Seka-avioliitot

Anonyymi-ap

Oletko naimisissa teistin kanssa? Miten se toimii?

Jos puoliso tulee uskoon, niin pitääkö hänestä erota?

23

248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen naimisissa kristityn naisen kanssa. Hän ei suostu käyttämään ehkäisyä, joten meille tuli seitsemän poikaa. No, he ovat jo aikuisia niin siitäkin selvittiin.

• Anonyymi

Mutta sinun piti olla ateisti syntymästä asti!

Miten ateisti on mennyt naimisiin lestadiolaisen kanssa?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinun piti olla ateisti syntymästä asti!

Miten ateisti on mennyt naimisiin lestadiolaisen kanssa?

Kysyykö rakkaus uskontoa? Jos nainen on 10/10?

• Anonyymi

Aleksis Kivelläkin oli seitsemän poikaa. Hän kirjoitti heistä oikein kirjan: Seitsemän veljestä. Laiskanpuoleisia sonneja, joilla oli lukutaito kadoksissa. Ei olisi Raamatun luvuista tullut mitään.

• Anonyymi

Toivottavasti he eivät yhtä tyhmiä kuin isänsä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti he eivät yhtä tyhmiä kuin isänsä!

Lällällää tuossa lopssa olisi sopivasti alleviivannut Sinun älykkyyttäsi.

• Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

Kysyykö rakkaus uskontoa? Jos nainen on 10/10?

Eikö sinua vaivaa että puolisosi ajattelee että kuoleman jälkeen käristyt ansaitusti helvetissä ja hän itse nauttii taivaan rauhasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinua vaivaa että puolisosi ajattelee että kuoleman jälkeen käristyt ansaitusti helvetissä ja hän itse nauttii taivaan rauhasta?

Ajatteleeko joku oikeasti tuolla tavalla? Uskooko joku oikeasti taivaaseen ja helvettiin?

Joutuuko joku, joka on aina tehnyt hyvää muille ihmiselle eikä koskaan mitään pahaa kenellekään, helvettiin sen takia, että ei vain jaksa uskoa satuihin taivaista ja helveteistä? Eikö tuollainen ole aika sairasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatteleeko joku oikeasti tuolla tavalla? Uskooko joku oikeasti taivaaseen ja helvettiin?

Joutuuko joku, joka on aina tehnyt hyvää muille ihmiselle eikä koskaan mitään pahaa kenellekään, helvettiin sen takia, että ei vain jaksa uskoa satuihin taivaista ja helveteistä? Eikö tuollainen ole aika sairasta?

Kukaan ei ole hyvä paitsi Jumala. Kenenkään ei tarvitse mennä helvettiin. Omin avuinemme emme pysty sitä välttämään, koska meistä jokainen on syntiä tehnyt. Jeesus pesee meidät puhtaaksi synneistämme ja voimme kohdata Jumalan. Jos astuisimme Hänen eteensä ilman Jeesuksen veren sovitusta, palaisimme poroksi Hänen kirkkautensa voimasta.

Jos kuolemaan tekojensa vuoksi kuolemaan tuomittu kieltäytyy hänelle tarjotusta armahduskirjeestä, se on hänen oma päätöksensä. Kukaan ei luikahda taivaaseen porukan mukana. Kukaan ei ole 'riittävän hyvä'. Pelastuminen on Jumalan armoa. Se on kaikille saatavilla. Jeesus rakasti sinuakin niin, että otti kantaakseen sinun syntiesi rangaistuksen. Fyysinen kärsimys ristillä oli sietämätön, mutta se oli vain osa siitä, mitä Jeesus meidän tähtemme kärsi.

• Anonyymi

Kyllä se toimii, kun sanoo sängyssä, että nyt hiljaa ja naidaan. Hyvin tuntuu maistuvan uskovaisellekin maalliset ilot. Taitavat tuntua jopa taivaallisilta, koska tuo huutaa, että voi Jeesus minä tulen.

• Anonyymi

Se on Raamatun vastaista!

• Anonyymi

Se on vain ihmisten kirjoittamaa huuhaata. Kelpaa korkeintaan sytykkeeksi!

• Anonyymi

Mitä väliä sillä Raamatulla on? Se on vain eräiden ihmisten kirjoittama kirja...

• Anonyymi

Vaimoni on ranskalainen ja katolilainen, mutta ei ollenkaan uskonnollinen. Ei ole koskaan tullut riitaa uskontojen takia. Tuskin tulee uskoon, miksi tulisi?

Tyttäret ovat ateisteja. Lapsina joskus kyselivät "mitä se sellainen tarkoittaa?", kun olivat kuulleet jotain uskonnollisia juttuja. Kun selitin, sanoivat vain: "Ai jaa..." Ja se jäi sitten siihen.

Tyttäreni ovat muuten kolmikielisiä, mutta en voi kertoa, mikä se kolmas kieli on... :)

• Anonyymi

Sentään tajuat, että roomalaiskatolisen pakanauskonnon jäsen ei ole pelastettu kristitty. Se on alku, että tajuaa tuon. Seuraava askel olisi oppia, miten pelastutaan. Jeesus teki sen meille helpoksi. Sillä hetkellä, kun tajuamme olevamme helvettiin meneviä syntisiä ja kuulemme ja ymmärrämme ja uskomme, että Jeesus sovitti verellään kaikkien synnit, ja otamme sen vastaan oman syntisyytemme kohdalle, uudestisynnymme. Se tarkoittaa, että saamme Aatamissa kuolleen henkemme tilalle elävän Jumalan pyhän hengen ja ikuisen elämän. Pelastumistaan ei voi menettää.

Roomalaiskatolinen pakanauskonto on se Raamatussa kuvattu Baabelin portto, josta kehotetaan lähtemään, jottei joutuisi osalliseksi sen rangaistukseen. Sillä on liuta äpärätyttäriä; luterilaiset, mormonit, helluntailaiset, jehovalaiset, adventistit ja paljon muita.

Kuunnelkaa Robert Breakeria ja Geoffrey Grideria. He ovat uskollisia Raamatulle, sille virheettömälle King James Biblelle. Josta virheettömyydestä taas voi kuunnella tai lukea Brandon Petersonia.

• Anonyymi

Onhan siinä kestämistä jos puoliso alkaa tuosta vaan puhumaan kielillä ja harrastamaan muitakin lahkolaisten sekoiluja.

• Anonyymi

Tuosta tulikin mieleeni: Tyttärieni kolmas kieli ei siis ole kanaanin kieli! :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta tulikin mieleeni: Tyttärieni kolmas kieli ei siis ole kanaanin kieli! :-)

Onko se häpykieli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sinulla on ollut edes puolisoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sinulla on ollut edes puolisoa.

Sinun ei kai olisi pitänyt mennä naimisiin...

• Anonyymi

Riippuu pitkälti, miten uskonnollisesta ihmisestä on kyse, ja muustakin.

Seurustelin aikoinani uskonnollisen naisen kanssa. Hänelle tuotti suurta ahdistusta ajatus, että minä tulen ateistina kadotukseen ja hän joutui ilmeisesti jopa jonkinmoiseen uskonkriisiin. Sanoi, että näkee rakastavan Jeesuksen nyt jyrkkänä tuomarina, kun mukavia ihmisiä joutuu kadotukseen ihan vaan, koska eivät usko. Hän ei nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin, että minä tulisin uskoon - ja siinä vaiheessa katsottiin, että on parempi pistää suhde poikki.

Luulisin, että hän oli sieltä uskonnollisemmasta päästä. En tiedä, mitä hänelle nykyisin kuuluu. Toivottavasti on löytänyt hyvän uskonnollisen miehen itselleen ja saanut sitä kautta mielenrauhan.

• Anonyymi

Kuolemaan tuomitulle vangille armahduskirjettä tarjoava tuomari ei ole 'jyrkkä tuomari'. Hän kunnioittaa vangin vapaata tahtoa. Hän saa valita ansaitsemansa kuolemantuomion tai armahduksen ihan ilman omia ansioitaan.

Tällaista on Jeesuksen rakkaus. Voimme torjua sen tai ottaa kiitollisin mielin vastaan. Jumala ei pakota ketään taivaan iloon.

• Anonyymi

kyllä papeista syntyy kaikki paska maahan 🤔

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3732
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2719
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2335
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe