Rikollisvaltio

Tuossa joukko sopimuksia, jotka terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä on jo rikkonut:

https://x.com/ne_vluchiv/status/1855825024000631041

Silti tiltut haluaisivat, että sen kanssa vielä jotain sovittaisiin, aivan kuin se ei muka sitäkin sopimusta sitten rikkoisi ja pettäisi.

447

2228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älkää avatko epämääräisiä linkkejä.
      Lähtätiedot ovat epämääräisiä ja virheellisiä ja ilmeisen propagandistisessa tarkoituksessa sitä.

• Kyse on linkistä twitteriin. Avaa pois, jos haluat tietää sopimuksia, jotka terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä on jo rikkonut.

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

Kyse on linkistä twitteriin. Avaa pois, jos haluat tietää sopimuksia, jotka terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä on jo rikkonut.

Mutta tiltuhan ei halua tietää semmoisesta ja vielä vähemmän hän haluaa, että kukaan mukaan tietäisi.

PS. "Lähtätiedot", hahahah!

• Kyllä minä voin avata linkkejä, mutta en juurikaan katso valheellisia propagandavideoita. Jos haluat tietää, kuinka monia sopimuksia terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä on rikkonut, niin tuo linkki kannattaa ehdottomasti aukaista.

• Anonyymi

Kyllä minä voin avata linkkejä, mutta en juurikaan katso valheellisia propagandavideoita. Jos haluat tietää, kuinka monia sopimuksia terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä on rikkonut, niin tuo linkki kannattaa ehdottomasti aukaista.

Vihjaatko tällä komentilla, että luet linkin jos tukee näkemystäsi? Surettaa tuollainen trollaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Vihjaatko tällä komentilla, että luet linkin jos tukee näkemystäsi? Surettaa tuollainen trollaus.

En vihjaa. Lopeta itse surkea trollauksesi.

• Anonyymi

Kyllä minä voin avata linkkejä, mutta en juurikaan katso valheellisia propagandavideoita. Jos haluat tietää, kuinka monia sopimuksia terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä on rikkonut, niin tuo linkki kannattaa ehdottomasti aukaista.

Mistä sä tiedät mikä on valetta, jos et katso niitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä sä tiedät mikä on valetta, jos et katso niitä?

Siitä, että sinä niitä suosittelet.

• Anonyymi

Siitä, että sinä niitä suosittelet.

🥱🥱🥱

• Suomessa onkin maailmanlaajuisesti poikkeuksellisen vapaa ja moniarvoinen media.

• Haha. Minä uskon kansainvälisiin mittauksiin. Suomessa on maailman viidenneksi vapain media.

• "Niinkö? Kuka sen on määritellyt? Uskotko siihen?"

Tietenkin uskon. Suomen sijoitus on kaikissa lehdistönvapautta mittaavien instituutioiden mukaan eräs maailman parhaista. esim. Freedom Housen ja Reporters Without Bordersin mukaan.-

"Ymmärräthän, että Suomen valtamedia harjoittaa sensuuria ja levittää sotapropagandaa?"

Haha. Vain sinun harhaisessa maaimassasi. Sinä itse kun levität Suomeen Venäjän valheellista sotapropagandaa.

"Jos et ymmärrä niin Natokuppaiset on todella pahassa vaiheessa."

Sinä itse kärsit Z-kupasta ja se saa sinut valehtelemaan myös Suomen median tilasta. suomessa on vapaa media eikä sensuuria, toisin kuin ihannediktatuurissasi Venäjällä, jonka valheita sinä levität meille suomalaisille.

"Ja Suomi on maailman onnellisin maa? Jokainen tervejärkinen sanoo,mettä se on paskapuhetta."

Sekin on mittaustulos kansainvälisen The World Happiness Reportin kriteereillä.

"Viime vuonna Helsingin pörssi taisteli Nairobin pörssin kanssa maailman huonoimman pörssin tittelistä. Helsingin pörssi on kiistatta maailman viiden huonoimman pörssin joukossa.
        Ennen Natoon liittymistä meille kerrottiin, että liittymällä Natoon Suomesta tulee houkutteleva kohde sijoittajille ja Suomeen alkaa virtaamaan pääomia. Kävikin juuri päinvastoin. Vesa Puttonen vetosi suomalaisiin olemaan siirtämättä varojaan USAn pörssiin, sillä pääomapako tuhoaa Suomen talouden."

Suomen pörssin heikko menestys ei johdu NATO-jäsenyydestämme:

"Geopolitiikkaa sen sijaan ei kannata tarjota selitykseksi Helsingin heikkouteen. Lorentzenin mukaan Venäjän läheisyys saattoi painaa Helsingin osakkeita parin ensimmäisen sotakuukauden aikana, mutta ei enää. Nato-jäsenyyskin on vain plussaa."

https://www.hs.fi/visio/art-2000009830943.html

"Siinä mololle faktoja."

Haha. Kun sinä valehtelet, ettei Suomessa muka olisi vapaa media, vaan täällä muka olisi sensuuria ja mediat levittäisivät sotapropagandaa, niin vain sinun omassa harhaisessa mielessäsi nuo valheet muuttuvat jotenkin oudosti faktoiksi.

• "Ennen Suomessa ei Ylen tarvinnut tehdä tietoiskuja, että Suomessa on vapaa media.
        Nykyisin sitä on alettu harjoittamaan koska on päivänselvää, että Suomen valtamediaan ei kukaan täysijärkinen voi luottaa mitä tulee maailmanpolitiikkaan."

Kukaan täysijärkinen ei luota sinun omiin valheisiisi Venäjän puolesta.

"Muuten Mediapoolin sensuroimaan ja ohjaaman valtamedian tarjonnan sisältö on peräreijästä. Vain typerykset uskovat valtamediaan. Sen vuoksi YLE heittää kansan silmille hiekkaa esittämällä mainoksia suomalaisen median luotettavuudesta."

Mediapooli ei harjoita sensurointia ja vain typerykset uskovat sinun valheitasi.

"Olemme vajonneet tosi alas."

Niinhän te tiltut olette.

• Anonyymi

Suomessa onkin maailmanlaajuisesti poikkeuksellisen vapaa ja moniarvoinen media.

Yle olisi ja saisi pakata laukkunsa jos tuolle ei maksettaisi avustuksia että se sanoo ja jättää sanomatta asioita joita ei pidä tulla julki tai pitää tulla julki.

• Eipä tuo USA ole rikkonut lähellekään sitä määrää sopimuksia, mitä terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Yle olisi ja saisi pakata laukkunsa jos tuolle ei maksettaisi avustuksia että se sanoo ja jättää sanomatta asioita joita ei pidä tulla julki tai pitää tulla julki.

On erinomaista, että Suomessa on yksi luotettavaihtoehto valtion rahoittama media.

• Älä ole huolissasi. Minä seuraan päivittäin noin kymmentä eri uutislähdettä ja CNN ei ole pitkään aikaan kuulunut niihin.

• Anonyymi

Eipä tuo USA ole rikkonut lähellekään sitä määrää sopimuksia, mitä terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä.

Eipä tuo USA ole rikkonut,,, Etpä tunnu tietävän asioista yhtään mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuo USA ole rikkonut,,, Etpä tunnu tietävän asioista yhtään mitään.

Jaa toki tietosi meillekin, jos USA on sinun mukaasi rikkonut yhtä paljon sopimuksia kuin terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä.

• Anonyymi

Venäjä on maailman rikollisvaltio nro1.

• Anonyymi

UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE

• "Ukraina on häviämässä sotansa. Siinä Natokuppaisille päänsärkyä. Kiva lukea epätoivoisia kommentteja."

Edelleenkään sota ei ole ohi ja Venäjän tappiot ovat niin suuret, ettei se kykene korvaamaan niitä, vaikka se onkin muutaman kymmenen kilometriä edennytkin tänä syksynä.

"Media toimii tässä juuri samoin kuin 1942 - 1943. Suomen media hehkutti voitokkaan Natsi-Saksan armeijan etenemistä Volgalle ja kertoi kuinka se murskaa barbaarisen Neuvostoliiton heikot joukot. Joka päivä innokasta sotaa ihannoivaa kirjoitusta kuten viimeisten vajaan kolmen vuoden aikana."

Seuraat Venäjän mediaa? Suomen media ei ihannoi sotaa, vaan haluaa rauhaa.

"Jostain syystä talvella Saksan joukot juuttuivat Stalingradiin mutta Suomen media kertoi edelleen Saksan voitokkaasta armeijasta ihaillen. Luin jokaisen päivän lehdet mitä Hesari kirjoitti aiheesta. Juttujen laajuus alkoi kutistumaan ja lopulta Stalingradin taistelusta ja voitokkaasta natsien kuudennesta armeijasta ei kerrottu mitään. Ei kerrottu edes sitä,,että Saksan joukot antautuivat sillä se olisi vaikuttanut negatiivisesti mielialoihin kansan keskuudessa."

Suomi ei ole sodassa ja Suomen media kertoo myös Venäjän etenemisestä ja Ukrainan tappioista sen lisäksi, että se kertoo Venäjän sotarikoksista.

"Nykyisin saamme tietoa sotatapahtumista harvakseltaan."

Asut Venäjällä? Täällä Suomessa raportoidaan sotatapahtumista joka päivä.

"Sen verran kerrotaan,,että tilanne on vaikea ja venäläisten kerrotaan etenevän. Blinken esitti USAnnvaatimuksen, jonka mukaan Ukrainan on lähetettävä alle 25 vuotiaat rintamalle. Lännen rahat loppuu, taloutemme on kuralla."

Haha. Se on Venäjä, joka on julistettu maksukyvyttömäksi, ei länsimaat.

"Natokuppaisten kiemurointia ja epätoivoa on kiva seurata. Tumputtakaa itsenne onneen luuserit. Ehkä se auttaa natokuppaanne."

Z-kuppasi saa sinut näkemään harhoja. Meillä suomalaisilla on asiat hyvin.

• Anonyymi

Kun kerran on naapurina terroristi- ja rikollisvaltio niin turhaan liittouduttiin USAn kanssa että saatiin sen joukot tänne.
      Turhaa mennä merta edemmäs kalaan, tai ainakaan sen taakse.
      Jo ympäristösyistä pitää suosia paikallisia terroristi- ja rikollisvaltioita.

• USA turvaa rauhan terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän naapurimaille. Siksi mekin liityimme NATO:on.

• Anonyymi

Putinistisen Venäjän kanssa ei voi sopia mitään.

• >Sen puuttuminen eri maiden asioihin ei ole mihinkään niistä tuonut kuin sotaa ja tuhoa.

Maa kutsuu! Nato on turvannut rauhan eurooppalaisissa jäsenmaissaan jo 75 vuotta.

• "Mutta Nato on antanut sotatakuun jäsenilleen liki koko kuluvan vuosisadan."

Haha. NATO-maissa on ollut käytännössä rauha NATO:n perustamisesta lähtien, vaikka niiden naapurimaina ovat olleet sellaiset imperialistiset diktatuurit kuten Neuvostoliitto ja Venäjä.

"Eurooppa on saanut noin 2000 miljardin euron sijoituksesta USAn kansallisen edun puolustamiseksi Afganistanissa, Irakissa ja Libyassa valtaisan tuoton - nimittäin miljoonia pakolaisia, terrorismia ja USA on jopa ylläpitänyt EUn alueellakin kidutusvankiloitaan. Nämä yhteiset arvot joita Natossa jaetaan ja puolustetaan nimittäin velvoittavat."

Nuo vankilat suljettiin niiden tultua julkisiksi. Sen sijaan sinä itse jaat Venäjän arvot, kun se tälläkin hetkellä kiduttaa tuhansia ukrainalaisia sotilaita ja siviilejä. Et siis ole uskottava moralisoimaan ketään.

"Molo on näistä asioista hiljaa ja alkaa heittelemään kivillä muita syyllistäen niitä NATOn jäsenmaiden rikoksista ihmisyyttä vastaan ja sotarikoksista."

Mitä sinä höpötät?

"Valitettavasti USA suojelee kanssarikollisaankin lupaamalla syytesuojan joukkioilleen Haagin kv.sotarikostuomioistuinta vastaan. USA on asettanut pakotteita Haagin tuomareita kohtaan kun julkesivat alkaa tutkimaan NATOn jäsenmaiden tekemiä rikoksia."

Venäjä sen sijaan on etsintäkuuluttanut kansainvälisen rikosoikeuden syyttäjiä ja tuomareita.

"USA on nostanut itse itsensä kaiken maallisen tuomiovallan yläpuolelle. Niin alas ei mikään taho maailmassa ole koskaan vajonnut."

Venäjä on.

"Se on olennainen osa tätä sairasta uutta arvoyhteisöä minkä jäseneksi meidät on viety."

Haha. Ei ole. Olennainen osa arvoyhteisössämme on rauha ja yhteinen puolustautuminen hyökkääjiä vastaan.

"Tällainen rikollinen järjestelmä vastaa täysin molon käsitystä ihannemaailmasta."

Sinulla on outo tapa keksiä minulle mielipiteitä ja sitten sotia niitä vastaan. En ole sitä mieltä, mitä valehtelet minun olevan.

"Sitten kun Suomi saa oman kidutusvankilansa niin molo on haltioissaan."

Viittaatko nyt siihen, kun monta kertaa olen kertonut sinulle, että tuomitsen kidutuksen aina ja ehdottomasti?

"Nykyisin ylläpidettävän sensuurin ja sotapropagandan Suomessa tapahtuu tarpeeksi sairaita asioita että sensuuri on ilmeisesti valtaapitävien taholta katsottu tarpeelliseksi."

Niinkö? Onko asiasta tehty jo eduskuntaan lakiehdotus, joka mahdollistaisi sensuurin?

"NATOn jäsenyys ei kestä sananvapautta eikä lendistönvapautta."

Oho. Ja silti Suomessa on maailman kärkeä olevat sananavapaus ja lehdistönvapaus. Ja NATO-maat ovat muutenkin vallanneet maailman Lehdistövapausindeksin kärkisijat. Jokin ei nyt täsmää väitteessäsi.

"Surkuhupaisaa, että Suomi syyttelee Puolaa ja Unkaria lehdistön vapauden rajoittamisesta."

Noissa maissa valtio on sensuroinut mediaa ja Suomi siitä oikeutetusti syytti. Puolan tilanne kuitenkin parani, kun sen hallitus vaihtui.

• "Idiootit. Teille ei ole mitään merkitystä Suomen itsenäisyydellä, hyvinvoinnilla, turvallisuudella eikä tulevaisuudella."

Haha. Noin kertoo tiltu, joka sanoi olevansa iloinen, kun Trumpushka valitaan presidentiksi, jotta länsimaiden, mukaanlukien Suomenkin talous romahtaa ja maailmantilanne muuttuu kaoottiseksi. Lisäksi hän on monta kertaa kertonut, ettei puolustaisi Suomea, jos Venäjä tänne hyökkäisi, vaikka on käynyt armeijan.

• Itsenäisyys tarkoittaa tällä maailmankilkalla vapautta Venäjän sorrosta ja alidtamisesta. Ja sen saimme öiittyessämme NATO:on, demokraattisten ja vapaiden maiden joukkoon, johon kuulumme.

• Anonyymi

Miten tuo liittyy alueen aiheeseen, eli natoon?

• Anonyymi

Ei mitenkään.
        Tällä aloittajalla ja kaksoisnimimerkillään ei olekaan tarkoitus keskutella ja varsinkaan aiheesta vaan häiriköidä ja syytää kaikenlaista propagandistista provokaatiota.
        Eipä täällä juuri ole mahdollista käydä mitään keskusteluja.

• Se liittyy siten, että sopimuksensa pettävä fasistinen aj imperialistinen terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä on Suomen ainoa syy liittyä NATO:on.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mitenkään.
        Tällä aloittajalla ja kaksoisnimimerkillään ei olekaan tarkoitus keskutella ja varsinkaan aiheesta vaan häiriköidä ja syytää kaikenlaista propagandistista provokaatiota.
        Eipä täällä juuri ole mahdollista käydä mitään keskusteluja.

Sinähän voit keskustella aloituksen aiheesta eli siitä kuinka tuo fasistinen ja imperialistinen terroristi- ja rikollisvaltio pettää sopimuksensa, joten sen kanssa on turha sopima mitään.

• Minä haluan rauhaa, en sotaa. Ja siksi NATO.

• Anonyymi

Sinähän voit keskustella aloituksen aiheesta eli siitä kuinka tuo fasistinen ja imperialistinen terroristi- ja rikollisvaltio pettää sopimuksensa, joten sen kanssa on turha sopima mitään.

ETYJ:in raportit paljastavat Ukrainan aloittaneen Donbasin pommituksen yhdeksän päivää ennen Venäjän "Sotilaallista Erikoisoperaatiota." *14 helmikuuta: 174 tulitauon rikkomista, 41 räjähdystä. *15 helmikuuta: 153 tulitauon rikkomista, 76 räjähdystä. *16 helmikuuta: 509 tulitauon rikkomista, 316 räjähdystä. *17 helmikuuta: 870 tulitauon rikkomista, 654 räjähdystä. *18 helmikuuta: 1 566 tulitauon rikkomista, 1 413 räjähdystä. *19.-20 helmikuuta: 3 231 tulitauon rikkomista, 2 026 räjähdystä. **21 helmikuuta: Venäjä tunnustaa Donetskin ja Luhanskin itsenäisyyden. *21 helmikuuta: 1 927 tulitauon rikkomista, 1 481 räjähdystä. *22 helmikuuta: 1 710 tulitauon rikkomista, 1 420 räjähdystä. *24 helmikuuta: Venäjä käynnistää "Sotilaallisen Erikoisoperaation". https://kanekoa.substack.com/p/osce-reports-reveal-ukraine-started… Vladimir Putinin vastaus Donbassin Kansantasavallan Venäjälle esittämään vetoomukseen ja avunpyyntöön: "Donbassin kansantasavalta vetosi Venäjään avunpyynnöllä. Tässä yhteydessä YK:n peruskirjan 51 artiklan 7 osan mukaisesti, Venäjän liittoneuvoston hyväksynnällä ja liittokokouksen 22. helmikuuta tänä vuonna Donetskin kansantasavallan ja Luganskin kansantasavallan kanssa tekemien ystävyys- ja keskinäisen avunantosopimusten mukaisesti. Olen päättänyt toteuttaa erityisen sotilasoperaation. Sen tavoitteena on suojella ihmisiä, joita Kiovan hallinto on kiusannut ja jotka ovat joutuneet kansanmurhan kohteeksi kahdeksan vuoden ajan. Ja tätä varten pyrimme Ukrainan demilitarisointiin ja denatsifiointiin. Tuomme myös oikeuden eteen ne, jotka ovat syyllistyneet lukuisiin hirvittäviin sotarikoksiin siviilejä, myös Venäjän federaation kansalaisia, vastaan. Samaan aikaan suunnitelmiimme ei kuulu Ukrainan alueiden miehittäminen.

• Anonyymi

No jopas ovat sitten olleet sopimuksia joilla ei ole ollut legitiimiä merkitystä. Venäjällä on hyvin korkea moraali, siksi pyrkii karsimaan sopimuksista epäkelvot pois.
      HYvä Venäjä, niin sitä pitää!'
      Oliko molokilla muuta?

• Ei muuta kuin, että Venäjällä on läpimätä moraali ja se pettää itse solmimansa sopimukset.

• Ukraina piti kiinni sopimuksistaan, Venäjä ei. Älä yritä valehdella tuon terroristi- ja rikollisvaltion puolesta,

• Anonyymi

Missä on niin sanottiin että sopimus raukeaa tappamiseen?
        Missään ei ole niin sanottu muutakuin tiltun mielikuvituksessa.

• Venäjä itse aloitti tappamisen ja rikkoi sopimukset. Enkä olisi luottanut Hitleriin sen enempää kuin luotan Putin kalsarimyrlyttäjään. He toimivat samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on niin sanottiin että sopimus raukeaa tappamiseen?
        Missään ei ole niin sanottu muutakuin tiltun mielikuvituksessa.

On aivan luonnollista että sopimukset raukeaa tappamiseen, normi käytäntö. Ukrainalaiset alkoivat tappamaan venäläisiä, sopimukset raukesivat.

• Anonyymi kirjoitti:

On aivan luonnollista että sopimukset raukeaa tappamiseen, normi käytäntö. Ukrainalaiset alkoivat tappamaan venäläisiä, sopimukset raukesivat.

Tappamisen aloitti Venäjä itse.
        ja se on syyllinen sotaansa.

• Anonyymi

• Tappamisen aloitti Venäjä hyökkäämällä Krimille helmikuussa 2015 ja ampumalla siellä pari ukrainalaista:

"Ensimmäinen Krimin tukikohtiin liittyvä kuolemantapaus sattui pääkaupunki Simferopolissa. Tuntematon asemies ampui ukrainalaisen sotilaan, kun tämä oli valvomassa tornissa tukikohdan ajoneuvovarikkoa.[141]

7. huhtikuuta Venäjän sotilas ampui Ukrainaan palaamassa olleen aseettoman ukrainalaisupseerin kuoliaaksi Itä-Krimillä olevassa Novofedorivkan kaupungissa."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Krimin_miehitys_2014

• Sinä itse valehetlet. Siinä selviää, että tappamisen aloitti Venäjä:

"Venäläinen sotilaskomentaja: Minä aloitin sodan Itä-Ukrainassa"

"- Minä olin se, jonka voi sanoa vetäneen liipaisimesta, Strelkov sanoi."

• Järjestelmällisen tappamisen ja sodan aloitti Venäjä:

• VAlehtelet. Se kuvaa täsmälleen todellista tilannetta: Girkinin joukko-osasto hyökkäsi Ukrainaan ja alkoi tappamaan ukrainalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs venäläiset tunkeutuivat 2014 Ukrainaan? Nappi otsaan heille tunkeutumisensa palkaksi.

• Anonyymi

Putinin faktoja. Hekoheko.

• Valehtelet, tiltu.

• Venäjä itse aloitti sodan.

• Anonyymi

Valehtelet, tiltu.

Vain faktaa laittelen tänne, sinun juttusi ovat fiktiota.

• Anonyymi kirjoitti:

Vain faktaa laittelen tänne, sinun juttusi ovat fiktiota.

Sinä valehtelet edelleen:

• Valehtelet:

• "Hei molok, sulla jäi levy päälle. Nyt on aukottomasti todistettu että ukraina aloitti sodan."

Valehtelet. Sodan aloitti Venäjä:

"Nyt siis pitäisi alkaa keskustelemaan miksi se niin teki?"

Venäjä aloitti tuon sodan, koska Venäjää johtaa fasistinen ja imperialistinen diktaattori.

"Miksi demokratia ei kelvannut, vaan järjestivät vallankaappauksen ja hyökkäsivät demokraattisten vaalien voittajien kimppuu tappaakseen, onnistuivat jopa polttamaan yli 40 venäjämielistä elävältä Odessassa, sairasta sakkia."

Höpsis. Mitään vallankaappausta ei edes Ukrainassa tapahtunut, vaan Ukrainan parlamentti erotti äänestyksellä korruptoituneen presidentin sen jälkeen, kun hän oli paennut Venäjälle valtion kassan kanssa. Ja Odessan tragedia johtui siitä, että venäläismieliset itse aloittivat mellakat ja ampuivat ukrainalaismielisiä.

"No onneksi näistä natseista, niitten pataljoonasta Venäjä teki selvää jälkeä, kaivaen sen rippeetkin esille Mariupolissa."

Veäjä tuhosi tuonkin venäjänkielisen kapungin pommituksillaan raunioiksi tappaen paikallisten asukkaiden mukaan jopa 100 000 ihmistä.

"Rikollinen ja korruptoitunut ukraina saa nyt tuta ankaran ja ansaitun rangaistuksen teoistaan."

Venäjä on itse rikollisempi ja korruptoituneempi kuin Ukraina.

• Anonyymi

Kuka todisti Ukrainan aloittaneen sodan?

• Anonyymi

Niin siis se totuus on se, että Venäjä aloitti Ukrainan sodan. Sen on tosiaan myöntänyt venäläinen agentti Igor Girkin.

Sitäpaitsi, kuset nyt kintuillesi, mitä logiikkaan tulee. Nimittäin, mikäli Venäjä ei haluaisi kenellekään mitään pahaa, eikä kenenkään kärsimyksiä, niin eikö se voisi vain lopettaa sotatoimet osaltaan? Jos sota ei jotenkin ole sen aloittama, niin miksi se jatkaa sitä? Venäjähän ei ole uhattuna. Huomautan tässä välissä, että Venäjä, vaikka Natoa syyttääkin milloin mistäkin, on käytännössä tyhjentänyt sotavoimansa Ukrainaan hyökkäämistään varten alueilta, joilla voisi olla sitä Venäjän väittämää Naton uhkaa.

Mikäli pitäisi paikkansa, että Ukraina olisi muka aloittanut jotain, niin miksi Venäjän tarvitsi siihen lähteä mukaan? Näemme Venäjän toimista Venäjällä itsessään kuin sotatoimialueilla, että Venäjä ei piittaa ukrainalaisten eikä venäläistenkään hengistä pätkääkään. Tämä on objektiivinen tosiasia, koska Venäjä kiistattomasti pommittaa siviilikohteita jopa viheläisiellä tuplaiskutaktiikalla, että laittaa lisää pommia perään kun pelastajat ovat tulleet paikalle. Venäjä pommittaa paloautoja, ambulansseja, teloittaa laittomasti sotavankeja, kiduttaa miehitysalueella laittomasti vangittua väestöä, ja lähettää omia kansalaisiaan järjettömiin lihamyllyhyökkäyksiin.

Ukraina ehdottomasti kärsii Venäjän toimista, mutta niin kärsivät monet venäläisetkin. Kyse on siitä, että Kremlin sotahullut seniilit psykopaatit toteuttavat mielihalujaan mistään piittaamaatta. Toistan, että ne kusipäät siellä eivät piittaa edes venäläisistä, joiden asiaa ovat ajavinaan.

• Valehtelet. Sodan aloitti Venäjä:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka todisti Ukrainan aloittaneen sodan?

No esimerkiksi Girkin kertoi miten ukrainan natsit hyökkäsivät itäukrainan separatistien kimppuun tappaakseen.
        Toki tuon pystyi muutenkin arvioimaan, ukrainan natsipataljoona oli itäukrainassa hyökkääjä, separatistit koettivat vain puolustautua hyökkääjää vastan henkensä edestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No esimerkiksi Girkin kertoi miten ukrainan natsit hyökkäsivät itäukrainan separatistien kimppuun tappaakseen.
        Toki tuon pystyi muutenkin arvioimaan, ukrainan natsipataljoona oli itäukrainassa hyökkääjä, separatistit koettivat vain puolustautua hyökkääjää vastan henkensä edestä.

Ne olivat ne "separatistit" (eli venäläiset TSI Venäjä-mieliset) jotka aloittivat sotatoimet. Tokihan Ukrainan piti puolustautua.

• Herää sinä vain itse ja ymmärrä, että tuet imoerialistista fasismia ja kansanmurhaa. Olisit siis aikoinasi tukenut natsi-Saksaa.

• Anonyymi

Sinä itse valehetlet. Siinä selviää, että tappamisen aloitti Venäjä:

Sinä itse valehtelet,,,,, mutku, mutku, mutku, lutku,voi, voi, Strelkovilla kuului olevan asunnon maksu vaikeuksia, eli puheli maksusta mitä tahansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä itse valehtelet,,,,, mutku, mutku, mutku, lutku,voi, voi, Strelkovilla kuului olevan asunnon maksu vaikeuksia, eli puheli maksusta mitä tahansa.

Haha. Sinulta epätoivoista seli seliä. Girkinin alkuperäinen haastattelu oli venäläisessä äärikansallismielisessä lehdessä Zavtrassa.

• Anonyymi

Venäjä itse aloitti sodan.

🥱🥱🥱

• Anonyymi

Silloin hän olisi sankari Venäjällä. Minun tietojen mukaan tämä samainen sankari viruu vankilassa Venäjällä, luokiteltu jopa vaaralliseksi vangiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Silloin hän olisi sankari Venäjällä. Minun tietojen mukaan tämä samainen sankari viruu vankilassa Venäjällä, luokiteltu jopa vaaralliseksi vangiksi.

Hän olikin sankari kunnes alkoi kritisoimaan Venäjän diktaattoria ja sodanjohtoa ja siksi joutui vankilaan.

• Anonyymi

Ei muuta kuin, että Venäjällä on läpimätä moraali ja se pettää itse solmimansa sopimukset.

Niin. Esimerkkinä voimme pitää vaikka Open Skies-sopimusta jonka purkamista Euroopassa vastustettiin. Samoin kuin ABM- ja INF- sopimukset. Ne USA purki yksipuolisesti ja niillä heikennettiin Euroopan turvallisuutta. Ne vaan eivät enää vastanneet USAn etuja.
        Budapestin memorandum josta USA ei halunnut tehtävän sopimusta ei sekään miellyttänyt USAa joka rikkoi sitä törkeästi jo ennen 2014 tapahtumia. Memorandumin mukaan ydinaseistaan luopuvia Ukrainaa, Kazakstania ja Valko-Venäjää vastaan ei saa käyttää taloudellisia pakotteita. USA ei siitä piitannut vaan on asettanut Valko-Venäjää vastaan laajoja talouspakotteita. USA ei kommentoi asiaa.

USAn ei tarvitse välittää mistään sopimuksesta mikä ei vastaa sen etuja. USA on vielä maailmanhistoriassa ainoa valtio joka on nostanut itsensä kv.sotarikostuomioistuimen yläpuolelle asettamalla pakotteita Haagin tuomareita vastaan kun nämä rohkenivat aloittaa tutkimukset USAn tekemistä sotarikoksista sekä rikoksista ihmisyyttä vastaan.
        Jotta USAn toimet hyväksyttäisiin NATOn piirissä USA antaa takaa syytesuojan Haagin tuomareita vastaan myös rikoskumppaneilleen.

USAn liittolaisena on vaarallista olla. Sen sanoi jo Henry Kissinger. Hän jos kuka tietää asianlaidan.

• Anonyymi

Venäjä itse aloitti tappamisen ja rikkoi sopimukset. Enkä olisi luottanut Hitleriin sen enempää kuin luotan Putin kalsarimyrlyttäjään. He toimivat samoin.

Suomen poliittinen eliitti luotti Hitleriin kuin kallioon.
        Suomen valtamedia kertoi ihastellen Natsi-Saksan armeijan urotöistä ja voittamattomuudesta aina vuoteen 1943 saakka. Sitten alkoi poliittisen eliittimme housunpuntit tutisemaan.

Sama kaiku on askelten. Nykyisin Natsi-Saksan paikalla on vain Nato ja USA.
        Pieni Suomi kaivaa verta nenästään ja on jo tuhonnut uhossaan taloutensa ymmärtämättä USAn olevan EUn talouden tuhon arkkitehti.
        Tämähän on vain bisnestä. Hillot pois tyhmiltä ja me suomalaiset olemme amerikkalaisten mukaan täysin vietävissä - ja ne vievät meitä kuin laskisankkoa natokuppaisten typerän hymyn saattelemana. Löydämme paikkamme tunkiolta. Taas kerran.

• Anonyymi

Tappamisen aloitti Venäjä itse.
        ja se on syyllinen sotaansa.

Niinkö.
        Miksi USA harjoittaa Regime change- politiikkansa? Ukrainassa 2000-luvulla CIA järjesti kahdesti vallankaappauksen ja toisella kertaa itse CIAn pääjohtaja oli esikuntinensa paikalla Maidanin tapahtumia ohjaamassa.
        USA tälläsi CIAn valitsemansa Ukrainan hallituksen neuvonantajaksi ja Maidanin tapahtumien tutkinta estettiin. CIAn osuutta tapahtumiin ei saa tuoda esille.

USA toimi pitkän tähtäimen suunnitelmansa mukaisesti irroittaa Ukraina Venäjän etupiiristä. Tästä USAn presidenttien turvallisuusneuvonantaja Z.Brzezinskin muistelmat tuovat hyvän kuvan.

USAn tavoitteena oli myös Natoon kuulumattomien ”länsi-Euroopan” maiden liittäminen Natoon ja saada näiden maiden puolustusmäärärahat jakoon NATOn sateenvarjon alla. Näin näistä varoista saataisiin suurin hyöty. USA osti näiden maiden medioista aikaa ja palstatilaa muokatakseen näiden kansojen mielialoja suopeammaksi Natoon liittymiselle.

Mikähän osuus USAlla on ollut Mediapoolin luomiselle? Se mikä on varmaa niin USA on ostanut palstatilaa Sanoma-Osakeyhtiön lehdistä liki 20 vuotta. Hesariin ilmestyi jopa omia Natoon keskittyviä toimittajia.

Suomi on vain hyväksikäytettävän roolissa. Kansalle ei saa tuoda totuutta julki sillä se vaarantaisi USAn kansallisia etuja myös Suomessa.

E. Snowdenin vuotamien dokumenttien julkaisemisen USA asetti päätavoitteekseen, sillä ne vahingoittaisivat syvästi liittolaissuhteita.

USA on ulkoistanut tuotekehittelynsä muihin maihin. Kaikkialla käytössä olevien amerikkalaisten ohjelmistojen avulla USA varasti haluamansa tiåuotekehittelytiedot ja jakoi niitä USAn suuryrityksille saaden vastapalveluksena NSAlle oikeuden viimeistellä ohjelmistot siten, että takaportit ovat NSAn käytettävissä. NATOn jäsenmaat vaikenivat hyväksikäytöstä. Stupido huudahti kuullessaan asiasta, että eihän kavereita saa vaklata ennen kuin älysi sulkea turpansa. Japani ja E-Korea esittivät vastalauseensa USAn harjoittamalle teollisuusvakoilulle kuten myös Brasilia ja monet muut.
        Euroopassa ainoastaan Sveitsin liittovaltion presidentti esitti USAlle vastalauseensa. Muiden tuli olla hiljaa.

Nokia menetti paljon tässä likaisessa USAn pelissä. NSAn vakoilemalla saama aineisto annettiin Applelle joka tosin myöhemmin on alkanut maksamaan korvauksia Nokialle.

Sellainen ”ystävä” tämä persereikä USA on vapaalle maailmalle.

• Anonyymi

Molokilla levy jäänyt soittamaan vain yhtä raitaa. Uskoo omiin valheisiinsa.

• Anonyymi

Venäjä itse aloitti sodan.

Höpö Höpö Trollinen

• Anonyymi

"Hei molok, sulla jäi levy päälle. Nyt on aukottomasti todistettu että ukraina aloitti sodan."

"Nyt siis pitäisi alkaa keskustelemaan miksi se niin teki?"

Venäjä aloitti tuon sodan, koska Venäjää johtaa fasistinen ja imperialistinen diktaattori.

"Miksi demokratia ei kelvannut, vaan järjestivät vallankaappauksen ja hyökkäsivät demokraattisten vaalien voittajien kimppuu tappaakseen, onnistuivat jopa polttamaan yli 40 venäjämielistä elävältä Odessassa, sairasta sakkia."

Höpsis. Mitään vallankaappausta ei edes Ukrainassa tapahtunut, vaan Ukrainan parlamentti erotti äänestyksellä korruptoituneen presidentin sen jälkeen, kun hän oli paennut Venäjälle valtion kassan kanssa. Ja Odessan tragedia johtui siitä, että venäläismieliset itse aloittivat mellakat ja ampuivat ukrainalaismielisiä.

"No onneksi näistä natseista, niitten pataljoonasta Venäjä teki selvää jälkeä, kaivaen sen rippeetkin esille Mariupolissa."

Veäjä tuhosi tuonkin venäjänkielisen kapungin pommituksillaan raunioiksi tappaen paikallisten asukkaiden mukaan jopa 100 000 ihmistä.

"Rikollinen ja korruptoitunut ukraina saa nyt tuta ankaran ja ansaitun rangaistuksen teoistaan."

Venäjä on itse rikollisempi ja korruptoituneempi kuin Ukraina.

Itku raivaria pukkaa mololla.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Esimerkkinä voimme pitää vaikka Open Skies-sopimusta jonka purkamista Euroopassa vastustettiin. Samoin kuin ABM- ja INF- sopimukset. Ne USA purki yksipuolisesti ja niillä heikennettiin Euroopan turvallisuutta. Ne vaan eivät enää vastanneet USAn etuja.
        Budapestin memorandum josta USA ei halunnut tehtävän sopimusta ei sekään miellyttänyt USAa joka rikkoi sitä törkeästi jo ennen 2014 tapahtumia. Memorandumin mukaan ydinaseistaan luopuvia Ukrainaa, Kazakstania ja Valko-Venäjää vastaan ei saa käyttää taloudellisia pakotteita. USA ei siitä piitannut vaan on asettanut Valko-Venäjää vastaan laajoja talouspakotteita. USA ei kommentoi asiaa.

USAn ei tarvitse välittää mistään sopimuksesta mikä ei vastaa sen etuja. USA on vielä maailmanhistoriassa ainoa valtio joka on nostanut itsensä kv.sotarikostuomioistuimen yläpuolelle asettamalla pakotteita Haagin tuomareita vastaan kun nämä rohkenivat aloittaa tutkimukset USAn tekemistä sotarikoksista sekä rikoksista ihmisyyttä vastaan.
        Jotta USAn toimet hyväksyttäisiin NATOn piirissä USA antaa takaa syytesuojan Haagin tuomareita vastaan myös rikoskumppaneilleen.

USAn liittolaisena on vaarallista olla. Sen sanoi jo Henry Kissinger. Hän jos kuka tietää asianlaidan.

"Niin. Esimerkkinä voimme pitää vaikka Open Skies-sopimusta jonka purkamista Euroopassa vastustettiin. Samoin kuin ABM- ja INF- sopimukset. Ne USA purki yksipuolisesti ja niillä heikennettiin Euroopan turvallisuutta. Ne vaan eivät enää vastanneet USAn etuja."

Venäjä ei itse noudattanut Open Skies-sopimuksia, joten USA vetäytyi siitä. Wikipedia:

"U.S. Secretary of State Mike Pompeo cited Russia's access refusal in the Russian-controlled areas of Georgia.[26] On 20 September 2019, the U.S. and Canada were denied access to a military exercise in central Russia."

INF-sopimustakin Venäjä rikkoi, kuten nyt tiedetään sen Ukrainaan ampumasta Oreshnik-ohjuksesta. Ja USA tiesi sen jo aikaisemmin ja siksi vetäytyi sopimuksesta. USA ei rikkonut mitään noista sopimuksista kuten terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä, vaan vetäytyi niistä sopimuksen ehtojen mukaisesti.

"Budapestin memorandum josta USA ei halunnut tehtävän sopimusta ei sekään miellyttänyt USAa joka rikkoi sitä törkeästi jo ennen 2014 tapahtumia. Memorandumin mukaan ydinaseistaan luopuvia Ukrainaa, Kazakstania ja Valko-Venäjää vastaan ei saa käyttää taloudellisia pakotteita. USA ei siitä piitannut vaan on asettanut Valko-Venäjää vastaan laajoja talouspakotteita. USA ei kommentoi asiaa."

Niinkö? Wikipedian mukaan kommentoi:

"2013 Belarus sanctionsIn 2013, the government of Belarus complained that American sanctions against it were in breach of Article 3 of the Memorandum. The US government responded that its sanctions were targeted at combating human rights violations and other illicit activities of the government of Belarus and not the population of Belarus."

"USAn ei tarvitse välittää mistään sopimuksesta mikä ei vastaa sen etuja. "

USA kuitenkin lähes aina noudattaa sopimuksia ja irtisanoo ne ehtojen mukaan, eikä riko niitä kuten Venäjä.

"USA on vielä maailmanhistoriassa ainoa valtio joka on nostanut itsensä kv.sotarikostuomioistuimen yläpuolelle asettamalla pakotteita Haagin tuomareita vastaan kun nämä rohkenivat aloittaa tutkimukset USAn tekemistä sotarikoksista sekä rikoksista ihmisyyttä vastaan.
        Jotta USAn toimet hyväksyttäisiin NATOn piirissä USA antaa takaa syytesuojan Haagin tuomareita vastaan myös rikoskumppaneilleen."

Venäjä sen sijaan etsintäkuulutti kansainvälisen rikosoikeuden syyttäjiä ja tuomareita.

"USAn liittolaisena on vaarallista olla. Sen sanoi jo Henry Kissinger. Hän jos kuka tietää asianlaidan."

Ja Venäjän vielä vaarallisempaa, kuten Venäjän veljesmaa Ukraina on katkerasti saanut havaita.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomen poliittinen eliitti luotti Hitleriin kuin kallioon.
        Suomen valtamedia kertoi ihastellen Natsi-Saksan armeijan urotöistä ja voittamattomuudesta aina vuoteen 1943 saakka. Sitten alkoi poliittisen eliittimme housunpuntit tutisemaan.

Sama kaiku on askelten. Nykyisin Natsi-Saksan paikalla on vain Nato ja USA.
        Pieni Suomi kaivaa verta nenästään ja on jo tuhonnut uhossaan taloutensa ymmärtämättä USAn olevan EUn talouden tuhon arkkitehti.
        Tämähän on vain bisnestä. Hillot pois tyhmiltä ja me suomalaiset olemme amerikkalaisten mukaan täysin vietävissä - ja ne vievät meitä kuin laskisankkoa natokuppaisten typerän hymyn saattelemana. Löydämme paikkamme tunkiolta. Taas kerran.

"Suomen poliittinen eliitti luotti Hitleriin kuin kallioon.
        Suomen valtamedia kertoi ihastellen Natsi-Saksan armeijan urotöistä ja voittamattomuudesta aina vuoteen 1943 saakka. Sitten alkoi poliittisen eliittimme housunpuntit tutisemaan."

