Kaikissa maissa kerätään, miksi suomi tollo antaa jälleen ilmaisena?
Turistivero suomeen
3
67
Vastaukset
- Anonyymi
Maailman onnellisin kansa maksaa muiden lomailun ja hei, ei haittaa ilmasto.
- Anonyymi
Eikait niitä Helvetti kannata pois ajaa kuten kaikki muut on jo ajettu mm. ulkomaiset investoijat...on ajettu järjettömilllä veroillla ja kovilla kuluilla pois tästä maasta.
Esim. Unkari kasvaa nyt erittäin kovaa vaihtia ja ostovoima kansalla kasvaa kun sinne investoivat monen alan yritykset ja perustavat tehtaita sinne mm- autotehtaita sinne nousee kuin sieniä satellla (ne on pakko Saksasta siirtää pois korkeiden palkka ja energia kustannusten takia)
Pitäs tajuta päivänselvä asia että Raha maahan tulee vain valuutta tuloina...
siis kun valmistamme vientituotteita tai houkuttelemme ulkomaisia turisteja tänne.
Kaikki kotimainen toisten hyysäys ja palvelu ei tuota mitään se pakollinen paha mikä pitää tietenkin olla mutta valuutta tulon maahan pitää olla oikesssa suhteessa ettei maa velkaannu ja että entiset velat voi maksaa pois.
Suomessa kun ei ole tyhmän talouspolitiikan harjoittamisen takia kasvua vientituotteiden valmistuksessa niin on hyvä että turismissa edes on kasvua ja sieltä tulee valuuttaa...
SUOMEEN PITÄ SAADA JOKU JÄRKIMIES JOHTOON ENNEN KUN TÄMÄ MAA ON KONKURSSISSA !
Esim. Björn Whalroos tai Vesa Keskinen tai Toivo Sukari tai joku jolla on näyttöjä...vaikka saatana Teuvo Hakkarainen (se on ainoa politikko jolla on näyttöjä mm. kauppalehdessä oli aikoinaan kokosivun juttu maakuntien menestyjät osiossa kuinka hyvin sen sahan talous oli hoidettu )
Nämä räkänokka politikot joita meillä on ,ei saisi edes nakki koppia pyöritettyä kannatttavasti ! niin miksi sellaiset saa valtiota johtaa ja sotahuuluutta levittää ???- Anonyymi
Jatkoa ....Sotahulluuden lisäksi nämä helvetin LIPERAALI POLITIKOT (Vasemmalta-oikealle ja keikki siltä väliltä) levittää Homouden,Huumeidenkäyttämisen ,Valtion velkaantumisen ja kaiken mooraallittomuuden ilosanomaa.... Ei ihme että tässä maassa kaikki menee päin persettä ja lama pahenee vaan ja kansan moraali menee pilalle...3. Maailmansotahan se tällä menolla tulee...
PITÄS OTTAA JÄRKI KÄTEEN JA ELÄÄ RAUHASSA SOTIMATTA JA KESKITTYÄ OMAN MAAN TALOUDEN HOITOON JA KUNTOON LAITTAMISEEN JA VALTION VELKOJEN MAKSUUN SE ON AINOA OIKEA KONSTI KANSALAISTEN OSTOVOIMAN KASVUUUN...
Tyhmät kansalaiset lakkoilee 10 % palkan korotuksia euroopan kalleimmassa maassa,täällähän pitäs kaikkia kuluja laskea että pärjäämme kilpailussa ja saamme investointeja !!! jotta talous ja ostovoima voi oikesti kasvaa !!!!
On aivan hullua vaatia tuolalisia korotuksia, sehän saisi inflaation laukkaamaan (KOROT NOUSEMAAN JA KONKURSSI AALLON KÄYMÄÄN YLI KIERROKSILLA JA VELTION VELKAANTUMAAN ENTISESTÄÄN) Luuleeko ne tyhmät kansalaiset jotka järjettömiä korotuksia vaatii että automaastista tulee rahaa ja töpselistä sähköä kuin allulle illaliisia..
JÄRKI KÄTEEN NYT SUOMALAISET JA HETERO HOUSUT JALKAAN JA JÄRKI PÄÄHÄN !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760