttuja eri tilaisuuksissa ennen joulua, se riittää. Joulunakin keräännytään yhteisen pöydän ääreen, lahjarumpa on mutta minä katselen vierestä, enkä yhtään kadehdi. En ole vielä nähnyt vuosien varrella yhtään lahjaa joka minulle kelpaisi tai jonka tarvitsisin. Toiselle lahjan valinta on ihan mahdoton, en jaksa keskittyä moiseen. Keräyksiin laitan ja jos tietäisin jonkun yksittäisen tutun ihmisen kovasti jotain tarvitsevan, eikä itse voi sitä hankkia, voisin antaa kohtuullisen summan rahaa. Joulukortteja laitan.
      En tiedä olisiko pitänyt olla tällä mielipiteellä kokonaan vastaamatta kun kysyttiin mitä HALUAT joululahjaksi.

• Anonyymi

Sporttisukkia kolme paria, niitä paksumpipohjaisia missä hengittävä ohuempi yläosa.
      Täsmätoive 🙂, olenko jo ahne jos toivon vastaavia merinovillaisina 🤔

• Anonyymi

Pari tyytyväistä halausta jo riittäisi.

AV

• Anonyymi

Yhdelle voisin sanoa, että "all I want for christmas is you", mutta koska siinä ei ole mitään realistista, niin en mä halua oikein mitään lahjoja. Jos nyt vai rauhallinen ja mukava joulu, niin se riittää hyvin.

• Anonyymi

Polttimon vaihtoa kattolamppuun. Aineetonta.
      Vilma

• En oikeastaan kaipaa mitään lahjoja, enkä paljon piittaa niistä. En tarvitse mitään ja jos tarvitsen tai haluan jotain, niin ostan itse.
      Lapsuudessa lahjat oli se joulun kohokohta. Luulen, etten olisi oikein millänsäkään vaikken saisi mitään lahjoja, kun taas lapsena sellainen olisi romahduttanut koko maailman.

• Mulle lahjat ei ole joulussa tärkeää (lapsena oli kyllä hienoa, kun sai lahjoja). En tartte mitään ihmeellistä. Suklaa, tuikut ja kahvi-tai teepaketti tai molemmat riittää. Jos saan lahjoja, niin tietysti olen niistä iloinen, mutta en pakolla oleta, että mulle tarttis ostaa lahjoja.

• Anonyymi

Jotain käytännöllistä olen toivonut.

- Sheena

• Oman äidin kutomat villasukat on maailman parhain lahja. 🧦🎁😊

• Anonyymi

Viiniä, ehkäpä vaatteita ja ehkä blu-rayn ja karkkia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe