Metsästys on ehdottomasti väärin

Anonyymi-ap

Susien metsästys on lähtökohtaisesti väärin niin kuin minkä tahansa muunkin eläimen. Yksikään eläin ei halua joutua metsästetyksi.. Kyllähän eläimetkin syövät toisiaan ja se on myös väärin. Ongelmaan olisi helppo ratkaisu ja olen ehkä aikasemminkin tästä maininnut eli jokainen eläinlaji rajatulle alueelleen. Lisäksi jonkun näköistä keinolihaa ja muuta ruokaa tuotaisiin niille missä on myös lisääntymisen rajoitus ainetta jotta kannat pysyisivät sopivan kokoisina ja helppo hoitoisina. Jos asiaa kysyttäisiin tekoälyltä niin luulen että ideaani pidettäisiin hyvänä näiltä kannoilla katsottuna, ensinäkin eläimillä on oikeus elää rauhassa, yhtälailla eläviä tuntevia olentoja kuin mekin, näyttävät vain erilaiselta. Toisekseen eivät vaarantaisi esim sudet enään ketään kun olisivat omilla alueillaan. Eikä tulisi hirvikolareita yms. Lisäksi metsästys aseita ei enään tarvittaisi, ne voi päätyä vääränlaisille ihmisille. Ammuntaa jos haluaisi harrastaa niin ampumaradalla sitten.

6

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs, jos vielä ihan pikkuisen miettisit asioita!

Maapallo syntyi nykytiedon mukaan noin 4,6 miljardia vuotta sitten ja ensimmäiset merkit elämästä ovat yli 3,5 miljardin vuoden takaa. Eliöt olivat pitkään yksinkertaisia, sillä ensimmäiset monisoluiset eliöt kehittyivät vasta noin 700 miljoonaa vuotta sitten.

Alusta alkaen eliöt, eläimet ja ihmiset ovat metsästäneet/saalistaneet ja käyttäneet saaliinsa hyödyksi sekä ravintona että muuten.

Ja nyt sinä, yht'äkkiä, tuosta noin vain, haluaisit muutta tuon kaiken?

Niinkö?

Ajattele asiaa vaikkapa tyyneysrukouksen pohjalta: "Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne, mitkä voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan"

• Anonyymi

Kaikki hukat joutaa ampua tältä maapallolta hengiltä, pirullinen elukka.

• Anonyymi

Tähänkin sopii niin hyvin viisaus" kun olin lapsi ruokaani oli maito, kasvaessani söin kiinteää ravintoa"
      (Tämä vertaus tarkoittaa ymmärrystä).

• Anonyymi

Just. Siksi ammunkin nykyään idiootti ihmisiä Suola hauleilla.

• Anonyymi
      UUSI

Samanlaisia oon pohtinut. Jos muutkin eläimet saavat saalistaa/metsästää, niin kai ihminenkin saa metsästää?

• Anonyymi
      UUSI

Susi tykkää kun sitä metsästetään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      78
      5332
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      81
      4307
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      374
      4252
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      480
      3717
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      150
      3401
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      3034
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2728
    8. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      52
      2698
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2316
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2211
    Aihe