Mikä on raamatullisin seurakunta missä ei ole kaatoherätyksiä, ylöstempauksen aikalaskelmia ja missä ei tarjota mehua alkoholisteiile ?
- raamatullinen seurakunta -
50
217
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen on jumalattomien luterilainen seurakunta.
Pakkovauvakaste ja valtiokirkko.
Sekä vihitään homoja. - Anonyymi
Mitä vanhempi jokin kirkkokunta on, sen lähempänä se on alkuperäistä.
Helluntailiike on Amerikassa 120 v. sitten perustettu harhaoppinen uskonlahko, jonka perusti täysin jumalattomat miehet. Siihen ei pidä mennä mukaan.- Anonyymi
Pakkovauvakastetut eivät ole uudestisyntyneitä!
3:5 Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta,
3:6 sillä niiden tähden tulee Jumalan viha,
3:7 ja niissä tekin ennen vaelsitte, kun niissä elitte.
3:8 Mutta nyt pankaa tekin pois ne kaikki: viha, kiivastus, pahuus, herjaus ja häpeällinen puhe suustanne.
3:9 Älkää puhuko valhetta toisistanne, te, jotka olette riisuneet pois vanhan ihmisen tekoinensa
- Anonyymi
Raamatullisuus ei kiinnosta EKSYNEITÄ.
- Anonyymi
toinen helluntai - toinen henki - toinen kaste - toinen herra
- Anonyymi
Ei apostololisissa alkuseurakunnissa kaadettu yhtään ihmistä.
Se on amerikkalainen hengellinen juttu alunperin.- Anonyymi
Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä. Tästä ryhmästä muodostui myöhemmin Filadelfiaseurakunta. Eino I. Manninen valittiin seurakunnan vanhimmaksi joulukuussa 1920. Olsen-Smidt oli valloittava johtaja, ja liike keskittyi vahvasti hänen henkilöönsä. Häntä syytettiin taloudellisista väärinkäytöksistä ja yksinvaltaisesta johtamistavasta.[17]
Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17] - Anonyymi
Jenkit pyörittää pirullista eksytystä, jossa on villitsevät henget ja riivaajien opit vallassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkit pyörittää pirullista eksytystä, jossa on villitsevät henget ja riivaajien opit vallassa.
Enää ei uskota Isarelin Jumalaan, Aabarahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaan, vaan ihan muihin asioihin, villitseviin henkiin ja riivaajien oppeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enää ei uskota Isarelin Jumalaan, Aabarahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaan, vaan ihan muihin asioihin, villitseviin henkiin ja riivaajien oppeihin.
Jeesuksen nimen jatkuva hokemien pitäisikin saada hälytyskellot soimaan!
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
1. Joh. 2:26
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen nimen jatkuva hokemien pitäisikin saada hälytyskellot soimaan!
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
1. Joh. 2:26
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.Älä anna TV7:n korvata Raamatun lukuasi!
Jumalan sana on Raamatussa.
"Sillä kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä KATSELISIVAT."
- Anonyymi
Tässä on Raamatun paikka täällä rienaaville pakkovauvakastetuille. Heidän jumalansa käskee rienaamaan!
2Tess1:6 koskapa Jumala katsoo oikeaksi kostaa ahdistuksella niille, jotka teitä ahdistavat,- Anonyymi
Useamman kerran kylvetetty on taas vauvojensa lumoissa
S vihaa uskovia ja herjaa näitä pakkovauvakastetuiksi - Anonyymi
Käskeekö helluntailaisten Jumala rienaamaan uskovia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun te pakkovauvakastetut lähdette pois tältä keskustelupalstalta, niin kukaan ei vastaa ja puolustaudu teidän herjoihin.
Kysyn vielä käskeekö jumalanne tulla tänne rienaamaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun te pakkovauvakastetut lähdette pois tältä keskustelupalstalta, niin kukaan ei vastaa ja puolustaudu teidän herjoihin.
Kysyn vielä käskeekö jumalanne tulla tänne rienaamaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn vielä käskeekö jumalanne tulla tänne rienaamaan?Jeesus antaa levon helluntailaisille!
2Tes1:7 ja antaa teille, joita ahdistetaan, levon yhdessä meidän kanssamme, kun Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa
1:8 tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille.
1:9 Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta,
Ev.lut olisi hyvä toimija ,elleivät naisia olisi päästetty saarnaamaan.
Kirkko tekee paljon hyvää ja myös vapaamuurari satanisti loosin jäsenet piispoista pappeihin ja nämä miehen kuvatuksia ei miehiä pois kokonaan.
Siitä kirkko nousisi ennennäkemättömään kukoistukseen.
Saarnat Raamatusta ja Rakkautta ja järjestystä niin loisto olisi päällä aina.- Anonyymi
Paavalin kylvämä naisviha on pahasta.
Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä oli voimassa nykyiset talibaanien opit naisiin suhtautumisesta. Sieltä Paavali toi ne opit kristinuskoon.
Samanhenkiset äijät tykkää kovasti niistä opeista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä oli voimassa nykyiset talibaanien opit naisiin suhtautumisesta. Sieltä Paavali toi ne opit kristinuskoon.
Samanhenkiset äijät tykkää kovasti niistä opeista.Paavali ajeli naiset posliiniksi, jos eivät totelleet talibaanien oppeja.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
Kyllä kelpasi lainkohdat Stefanoksen murhamiehelle, kun kyse oli naisten alistamisesta.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanhenkiset äijät tykkää kovasti niistä opeista.Pakkovauvakastetut Paavalin rienaajat joutuvat kadotukseen! Näin kirjoitti Pietari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastetut Paavalin rienaajat joutuvat kadotukseen! Näin kirjoitti Pietari!
Matt. 16:23
Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 16:23
Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!Pietari tarttui miekkaan ja kuoli Roomassa pahan äkkikuoleman Paavalin kanssa, joka oli murhamies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietari tarttui miekkaan ja kuoli Roomassa pahan äkkikuoleman Paavalin kanssa, joka oli murhamies.
Lisäksi kymmenen muutakin apostolia kärsi äkkikuoleman. Olivatko hekin jumalattomia?
Oikea oppiset pakkovauvakastetut kuolevat hitaasti viinaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi kymmenen muutakin apostolia kärsi äkkikuoleman. Olivatko hekin jumalattomia?
Oikea oppiset pakkovauvakastetut kuolevat hitaasti viinaan!Useammamn kerran kylvetetty on jumalaton ja rienaa uskovia pakkovauvakastetuiksi
Useamman kerran kylvetetty haluaa nähdä luterilaisten kuolevan Anonyymi kirjoitti:
Samanhenkiset äijät tykkää kovasti niistä opeista.No sinä satanisti mitään et ymmärrä.
Anonyymi kirjoitti:
Pietari tarttui miekkaan ja kuoli Roomassa pahan äkkikuoleman Paavalin kanssa, joka oli murhamies.
Paavali on Jumalan armahtama ja huippumies.
Toisin kuin sinä satanisti.
- Anonyymi
Kun on kolmesti kysytty kuten apostolilta https://youtu.be/sGbFF1zA5BI?si=SDz5j0e4vJAEEsXX
prööfinlandese - Anonyymi
Hautausmaa...
- Anonyymi
Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut pääepäilty siihen tekoon ja Pietaria olisi epäilty teon salaamisesta.
Tapausta ei ilmoitettu tutkittavaksi. Ruumiit haudattiin heti piiloon maahan ja rahat jaettiin.
Syy laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.- Anonyymi
Johannes oli harvoja, jotka säilytti terveen uskon lopuun asti. Siksi hänet karkotettiin sieltä pois Patmos nimiselle saarelle. Hän oli ainoa, jolle voitiin uskoa Ilmestyskirjan sanoma.
Antikristukset saivat nopeasti alkuseurakunnan valtaansa.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johannes oli harvoja, jotka säilytti terveen uskon lopuun asti. Siksi hänet karkotettiin sieltä pois Patmos nimiselle saarelle. Hän oli ainoa, jolle voitiin uskoa Ilmestyskirjan sanoma.
Antikristukset saivat nopeasti alkuseurakunnan valtaansa.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.Alkuseurakunta hajosi lopullisesti temppelin hajottamisen yhteydessä noin v. 70 jKr.
Siiitä lähtien on Katolinen kirkko hoitanut Jumalan valtakunnan asioita jo 2000 vuotta.
Helluntailiike on harhaoppinen Amerikkalainen eksytysliike, minkä ensimmäisen hell.srk. perusti Helsinkiin v. 1920 Gerhard Olsen-Smidt niminen "mies". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuseurakunta hajosi lopullisesti temppelin hajottamisen yhteydessä noin v. 70 jKr.
Siiitä lähtien on Katolinen kirkko hoitanut Jumalan valtakunnan asioita jo 2000 vuotta.
Helluntailiike on harhaoppinen Amerikkalainen eksytysliike, minkä ensimmäisen hell.srk. perusti Helsinkiin v. 1920 Gerhard Olsen-Smidt niminen "mies".Ei katolinen kirkko ole oikeasti toiminut vielä 2000 vuotta.
Katolinen kirkko syntyi vasta 300-luvulla valtiokirkkona.
Mutta pelastuksen evankeliumia Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta on julistettu jo lähes 2000 vuoden ajan ja yhä julistetaan eri yhteisöjen toimesta.
Sitä julistavat myös helluntailiikkeeseen kuuluvat tahot.
Siis sitä, mikä on alusta ollut.
38 Ja nyt minä sanon teille: pysykää erillänne näistä miehistä ja antakaa heidän olla; sillä jos tämä hanke eli tämä teko on ihmisistä, niin se tyhjään raukeaa;
39 mutta jos se on Jumalasta, niin te ette voi heitä kukistaa. Varokaa, ettei teitä ehkä havaittaisi sotiviksi itse Jumalaa vastaan."
40 Niin he noudattivat hänen neuvoansa. Ja he kutsuivat apostolit sisään ja pieksättivät heitä ja kielsivät heitä puhumasta Jeesuksen nimeen ja päästivät heidät menemään.
41 Niin he lähtivät pois neuvostosta iloissaan siitä, että olivat katsotut arvollisiksi kärsimään häväistystä Jeesuksen nimen tähden.
42 Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta. ( Apt 5)
Ja kirkko ei ole Jumalan voima, vaikka julistaisikin pelastuksen evankeliumia, vaan evankeliumi syntiemme tähden ristiinnaulittavaksi itsensä antaneesta Jeesuksesta Kristuksesta, on yhä Jumalan voima, kuten se oli n. 2000 sitten.
15 Ja kun minä rupesin puhumaan, tuli Pyhä Henki heidän päällensä, niinkuin alussa meidänkin päällemme.
16 Silloin minä muistin Herran sanan, jonka hän sanoi: 'Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä'.
17 Koska siis Jumala antoi yhtäläisen lahjan heille kuin meillekin, kun olimme uskoneet Herraan Jeesukseen Kristukseen, niin mikä olin minä voidakseni estää Jumalaa?"
.
20 Heidän joukossaan oli kuitenkin muutamia kyprolaisia ja kyreneläisiä miehiä, jotka, tultuaan Antiokiaan, puhuivat kreikkalaisillekin ja julistivat evankeliumia Herrasta Jeesuksesta.
21 Ja Herran käsi oli heidän kanssansa, ja suuri oli se joukko, joka uskoi ja kääntyi Herran puoleen. ( Apt 11)
16 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle. ( Room 1)
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen Anonyymi kirjoitti:
Alkuseurakunta hajosi lopullisesti temppelin hajottamisen yhteydessä noin v. 70 jKr.
Helluntailiike on harhaoppinen Amerikkalainen eksytysliike, minkä ensimmäisen hell.srk. perusti Helsinkiin v. 1920 Gerhard Olsen-Smidt niminen "mies".v 70 temppelin hävitys oli siksi, että vain kristinusko eli Jeesus on voimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei katolinen kirkko ole oikeasti toiminut vielä 2000 vuotta.
Katolinen kirkko syntyi vasta 300-luvulla valtiokirkkona.
Mutta pelastuksen evankeliumia Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta on julistettu jo lähes 2000 vuoden ajan ja yhä julistetaan eri yhteisöjen toimesta.
Sitä julistavat myös helluntailiikkeeseen kuuluvat tahot.
Siis sitä, mikä on alusta ollut.
38 Ja nyt minä sanon teille: pysykää erillänne näistä miehistä ja antakaa heidän olla; sillä jos tämä hanke eli tämä teko on ihmisistä, niin se tyhjään raukeaa;
39 mutta jos se on Jumalasta, niin te ette voi heitä kukistaa. Varokaa, ettei teitä ehkä havaittaisi sotiviksi itse Jumalaa vastaan."
40 Niin he noudattivat hänen neuvoansa. Ja he kutsuivat apostolit sisään ja pieksättivät heitä ja kielsivät heitä puhumasta Jeesuksen nimeen ja päästivät heidät menemään.
41 Niin he lähtivät pois neuvostosta iloissaan siitä, että olivat katsotut arvollisiksi kärsimään häväistystä Jeesuksen nimen tähden.
42 Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta. ( Apt 5)
Ja kirkko ei ole Jumalan voima, vaikka julistaisikin pelastuksen evankeliumia, vaan evankeliumi syntiemme tähden ristiinnaulittavaksi itsensä antaneesta Jeesuksesta Kristuksesta, on yhä Jumalan voima, kuten se oli n. 2000 sitten.
15 Ja kun minä rupesin puhumaan, tuli Pyhä Henki heidän päällensä, niinkuin alussa meidänkin päällemme.
16 Silloin minä muistin Herran sanan, jonka hän sanoi: 'Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä'.
17 Koska siis Jumala antoi yhtäläisen lahjan heille kuin meillekin, kun olimme uskoneet Herraan Jeesukseen Kristukseen, niin mikä olin minä voidakseni estää Jumalaa?"
.
20 Heidän joukossaan oli kuitenkin muutamia kyprolaisia ja kyreneläisiä miehiä, jotka, tultuaan Antiokiaan, puhuivat kreikkalaisillekin ja julistivat evankeliumia Herrasta Jeesuksesta.
21 Ja Herran käsi oli heidän kanssansa, ja suuri oli se joukko, joka uskoi ja kääntyi Herran puoleen. ( Apt 11)
16 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle. ( Room 1)
Usko ToivonenKatolinen tarkoittaa yhtä ja yleistä kirkoa, minkä Jeesus perusti kastekäskyllä oikeille opetuslapsilleen Galilean vuorella viimeisinä sanoinaan.
On vain yksi luama ja yksi paimen.
Katolinen eli yleinen kirkko sai muotoutui organisaatioksi vasta myöhemmin kun perustettiin Kreikkalaiskatolinen ja Roomalaiskatolinen kirkko, jotka ovat olleet siitä lähtien olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katolinen tarkoittaa yhtä ja yleistä kirkoa, minkä Jeesus perusti kastekäskyllä oikeille opetuslapsilleen Galilean vuorella viimeisinä sanoinaan.
Katolinen eli yleinen kirkko sai muotoutui organisaatioksi vasta myöhemmin kun perustettiin Kreikkalaiskatolinen ja Roomalaiskatolinen kirkko, jotka ovat olleet siitä lähtien olemassa.Niin, on oleva vain yksi lauma ja yksi Paimen.
Ja se on se lauma, mikä on uskovista, Jeesuksen pyhistä, koostuva Jumalan seurakunta.
2 Korintossa olevalle Jumalan seurakunnalle, Kristuksessa Jeesuksessa pyhitetyille, jotka ovat kutsutut ja pyhät, ynnä kaikille, jotka avuksi huutavat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeä kaikissa paikkakunnissa, niin omissaan kuin meidänkin.
( 1Kor 1)
17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan-ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.
18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. ( 1Kor 1)
Ei mikään kirkko pelasta, ei mikään kirkko ole totuus, on vaina totuuden sana, pelastuksen evankeliumi Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta ja sen vastaanottaneista uskoon tulleista koostuva "yksi lauma".
Kirkkojen yms. tahojen tehtävä on pitää esillä pelastuksen evankeliumia, jolloin uskon kohde on Herra Jeesus Kristus, ei mikään kirkko tai vastaava taho.
13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
14 sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi. ( Ef 1)
Pelastuksen evankeliumin, totuuden sanan ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katolinen tarkoittaa yhtä ja yleistä kirkoa, minkä Jeesus perusti kastekäskyllä oikeille opetuslapsilleen Galilean vuorella viimeisinä sanoinaan.
Katolinen eli yleinen kirkko sai muotoutui organisaatioksi vasta myöhemmin kun perustettiin Kreikkalaiskatolinen ja Roomalaiskatolinen kirkko, jotka ovat olleet siitä lähtien olemassa.Katolinen kirkko on esittänyt, ettei ihminen voi pelastua, vain heidän kauttaan, kuulumalla heihin. Eli tässä ihminen ottaa pelastuksen omaksi kunniakseen.
Noin ei Raamatun ilmoituksen mukaan ole, vaan pelastus on Jeeuksessa Kristuksessa.
Ja ihminen pelastuu vain kuulumalla Jeesukselle.
Usko Toivonen
Vanhaliitto loppui v70 lopullisesti.
Nyt lopunajan viimemetreillä " joku" rakentaa taas temppelin ja vääryys astuu voimaan.- Anonyymi
Jumalan tekemät Liitot, uudemmat ja vanhemmat ovat ikuisia liittoja ja niitä on voimassa erilaisia liittoja yhtä aikaa.
Ne eivät kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan tekemät Liitot, uudemmat ja vanhemmat ovat ikuisia liittoja ja niitä on voimassa erilaisia liittoja yhtä aikaa.
Ne eivät kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Paavali oli murhamies ja yritti kumota lait, jottei olisi tullut tuomituksi murhasta/murhista, mitä oli tehnyt.
Jumala heitti valheellisen Saulus Tarsolaisen Saatanan kuritettavaksi, eikä ottanut demonia miehestä pois rukouksista huolimatta. Demoni viimeisteli pahan tekonsa Roomassa.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Pelkästään Paavalin oppien varaan ei kannata autuuttaan rakentaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
Paavali oli murhamies ja yritti kumota lait, jottei olisi tullut tuomituksi murhasta/murhista, mitä oli tehnyt.
Jumala heitti valheellisen Saulus Tarsolaisen Saatanan kuritettavaksi, eikä ottanut demonia miehestä pois rukouksista huolimatta. Demoni viimeisteli pahan tekonsa Roomassa.
Pelkästään Paavalin oppien varaan ei kannata autuuttaan rakentaa.Paavali valehtelei härskisti, eikä pitänyt sitä pahana kun tarkoitus oli hyvä, eikä syntinä ollenkaan.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan? Anonyymi kirjoitti:
Ne eivät kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.Ei ole olemassa mitään muuta liittoa kuin liitto Jeesuksessa Kristuksessa.
Vain yksi nimi.Anonyymi kirjoitti:
Matt. 5:17
Pelkästään Paavalin oppien varaan ei kannata autuuttaan rakentaa.Voit mennä saatanan lähettiläs muualle valehtelemaan.
Anonyymi kirjoitti:
Paavali valehtelei härskisti, eikä pitänyt sitä pahana kun tarkoitus oli hyvä, eikä syntinä ollenkaan.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?Paavali ei valehdellut vaan juutalalaiset jotka ei ottanut Paavalin tuomaa Kristusta vastaan nimittivät Paavalia valehtelijaksi.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Paavali ei valehdellut vaan juutalalaiset jotka ei ottanut Paavalin tuomaa Kristusta vastaan nimittivät Paavalia valehtelijaksi.
No jätkät. Onkohan täälä "vähän" hommat sekaisin? Onko ne olleet aina enempi tai vähempi sekaisin?
No jätkät! Kun meillä on kuitenkin se Taivaallinen Isä ja Hänen Poikansa Jeesus, joka on Kristus, eikä mikään valekristus.
Niin eikö silloin ole hyvä rukoilla?
Ja näillä palstoilla on joku uskis joskus möläyttänyt, ettei voi "määrätä", miten on hyvä rukoilla ja mitä.
Niin mikä se valekristus silloin loppujen lopuksi on?
Tommoset määräämiset on kuin jonkun murkkuikäisen typeröintiä. Kaikella isällisellä rakkaudella sanoen.
Ja jos joku pummaa kolikon, niin kuletaan ohi, kuten fariseus Raamatun kertomuksessa. Yhdessä.
Nyt lurautan maailmallisen lauluin sanat: "Valehtelisin jos väittäisin..vihaavani kauneutta..
valehtelisin jos väittäisin..ettei mikään mua pelota..
siit on kai turha tehdä lauluja..toteais vaan kylmästi..ei tästä mitään tuu..lähtis kävelemään..
painais oven kiinni perässään." Amen.
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut Paavalin rienaajat.
Mikä Raamattu teillä on? Siinä kai ei ole Paavalin eikä Pietarin kirjeitä? Kenen hyväksymä se on?- Anonyymi
Useamman kerran kylvetetty vihaa uskovia ja haukkuu näitä pakkovauvakastetuiksi kuten nähdään.
Onkos helluntailaisten jumala käskenyt teidän rienata uskovia pakkovauvakastetuiksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useamman kerran kylvetetty vihaa uskovia ja haukkuu näitä pakkovauvakastetuiksi kuten nähdään.
Onkos helluntailaisten jumala käskenyt teidän rienata uskovia pakkovauvakastetuiksi?Vastaa kysymykseen!
Äläkä venkoile. Kuulut venkoilevien seurakuntaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos helluntailaisten jumala käskenyt teidän rienata uskovia pakkovauvakastetuiksi?En usko että on käskenyt. Se rienaa uskovia ihan omasta tahdosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa kysymykseen!
Äläkä venkoile. Kuulut venkoilevien seurakuntaan!Ei ole vuodet veljeksiä keskenään. Hän säät ja ilmat, säätää ja aallot tainnuttaa..ja hyisen hallan häätää ja viljan vartuttaa.
Sillä Herra antaa säät ja luo kasvun, sama Herra antaa leivän pöytään, sama Herra antaa jopa työn, sama Herra antaa jopa vaatteet ja kengät. Ja palkan aikanaan, tai tilipäivänä. Joten kehoitus: "Ei omilla ansioilla."
Herra ei olekaan koston herra, Herra on myös siunauksen Herra. Herra ei ole sodan herra, sillä Herra on rauhan Herra.
- vanha katekismus -
- rippikoulun käynyt ja rokotettu -
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172761Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211374- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942