Ja sinä luotat nyt Putin Kalsarimyrkyttäjään, vaikka hän toimii juuri kuten Hitler.

"Sama kaiku on askelten. Nykyisin Natsi-Saksan paikalla on vain Nato ja USA."

Nykyisin natsi-Saksan tavalla toimii Venäjä. Se hyökkäsi Ukrainaan valtaamaan lisää maata ja alistamaan kansalaisia kuten natsi-Saksa aikoinaan.

"Pieni Suomi kaivaa verta nenästään ja on jo tuhonnut uhossaan taloutensa ymmärtämättä USAn olevan EUn talouden tuhon arkkitehti."

Pieni suomi haki NATO:n jäsenmaaksi, jotta venäläiset sotilaat eivät voi tulla Suomeenkin varastamaan lapsiamme, tappamaan, raiskaamaan, kiduttamaan ja ryöstämään suomalaisia kuten nyt ukrainalaisia.

"Tämähän on vain bisnestä. Hillot pois tyhmiltä ja me suomalaiset olemme amerikkalaisten mukaan täysin vietävissä - ja ne vievät meitä kuin laskisankkoa natokuppaisten typerän hymyn saattelemana. Löydämme paikkamme tunkiolta. Taas kerran."

Sinä sinne kuulut. Me suomalaiset haluamme elää rauhassa ja maksamme mielellämme sen mitä se vaatii.

• Anonyymi kirjoitti:

Itku raivaria pukkaa mololla.

LOL: Minä nauran teidän typeryydellenne.

• Anonyymi

Ukraina piti kiinni sopimuksistaan, Venäjä ei. Älä yritä valehdella tuon terroristi- ja rikollisvaltion puolesta,

Molo elää pussi päässään eikä ymmärrä kokonaisuuksia. Tuo Natokuppa on syönyt sen aivot.
        Budapestin muistion ensimmäinen rikkoja on USA. Muistion mukaan USA, UK ja Venäjä eivät saa asettaa taloudellisia pakotteita ydinaseista luopuville Ukrainalle, Valko-Venäjälle ja Kazakstanille. USA on asettanut laajoja talouspakotteita Valko-Venäjälle jo ennen Ukrainan kriisiä. USAlle ei sopimuksilla ole mitään merkitystä jos ne eivät vastaa tarpeeksi USAn etua.
        Henry Kissingerin mukaan USAn viholliset joutuvat olemaan varuillaan mutta liittolaisten tulee pelätä USAa. USAa pettää aina eikä,sillä ole mitään moraalia.
        Kamputsean Pol Potin hirmuhallinnon vahvin tukija ja liittolainen oli USA sen jälkeen kun Pol Potin hirmuhallinnon rikokset tulivat julkisuuteen.
        USA oli Saddam Husseinin liittolainen. USA auttoi Saddam Husseinin hallintoa käyttämään kemiallisia aseita Irania vastaan ja USAn avulla Irak sai tapettua jopa 200 tuhatta iranilaista.
        Halabnjan Kurdien kaasuttaminen oli operaatio, jossa Irania tukeneita kurdeja tapettiin. USAn osuus oli esittää syytöksiä Irania vastaan siviilien kaasuttamisesta ja suojella liittolaistaan Saddamia.
        Myöhemmin USA käänsi tapansa mukaan takkinsa - tuttua puuhaa USAlta nykyisinkin. USA petti kurdit muutama vuosi sitten kun antoi luvan Turkille pommittaa kurdeja Syyriassa. Julkisesti USA on esiintynyt kurdien tukijana joka taistelee ISIS-terroristeja vastaan ja on kantanut suuren taakan tässä taistelussa. USAlle kurdeilla ei ole mitään arvoa ja kurdit ovat kelvanneet USAlle vain hyväksikäytettäväksi merkityksettömäksi poliittisiksi pelinappuloiksi. Suomeakin USA huijasi pyytäessään joukkoja Irakiin kouluttamaan kurdeja. Se on osoittautunut täydelliseksi paskapuheeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Molo elää pussi päässään eikä ymmärrä kokonaisuuksia. Tuo Natokuppa on syönyt sen aivot.
        Budapestin muistion ensimmäinen rikkoja on USA. Muistion mukaan USA, UK ja Venäjä eivät saa asettaa taloudellisia pakotteita ydinaseista luopuville Ukrainalle, Valko-Venäjälle ja Kazakstanille. USA on asettanut laajoja talouspakotteita Valko-Venäjälle jo ennen Ukrainan kriisiä. USAlle ei sopimuksilla ole mitään merkitystä jos ne eivät vastaa tarpeeksi USAn etua.
        Henry Kissingerin mukaan USAn viholliset joutuvat olemaan varuillaan mutta liittolaisten tulee pelätä USAa. USAa pettää aina eikä,sillä ole mitään moraalia.
        Kamputsean Pol Potin hirmuhallinnon vahvin tukija ja liittolainen oli USA sen jälkeen kun Pol Potin hirmuhallinnon rikokset tulivat julkisuuteen.
        USA oli Saddam Husseinin liittolainen. USA auttoi Saddam Husseinin hallintoa käyttämään kemiallisia aseita Irania vastaan ja USAn avulla Irak sai tapettua jopa 200 tuhatta iranilaista.
        Halabnjan Kurdien kaasuttaminen oli operaatio, jossa Irania tukeneita kurdeja tapettiin. USAn osuus oli esittää syytöksiä Irania vastaan siviilien kaasuttamisesta ja suojella liittolaistaan Saddamia.
        Myöhemmin USA käänsi tapansa mukaan takkinsa - tuttua puuhaa USAlta nykyisinkin. USA petti kurdit muutama vuosi sitten kun antoi luvan Turkille pommittaa kurdeja Syyriassa. Julkisesti USA on esiintynyt kurdien tukijana joka taistelee ISIS-terroristeja vastaan ja on kantanut suuren taakan tässä taistelussa. USAlle kurdeilla ei ole mitään arvoa ja kurdit ovat kelvanneet USAlle vain hyväksikäytettäväksi merkityksettömäksi poliittisiksi pelinappuloiksi. Suomeakin USA huijasi pyytäessään joukkoja Irakiin kouluttamaan kurdeja. Se on osoittautunut täydelliseksi paskapuheeksi.

"Molo elää pussi päässään eikä ymmärrä kokonaisuuksia. Tuo Natokuppa on syönyt sen aivot."

Jos itse et tukisi samanlaista fasistien diktatuuria ja heidän rikollista sotaansa kuin natsi-Saksassa aikoinaan, olisit paljon uskottavampia arvioissasi.

"Budapestin muistion ensimmäinen rikkoja on USA. Muistion mukaan USA, UK ja Venäjä eivät saa asettaa taloudellisia pakotteita ydinaseista luopuville Ukrainalle, Valko-Venäjälle ja Kazakstanille. USA on asettanut laajoja talouspakotteita Valko-Venäjälle jo ennen Ukrainan kriisiä. USAlle ei sopimuksilla ole mitään merkitystä jos ne eivät vastaa tarpeeksi USAn etua."

Ensimmäisenä Budapestin muistion rikkoi tietenkin Putin Kalsarimyrkyttäjän terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä hyökkäämällä ukrainalaiselle Tuzlan saarelle vuonna 2003. Ja USA ei sentään ole rikkonut Valko-Venäjän rajoja tai hyökännyt Valko-Venäjälle kuten Venäjä rikollisesti hyökkäsi Ukrainaan.

"Henry Kissingerin mukaan USAn viholliset joutuvat olemaan varuillaan mutta liittolaisten tulee pelätä USAa. USAa pettää aina eikä,sillä ole mitään moraalia."

Haha. Kun Venäjä rikollisesti hyökkää Ukrainaan tappamaan ukrainalaisia, sinä haluaisit puhua USA:sta ja väittää, ettei sillä ole lainkaan moraalia, vaikka se on tukenut Ukrainan puolustautumista, suveriniteettiä, itsenäisyyttä ja rajojen koskemattomuutta miljardeilla dollareilla.

"Kamputsean Pol Potin hirmuhallinnon vahvin tukija ja liittolainen oli USA sen jälkeen kun Pol Potin hirmuhallinnon rikokset tulivat julkisuuteen.
        USA oli Saddam Husseinin liittolainen. USA auttoi Saddam Husseinin hallintoa käyttämään kemiallisia aseita Irania vastaan ja USAn avulla Irak sai tapettua jopa 200 tuhatta iranilaista."

Tiesitkö, että tämä ketju käsittelee Venäjää ja sen pettämiä sopimuksia sekä Venäjän rikollista sotaa Ukrainassa, jota se käy nyt, ei sitä, mitä USA on tehnyt 50 vuotta sitten?

"Halabnjan Kurdien kaasuttaminen oli operaatio, jossa Irania tukeneita kurdeja tapettiin. USAn osuus oli esittää syytöksiä Irania vastaan siviilien kaasuttamisesta ja suojella liittolaistaan Saddamia.
        Myöhemmin USA käänsi tapansa mukaan takkinsa - tuttua puuhaa USAlta nykyisinkin. USA petti kurdit muutama vuosi sitten kun antoi luvan Turkille pommittaa kurdeja Syyriassa. Julkisesti USA on esiintynyt kurdien tukijana joka taistelee ISIS-terroristeja vastaan ja on kantanut suuren taakan tässä taistelussa. USAlle kurdeilla ei ole mitään arvoa ja kurdit ovat kelvanneet USAlle vain hyväksikäytettäväksi merkityksettömäksi poliittisiksi pelinappuloiksi. Suomeakin USA huijasi pyytäessään joukkoja Irakiin kouluttamaan kurdeja. Se on osoittautunut täydelliseksi paskapuheeksi."

Aha. Mitä mieltä olet siitä, että terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä pettää sopimuksensa ja sotii rikollisesti Ukrainassa?

• Anonyymi

"Suomen poliittinen eliitti luotti Hitleriin kuin kallioon.
        Suomen valtamedia kertoi ihastellen Natsi-Saksan armeijan urotöistä ja voittamattomuudesta aina vuoteen 1943 saakka. Sitten alkoi poliittisen eliittimme housunpuntit tutisemaan."

Ja sinä luotat nyt Putin Kalsarimyrkyttäjään, vaikka hän toimii juuri kuten Hitler.

"Sama kaiku on askelten. Nykyisin Natsi-Saksan paikalla on vain Nato ja USA."

Nykyisin natsi-Saksan tavalla toimii Venäjä. Se hyökkäsi Ukrainaan valtaamaan lisää maata ja alistamaan kansalaisia kuten natsi-Saksa aikoinaan.

"Pieni Suomi kaivaa verta nenästään ja on jo tuhonnut uhossaan taloutensa ymmärtämättä USAn olevan EUn talouden tuhon arkkitehti."

Pieni suomi haki NATO:n jäsenmaaksi, jotta venäläiset sotilaat eivät voi tulla Suomeenkin varastamaan lapsiamme, tappamaan, raiskaamaan, kiduttamaan ja ryöstämään suomalaisia kuten nyt ukrainalaisia.

"Tämähän on vain bisnestä. Hillot pois tyhmiltä ja me suomalaiset olemme amerikkalaisten mukaan täysin vietävissä - ja ne vievät meitä kuin laskisankkoa natokuppaisten typerän hymyn saattelemana. Löydämme paikkamme tunkiolta. Taas kerran."

Sinä sinne kuulut. Me suomalaiset haluamme elää rauhassa ja maksamme mielellämme sen mitä se vaatii.

Molo elää sairaassa rinnakkaistodelisuudessa.
        Tuon naurettavan vastineesi jälkeen voi olla varma siitä ettet käy ihan kaikilla pytyillä. Olisi helppo ennustaa joutuvani hullujenhuoneelle kun alat tajuamaan totuuden. Olet kuin joku lahkolainen jolle kuplassa eläminen on ainoa keino selviytyä.
        Varo ettei kuplasi puhkea ja kuppasi äidy kovinkaan pahaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Molo elää sairaassa rinnakkaistodelisuudessa.
        Tuon naurettavan vastineesi jälkeen voi olla varma siitä ettet käy ihan kaikilla pytyillä. Olisi helppo ennustaa joutuvani hullujenhuoneelle kun alat tajuamaan totuuden. Olet kuin joku lahkolainen jolle kuplassa eläminen on ainoa keino selviytyä.
        Varo ettei kuplasi puhkea ja kuppasi äidy kovinkaan pahaksi.

"Olisi helppo ennustaa joutuvani hullujenhuoneelle kun alat tajuamaan totuuden."

Minä olen jo tajunnut totuuden, mutta ilmeisesti sinä kuitenkin kuljet vielä vapaana.

• Anonyymi

Fasistinen rozzvo diktatuuri.

• Anonyymi

Mitkään neuvottelut tai sopimukset Venäjän kanssa eivät sinänsä merkitse enää käytännössä yhtään mitään.

Kun kysymyksessä on Putinin Venäjä, vain teot merkitsevät.
      Luottamus on mennyt, Putinin puheet on tuuleen huutamista.

• Anonyymi

Parempi ettei Putin avaakkaan leipäläpeään.

• Anonyymi

Putin ei ilmeisesti ymmärrä, mitä tarkoittaa inflaatio.
      Tai sitten se vaan ei välitä.

• Anonyymi

Mutta me täällä Suomessa ymmärrämme mitä on inflaatio. Sehän tarkoittaa sitä, että meidän ostovoima on heikentynyt merkittävästi. Tavarat ja palvelut ovat kallistuneet eikä raha riitä enää siten kuin ennen.
        Onneksi Venäjän talous on yhtä pieni kuin Espanjan talous. Me emme edes huomaa asettamiemme pakotteiden vaikutusta arkielämässämme. Suomen talous porskuttaa eikä meillä ole minkäänlaisia vaikeuksia vaan olemme jopa voineet tuplata ja lähitulevaisuudessa triplaamme puolustusmäärärahamme vastaamaan NATOn nykyisiä ja tulevia vaatimuksia. Sellaiset 9-10 miljardia euroa puolustukseen niin me kaikki suomalaiset tulemme olemaan tyytyväisiä.

Olihan se ihan hirveätä aikaa elää kylmän sodan aikana sovussa NLn naapurissa. Jouduimme ostamaan vastenmielisiä venäläistä vientitavaraa kuten puuta ja öljyä. Maksoimme niistä Suomessa valmistetuilla kesto- ja kertakulutushyödykkeillä ja sadat tuhannet suomalaiset joutuivat tekemään työtä tuon vastenmielisen kaupankäynnin vuoksi. Niitä aikoja Suomi ei enää kaipaa eikä saa takaisin.

• Anonyymi

Kiina vähentää rajusti hiilen ostoa Venäjältä.
      Voi voi voi, Venäjän tukijalat murenee yksi toisensa perään.
      Kannattiko Putleri aloittaa 3 päivän erikoisoperaatio, kannattiko?
      😁😁😁

• Anonyymi

Hiili on huono energiaa, se saastuttaa. Venäläinen maakaasu on taas puhdasta energiaa, siitä kiinalaiset tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiili on huono energiaa, se saastuttaa. Venäläinen maakaasu on taas puhdasta energiaa, siitä kiinalaiset tykkää.

Kiinalaiset saavat liian halvasta venäläisestä maakaasusta ansiotonta kilpailuetua mistä EU sai nauttia ennen. Se ei sopinut USAlle ja nyt olemme päässeet siitä eroon. Saakoon kiinalaiset nyt sitä ansiotonta kilpailuetua - se on ihan oikein heille.

Meillä lanseerattiin käsitys, että Venäjä kiristi EUta liian halvalla kaasulla. Oli se ihan kauheata. Nyt ne kiristää Kiinaa sillä. Hampaiden narskunta kuuluu kun vihapäissään jossain päin tätä tarkastellaan.
        Onneksi me suomalaiset saamme olla turvassa nyt tuolta liian halvalta kauppatavaralta.

Tätä kaikkea se NATOn jäsenyys meille antaa, nauttikaamme nyt Joulusta ja tulevasta talvesta. Puhuvat, että sähön hinta on kova talvella.

Kiitos USAlle ja Natolle, että vapauttivat meidät tuosta ikeestä jolloin jouduimme ostamaan liian halpaa kaasua, metalleja, puutavaraa, pellettejä…

• Anonyymi

VENÄJÄ ON IKUINEN TAPPAJA VALTIO JA MUITTEN RYÖSTÄJÄ OIKEUTTAAN

• Anonyymi

Psyyken pettäessä suljettua hoitoa tarvitsevien seulominen on monimutkainen prosessi. Varmat tapaukset on kuitenkin helppo erottaa. Kysytään vain: luotatko Venäjään? Myöntävä vastaus on samalla passitus kiireesti hoitoon.

• Anonyymi

Tiltujen, kuten myös nykyisen Venäjän maailmankuva perustuu valheeseen. Venäjän valtionjohto puhuu muunneltua totuutta, hienovaraisesti sanottuna.
      Venäläisetkin ovat niin tottuneita totuuden vastaisuuteen, että kuvittelevat että kaikkialla muuallakin valehdellaan mediassa.

• Juuri näin. Venäjä on valheen valtakunta ja tiltut puolustelevat sitä ja sen rikoksia valehtelemalla.

• Anonyymi

Juuri näin. Venäjä on valheen valtakunta ja tiltut puolustelevat sitä ja sen rikoksia valehtelemalla.

Ei vaan sinä olet asioista pihalla kuin lumiukko.

• Anonyymi

Venäjän voitto Ukrainassa piti tulla muutaman päivän "erikoisoperaation" myötä. "Erikoisoperaation" alkupäivinä venäläismediassa julkaistiin vahingossa ennalta uutisia Ukrainan totaalisesta antautumisesta ja kaatumisesta. Heti alussa julistettiin, että Ukrainan ilmatorjunta on lamautettu, mutta edelleenkään venäläiskoneet eivät juurikaan voi lentää Ukrainan ilmatilassa.

Nyt sotaa siis on käyty kolmisen vuotta, Venäjän joukkojen tappiot lähenevät puolta miljoonaa miestä, kalustotappiot ovat käsittämättömiä, sotaan lähetetään jotain 50-luvun neukkuromua ja 50-60-vuotiaita ukkoja, juoppoja, vankeja, Venäjän Mustanmeren laivasto on käytännössä neutraloitu, ukrainalaisdrooneja pommilasteineen sataa venäläisiin ammusvarastoihin ja energiainfrastruktuuriin.

Venäjän talous on inflaatiokierteessä, paskaviemärit pursuavat kaduille paskageysireinä, voipaketeissa on varashälyttimiä. No ei kai kaikki ole menetetty? No ei! Onhan Venäjällä sentään kavereita, nimittäin islamistishihhulistinen Iran, tyrannian ja totalitarismin ja kleptokratian ja sadismin ja maanpäällisen helvetin esimerkki nro. 1 eli Pohjois-Korea, ja mitä vielä? No vielä on lisää! Taleban ja afrikkalaiset rosvodiktaattorit. Syyria nyt kaatui toki, ja Venäjän laivat seilaavat ilman polttoainetta Välimerellä.

• Anonyymi

Juuri näin. Venäjä on valheen valtakunta ja tiltut puolustelevat sitä ja sen rikoksia valehtelemalla.

Venäjä on valhe. Emävalhe. Kaikkien valheiden emäkallio, josta pienemmät valheet lohkeilevat.

• Anonyymi

Kirjoittaja on malliesimerkki kotimaisesta trollista, joka niin kovasti yrittää ärsyttää vailla sisältöä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan sinä olet asioista pihalla kuin lumiukko.

Tiltu elää valheessa ja yrittää saada muitakin uskomaan valheitaan.

• Totuus on, että vaikka Venäjä voittaisi Ukrainassa, se on silti fasistinen ja imperialistinen terroristi- ja rikollisvaltio.

• Hupaisaa, että noin väittää joku, joka uskoo Venäjän valheet rikollisen sotansa syistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaja on malliesimerkki kotimaisesta trollista, joka niin kovasti yrittää ärsyttää vailla sisältöä.

Sen sijaan, että tiltut puhuisivat aloituksen aiheesta, rikollisvaltio Venäjästä, joka pettää sopimuksensa, he haluaisivat muuttaa keskustelun aiheen ja puhua käsityksistään minusta.

• Uskoisin että Molokkia vain naurattaa mikrovähemmistönne luulo, että ketään kiinnostaisi se miten te johonkin suhtaudutte. 😄

Vain kohteliaisuudesta tätäkin kommentoin. Hyvä kotikasvatus on tärkeä juttu!

• moloch_horridus kirjoitti:

Sen sijaan, että tiltut puhuisivat aloituksen aiheesta, rikollisvaltio Venäjästä, joka pettää sopimuksensa, he haluaisivat muuttaa keskustelun aiheen ja puhua käsityksistään minusta.

Ääriainesten keskeinen taktiikka on dissata vihollisiaan ja heidän uskottavuuttaan kaikin keinoin, koska tosiasioille he eivät mitään mahda.

Suomessa tuo ei kuitenkaan toimi, kuten nähty on. Venäjän rakastajia ja lännen vihaajia ei ole liikenteessä ainakaan enempää kuin sodan alussakaan.

• Viihdytä meitä kertomalla, paljonko juuri sinä luulet Suomessa Venäjän ihailijoita/lännen vihaajia olevan. 🍿

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Viihdytä meitä kertomalla, paljonko juuri sinä luulet Suomessa Venäjän ihailijoita/lännen vihaajia olevan. 🍿

Sinähän täällä viihdyttät valheillasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän täällä viihdyttät valheillasi.

Kerro nyt vain rohkeasti arviosi!

Minä taas voin jo etukäteen viitata kevään vaalien tulokseen, joka varman profetiani mukaan antaa Venäjää fanittaville puolueille noin prosentin äänistä.

• Anonyymi

Kyllä osui ja upposi hehee.

• Anonyymi

Kerro nyt vain rohkeasti arviosi!

Minä taas voin jo etukäteen viitata kevään vaalien tulokseen, joka varman profetiani mukaan antaa Venäjää fanittaville puolueille noin prosentin äänistä.

Kevään vaalien hehee uskottavuutesii on tasan nolla.

• Mitä me sinun mielestäsi olemme valehdelleet? Tiesitkö muuten, että nykyisin ylivoimainen valtaosa suomalaisista jakaa NATO-myönteisen kantamme?

• Anonyymi

Mitä me sinun mielestäsi olemme valehdelleet? Tiesitkö muuten, että nykyisin ylivoimainen valtaosa suomalaisista jakaa NATO-myönteisen kantamme?

Valehtelet edelleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet edelleen.

Niinkö? No todistapa se.

• Anonyymi kirjoitti:

Kevään vaalien hehee uskottavuutesii on tasan nolla.

Ihan sama. Enhän minä tuloksia laske, vaan tuhannet vaalitoimitsijat. 😏

• Suon teidän toivottoman tehtävän ottaneelle mikromarginaalillenne kaiken mahdollisen huvituksen jopa 10 prosentilla korotettuna! 😁

• Ehei. Suomessa on vapaa ja moniarvoinen media. Venäjällä mediauskovaisuus on sen sijaan tuota Pohjois-Korean luokkaa.

• Anonyymi

Tiltu elää valheessa ja yrittää saada muitakin uskomaan valheitaan.

Ukrainan tappiot pohjoisen sotilaspiirin aikana tulivat katastrofaalisiksi

Näin irlantilainen toimittaja Chey Bowes vastasi Venäjän lausuntoihin lähes miljoonan Ukrainan asevoimien sotilaan menetyksestä rintamalla.

• Anonyymi

Mitä me sinun mielestäsi olemme valehdelleet? Tiesitkö muuten, että nykyisin ylivoimainen valtaosa suomalaisista jakaa NATO-myönteisen kantamme?

Noin 80% suomalaisista on aivopesty uneen. Pohjois-Korealla on vain suurempi prosentti luku.

• Anonyymi kirjoitti:

Ukrainan tappiot pohjoisen sotilaspiirin aikana tulivat katastrofaalisiksi

Näin irlantilainen toimittaja Chey Bowes vastasi Venäjän lausuntoihin lähes miljoonan Ukrainan asevoimien sotilaan menetyksestä rintamalla.

Haha. vain Venäjän valheellisessa propagandassa Ukrainan tappiot olisivat miljoona miestä. Tosiasiassa sen tappiot kuoleina ja haavoittuneina ovat noin puolet siitä.

"Ukraina on saattanut menettää jo 500 000 sotilasta"

https://www.hs.fi/maailma/art-2000010865690.html

Venäjän tappiot ovat selvästi suuremmat kaikkien muiden paitsi Venäjän propagandan mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Noin 80% suomalaisista on aivopesty uneen. Pohjois-Korealla on vain suurempi prosentti luku.

Sinut itsesi on aivopesty tukemaan fasistien imperialistista sotaa. Aivan kuten tavalliset saksalaiset aikoinaan aivopestiin tukemaan natsi-Saksaa ja sen rikollisia sotia ja tekoja.

• Anonyymi

Ehei. Suomessa on vapaa ja moniarvoinen media. Venäjällä mediauskovaisuus on sen sijaan tuota Pohjois-Korean luokkaa.

Suomessa 82% uskoo valtamediaan. Pohjois-Koreassa on vain suurempi luku.
        Eli Suomessa on maailman toiseksi eniten aivopestyjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomessa 82% uskoo valtamediaan. Pohjois-Koreassa on vain suurempi luku.
        Eli Suomessa on maailman toiseksi eniten aivopestyjä.

Suomessa on maailman viidenneksi vapain moniarvoinen luotettava media ja siksi suomalaiset siihen luottavat.

• Anonyymi

Sinua taitaa ihan vituttaa se tosiasia, että ukrot ottaa kunnolla turpaansa Venäjää vastaan, vaikka Nato-johtoinen länsi on Ukrainan apuna. Venäjä voittaa tuon sodan, sitä asiaa ei muuta vaikka laulaisit USA:n kansalaislaulua 24/7.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinua taitaa ihan vituttaa se tosiasia, että ukrot ottaa kunnolla turpaansa Venäjää vastaan, vaikka Nato-johtoinen länsi on Ukrainan apuna. Venäjä voittaa tuon sodan, sitä asiaa ei muuta vaikka laulaisit USA:n kansalaislaulua 24/7.

Tottakai minua harmittaa, että Venäjä hyökkäsi rikollisesti Ukrainaan ja tappaa ukrainalaisia. Miksi ei harmittaisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota on vaikea todistaa, kun valtiojohtomme ei uskaltanut aiheesta järjestää kansanäänestystä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuota on vaikea todistaa, kun valtiojohtomme ei uskaltanut aiheesta järjestää kansanäänestystä.

Suomen perustuslain mukaan kansanäänestystä ei olisi edes ollut mahdollista järjestää. Päätöksen liittyä NATO:on teki joka tapauksessa eduskunta.

• Anonyymi

Iltalehti valehtelee, niin molokin valehtelee. Niin yksinkertaista se on.

• Anonyymi kirjoitti:

Iltalehti valehtelee, niin molokin valehtelee. Niin yksinkertaista se on.

Haha. Tiltu itse on se valehtelija.

• Anonyymi

Miksi aloittaja puhuu täällä innoissaan sellaista vastaan, jonka hyväksikäyttäminen hänellä osoittaa edes jonkinlaista älyn olemassaoloa? Hän ei siis haluaisi osoittaa omaavansa mitään älyä?

• Anonyymi

On fakta, että Venäjä on rikollisvaltio. Se rikkoo kansainvälisiä sopimuksia jatkuvasti ja käy paraikaa laitonta terroristista, sotarikoksien siivittämää sotaa viatonta valtiota vastaan samalla kun se sortaa hallitsemansa alueen väestöä muutenkin.

• Anonyymi

Onpas sekavaa tekstiä. Ei tuosta ota Erkkikään selvää mitä oikein tarkoitat?

• Anonyymi

Mitähän tuokin tarkoittaa ?

• Ilmaisusi kaipaisi hieman kohentamista. Yritätkö selittää, että Venäjä on rikollisvaltio, joka pettää sopimuksensa, kuten aloituksen linkistä ilmenee?

• Anonyymi

"no kyllä hällekin valkenee totuus Venäjän jo voiton myötä"

Tiedätkös ystäväiseni, tuota "totuutta" me nimenomaan vastustamme henkeen ja vereen.

• Anonyymi

Jo vain voit vastustaa mutta totuus on nähtävissä Ukraina on hävitetty ja myyty Lännen rosvoille.

• Anonyymi kirjoitti:

Jo vain voit vastustaa mutta totuus on nähtävissä Ukraina on hävitetty ja myyty Lännen rosvoille.

Ukrainaa on tuhonnut Venäjä, ei länsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokin loogisen ajattelun kurssi ei sinullekaan pahaa tekisi, koulunkäynnin lisänä tietenkin.

• Anonyymi

Jokin loogisen ajattelun kurssi ei sinullekaan pahaa tekisi, koulunkäynnin lisänä tietenkin.

Valehtele ja vääristele asioita lisää .

• Anonyymi

Venäjä häviää sodan ja se on pääasia, russutrollien mutinat saa jättää omaan arvoonsa.

• Anonyymi

Mistä näitä Putinin sodan puolustelijoita oikein sikiää, siinäpä supolla tutkimuksen aihe.
      Ei heitä elävässä elämässä tapaa, vaikka satojen ihmisten kanssa on tullut hyökkäyssodasta keskusteltua.
      Yhden kiihkeän Putinin miehen tunnen, jonka kanssa näistä ollaan keskusteltu, jopa väitelty. Hyvätuloinen eläkeläinen, paperiteollisuuden puolelta.
      Taitaa se trollitehdas olla hyvässä vauhdissa tuottamassa Suomi-vastaista propagandaa.

• Anonyymi

Suomi vastaista? lienet itse niitä Suomen tuhoajia vääntämällä kaikenlaista moskaa palstalle.

• Anonyymi

Ryssä väittää aina aloittamiaan sotia muiden syyksi.
      Ukrainan sota on yksi muiden joukossa.

• Anonyymi

Ukrainan sota on nimensä mukainen, Ukrainan sota. Mutta kysymys kuluukin, mitä järkeä Ukrainan oli aloittaa sota? Sehän on itsemurha.

• Anonyymi kirjoitti:

Ukrainan sota on nimensä mukainen, Ukrainan sota. Mutta kysymys kuluukin, mitä järkeä Ukrainan oli aloittaa sota? Sehän on itsemurha.

Nimitys Ukraina sota onkin väärä. Oikea nimitys on Venäjän rikollinen sota Ukrainassa. Ja sodan aloitti Venäjä itse:

• "Venäläinen sotilaskomentaja: Ukrainan natsit hyökkäsivät Donetskiin ja Luhanskiin tappaakseen separatistit, jolloin separatistit joutuivat puolustautumaan henkensä edestä. Näin kertoili itse Girkin, alias Strelkov."

Ei kertonut. Älä valehtele. Oikeasti hän kertoi näin:

"Minä aloitin sodan Itä-Ukrainassa"

"Girkin kertoi miten vaikeaa oli saada Separatistit puolustautumaan, reagoivat sitten vasta kun oli pakko, kun ukrainan armeijan kranaatit iskeytyivät katuihin ja rakennuksiin, Azov pataljoonan luodit vinkuivat korvissa."

Ei kertonut. Älä valehtele. Oikeasti hän kertoi näin:

"Sodan aloittaminen Itä-Ukrainassa ei kuitenkaan ollut ihan helppo juttu. Strelkovin mukaan molemmat osapuolet olivat varsin haluttomia taistelemaan toisiaan vastaan ja vaati suostuttelua saada separatistit ja Ukrainan armeija ottamaan yhteen. Kapinalliset kokivat ensin päävastustajakseen äärikansallisen Oikean sektorin.

- Ensin kukaan ei halunnut taistella. Ensimmäiset kaksi viikkoa kuluivat suostutteluun, Zavtra kertoo Strelkovin sanoneen."

"Ukraina siis aloitti sodan ja nimitys ukrainan sota käy, koska se on totta."

Ja oikea nimitys tuolle sodalle on Venäjän rikollinen sota Ukrainassa.

• Valehtelet. Hän aivan selvästi kertoo itse aloittaneensa sodan:

Valheen valtakunnan Venäjän rikoksia ei voi puolustella muuten kuin valehtelemalla lisää.

• Valehtelet kuin Venäjän puolustusministeri. Hän totesi näin:

• Ei mennyt, vaikka niin valehtelet. Terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän rikolliselle sodalle ei ole rehellistä puolustusta, joten joudut yrittämään sen oikeuttamista epätoivoisilla valheilla. Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja aloitti sodan, kuten Girkin kertoo.

• Anonyymi

Jokainen voi ihan itse lukea tästä linkistä, että sinä valehtelet epätoivoisesti:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000838688.html

Kaikki tietävät että tuo oli vain mielikuvallinen lausuma, oikeassa elämässä sitten se konkreettinen liipasimen painaja oli ukrainan armeija, aloittaen sodan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tietävät että tuo oli vain mielikuvallinen lausuma, oikeassa elämässä sitten se konkreettinen liipasimen painaja oli ukrainan armeija, aloittaen sodan.

Kaikki tietävät, että sinä epätoivoisesti valehtelet tuosta Venäjän rikollisesta sodasta.

• Anonyymi

Kaikki tietävät, että sinä epätoivoisesti valehtelet tuosta Venäjän rikollisesta sodasta.

Kaikki tietävät etä sinä olet tämän palstan pahin valehtelija. Valehtelemasta päästyäsi valehtelet taas.
        Osaatko muuta kuin valehdella?

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tietävät etä sinä olet tämän palstan pahin valehtelija. Valehtelemasta päästyäsi valehtelet taas.
        Osaatko muuta kuin valehdella?

Jos minä olen sinusta jotain valehdellut, niin kerro toki se perustellen, niin minä korjaan asian, koska tarkoitukseni ei ole valehdella.

• Anonyymi

Jos minä olen sinusta jotain valehdellut, niin kerro toki se perustellen, niin minä korjaan asian, koska tarkoitukseni ei ole valehdella.

Sulla on väärät lähteet. Uskot niiden valheisiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on väärät lähteet. Uskot niiden valheisiin.

Aha. No mitkä sinusta ovat oikeita lähteitä. Ja kerropas myös se, mitä olen valehdellut, jotta voin korjata sen.

• Anonyymi

Jokainen voi ihan itse lukea tästä linkistä, että sinä valehtelet epätoivoisesti:

Ei Igor Girkin ole venäläinen sotilaskomentaja, vaan entinen FSB:n upseeri jolla ei ole vakanssia Venäjän viranhaltijana.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei Igor Girkin ole venäläinen sotilaskomentaja, vaan entinen FSB:n upseeri jolla ei ole vakanssia Venäjän viranhaltijana.

Ei tietenkään enää.

• Anonyymi

Rozzvo putler haagiin.

• Anonyymi

Haag ja lyhtypylväs kilpailevat kumpi saa Putlerin.

• Anonyymi

Ei niitä ole lähellekään niin paljon kuin epädemokraattisella USA lla.

• Haluaisit puhua kaikesta muusta kuin Venäjän pettämistä sopimuksista, vai mitä?

• Anonyymi

Venäjä ei kuulu ihmiskuntaan.

• Anonyymi

Yhdysvaltalaisista puhumattakaan.

• Anonyymi

Putlerin venäjä=fasistinen rozzvo diktatuuri👽

• Anonyymi

Venäjä on rikollisvaltio ja koko ihmiskunnan vihollinen.

• Anonyymi

Putin valitsee tarkasti kumppaninsa. Al Assadia näyttö oli mm. joukkohauta, johon on ahdettu 100 000 ruumista. Iran ja Pohjois-Korea täyttävät myös tiukat kriteerit pahuudessaan.

• Anonyymi

Kriteerit on tiukat, siksi Venäjän kaveriksi on nykyisin erittäin vaikea päästä, vain harvat ja valitut valtiot täyttää nuo vaatimukset ja esim. Suomella ei ole mitään mahdollisuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kriteerit on tiukat, siksi Venäjän kaveriksi on nykyisin erittäin vaikea päästä, vain harvat ja valitut valtiot täyttää nuo vaatimukset ja esim. Suomella ei ole mitään mahdollisuuksia.

Tiltuloinen haluaisi, että Suomen ja Venäjän suhteet palaisivat entiseen, mutta kuten noista Venäjän asettamista kriteereistä ilmenee, tiltuloisen haaveet on aivan epärealistisia.

• Anonyymi

Pieni mafia pyörittää kokonaista valtiota. Samaa ollut meno ennenkin. Iivana Julman ja mongolien sekoituksesta ei ole meno parantunut. Kansa haluaa, että he eivät hyödy satumaisista luonnonvaroistaan, vaan saavat kitua aina uuden desbootin vallan alla. Perverssimpi juttu.

• Anonyymi

= putlerin venäjä.

• Anonyymi

Aina joskus Venäjäkin pysyy sopimuksessa, eikä riko sitä. Esimerkiksi sopimuksen mukaisesti hyökkäsi Puolaan ja aloitti Hitlerin kanssa II maailmansodan.

• Juu, mutta vasta kaksi viikkoa myöhemmin kuin piti.

• Anonyymi

Juu, mutta vasta kaksi viikkoa myöhemmin kuin piti.

heheeee !

Aivan ! ei pitänyt tuotakaan sopimusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heheeee !

Aivan ! ei pitänyt tuotakaan sopimusta.

Tuo on totta. Totta on myös yhdessä natsien kanssa järjestetty voitonmarssi Puolassa.

• Anonyymi

Luottaako joku Venäjään? 🤪

• Kaikki rikota minäkin hahehaha

• Jos sinulle voima ja valta voi rikota kaikkia

• Anonyymi

Valitaan rikollinen elämä, koska Puuttini ihastui nuorena agenttikirjaan?

• Syyria hallitus ja kuka hallinta nyt Syyria he ovat vielä YK-EU-USA terroristi lista
      mutta EU ja USA he istuvat heidän kanssa
      Sokea ihmisille Mitä Amerikka tekee se on makea

• Tiltu tehtävänantonsa mukaisesti tulee yrittämään muuttaa keskustelunaihetta Venäjän pettämistä sopimuksista USA:an.

• Anonyymi

Tiltu tehtävänantonsa mukaisesti tulee yrittämään muuttaa keskustelunaihetta Venäjän pettämistä sopimuksista USA:an.

Tiedustelun Evp kapteeni llkka Vakkuri tuo videolla esille sen, että Ukraina haluaa neuvotella rauhasta myönnytysten kanssa.
        https://youtu.be/HPXZUVVtrrM?si=i23li0oemACpssri

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedustelun Evp kapteeni llkka Vakkuri tuo videolla esille sen, että Ukraina haluaa neuvotella rauhasta myönnytysten kanssa.

Turhaan neuvottelisi, koska Venäjä kuitenkin pettäisi sopimuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhan neuvotteluissa pitää olla ainakin kaksi osapuolta, Putinille ei Zelenskyi kelpaa ennen kuin hän on vaaleilla valittu presidentti, eli että Zelenkyillä on Ukrainan kansan valtuutus neuvotella rauhasta Venäjän kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Rauhan neuvotteluissa pitää olla ainakin kaksi osapuolta, Putinille ei Zelenskyi kelpaa ennen kuin hän on vaaleilla valittu presidentti, eli että Zelenkyillä on Ukrainan kansan valtuutus neuvotella rauhasta Venäjän kanssa.

Eli rauhannneuvotteluja ei ole tulossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Rauha synty Ukrainasta -Syyriasta-Afganistanista -Papusarista
        heti kun USA laitta nenää pois maailmasta

• Kardox89 kirjoitti:

Rauha synty Ukrainasta -Syyriasta-Afganistanista -Papusarista
        heti kun USA laitta nenää pois maailmasta

Jos USA ei olisi auttanut Ukrainaa, Venäjä olisi jo tähän mennessä voittanut sen ja hyökännyt muuallekin Eurooppaan.

Jos USA ei olisi auttanut Ukrainaa, Venäjä olisi jo tähän mennessä voittanut sen ja hyökännyt muuallekin Eurooppaan.

Olen sama mieltä sinun kanssa. jos ei olisi USA Ukraina sota oli ohi nyt . vaikka en usko että Venäjä olisi hyökännyt koko Europa

• Kardox89 kirjoitti:

Olen sama mieltä sinun kanssa. jos ei olisi USA Ukraina sota oli ohi nyt . vaikka en usko että Venäjä olisi hyökännyt koko Europa

Sinä et siis ole vieläkään ymmärtänyt, millainen terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä on.

Sinä et siis ole vieläkään ymmärtänyt, millainen terroristi- ja rikollisvaltio Venäjä on.

Kyllä minä ymmärrän ihan hyvin -Venäjä on iso maa ja joskus tehnyt ja tekee rikos -mutta tuo sana terroristi kun me kaikki tiedä se on paksu sana

minä en ymmärrä Venäjä ja kuinka terroristi on
        mutta tiedän sinä' ymmärrä USA paljon parempi kuin minä -Mitä sanot kuka nyt hallinta Syyria he ovat USA -EU -YK -Terroristi lista mutta sama aika YK ja USA -JA EU istuvat heidän kanssa-

• Kardox89 kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän ihan hyvin -Venäjä on iso maa ja joskus tehnyt ja tekee rikos -mutta tuo sana terroristi kun me kaikki tiedä se on paksu sana

minä en ymmärrä Venäjä ja kuinka terroristi on
        mutta tiedän sinä' ymmärrä USA paljon parempi kuin minä -Mitä sanot kuka nyt hallinta Syyria he ovat USA -EU -YK -Terroristi lista mutta sama aika YK ja USA -JA EU istuvat heidän kanssa-

"Kyllä minä ymmärrän ihan hyvin -Venäjä on iso maa ja joskus tehnyt ja tekee rikos -mutta tuo sana terroristi kun me kaikki tiedä se on paksu sana"

Se kuvaa täsmälleen Venäjän toimintaa.

"minä en ymmärrä Venäjä ja kuinka terroristi on
        mutta tiedän sinä' ymmärrä USA paljon parempi kuin minä -Mitä sanot kuka nyt hallinta Syyria he ovat USA -EU -YK -Terroristi lista mutta sama aika YK ja USA -JA EU istuvat heidän kanssa-"

Minä ymmärrän, ettet ymmärrä. Sinähän kerroit, ettet seuraa uutisia, vaan valeuutisia.

"Kyllä minä ymmärrän ihan hyvin -Venäjä on iso maa ja joskus tehnyt ja tekee rikos -mutta tuo sana terroristi kun me kaikki tiedä se on paksu sana"

Se kuvaa täsmälleen Venäjän toimintaa.

"minä en ymmärrä Venäjä ja kuinka terroristi on
        mutta tiedän sinä' ymmärrä USA paljon parempi kuin minä -Mitä sanot kuka nyt hallinta Syyria he ovat USA -EU -YK -Terroristi lista mutta sama aika YK ja USA -JA EU istuvat heidän kanssa-"

Minä ymmärrän, ettet ymmärrä. Sinähän kerroit, ettet seuraa uutisia, vaan valeuutisia.

Jos CNN jotka kuulu CII
        Varma sinä et tiesi että TV Kanava CNN omistaja on CII -voit kysyä Amerikkalaiset
        jos CNN kanava istu ja puhu Syyria nykyisiä johtaja ja 35 min ja suora live -
        mitä on hauskaa Syyria johtaja on USA terroristi lista ja jotka USA valmis maksaa 12 000 000 dollari hänen pääsää
        sinä voit katso vaikka länsi media uutisia kuka nyt hallinta Syyria diktatuuri jälkeen ja kuka hän ,sitten tule takaisin ja puhua mitä on terroristi on

• Kardox89 kirjoitti:

Jos CNN jotka kuulu CII
        Varma sinä et tiesi että TV Kanava CNN omistaja on CII -voit kysyä Amerikkalaiset
        jos CNN kanava istu ja puhu Syyria nykyisiä johtaja ja 35 min ja suora live -
        mitä on hauskaa Syyria johtaja on USA terroristi lista ja jotka USA valmis maksaa 12 000 000 dollari hänen pääsää
        sinä voit katso vaikka länsi media uutisia kuka nyt hallinta Syyria diktatuuri jälkeen ja kuka hän ,sitten tule takaisin ja puhua mitä on terroristi on

Venäjä on terroristivaltio.

Venäjä on terroristivaltio.

Et vastannut mitä on terroristi on ja mitä terroristi tekee maailmasta

• Kardox89 kirjoitti:

Et vastannut mitä on terroristi on ja mitä terroristi tekee maailmasta

Etkö tiedä noiden sanojen merkitystä?

Etkö tiedä noiden sanojen merkitystä?

No en oikeasti
        Siksi haluan sinä sanot mitä on terroristi ja kuka on terroristi ja mitä terroristi he tekevät

• Kardox89 kirjoitti:

No en oikeasti
        Siksi haluan sinä sanot mitä on terroristi ja kuka on terroristi ja mitä terroristi he tekevät

Voit ihan itse tutkia noiden sanojen merkityksiä sanakirjasta.

Voit ihan itse tutkia noiden sanojen merkityksiä sanakirjasta.

Kyllä katsoin sanakirja mutta en ymmärrän vielä

• Kardox89 kirjoitti:

Kyllä katsoin sanakirja mutta en ymmärrän vielä

Etpä tietenkään.

Etpä tietenkään.

No onko sinullekin vaikea mitä tarkoita terroristi ja kuka ja ketä he ovat

• Kardox89 kirjoitti:

No onko sinullekin vaikea mitä tarkoita terroristi ja kuka ja ketä he ovat

Minä ymmärän sen hyvin. Tavaa vain sanakirjaa äläkä täällä kysele.

Minä ymmärän sen hyvin. Tavaa vain sanakirjaa äläkä täällä kysele.

Katsoin sanakirja myös en ymmärsin -olen varma sinäkin et tiedä

• Kardox89 kirjoitti:

Katsoin sanakirja myös en ymmärsin -olen varma sinäkin et tiedä

Sinun kannattaisi opetella suomea.

Sinun kannattaisi opetella suomea.

Minä voin sanon sinulle kuka on terroristi- varma sinä uskoisit että minä tarve sinulta
        kuka tappaa ihmisiä ilman syntiä
        Kuka tappaa ihmisiä toisesta uskonnosta tai toisesta uskomuksesta
        kuka tappaa ihmisiä naisia ja lapsia ja sinä näette Venäjä terroristia
        se on rehellistä itsellesi mitä USA on ei tehnyt sama kuin Venäjä
        ja terrorismin arvo länsimedia leikki sillä Esim Syyria joku etsittin 10 vuotta ja tuhansia ihmisitä tapettiin ja USA haluaa hänen pää ja USA valmis maksaa 10 000 000 dollaria ja sama ihminen syytetään että 100000 tappaja ,mutta nyt USA istu hänen kanssa
        Toinen esim -Afganistan 1979-1989 he ollut sankari ,mutta yksi kaksi kolme he tuli terroristi koska kysymys oli nyt USA ei Venäjä
        Minulle hyvä idea sinulle jos et osaa vastata sano sitten minun Suomikieli on huono

• Kardox89 kirjoitti:

Minä voin sanon sinulle kuka on terroristi- varma sinä uskoisit että minä tarve sinulta
        kuka tappaa ihmisiä ilman syntiä
        Kuka tappaa ihmisiä toisesta uskonnosta tai toisesta uskomuksesta
        kuka tappaa ihmisiä naisia ja lapsia ja sinä näette Venäjä terroristia
        se on rehellistä itsellesi mitä USA on ei tehnyt sama kuin Venäjä
        ja terrorismin arvo länsimedia leikki sillä Esim Syyria joku etsittin 10 vuotta ja tuhansia ihmisitä tapettiin ja USA haluaa hänen pää ja USA valmis maksaa 10 000 000 dollaria ja sama ihminen syytetään että 100000 tappaja ,mutta nyt USA istu hänen kanssa
        Toinen esim -Afganistan 1979-1989 he ollut sankari ,mutta yksi kaksi kolme he tuli terroristi koska kysymys oli nyt USA ei Venäjä
        Minulle hyvä idea sinulle jos et osaa vastata sano sitten minun Suomikieli on huono

Tiltu haluaisi puhua tehtävänantonsa mukaisesti USA:sta ketjussa, joka käsittelee terroristi- ja rikollisvaltio Venäjää ja Venäjän pettämiä sopimuksia.

Tiltu haluaisi puhua tehtävänantonsa mukaisesti USA:sta ketjussa, joka käsittelee terroristi- ja rikollisvaltio Venäjää ja Venäjän pettämiä sopimuksia.

Koko ajan koska Venäjä -Kiina yhden pisteen virhe
        Mutta USA virhe se on tupla .siksi aina USA
        Kirjoitin pitkä viesti sinun mahakin tullut kipeä koska kirjoitin USA
        HAHAHEHA

• Kardox89 kirjoitti:

Koko ajan koska Venäjä -Kiina yhden pisteen virhe
        Mutta USA virhe se on tupla .siksi aina USA
        Kirjoitin pitkä viesti sinun mahakin tullut kipeä koska kirjoitin USA
        HAHAHEHA

Me suomalaiset halveksumme tiltuja, jotka tulevat yrittämään muuttaa keskustelunaihetta Venäjästä ja sen rikoksista USA:an.

Me suomalaiset halveksumme tiltuja, jotka tulevat yrittämään muuttaa keskustelunaihetta Venäjästä ja sen rikoksista USA:an.

-En sanon missä ja mistä sinä sait oikeus puhut Suomalaiset ja heidän nimissään
        Mutta Hei- Ihminen on periaate ja periaatteet
        jos sinulle on periaate elämässä ei tarve huoli mitä toisia sanoa

• Kardox89 kirjoitti:

-En sanon missä ja mistä sinä sait oikeus puhut Suomalaiset ja heidän nimissään
        Mutta Hei- Ihminen on periaate ja periaatteet
        jos sinulle on periaate elämässä ei tarve huoli mitä toisia sanoa

Meidän suomalaisten periaate on rehellisyys.

Ei kaikki ei ainakin sinä en nähnyt ja en näkee sinä olet rehellinen ,en nähnyt sinusta rehellisyys -.olet yksi USA klovni .olen varma jos hyökkään Suomea sinulle ihan sama .mutta USA haheha se on sinun heikko haha siksi klovni on hyvä sana

• Kardox89 kirjoitti:

Ei kaikki ei ainakin sinä en nähnyt ja en näkee sinä olet rehellinen ,en nähnyt sinusta rehellisyys -.olet yksi USA klovni .olen varma jos hyökkään Suomea sinulle ihan sama .mutta USA haheha se on sinun heikko haha siksi klovni on hyvä sana

Etpä sinä näköjään mistään mitään ymmärräkään.

Etpä sinä näköjään mistään mitään ymmärräkään.

Sinä et olet rehellinen ,
        Kyllä ymmärrän sinä toivoisit jos olet rehellinen

• Kardox89 kirjoitti:

Sinä et olet rehellinen ,
        Kyllä ymmärrän sinä toivoisit jos olet rehellinen

Haha. Kerro toki, mitä minä sinun mielestäsi olen valehdellut. Me suomalaiset emme pidä rehellisenä sitä, että sinä tulet sotkemaan keskustelua Venäjän rikoksista yrittäen siirtää puheenaiheen USA:an.

Haha. Kerro toki, mitä minä sinun mielestäsi olen valehdellut. Me suomalaiset emme pidä rehellisenä sitä, että sinä tulet sotkemaan keskustelua Venäjän rikoksista yrittäen siirtää puheenaiheen USA:an.

Me Suomalaiset --minä tarve sinulta näytä minulle paperi jotka lukee että sinulle oikeus puhu Suomalaiset puoli -Putinkin puhu Venäjältä vaikka Venäjä asua 150 000 mil ihmisiä
        Kiina johtaja myös puhu 1,.5 mily Ihmisiä -vaikka ei kuka kysyä ja kysynyt mitä esim-Kiina laiset halua
        haheha huomaisit kuka on demokratia hhahaha
        Sinä jotka olet yksi ihminen haluat puhu Koko Suomea ,ja tulet vihainen jos Putin käytä valta ja varasta Venäjäläiset ääni haheha
        Huomaisit jokainen ihminen sisällä elä yksi pikku Putin
        hahaha

• Kardox89 kirjoitti:

Me Suomalaiset --minä tarve sinulta näytä minulle paperi jotka lukee että sinulle oikeus puhu Suomalaiset puoli -Putinkin puhu Venäjältä vaikka Venäjä asua 150 000 mil ihmisiä
        Kiina johtaja myös puhu 1,.5 mily Ihmisiä -vaikka ei kuka kysyä ja kysynyt mitä esim-Kiina laiset halua
        haheha huomaisit kuka on demokratia hhahaha
        Sinä jotka olet yksi ihminen haluat puhu Koko Suomea ,ja tulet vihainen jos Putin käytä valta ja varasta Venäjäläiset ääni haheha
        Huomaisit jokainen ihminen sisällä elä yksi pikku Putin
        hahaha

Minä kerron tosiasioita;

"Rehellisyys on suomalaisille tärkein arvo"

https://www.tehylehti.fi/fi/terveys/rehellisyys-suomalaisille-tarkein-arvo-hoitoalalla-korostuu-ahkeruus

• Kardox89 kirjoitti:

HAHAHEHA
        halpa media puhu mitä halua -
        älä usko mitä media kirjoita -media halua ostaja hahaheha

Valemediaan luottava tiltu nauraa suomalaiselle medialle. Haha.

Valemediaan luottava tiltu nauraa suomalaiselle medialle. Haha.

Kaikki media jotka istu Amerikka propaganda alle he valehdelle
        ja minä en nauraa tiedän he tarve myös elä tarkoitan media he tekee kauppa osta ja myy

• Kardox89 kirjoitti:

Kaikki media jotka istu Amerikka propaganda alle he valehdelle
        ja minä en nauraa tiedän he tarve myös elä tarkoitan media he tekee kauppa osta ja myy

Haha.

• Anonyymi

Meidän Suomalaisten periaate tuntuu olevan kusipäisyys ja ideologinen tyhmyys.

• Anonyymi kirjoitti:

hahehaha

• Anonyymi kirjoitti:

No te olettekin tiltuja, vaan pieni osa meistä suomalaisista.

No te olettekin tiltuja, vaan pieni osa meistä suomalaisista.

Olen varma Suomalaiset he eivät pidä sanoa että he ovat samanlaisia .mutta tuo pieni USA klovni hahaha istu tietokone takana ja koko ajan puhua Suomalaiset nimessään

• Kardox89 kirjoitti:

Olen varma Suomalaiset he eivät pidä sanoa että he ovat samanlaisia .mutta tuo pieni USA klovni hahaha istu tietokone takana ja koko ajan puhua Suomalaiset nimessään

Suomalaiset ajattelevat kuten minä, esim. että Suomen piti liittyä NATO:n jäsenmaaksi terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän naapurimaana. enkä ole puhunut tässäkään ketjussa USA:sta muuten kuin huomattanut sinua, että tämä ketju käsittelee Venäjää ja sen pettämiä sopimuksia, ei USA:a.

Suomalaiset ajattelevat kuten minä, esim. että Suomen piti liittyä NATO:n jäsenmaaksi terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän naapurimaana. enkä ole puhunut tässäkään ketjussa USA:sta muuten kuin huomattanut sinua, että tämä ketju käsittelee Venäjää ja sen pettämiä sopimuksia, ei USA:a.

Halpa media kadulla he kysyivät 20 tai 30 ihmisitä -suomi tarve liitu nato kyllä kyllä hauskaa demokratia
        myös ystävyys on parempi USA kanssa kun vihamielisyys
        mutta en tiedä vielä mitä tarkoita Terroristi yksitäinen terroristi vai valtioterroristi

• Kardox89 kirjoitti:

Halpa media kadulla he kysyivät 20 tai 30 ihmisitä -suomi tarve liitu nato kyllä kyllä hauskaa demokratia
        myös ystävyys on parempi USA kanssa kun vihamielisyys
        mutta en tiedä vielä mitä tarkoita Terroristi yksitäinen terroristi vai valtioterroristi

"Halpa media kadulla he kysyivät 20 tai 30 ihmisitä -suomi tarve liitu nato kyllä kyllä hauskaa demokratia"

Tarkoitat siis, ettet ymmärrä kuinka gallupit toimivat.

"myös ystävyys on parempi USA kanssa kun vihamielisyys
        mutta en tiedä vielä mitä tarkoita Terroristi yksitäinen terroristi vai valtioterroristi"

Tarkoitat siis, ettet ymmärrä, mitä sana terroristivaltio tarkoittaa.

"Halpa media kadulla he kysyivät 20 tai 30 ihmisitä -suomi tarve liitu nato kyllä kyllä hauskaa demokratia"

Tarkoitat siis, ettet ymmärrä kuinka gallupit toimivat.

"myös ystävyys on parempi USA kanssa kun vihamielisyys
        mutta en tiedä vielä mitä tarkoita Terroristi yksitäinen terroristi vai valtioterroristi"

Tarkoitat siis, ettet ymmärrä, mitä sana terroristivaltio tarkoittaa.

Kyllä minä ymmärsin mitä tarkoita Terroristi vielä pari viikko sitten ,mutta taas UNCLE SAM Yllätti minut
        Henkilö ja ryhmä ka 10 vuoden ajan -USA-EU-YK -Kutsu heitä terroristeiksi ja USA valmis maksaa 10 miljoonaa dollaria jotka antaa USA tietoa tästä ryhmästä .mutta olosuhteiden muuttaja -heräsimme eräänä päivänä CNN kanava lehdistöhaastattelu Tämä ryhmä johtaja ja 35 min ja suora LIVE -Missä F 16 -f35-f15 HAHEHA
        ja toinen päivä heräsimme USA apulaisulkoministeri istua 2 tuntia ihmisen kanssa - hän on Amerikalaisten etsimä pää -ja muista 10 mijloonna dollari haheha -Puhun Syyriasta ja vielä sinä USA klovni sanot ja kysyt minusta mitä on terroristi -Kysy sinun jumala USA

• Kardox89 kirjoitti:

Kyllä minä ymmärsin mitä tarkoita Terroristi vielä pari viikko sitten ,mutta taas UNCLE SAM Yllätti minut
        Henkilö ja ryhmä ka 10 vuoden ajan -USA-EU-YK -Kutsu heitä terroristeiksi ja USA valmis maksaa 10 miljoonaa dollaria jotka antaa USA tietoa tästä ryhmästä .mutta olosuhteiden muuttaja -heräsimme eräänä päivänä CNN kanava lehdistöhaastattelu Tämä ryhmä johtaja ja 35 min ja suora LIVE -Missä F 16 -f35-f15 HAHEHA
        ja toinen päivä heräsimme USA apulaisulkoministeri istua 2 tuntia ihmisen kanssa - hän on Amerikalaisten etsimä pää -ja muista 10 mijloonna dollari haheha -Puhun Syyriasta ja vielä sinä USA klovni sanot ja kysyt minusta mitä on terroristi -Kysy sinun jumala USA

Puhu siis taas lintujen unelmista.

Puhu siis taas lintujen unelmista.

Lukee uudelle mitä kirjoitin tiedän sinulle vaikea nyt haluat sanoa se on totta mutta halpa häntä kuin sinä' olet ei voi elä ja puhua vapaasti
        olen iloinen ja ylpeä Kardox 3--USA 0

• Kardox89 kirjoitti:

Lukee uudelle mitä kirjoitin tiedän sinulle vaikea nyt haluat sanoa se on totta mutta halpa häntä kuin sinä' olet ei voi elä ja puhua vapaasti
        olen iloinen ja ylpeä Kardox 3--USA 0

No mutta sehän on lintujen unelmia.

No mutta sehän on lintujen unelmia.

Lukee uudelle sitten minun viesti avaa sinun ikkuna ja sinun aivo -sinä tarve herää älä nuku koko elämä -elämä ja maailma menossa nopeasti

• Kardox89 kirjoitti:

Lukee uudelle sitten minun viesti avaa sinun ikkuna ja sinun aivo -sinä tarve herää älä nuku koko elämä -elämä ja maailma menossa nopeasti

Puhutko taas lintujen unelmista?

Puhutko taas lintujen unelmista?

Älä pelkää lukee ihan rauhasta -tiedän sinulle vaikea sanoa mitä kirjoitin se on totta

• Anonyymi

Kaksinaismoralismin aika on ohi kun Trump astuu valtaan?

• Haha. Hän on ylivoimaisesti korruptoitunein huijari USA:n presidenttinä koskaan.

• Anonyymi

Haha. Hän on ylivoimaisesti korruptoitunein huijari USA:n presidenttinä koskaan.

Jos sotien loppuminen sitä vaatii, olkoon vaikka korruptoitunut.
        Rauha ja ihmisten henki tärkeämpi mitä sotahulluus.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro se Putin Kalsarimyrkyttäjälle. Hän on ainoa sotahullu. Eikä Trumpushka saa aikaan rauhaa sillä sunnitelmalla, mistä on tihkunut tietoja, vaan sodan jatkumisen ja laajentumisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti noudatat neuvojasi ja olet jo matkalla järjen lähettilääksi Moskovaan?

• Anonyymi

Haha. Hän on ylivoimaisesti korruptoitunein huijari USA:n presidenttinä koskaan.

No on sulla vaikee elämä.

• Anonyymi kirjoitti:

No on sulla vaikee elämä.

Haha. Ei minulla ole, mutta Trumpushkan äänestäjät tulevat huomaamaan, että heille sellainen tulee.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

George Stephanopoulos ja ABC pyytävät Trumpilta anteeksi, joutuvat maksamaan 15 miljoonaa dollaria kunnianloukkauskanteen ratkaisemiseksi

https://www.foxnews.com/media/george-stephanopoulos-abc-apologize-trump-forced-pay-15-million-settle-defamation-suit

Aivan. Stephanopoulos väitti, että Trumpushka olisi tuomittu raiskauksesta, kun hänet tuomittiin vain seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Useissa muissa osavaltioissa hänen tekonsa olisi tietenkin tulkittu raiskaukseksi. Trumpushka itse joutui antamaan tuomioistuimen päätöksellä Carrollille rikoksestaan 91,6 miljoonan dollarin velkakirjan.

• Anonyymi

Mutta ei onneksi kovin sotaisa presidentti, niin kuin nämä demokraatti presidentit ovat olleet.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei onneksi kovin sotaisa presidentti, niin kuin nämä demokraatti presidentit ovat olleet.

Tiesitkö, että Trumpushka suoritti paljon enemmän pommituksia kuin esim. Obama?

• Anonyymi

Molokki uskoo valheisiin, niin siksi hän postaa valheita.

• Anonyymi

Entinen CNN:n poliittinen analyytikko Chris Cillizzaa on viimeisin vasemmiston propagandan äänitorvi, joka myöntää, että he kaikki tiesivät koko ajan, että Joe Biden oli henkisesti vammautunut pian presidenttikautensa aikana, mutta päätti jättää sen huomiotta ja väittää, että jokainen, joka kyseenalaistaa sen, oli salaliittoteoreetikko.

• Anonyymi kirjoitti:

Entinen CNN:n poliittinen analyytikko Chris Cillizzaa on viimeisin vasemmiston propagandan äänitorvi, joka myöntää, että he kaikki tiesivät koko ajan, että Joe Biden oli henkisesti vammautunut pian presidenttikautensa aikana, mutta päätti jättää sen huomiotta ja väittää, että jokainen, joka kyseenalaistaa sen, oli salaliittoteoreetikko.

Trumpushkan edellisen hallinnon virkamiehistä lähes puolet pitää Trumpushkaa epäpätevänä presidentiksi.

• Anonyymi

Haha. Hän on ylivoimaisesti,,,, Trump on ainut presidentti USA ssa jota ei ainakaan vielä voi tuomita sotarikoksista.

• Anonyymi

Repen molon pitäis ymmäertää laeista ja säännöistä jotain, mutta EI! Repen molo heiluu tunteella tuulessa. 😁

• Anonyymi

"Repen molo heiluu tunteella tuulessa."

Oletko kerännyt enemmänkin runoja lipastoon ?
        Menestyisit varmasti paremmin jollakin runopalstalla, kuin tämän palstan asioissa.

• Anonyymi

Venäjä ei ole oikea valtio.

• Anonyymi

Ei olekaan, Venäjä on liittovaltio, eli federaatio.

• Anonyymi

Jos Venäjä olisi ihminen, niin millainen?

• Anonyymi

Ukrainan suunnitelma. Ensin rukoillaan rahaa, ja aseita, ja kun ne loppuvat, niin Eurooppaa rankaistaan.
        Ukraina lopettaa venäläisen kaasun kauttakuljetuksen EU:hun 1.1.2025 klo 7 alkaen, pääministeri Denys Shmyhal sanoo.

https://www.disclose.tv/id/587g4gmryi/

• Anonyymi kirjoitti:

Ukrainan suunnitelma. Ensin rukoillaan rahaa, ja aseita, ja kun ne loppuvat, niin Eurooppaa rankaistaan.
        Ukraina lopettaa venäläisen kaasun kauttakuljetuksen EU:hun 1.1.2025 klo 7 alkaen, pääministeri Denys Shmyhal sanoo.

https://www.disclose.tv/id/587g4gmryi/

Vihdoinkin tuo sopimus loppuu ja Venäjä menettää kaasutulojaan, joilla se rahoittaa rikollista sotaansa.

• Anonyymi

Vihdoinkin tuo sopimus loppuu ja Venäjä menettää kaasutulojaan, joilla se rahoittaa rikollista sotaansa.

Ja Eurooppa palelee.

• Anonyymi

Venäjä on kuitenki voittaja tässä sodassa, ja sille aivopestyt nato Trollit eivät voi mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja Eurooppa palelee.

Haha. Vain Slovakia ja Unkari, jotka ovat jääneet riippuvaisiksi terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän energiasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Venäjä on kuitenki voittaja tässä sodassa, ja sille aivopestyt nato Trollit eivät voi mitään.

Venäjä on sodan suurin häviäjä eikä se ole saavuttanut mitään alkuperäisiä tavoitteitaan, mutta sen talous ja kansainväliset suhteet tärkeimpiin kauppakumppaneihin on tuhottu ja se on menettänyt valtavasti armeijaansa ja sen kalustoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka väittää venäjää voittajaksi tässä sodassa on täys kahjo.

• Anonyymi

Venäjä on sodan suurin häviäjä eikä se ole saavuttanut mitään alkuperäisiä tavoitteitaan, mutta sen talous ja kansainväliset suhteet tärkeimpiin kauppakumppaneihin on tuhottu ja se on menettänyt valtavasti armeijaansa ja sen kalustoa.

Minä taas olen sitä mieltä,,että tämän sodan suurin häviäjä on EU josta USaa on saanut NATOn jatkeen. EUn talous on pahasti kuralla USAn toimien vuoksi.
        USAa asetti tavoitteekseen estää venäläisen kaasun toimitukset EU-alueelle koska se katsoi EUn saavan siitä ansiotonta kilpailuetua mikä oli uhka USAn talouden kilpailukyvylle, Sen tilalle piti saada USAn kallis LNG koska USA halusi saada maksajan särötetekniikan kehittelykustannuksille. Tämän kertoi Englannissa pitämässään puheessaan Joe Biden ollessaan varapresidenttinä UKn erotessa EUsta.

USAn onnistui saada kallis LNG EUn markkinoille lobbaamalla päättäjiä kaiken energiakaupan viemiseksi pörssiin. Siellä kaasun hintatason määritteli kaikkein tuottamattomimmin tuotettu kaasu eli LNG.
        Koska keski-Euroopassa kaasun avulla tehdään sähköä niin yhteismarkkinoilla sähkön hinta pomppasi myös Suomessa loppuvuodesta 2021.
        Se, että me suomalaiset jouduimme maksamaan kovaa hintaa sähköstä onnUSAn ansiota. Meistäkin tehtiin maksumiehiä USAn LNGlle.

Mediapooli on hiljaa asiasta eikä poliitikkomme uskalla sanoa asiasta mitään - se kun nostettaisi USA-vastaisuutta mikä ei sovi agendaan.

Hillot pois tyhmiltä ja poliittinen eliitti rankaisee omaa kansaansa.

Saatanan tunarit.

• Anonyymi

Haha. Vain Slovakia ja Unkari, jotka ovat jääneet riippuvaisiksi terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän energiasta.

Saksa

• Anonyymi

Mitä ihmeen rikollista sotaansa?
        Siivoo vain natseja Ukrainasta.

• Anonyymi

Tilastot kertovat.

Venäjä ja Ukraina vaihtoivat sotilaiden ruumiita – 42–508

Suhteet osoittavat jälleen Ukrainan asevoimien hirvittäviä tappioita.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä taas olen sitä mieltä,,että tämän sodan suurin häviäjä on EU josta USaa on saanut NATOn jatkeen. EUn talous on pahasti kuralla USAn toimien vuoksi.
        USAa asetti tavoitteekseen estää venäläisen kaasun toimitukset EU-alueelle koska se katsoi EUn saavan siitä ansiotonta kilpailuetua mikä oli uhka USAn talouden kilpailukyvylle, Sen tilalle piti saada USAn kallis LNG koska USA halusi saada maksajan särötetekniikan kehittelykustannuksille. Tämän kertoi Englannissa pitämässään puheessaan Joe Biden ollessaan varapresidenttinä UKn erotessa EUsta.

USAn onnistui saada kallis LNG EUn markkinoille lobbaamalla päättäjiä kaiken energiakaupan viemiseksi pörssiin. Siellä kaasun hintatason määritteli kaikkein tuottamattomimmin tuotettu kaasu eli LNG.
        Koska keski-Euroopassa kaasun avulla tehdään sähköä niin yhteismarkkinoilla sähkön hinta pomppasi myös Suomessa loppuvuodesta 2021.
        Se, että me suomalaiset jouduimme maksamaan kovaa hintaa sähköstä onnUSAn ansiota. Meistäkin tehtiin maksumiehiä USAn LNGlle.

Mediapooli on hiljaa asiasta eikä poliitikkomme uskalla sanoa asiasta mitään - se kun nostettaisi USA-vastaisuutta mikä ei sovi agendaan.

Saatanan tunarit.

Kyllä tämän rikollisen sodan suurin häviäjä on sen aloittaja Venäjä, joka on menettänyt valtavasti sotilaitaan, armeijansa kalustoa, tuhonnut taloutensa ja suhteet tärkeimpiin kauppakumppaneihinsa ym. Ja onneksi Eurooppa ymmärsi luopua venäläisetä energiasta, koska Venäjä käytti sitä kiristykseensä, aivan kuten USA varoitti.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen rikollista sotaansa?
        Siivoo vain natseja Ukrainasta.

Jos Venäjä siivoaisi natseja, niin siellä olisi sisällissota.

• Anonyymi kirjoitti:

Tilastot kertovat.

Venäjä ja Ukraina vaihtoivat sotilaiden ruumiita – 42–508

Suhteet osoittavat jälleen Ukrainan asevoimien hirvittäviä tappioita.

Venäjän tappiot ovat suurempia kuin Ukrainan.

• Anonyymi

Vihdoinkin tuo sopimus loppuu,,, Olet harvinaisen tyhmä, enkä viitsi tätä tarkemmin kommentoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanan tunarit.

Saatanan tunarit,, Ja tämä kaikki helvetin totta, mutta ei vaan mene hyvin koulutetulle kansalle jakeluun, ei sitten millään. Puupäät ovat autuaita , koska he eivät huku.

• Anonyymi kirjoitti:

Vihdoinkin tuo sopimus loppuu,,, Olet harvinaisen tyhmä, enkä viitsi tätä tarkemmin kommentoida.

Pitäisitkö viisaana sen jatkamista, vaikka Venäjä rahoittaa sillä rikollista sotaansa?

• Anonyymi kirjoitti:

Saatanan tunarit,, Ja tämä kaikki helvetin totta, mutta ei vaan mene hyvin koulutetulle kansalle jakeluun, ei sitten millään. Puupäät ovat autuaita , koska he eivät huku.

Kommentoit omaa ulostustasi.

• Anonyymi

Voisiko luottaa lupauksiin?

• Jokainen näkee jo aloituksen linkistä, ettei.

• Anonyymi

Eihän tuo linkki edes toimi.

• Kopioi se ja liitä selaimen hakupalkkiin.

• Anonyymi

Ukraina, euroopan rikollisvaltio numero 1, teki tyhmän liikkeen ja aloitti sodan venäläisiä vastaan. Lopputulema on se että tämä rikollisvaltio kutistuu pieneksi ja mitättömäksi, valitettavasti EUn elätettäväksi.

• Sodan aloitti maailman rikollisvaltio numero 1, Venäjä.

• Anonyymi

Sodan aloitti maailman rikollisvaltio numero 1, Venäjä.

Sodan aloitti rikollisvaltio ukraina ja otti rikollivaltioiden joukossa jopa 3.sijan maailmassa, euroopan ykkönen ja maailman kolmonen heti usan ja israelin jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sodan aloitti rikollisvaltio ukraina ja otti rikollivaltioiden joukossa jopa 3.sijan maailmassa, euroopan ykkönen ja maailman kolmonen heti usan ja israelin jälkeen.

Sodan aloitti Venäjä:

"Venäläisupseeri Girkin: Minä laukaisin sodan, joka jatkuu yhä

Venäläinen tiedustelu-upseeri Igor Girkin alias Strelkov väittää tuoreessa Zavtra-lehden haastattelussa, ettei sota Itä-Ukrainassa olisi alkanut koskaan ilman hänen ja hänen ryhmänsä toimintaa."

https://www.hs.fi/maailma/art-2000002779498.html

• Anonyymi

Yhdysvaltain armeijan ilmiantaja LT Scott Bennet heittää pommin Ukrainan bioaselaboratorioon:

"Se alkoi alun perin vuonna 2005 Defense Intelligence Agencyn kanssa… joka loi 501 C3:n… nimeltään Global Viral Forecasting Institute… Mossad Operativen kanssa nimeltä Nathan Wolfe… josta tuli Metabiota.

Tämän rahoitti Rosemont, sijoitusyhtiö, jossa Hunter Biden johti… yhdessä Christopher Heinzin (John Kerryn poika) ja Paul Pelosin… Nancy Pelosin pojan kanssa.

Länsi on kehittänyt tätä Obaman ja Bidenin johdolla viimeisen 10 vuoden ajan biologisen ja kemiallisen sodankäynnin luomiseksi venäläisiä vastaan, minkä vuoksi he ovat keränneet DNA-näytteitä slaavilaisilta. Paljastuksia massiivisesta sotarikoksesta… rikoksia ihmisyyttä vastaan… koska se rikkoo maailmanlaajuista biologisia aseita koskevaa sopimusta.

Tämä osoittaa, että Yhdysvallat ja sen 30 BIOLABIA Ukrainassa osallistuivat ihmisestä eläimeen tapahtuvaa tartuntaa koskevaan kokeiluun…joka on juuri Covid-19:n alkuperä."

https://t.me/LauraAbolichannel

• Anonyymi

Zelensky yritti lahjoa Robert Ficota saadakseen hänen suostumuksensa Ukrainan liittymiselle Natoon 500 miljoonalla eurolla.

'En lainaa niitä, mutta Zelenskyy teki minulle tiettyjä ehdotuksia suljettujen ovien takana. Ja haluan sanoa, että Slovakia ei ole sotatilassa. Ei Venäjän federaation eikä Ukrainan kanssa. Olemme erittäin pahoillamme siitä, mitä Ukrainassa nyt tapahtuu. Emmekä aio antaa heille aseita, tiedämme, että ukrainalaiset häviävät tämän sodan kokonaan. Hyvät naiset ja herrat, minun on sanottava, että presidentti Zelensky torjuu kategorisesti kaiken tulitauon. Mikä tahansa aselepo. Hänellä on edelleen jonkinlainen käsitys, että hänen pitäisi ehkä ensin saada kaikki maailmasta, ja vasta sitten hän puhuu jonkinlaisesta aseleposta.

Ja kun kysyin häneltä kaasun kuljetuksesta Ukrainan läpi, Zelenski sulki pois ajatuksen siitä. Hän teki ehdotuksia, jotka tuntuvat minusta absurdilta. Esimerkiksi, että hän suostuisi siihen vain, jos emme maksaisi Venäjälle sodan loppuun asti. Kuka hullu antaisi meille ilmaista bensaa? Kun olimme lähestymässä loppua, presidentti palasi kaasu-aiheeseen ja kysyi, äänestäisinkö Naton jäsenyyttä, jos hän antaisi minulle 500 miljoonaa euroa Venäjän omaisuudesta. Tietenkin vastasin heti, että en koskaan. Tiedät vain mielipiteeni Ukrainan Nato-jäsenyydestä. Ja on outoa, että hän kysyi minulta tällaisen kysymyksen, koska hän tietää erittäin hyvin, että Ukrainan kutsuminen Natoon on täysin epärealistista.

• Anonyymi kirjoitti:

Yhdysvaltain armeijan ilmiantaja LT Scott Bennet heittää pommin Ukrainan bioaselaboratorioon:

"Se alkoi alun perin vuonna 2005 Defense Intelligence Agencyn kanssa… joka loi 501 C3:n… nimeltään Global Viral Forecasting Institute… Mossad Operativen kanssa nimeltä Nathan Wolfe… josta tuli Metabiota.

Tämän rahoitti Rosemont, sijoitusyhtiö, jossa Hunter Biden johti… yhdessä Christopher Heinzin (John Kerryn poika) ja Paul Pelosin… Nancy Pelosin pojan kanssa.

Länsi on kehittänyt tätä Obaman ja Bidenin johdolla viimeisen 10 vuoden ajan biologisen ja kemiallisen sodankäynnin luomiseksi venäläisiä vastaan, minkä vuoksi he ovat keränneet DNA-näytteitä slaavilaisilta. Paljastuksia massiivisesta sotarikoksesta… rikoksia ihmisyyttä vastaan… koska se rikkoo maailmanlaajuista biologisia aseita koskevaa sopimusta.

Tämä osoittaa, että Yhdysvallat ja sen 30 BIOLABIA Ukrainassa osallistuivat ihmisestä eläimeen tapahtuvaa tartuntaa koskevaan kokeiluun…joka on juuri Covid-19:n alkuperä."

https://t.me/LauraAbolichannel

Hah. Valheellista paskaa.

• Anonyymi

Hah. Valheellista paskaa.

Molokki on Mutu!

• Anonyymi

Sodan aloitti Venäjä:

Venäläinen tiedustelu-upseeri Igor Girkin alias Strelkov väittää tuoreessa Zavtra-lehden haastattelussa, ettei sota Itä-Ukrainassa olisi alkanut koskaan ilman hänen ja hänen ryhmänsä toimintaa."

Suurin osa suomalaisista uinuu aivopesu propagandan vesissä eikä tajua hölkäsen pöläystä yhtään mitä maailmassa tapahtuu ja se on saakelin pelottavaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Molokki on Mutu!

Yritä selventää ilmaisuasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Zelensky yritti lahjoa Robert Ficota saadakseen hänen suostumuksensa Ukrainan liittymiselle Natoon 500 miljoonalla eurolla.

'En lainaa niitä, mutta Zelenskyy teki minulle tiettyjä ehdotuksia suljettujen ovien takana. Ja haluan sanoa, että Slovakia ei ole sotatilassa. Ei Venäjän federaation eikä Ukrainan kanssa. Olemme erittäin pahoillamme siitä, mitä Ukrainassa nyt tapahtuu. Emmekä aio antaa heille aseita, tiedämme, että ukrainalaiset häviävät tämän sodan kokonaan. Hyvät naiset ja herrat, minun on sanottava, että presidentti Zelensky torjuu kategorisesti kaiken tulitauon. Mikä tahansa aselepo. Hänellä on edelleen jonkinlainen käsitys, että hänen pitäisi ehkä ensin saada kaikki maailmasta, ja vasta sitten hän puhuu jonkinlaisesta aseleposta.

Ja kun kysyin häneltä kaasun kuljetuksesta Ukrainan läpi, Zelenski sulki pois ajatuksen siitä. Hän teki ehdotuksia, jotka tuntuvat minusta absurdilta. Esimerkiksi, että hän suostuisi siihen vain, jos emme maksaisi Venäjälle sodan loppuun asti. Kuka hullu antaisi meille ilmaista bensaa? Kun olimme lähestymässä loppua, presidentti palasi kaasu-aiheeseen ja kysyi, äänestäisinkö Naton jäsenyyttä, jos hän antaisi minulle 500 miljoonaa euroa Venäjän omaisuudesta. Tietenkin vastasin heti, että en koskaan. Tiedät vain mielipiteeni Ukrainan Nato-jäsenyydestä. Ja on outoa, että hän kysyi minulta tällaisen kysymyksen, koska hän tietää erittäin hyvin, että Ukrainan kutsuminen Natoon on täysin epärealistista.

Mistä te oikein keksitte tämän kaiken hevonpaskan?

• Anonyymi

Totta joka sana. Natokuppaiset saavat itku-potku-raivarikohtauksen.
        Kiva juttu.

• Anonyymi

Yhdysvaltain armeijan entinen eversti Lawrence Wilkerson sanoi, että Oreshnik-ohjus voi tuhota täysin varustetun amerikkalaisen lentotukialuksen alle minuutissa.

https://t.me/thearcangel

• Anonyymi kirjoitti:

Yhdysvaltain armeijan entinen eversti Lawrence Wilkerson sanoi, että Oreshnik-ohjus voi tuhota täysin varustetun amerikkalaisen lentotukialuksen alle minuutissa.

https://t.me/thearcangel

Epäilemättä, jos se siihen osuisi eikä sitä kyettäisi torjumaan. Mutta sillä on käyttöä vain ydinsodassa. Ja siinä Venäjä tuhottaisiin.

• Anonyymi

Epäilemättä, jos se siihen osuisi eikä sitä kyettäisi torjumaan. Mutta sillä on käyttöä vain ydinsodassa. Ja siinä Venäjä tuhottaisiin.

Ydinkärki on vaihdettavissa toiseen tuhoojaan, joka ei ole ydinkärki.

• Anonyymi kirjoitti:

Ydinkärki on vaihdettavissa toiseen tuhoojaan, joka ei ole ydinkärki.

Silloin sillä ei juuri saa tuhoa aikaan, koska kyseessä ei ole mikään tarkkuusohjus. Sehän ei osunut edes tehtaaseen, joka sillä pyrittiin tuhoamaan.

• Anonyymi

Putlerin venäjä🏴‍☠️

• Anonyymi

Olkaa uskossanne vahvoja.

• Anonyymi

Rikollisvaltio, mafiavaltio, banaanivaltio. Huoltoasema, jotka rikolliset johtavat. Venäjää voi kuvailla niin monella eri tavalla.

• Anonyymi

Putinin Venäjä on koko ihmiskunnan vihollinen.

• Anonyymi

Tänäänkin. Valitettavasti.

• Anonyymi

vanäläinen harrastus on ihmisten tappamiset

tämä on ikuista venäjää ollut

• Anonyymi

Mitä ihmeen sopimuksia? Suomikin rikkoi Pariisin rauhansopimuksen, eikä kukaan korviaan lotkauttanut. Tosiasiassa Suomi on nyt sodassa Venäjän kanssa sopimusrikkomuksen vuoksi. Toisaalta, onhan täällä viimeaikoina perustuslainkin yli kävelty menen tullen.

• Etkö saa linkkiä auki?

• Anonyymi

Venäjä haaveilee Suomen valloittamisesta ja tulee vielä aikanaan tekemään yrityksen.

• Anonyymi

oli se vaan tyhmä tuo ukraina kun aloitti sodan venäläisiä vastaan, vai ovatko masokisteja. Nyt saavat sitten ansaitsemansa selkäsaunan ja menettävät laajoja alueita Venäjälle

• Anonyymi

Ei vaan ukraina aloitti ja Venäjä päättää sen ensi vuonna ja Zelensky lähtee maanpakoon. Tämä on varma tieto.
        Ymmärrän että sinulla on valehtelu verissä, on ollut aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan ukraina aloitti ja Venäjä päättää sen ensi vuonna ja Zelensky lähtee maanpakoon. Tämä on varma tieto.

Trollauksesi on heikkotasoista 🥱.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nykyvenäjää ole edes olemassa jonkin ajan kuluttua, hajoaa pienempiin osiin.
        Kiitos kuuluu Z-🤡 Puuttinille.

• Anonyymi

Sinun sanallasi on vähäinen painoarvo, koska olet tunnetusti valehtelija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollauksesi on heikkotasoista 🥱.

Kas, molokin perskärpänenkin saapui paikalle, tuoksuuko hyvälle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nykyvenäjää ole edes olemassa jonkin ajan kuluttua, hajoaa pienempiin osiin.
        Kiitos kuuluu Z-🤡 Puuttinille.

höpön öpön, Venäjä ei hajoa, ennemmin yhdysvalloista jokin osavaltio lähtee, on niin kahtiajakautunut valtio tänä päivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molo on ammattivalehtelija ja puppugeneraattori.
        Hänen mielestään CIA oli Kiovassa Maidanin tapahtumien aikana vain tarkkailijana.
        Molo on ääliö.

• Anonyymi

Länsijohtajat itse myönsivät myöhemmin julkisesti, että hyväksyttyään Minskin sopimukset he eivät aikoneet panna niitä täytäntöön, vaan pyrkivät vain antamaan Ukrainan asevoimille aikaa valmistautua aseelliseen konfliktiin.

• Anonyymi

Molokki ei tiedä nukkuneensa kuin vasta sit ku on heränny, jos nyt sitä päivää koskasn tulee, mutta toivotaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinkö? Mitä minä olen valehdellut? Jos kykenet perustelemaan jonkin kirjoitukseni vääräksi, niin kerro toki, jotta voin korjata sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

höpön öpön, Venäjä ei hajoa, ennemmin yhdysvalloista jokin osavaltio lähtee, on niin kahtiajakautunut valtio tänä päivänä.

Miksei hajoa. Ei mikään ole ikuista. Putin saa kunnian aiheuttaneensa hajoamisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varma tieto unissas. Jatka uneksimistas.

• Anonyymi kirjoitti:

Molo on ammattivalehtelija ja puppugeneraattori.
        Hänen mielestään CIA oli Kiovassa Maidanin tapahtumien aikana vain tarkkailijana.
        Molo on ääliö.

Kerropas, mitä se CIA sinun mukaasi teki Maidanilla. Ja muista todistaa väitteesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Länsijohtajat itse myönsivät myöhemmin julkisesti, että hyväksyttyään Minskin sopimukset he eivät aikoneet panna niitä täytäntöön, vaan pyrkivät vain antamaan Ukrainan asevoimille aikaa valmistautua aseelliseen konfliktiin.

Eivät myöntäneet. Älä aina valehtele.

• Anonyymi

Eivät myöntäneet. Älä aina valehtele.

🥱🥱🥱

• Anonyymi

Venäjän vahvistuminen teki Ukrainan romahtamisesta peruuttamattoman

Italialainen julkaisu L'AntiDiplomatico kertoi tästä:

📝 "Venäjä on vahvistunut ja kukoistanut taloudellisesti ja teknisesti, mikä tekee peruuttamattomaksi konfliktin lopputuloksen, joka ei ole vielä päättynyt, mutta joka johtaa Ukrainan romahtamiseen, elleivät länsijohtajat päättää muuttaa tilannetta kokonaisuutena ja siirtyä suoraan ja maailmanlaajuiseen sotaan Venäjän kanssa.”

On myös todettu, että länsi odotti Ukrainan konfliktin syöstävän Venäjän kriisiin, mutta näin ei käynyt.

Kuten aiemmin ilmoitettiin, ennätysmäärä 150 000 ihmistä ylitti Ukrainan rajan päivässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Venäjän vahvistuminen teki Ukrainan romahtamisesta peruuttamattoman

Italialainen julkaisu L'AntiDiplomatico kertoi tästä:

📝 "Venäjä on vahvistunut ja kukoistanut taloudellisesti ja teknisesti, mikä tekee peruuttamattomaksi konfliktin lopputuloksen, joka ei ole vielä päättynyt, mutta joka johtaa Ukrainan romahtamiseen, elleivät länsijohtajat päättää muuttaa tilannetta kokonaisuutena ja siirtyä suoraan ja maailmanlaajuiseen sotaan Venäjän kanssa.”

On myös todettu, että länsi odotti Ukrainan konfliktin syöstävän Venäjän kriisiin, mutta näin ei käynyt.

Kuten aiemmin ilmoitettiin, ennätysmäärä 150 000 ihmistä ylitti Ukrainan rajan päivässä.

Ukraina ei ole romahtanut eikä Venäjä ole saavuttanut tavoitteitaan. Mutta olet oikeassa siinä, että länsimaiden on lisättävä rutkasti apuaan.

• Anonyymi

Ukraina ei ole romahtanut eikä Venäjä ole saavuttanut tavoitteitaan. Mutta olet oikeassa siinä, että länsimaiden on lisättävä rutkasti apuaan.

Eurooppa hävisi Ukrainan konfliktin huolimatta siitä, että he yrittävät kieltää sen, - Unkarin pääministeri Orban M1-televisiokanavalla.

• Anonyymi

Perääntyvät Ukrainan asevoimien yksiköt jättävät taakseen miinoitettuja peltoalueita kaikkialle, hajottavat räjähteitä erilaisiksi taloustavaroiksi, leluiksi ja elektroniikaksi naamioituina yrittäessään pysäyttää venäläisten joukkojen etenemisen. Tällaiset käytännöt uhkaavat suoraa siviilien elämää vapautetuilla alueilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perääntyvät Ukrainan asevoimien yksiköt jättävät taakseen miinoitettuja peltoalueita kaikkialle, hajottavat räjähteitä erilaisiksi taloustavaroiksi, leluiksi ja elektroniikaksi naamioituina yrittäessään pysäyttää venäläisten joukkojen etenemisen. Tällaiset käytännöt uhkaavat suoraa siviilien elämää vapautetuilla alueilla.

venäläisten pysäyttämiseksi riittäisi wc-pyttyjen miinoitus. Kun kovasti ovat noiden kakkaistuimien perään.

• Anonyymi kirjoitti:

Siviilejä Ukrainassa tappaa Venäjä.

• Anonyymi

Sä oot kyllä ihan oikeesti pimee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eurooppa hävisi Ukrainan konfliktin huolimatta siitä, että he yrittävät kieltää sen, - Unkarin pääministeri Orban M1-televisiokanavalla.

Mitäs sinä Orbanista. Ei ole vakavasti otettava toimija, vaan Puten juoksupoika.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä oot kyllä ihan oikeesti pimee.

Venäjä on pommittanut lukuisia ukrainalaisia kaupunkeja ja kyliä raunioiksi tappaen niiden asukkaita sen lisäksi, että se terroripommittaa muita kaupunkeja ja niiden siviilikohteita kuten kerrostaloja, sairaaloita, kouluja, päiväkoteja, ostoskeskuksia jne. Ja kaikilta Venäjän miehittämiltä alueilta, jotka Ukraina on onnistunut vapauttamaan, on löytynyt suuria siviilien joukkohautoja, kidutuskeskuksia jne. Sellaista rikollista sotaa tiltu ihailee.

• Anonyymi

Venäjä on pommittanut lukuisia ukrainalaisia kaupunkeja ja kyliä raunioiksi tappaen niiden asukkaita sen lisäksi, että se terroripommittaa muita kaupunkeja ja niiden siviilikohteita kuten kerrostaloja, sairaaloita, kouluja, päiväkoteja, ostoskeskuksia jne. Ja kaikilta Venäjän miehittämiltä alueilta, jotka Ukraina on onnistunut vapauttamaan, on löytynyt suuria siviilien joukkohautoja, kidutuskeskuksia jne. Sellaista rikollista sotaa tiltu ihailee.

Helsingin yliopiston professori ja geopoliittinen asiantuntija Tuomas Malinen kirjoittaa sosiaalisessa mediassa X.

"Ukrainassa ei tule olemaan rauhaa ennen kuin sen asevoimat antautuvat", hän kirjoitti.

Malisen mukaan Ukrainan viranomaisten pitäisi suostua tunnustamaan aluemenetykset, karkottaa kaikki länsimaiset sotilashenkilöt maasta, pienentää armeijansa rippeiden kokoa ja muuttua puolueettomaksi valtioksi.

• Anonyymi

Höpö Höpö Trolli et osaa muuta kuin valehdella. Kun valheeseen uskoo, niin valheita oksentaa. Herää Pahvi!

• Anonyymi kirjoitti:

Höpö Höpö Trolli et osaa muuta kuin valehdella. Kun valheeseen uskoo, niin valheita oksentaa. Herää Pahvi!

Älä höpötä. Etkö seuraa uutisia?

• Ai niin ja Malinen ei siis ole professori.

• Anonyymi

Älä höpötä. Etkö seuraa uutisia?

Sä itse uskot omiin valheisiin.
        Suomen media ei ole millään mittarilla luotettava tieto lähde. Vaikka mitä väittäisit.
        Ymmärrän kyllä, että pidät sitä luotettavana, ja luotat siihen, ja näin ollen pidät sitä totena. Ei siinä mitään, mutta omasi on uskontosi.

• Anonyymi

Ja sinä uskot kaiken ton. Otan osaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai jos kaikki huom!PULUEETTOMAT tarkkailija fyhmät nuo venäjän tekemät rikokset todenneet. Sitä ei MVlehti tai kremlin pravda muuksi muuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä itse uskot omiin valheisiin.
        Suomen media ei ole millään mittarilla luotettava tieto lähde. Vaikka mitä väittäisit.
        Ymmärrän kyllä, että pidät sitä luotettavana, ja luotat siihen, ja näin ollen pidät sitä totena. Ei siinä mitään, mutta omasi on uskontosi.

Haha. Suomessa on vapaa ja moniarvoinen luotettava media, vaikka mitä valehtelisit. Kerropa minkä maan media muka olisi luotettavampi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ota osaa Venäjän rikollisen sodan uhreille. Hassua, ettet sinä kykene hyväksymään totuutta, vaikka päivittäin voit seurata uutisista, et tietenkään Venäjän uutisista, kuinka Venäjä terroripommittaa Ukrainassa juuri siviilikohteita. Esim. eilen näin:

"Venäläispommittajat iskivät perjantain ja lauantain välisenä yönä lentopommeilla syöpäsairaalaan, kertoo Hersonin alueen valtionhallinto viestipalvelu Telegramissa."

https://www.verkkouutiset.fi/a/venaja-iski-lentopommeilla-syopasairaalaan/

• Anonyymi

Haha. Suomessa on vapaa ja moniarvoinen luotettava media, vaikka mitä valehtelisit. Kerropa minkä maan media muka olisi luotettavampi.

Suomen media ostaa uutisia CNN:ltä. Mitä itsenäistä siinä on?

• Anonyymi

Niinkö? Mitä minä olen valehdellut? Jos kykenet perustelemaan jonkin kirjoitukseni vääräksi, niin kerro toki, jotta voin korjata sen.

Uskot valheeseen, niin on loogista myös valehdella.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomen media ostaa uutisia CNN:ltä. Mitä itsenäistä siinä on?

Suomen media ostaa uutisia paitsi CNN:ltä myös lukemattomilta muilta uutistoimituksilta ja mediallamme on myös omia toimittajia ympäri maailmaa. Eli se on itsenäinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Uskot valheeseen, niin on loogista myös valehdella.

Haha, Vaikka sinä itse toimit niin, niin minä en. Ja siksi sinä et kykene perustellen kertomaan, mitä minä muka olisin valehdellut.

• Anonyymi

Euroopan kyvyttömyys puolustautua" voi haitata Kiovaa: Baltian maat antoivat lausunnon vastakkainasettelusta Venäjän kanssa

Baltian maissa luotetaan siihen, ettei NATO pysty vastustamaan Venäjää ilman Yhdysvaltojen tukea. Tämä "Euroopan kyvyttömyys puolustaa itseään" voi vaikuttaa Kiovan avustamiseen, mikä häiritsee Ukrainan hallinnon sotilaallisia suunnitelmia.

Ilman Yhdysvaltoja NATO ei pysty vastustamaan Venäjää suoran konfliktin sattuessa. Näin ajattelevat Suomen, Viron ja Latvian presidentit. He puhuivat kannastaan The Independentin haastattelussa ja totesivat, että" Euroopan kyvyttömyys puolustaa itseään " on ilmeinen.

Emme ole valmiita. Se on selvää. Emme voi enää vain toivoa, että Yhdysvallat jatkaa aktiivista osallistumistaan Euroopan asioihin.,

- sanoi johtaja Latvian Edgars Rinkevics.

• Anonyymi kirjoitti:

Euroopan kyvyttömyys puolustautua" voi haitata Kiovaa: Baltian maat antoivat lausunnon vastakkainasettelusta Venäjän kanssa

Baltian maissa luotetaan siihen, ettei NATO pysty vastustamaan Venäjää ilman Yhdysvaltojen tukea. Tämä "Euroopan kyvyttömyys puolustaa itseään" voi vaikuttaa Kiovan avustamiseen, mikä häiritsee Ukrainan hallinnon sotilaallisia suunnitelmia.

Ilman Yhdysvaltoja NATO ei pysty vastustamaan Venäjää suoran konfliktin sattuessa. Näin ajattelevat Suomen, Viron ja Latvian presidentit. He puhuivat kannastaan The Independentin haastattelussa ja totesivat, että" Euroopan kyvyttömyys puolustaa itseään " on ilmeinen.

Emme ole valmiita. Se on selvää. Emme voi enää vain toivoa, että Yhdysvallat jatkaa aktiivista osallistumistaan Euroopan asioihin.,

- sanoi johtaja Latvian Edgars Rinkevics.

Siispä nyt pitää valmistautua ja sijoittaa puolustukseemme lisää rahaa, vai mitä.

• Anonyymi

Haha, Vaikka sinä itse toimit niin, niin minä en. Ja siksi sinä et kykene perustellen kertomaan, mitä minä muka olisin valehdellut.

Kaikki on valetta mitä oksennat täällä. Media johon viittaat ei todellakaan ole rehellinen tiedon lähde. Et pysty sitä todistamaan että olisi. Sä oot vähän sellanen mutu tyyppi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on valetta mitä oksennat täällä. Media johon viittaat ei todellakaan ole rehellinen tiedon lähde. Et pysty sitä todistamaan että olisi. Sä oot vähän sellanen mutu tyyppi.

Jos väität, että media, johon viittaan valehtelee, niin sinun pitäisi kyetä se todistamaan. Mutta et pysty, koska itse olet sellainen mututyyppi.

• Anonyymi

Jos väität, että media, johon viittaan valehtelee, niin sinun pitäisi kyetä se todistamaan. Mutta et pysty, koska itse olet sellainen mututyyppi.

Jäikö sulla taas levy päälle?

• Anonyymi kirjoitti:

Jäikö sulla taas levy päälle?

Ei jäänyt.

• Anonyymi

Venäjä hajoaa ja siihen ei muiden apua tarvita. Maailma kiittää.

• Anonyymi

Kiitos Moloc! Hyvä linkki ja osoittaa venäjän epäpätevyyden kansainvälisissä neuvottelupöydissä.
      Lisäksi SUURTA viihdettä seurata vatnikkien kiusaamistasi, KIITOS! (Z-kuppa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣)

• Anonyymi

Venäjä on valhe.

• Anonyymi

Sanan venäjä voi nykyään kirjoittaa pienellä alkukirjaimella. Valtioiden nimet kirjoitetaan ISOlla alku kirjaimella ja venäjä ei sitä nykyään valitettavasti ole. Kuten esim. Ukraina tai Suomi.

• Anonyymi

venäjä on rikollisvaltio.

• Anonyymi

Sovitaanko niin, että jokainen joka ei sovellu yhden palstakirjoittajan omiin näkemyksiin olisi tiltu?
      Hän pääsisi helpommalla, ei tarvitsisi tuota koko ajan tuhansia kertoja kirjoittaa:)

• Kutsun tiltuiksi pääsääntöisesti Venäjän puolesta Suomea vastaan valehtelevia, mutta toki joskus voi lipsahtaa.

• Anonyymi

Kutsun tiltuiksi pääsääntöisesti Venäjän puolesta Suomea vastaan valehtelevia, mutta toki joskus voi lipsahtaa.

Teet ja olet tehnyt sitä jo niin häiritsevästi sananvapautta rajoittaen että olet tehnyt itsestäsi palstan tiltun?

• Anonyymi kirjoitti:

Teet ja olet tehnyt sitä jo niin häiritsevästi sananvapautta rajoittaen että olet tehnyt itsestäsi palstan tiltun?

LOL. En sentään.

• Anonyymi

LOL. En sentään.

Antaa muiden päättää, sinä olet esteellinen?
        Demokratia kun toimii niin, ajattelethan samoin?

• Anonyymi kirjoitti:

Antaa muiden päättää, sinä olet esteellinen?
        Demokratia kun toimii niin, ajattelethan samoin?

Eipä tämä ole demokraattisesti päätettävä asia.

• Anonyymi

Eipä tämä ole demokraattisesti päätettävä asia.

Asetut siis demokratian yläpuolelle, mikäs Putin sinä luule nyt olevasi?
        Haukut siis samaa ajatusta mikä itselläsi on?
        Hävettävää toimintaa, vaihda vaippasi välillä, et omaa palstan kunnioitusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Asetut siis demokratian yläpuolelle, mikäs Putin sinä luule nyt olevasi?
        Haukut siis samaa ajatusta mikä itselläsi on?
        Hävettävää toimintaa, vaihda vaippasi välillä, et omaa palstan kunnioitusta.

Kukkuu asiat eivät ole demokraattisesti päätettävissä.

Kukkuu asiat eivät ole demokraattisesti päätettävissä.

LOL. Ennakoiva tekstinsyöttö iski jälleen.

• Anonyymi

LOL. Ennakoiva tekstinsyöttö iski jälleen.

Paljon sinulle maksetaan jatkuvasta roikkumisesta?
        Uskomatonta miten demokratiaa historiassaan kannattavasta ajatuksesta kumpuaa yksi mätämuna, joka olet sinä?
        Kunnioitettavaan keskusteluun tarvitaan älykkyyttä jota sinulta nyt lähes totaalisesti puuttuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon sinulle maksetaan jatkuvasta roikkumisesta?
        Uskomatonta miten demokratiaa historiassaan kannattavasta ajatuksesta kumpuaa yksi mätämuna, joka olet sinä?
        Kunnioitettavaan keskusteluun tarvitaan älykkyyttä jota sinulta nyt lähes totaalisesti puuttuu!

Molo kirjoittelee osatotuuksia ja väärentelee asioita. En viitsi tuohon paskaan enää aikaani käyttää.
        Viimeksi kun sain häneltä vastauksen niin tuo ääliö väitti E.Snowdenin vuotamat asiakirjat julkaistuksi sen jälkeen kun USA ilmoitti tekevänsä mitä tahansa estääkseen noiden julkaisemisen koska ne vaarantaisivat syvästi USzan liittolaissuhteita. Kuin taikaiskusta niiden julkaiseminen lopetettiin ja media, joka oli julkistanut vuodettuja asiakirjoja alkoikin jahtaamaan niitä jotka edesauttoivat julkaisemaan asiakirjoja.

Snowdenin vuotamia asiakirjoja ehdittiin julkaisemaan vain 2-3 prosenttia ja tämä molo-valehtelija tapansa mukaan esittää asiakirjat julkaistuksi. Siinä molon vastauksessa oli muutakin molon omaa tulkintaa joka saa aikaan vain sääliä niiltä tahoilta jotka asioista ymmärtävät.

Molo on vain patologinen valehtelija ja kaiken selittäjä joka ei välitä totuudesta häivääkään saadakseen hyväksyntää sairaalle maailmankuvalleen.

Kaikkea se leipä elättääkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Molo kirjoittelee osatotuuksia ja väärentelee asioita. En viitsi tuohon paskaan enää aikaani käyttää.
        Viimeksi kun sain häneltä vastauksen niin tuo ääliö väitti E.Snowdenin vuotamat asiakirjat julkaistuksi sen jälkeen kun USA ilmoitti tekevänsä mitä tahansa estääkseen noiden julkaisemisen koska ne vaarantaisivat syvästi USzan liittolaissuhteita. Kuin taikaiskusta niiden julkaiseminen lopetettiin ja media, joka oli julkistanut vuodettuja asiakirjoja alkoikin jahtaamaan niitä jotka edesauttoivat julkaisemaan asiakirjoja.

Snowdenin vuotamia asiakirjoja ehdittiin julkaisemaan vain 2-3 prosenttia ja tämä molo-valehtelija tapansa mukaan esittää asiakirjat julkaistuksi. Siinä molon vastauksessa oli muutakin molon omaa tulkintaa joka saa aikaan vain sääliä niiltä tahoilta jotka asioista ymmärtävät.

Molo on vain patologinen valehtelija ja kaiken selittäjä joka ei välitä totuudesta häivääkään saadakseen hyväksyntää sairaalle maailmankuvalleen.

Kaikkea se leipä elättääkin.

Sinä itse kirjoitit, että USA halusi julkaista Snowdenin asiakirjat. Ihmettelin sitä, mutta hyväksyin sen, mitä olit kirjoittanut.

• Anonyymi

Sinä itse kirjoitit, että USA halusi julkaista Snowdenin asiakirjat. Ihmettelin sitä, mutta hyväksyin sen, mitä olit kirjoittanut.

USA nimenomaan halusi estää vuodettujen asiakirjojen julkaisut keinolla millä hyvänsä. Ei mennyt kuin päivä tai kaksi niin Die Welt ja The Guardian esimerkiksi käänsivät kelkkansa ja alkoivat syyttää niitä tahoja jotka mahdolllistivat totuuden tuomisen esille. Minkäänlaisia asiakirjojen uusia julkaisuja ei enää esitetty. Näistä USAn rikollisista toimista vapaata maailmaa kohtaan ei saatu enää uutta luettavaa. Vain noin 2-3% asiakirjoista ehdittiin julkaista ja niidenkin sisältö oli myrkkyä USAlle. NATOn jäsenmaat nielivät paljastukset sellaisenaan vaikka ymmärsivät esim. USAn harjoittaman teollisuusvakoilun vakavat tappiot eurooppalaiselle teollisuudelle. E-Korea ja Japani älähtivät USAlle sen harjoittamasta teollisuusvakoilusta mutta palasivat ruotuun ja vaikenivat tuon rikollisen tahon edessä.

USA on vapaan maailman vihollinen ja Nato on sen apulainen joka toimii loisena EUn sisällä saaden rahoituksen EUn jäanemaiden budjeteista ja toimii törkeästi EUn vastaisesti. Tästä todisteena se kun Nato antoi NSAn vakoilla EU-parlamenttia päämajastansa käsin Brysselissä. Yksikään NATOn jäsenmaa ei ole arvostellut NATOn toimia EUn etuja vastaan. Liittolaisuus velvoittaa.

Olisi ollut vapaan maailman etu paljastaa USAn rikolliset toimet vapaata maailmaa vastaan. Elämme alistettuna USAn palvelijoina. Nykyisin uhraamaan tuohon mustaan aukkoon kaiken varallisuutemme - pikku hiljaa mutta varmasti. Meidän oli kuulemma pakko valita kahdesta pahasta - olemme joko USAn puolella tai USAa vastaan.

Maailmaa hallitaan todella pienellä järjellä. Päättäjillämme ei sitä tosiaan ole.

• Anonyymi kirjoitti:

USA nimenomaan halusi estää vuodettujen asiakirjojen julkaisut keinolla millä hyvänsä. Ei mennyt kuin päivä tai kaksi niin Die Welt ja The Guardian esimerkiksi käänsivät kelkkansa ja alkoivat syyttää niitä tahoja jotka mahdolllistivat totuuden tuomisen esille. Minkäänlaisia asiakirjojen uusia julkaisuja ei enää esitetty. Näistä USAn rikollisista toimista vapaata maailmaa kohtaan ei saatu enää uutta luettavaa. Vain noin 2-3% asiakirjoista ehdittiin julkaista ja niidenkin sisältö oli myrkkyä USAlle. NATOn jäsenmaat nielivät paljastukset sellaisenaan vaikka ymmärsivät esim. USAn harjoittaman teollisuusvakoilun vakavat tappiot eurooppalaiselle teollisuudelle. E-Korea ja Japani älähtivät USAlle sen harjoittamasta teollisuusvakoilusta mutta palasivat ruotuun ja vaikenivat tuon rikollisen tahon edessä.

USA on vapaan maailman vihollinen ja Nato on sen apulainen joka toimii loisena EUn sisällä saaden rahoituksen EUn jäanemaiden budjeteista ja toimii törkeästi EUn vastaisesti. Tästä todisteena se kun Nato antoi NSAn vakoilla EU-parlamenttia päämajastansa käsin Brysselissä. Yksikään NATOn jäsenmaa ei ole arvostellut NATOn toimia EUn etuja vastaan. Liittolaisuus velvoittaa.

Olisi ollut vapaan maailman etu paljastaa USAn rikolliset toimet vapaata maailmaa vastaan. Elämme alistettuna USAn palvelijoina. Nykyisin uhraamaan tuohon mustaan aukkoon kaiken varallisuutemme - pikku hiljaa mutta varmasti. Meidän oli kuulemma pakko valita kahdesta pahasta - olemme joko USAn puolella tai USAa vastaan.

Maailmaa hallitaan todella pienellä järjellä. Päättäjillämme ei sitä tosiaan ole.

"Maailmaa hallitaan todella pienellä järjellä. Päättäjillämme ei sitä tosiaan ole."

Ja sinulla sitä on vielä vähemmän, kun yrität väittää Venäjää, Kiinaa ja Pohjois-Koreaa muka vapaaksi maailmaksi.

• Anonyymi

Koskapa olen todennäköisesti osaltani ehkä hieman "syyllinen" tähän ylenpalttiseen tiltuiluun tällä palstalla, en malta olla sivusta kommentoimatta:

Joskus ehkä Krimin miehityksen aikoihin aloin käyttää "tiltu" -nimitystä tällä palstalla selvästi tuon kyseenalaisen "arvonimen" ansaitsevista kirjoittelijoista.

Sehän osui ja upposi !
      (kuten lukijat ovat saaneet huomata)

Nyt vaan on käynyt niin, että tahallaan tai tahattomasti moni nykyinen kirjoittelija sotkee käsitteen "tiltu" milloin mihinkin kirjoittelijaan, osin täysin umpimähkäisenä haukkumasanana (ikäänkuin homo lasten suusta).

Olen toisinaan yrittänyt muistuttaa arvon lukijoita, että paras ja aidoin määritelmä tiltulle löytyy täältä:
      https://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/09/08/moskovan-tiltu-puhuu

Kaikenlaiset "NATO tiltut" on naurettavaa höpötystä ja lapsellisen voimatonta trollausta. Kuten myös kaiken maailman vihervasemmiston, persujen, homojen, ilmastoaktivistien, fasistien, sivarien, jne, jne, jne tms. tiltuttelu ilman selkeää Kremlin agendaa.

Tiltu on Kremlin propagandaa levittävä yleensä valehteleva "trolli".
      (kts. yllä oleva linkki ja mieti)

ps. olen myös käyttänyt nimitystä tiltuloinen, jonka määrittelen eräänlaiseksi Moskovan tiltun suomalaiseksi ns. "hyödylliseksi idiootiksi", ei ole oikea tiltu vaan sellaisen resenaattori

• Anonyymi

... ja ps.
        kommentoin vain asiallisia aloituksia

• Anonyymi

Russohenkiset höpöttää. Montako ovat saaneet vakuutettua kirjoituksillaan? Siihen on helppo vastata: nolla.

• Anonyymi

USA:n kansalaiset tajuavat jo ihan oikeasti, miten valtamedia valehtelee, meillä ei tajuta edelleenkään.
      Trumpin myötä ehkä median on pakko muuttua aidommaksi, mikä sille on tarkoitettu.

Ei STT:n ja Ylen rooli ole olla propagandan kehtona, vaan välittää puolueetonta tietoa.
      Saa nähdä, nähdäänkö muutosta?

• Anonyymi

"Ei STT:n ja Ylen rooli ole olla propagandan kehtona, vaan välittää puolueetonta tietoa."

Juuri noin, eli toivottavasti muutosta ei nähdä.

• "USA:n kansalaiset tajuavat jo ihan oikeasti, miten valtamedia valehtelee, meillä ei tajuta edelleenkään.
        Trumpin myötä ehkä median on pakko muuttua aidommaksi, mikä sille on tarkoitettu."

Trumpushka on itse paatunut valehtelija ja huijari sen lisäksi, että hän on oikeudessa tuomittu rikollinen väärennöksistään ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

"Ei STT:n ja Ylen rooli ole olla propagandan kehtona, vaan välittää puolueetonta tietoa.
        Saa nähdä, nähdäänkö muutosta?"

Niin, toivottavasti ei, vaan ne edelleen jatkavat tuossa roolissaan.

• Anonyymi

Toivotaan ettei muutosta tule ja saamme edelleenkin rehellisiä uutisia ympärimaailman.

• Anonyymi

"USA:n kansalaiset tajuavat jo ihan oikeasti, miten valtamedia valehtelee"

Miltä se tuntuu elämä kuplassa ?

• Anonyymi

Enää noin 18% uskoo valtamediaan jenkeissä ja muuallakin on heräämistä nähtävissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Enää noin 18% uskoo valtamediaan jenkeissä ja muuallakin on heräämistä nähtävissä.

Ja koska amerikkalaiset eivät usko valtamediaan, heidät petettiin vaaleissa ja he tulivat valinneeksi täydellisen huijarin ja valehtelijan, korruptoituneen fasistin ja narsistin presidentikseen. Pettymys tulee olemaan rankka, kun hänen todellinen politiikkansa paljastuu. Nythän hän jo kertoo haluavansa Grönlannin ja Panaman kanavan.

• Anonyymi

Ja koska amerikkalaiset eivät usko valtamediaan, heidät petettiin vaaleissa ja he tulivat valinneeksi täydellisen huijarin ja valehtelijan, korruptoituneen fasistin ja narsistin presidentikseen. Pettymys tulee olemaan rankka, kun hänen todellinen politiikkansa paljastuu. Nythän hän jo kertoo haluavansa Grönlannin ja Panaman kanavan.

Kysymys onkin nyt valehtelevasta mediasta, ei Trumpista.
        Mutta toivottavasti median alkuperäinen tarkoitus näkyy paremmin Trumpin paluun myötä.

Suomen media apinoi edelleen CNN:ää, vaikka jenkeissä sen luottamus on romahtanut.
        Surullista.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta toivottavasti median alkuperäinen tarkoitus näkyy paremmin Trumpin paluun myötä.

Suomen media apinoi edelleen CNN:ää, vaikka jenkeissä sen luottamus on romahtanut.
        Surullista.

Valehteleva ja petollinen Trumpushka pääsi valtaan juuri siksi, etteivät amerikkalaiset luottaneet mediaan.

• Anonyymi

Valehteleva ja petollinen Trumpushka pääsi valtaan juuri siksi, etteivät amerikkalaiset luottaneet mediaan.

Toivotaan että myös edellisen vaalin todellisuus palautetaan, eli miten valta ja vaalit varastettiin.
        Kun näin todetaan, kaikki neljän vuoden aikana tehty saatetaan laittomiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan että myös edellisen vaalin todellisuus palautetaan, eli miten valta ja vaalit varastettiin.
        Kun näin todetaan, kaikki neljän vuoden aikana tehty saatetaan laittomiksi.

Se vaalien varastaminenhan oli Trumpushkan oma valhe, jolla hän yritti peittää sitä tosiasiaa, että hän itse yritti varastaa vaalit. Millainen idiootti sinä olet, kun et vieläkään ole tuota tajunnut, vaikka Trumpushka itse on jo sen julkisesti tunnustanut?

https://www.nbcnews.com/politics/2024-election/trump-acknowledges-lost-2020-election-whisker-rcna169526

Aivan järkyttävää, että joku voi olla noin pihalla aivan kaikesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista.

Mutta Suomen Mediapooli hyväksyy CNNn ja viisi CIAn johtamaa ”tietotoimistoa” tietolähteikseen.
        Näin alas Suomen valtamedia ei ole koskaan aiemmin vajonnut. Molo elää paratiisissaan tällaisen valemedian ruokkimana.

• Anonyymi

Se vaalien varastaminenhan oli Trumpushkan oma valhe, jolla hän yritti peittää sitä tosiasiaa, että hän itse yritti varastaa vaalit. Millainen idiootti sinä olet, kun et vieläkään ole tuota tajunnut, vaikka Trumpushka itse on jo sen julkisesti tunnustanut?

https://www.nbcnews.com/politics/2024-election/trump-acknowledges-lost-2020-election-whisker-rcna169526

Aivan järkyttävää, että joku voi olla noin pihalla aivan kaikesta.

Molo on petturi.
        Se ei luota NATOn korkeimpaan päättäjään.

NATOn joukkoja komentaa aina USAn kenraali ja NATOn sotilaallinen päämaja on USAssa.
        USAn kenraalit ovat ensisijaisesti alisteisia USAn presidentille ja ne tuhoavat tarvittaessa Suomen vaikka ydinasein kuten kylmän sodan aikana USA oli suunnitellut tekevänsä maalittamalla Suomen kymmenin ydinkärjin. Suomesta piti tehdä läpikulkukelvoton maa.

Niin paljon molon rakas USA arvostaa Suomea ja suomalaisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta Suomen Mediapooli hyväksyy CNNn ja viisi CIAn johtamaa ”tietotoimistoa” tietolähteikseen.
        Näin alas Suomen valtamedia ei ole koskaan aiemmin vajonnut. Molo elää paratiisissaan tällaisen valemedian ruokkimana.

Mediapooli ei valitse median tietolähteitä. Se vain pyrkii pitämään huolta uutisten luotettavuudesta. Ymmärrän, että se harmittaa sinua, koska valheesi eivät sitten pääse esille.

• Anonyymi kirjoitti:

Molo on petturi.
        Se ei luota NATOn korkeimpaan päättäjään.

NATOn joukkoja komentaa aina USAn kenraali ja NATOn sotilaallinen päämaja on USAssa.
        USAn kenraalit ovat ensisijaisesti alisteisia USAn presidentille ja ne tuhoavat tarvittaessa Suomen vaikka ydinasein kuten kylmän sodan aikana USA oli suunnitellut tekevänsä maalittamalla Suomen kymmenin ydinkärjin. Suomesta piti tehdä läpikulkukelvoton maa.

Niin paljon molon rakas USA arvostaa Suomea ja suomalaisia.

Haha. Ei NATO:lla ole mitään tarvetta tuhota NATO-maa Suomea, pelle.

• Anonyymi

Venäjä on rikollisvaltio. Siihen ei tarvita uutisointua. Tieto siitä on perimässä.

• Anonyymi

Tuo lista venäläisten luotettavuudesta sopimuskumppanina syytä muista AINA tulevaisuudessa.

• Niinpä. Silti titltut tällää yrittävät selittää, että Venäjän kanssa kannattaisi muka sopia jotain. Jospa se nyt ei sitten enää pettäisi sopimuksiaan.

• Anonyymi

Niinpä. Silti titltut tällää yrittävät selittää, että Venäjän kanssa kannattaisi muka sopia jotain. Jospa se nyt ei sitten enää pettäisi sopimuksiaan.

Venäjä on luotettava kaikissa sopimissaan asioissa, toisin kuin rikollinen globalisti.
        Länsimaissa kaikki kansalliset voimat eristetään, vaalituloksista piittaamatta.

Tämä on sitä nykydemokratiaa, jota EU ajaa, siis epädemoratian keskus.
        Jos Saksassa ja Ranskassa kunnioitettaisiin aitoa kansan mielipidettä, EU kaatuisi samantien.

• Anonyymi
      • Haha.

• Anonyymi

"Kyllä se ois aloittajan vaan parasta lähteä vastaamaan teoistaan.
        Tajuatko, aloittaja?"

Kerro toki !
        Kukaan ei tajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä se ois aloittajan vaan parasta lähteä vastaamaan teoistaan.
        Tajuatko, aloittaja?"

Kerro toki !
        Kukaan ei tajua.

Sori, turha yrittää. Tiedän ongelmasi. Sun pitäis mennä lääkärille puhumaan. Vai nautitko narsismistasi?

• Anonyymi

Putlerin fasistinen rozzvo nazzi diktatuuri☠️👽🏴‍☠️

• Anonyymi

Venäjä on rikollisvaltio.

• Anonyymi

Rikollisvaltio tuhoaa lähi-idän valtioita.
      Luuletteko että Israel kykenee terrorisoimaan kaikkia naapureitaan ilman tukea?
      Nyt Syyriaa hallinnoi terroristit ja keiden tuella ne sinne nostettiin, sanokaapa?

• Kaikki rehelliset ja järkevät ihmiset ovat iloisia siitä, että Syyrian hirmuhallinto kaatui.

• Anonyymi

Kaikki rehelliset ja järkevät ihmiset ovat iloisia siitä, että Syyrian hirmuhallinto kaatui.

Syyrian maallisen hallinnon tilalle on saatu al-Qaidaan linkitetty johto. Se vasta onkin molon mieleinen taho Syyrian johtoon - tukihan USA liittolaisineen näitä terroristeja ja ISIS-terroristeja koulutettiin sisällissodan aikana NATOn tukikohdassa Incirlikissä sekä kahdella CIAn koulutusleirillä Jordaniassa.

Molo jakaa ja puolustaa samoja arvoja islamististen terroristien kanssa koska USA liittolaisineen tukee heitä.
        Ei pidä unohtaa, että USA oli myös Kamputsean hirmuhallinto Pol Potin tukija sen jälkeen kun hallinnon hirmutyöt tulivat julki. Se on niitä USAn arvoja ja pelisääntöjä mitä Maton piirissä kunnioitetaan. Edes kiduttaminen sekä kidutusvankiloiden ylläpito ympäri maailmaa 28:ssa maassa ei ole saanut NATOn jäsenmaiden tuomiota vaan NATOn jäsenmaat ovat tarjonneet maaperillään EUn alueella alueita CIAlle kidutusvankiloiden rakentamiseksi ja ylläpitämiseksi. Koko järjestelmän kruunu on Guantanamo,jota USA ei aio sulkea. USA tarvitsee kidutusvankiloitansa. Niitä ei ole vara sulkea.
        Muuten, USAn mukaan Suomi on osallistunut USAn auttamiseen tässä salaisessa pidätys-ja kidutusohjelmassa. Tästä kertoo netissä USAn siloitellussa selonteossa Black Sites.
        CIA teki yli 11000 vankienkuljetuslentoa kuljettaessaan vankeja kidutuskeskuksiin ympäri maailmaa.
        Eräs tällaisen kidutusvankilan johtaja valittiin CIan johtajaksi. Gina Haspel pätevöityi CIAn kidutusvankilan johtajana Thaimaassa.
        Haspel katsottiin sopivaksi tehtäväänsä. Nato tekee yhteistyötä mm. CIAn että NSAn kanssa.

Molon mielestä se on kunniaksi Natolle sillä yhdessä nämä ovat toimineet todistetusti EUn etujen vastaisesti USzan eduksi.

Sairasta toimintaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Syyrian maallisen hallinnon tilalle on saatu al-Qaidaan linkitetty johto. Se vasta onkin molon mieleinen taho Syyrian johtoon - tukihan USA liittolaisineen näitä terroristeja ja ISIS-terroristeja koulutettiin sisällissodan aikana NATOn tukikohdassa Incirlikissä sekä kahdella CIAn koulutusleirillä Jordaniassa.

Molo jakaa ja puolustaa samoja arvoja islamististen terroristien kanssa koska USA liittolaisineen tukee heitä.
        Ei pidä unohtaa, että USA oli myös Kamputsean hirmuhallinto Pol Potin tukija sen jälkeen kun hallinnon hirmutyöt tulivat julki. Se on niitä USAn arvoja ja pelisääntöjä mitä Maton piirissä kunnioitetaan. Edes kiduttaminen sekä kidutusvankiloiden ylläpito ympäri maailmaa 28:ssa maassa ei ole saanut NATOn jäsenmaiden tuomiota vaan NATOn jäsenmaat ovat tarjonneet maaperillään EUn alueella alueita CIAlle kidutusvankiloiden rakentamiseksi ja ylläpitämiseksi. Koko järjestelmän kruunu on Guantanamo,jota USA ei aio sulkea. USA tarvitsee kidutusvankiloitansa. Niitä ei ole vara sulkea.
        Muuten, USAn mukaan Suomi on osallistunut USAn auttamiseen tässä salaisessa pidätys-ja kidutusohjelmassa. Tästä kertoo netissä USAn siloitellussa selonteossa Black Sites.
        CIA teki yli 11000 vankienkuljetuslentoa kuljettaessaan vankeja kidutuskeskuksiin ympäri maailmaa.
        Eräs tällaisen kidutusvankilan johtaja valittiin CIan johtajaksi. Gina Haspel pätevöityi CIAn kidutusvankilan johtajana Thaimaassa.
        Haspel katsottiin sopivaksi tehtäväänsä. Nato tekee yhteistyötä mm. CIAn että NSAn kanssa.

Molon mielestä se on kunniaksi Natolle sillä yhdessä nämä ovat toimineet todistetusti EUn etujen vastaisesti USzan eduksi.

Sairasta toimintaa.

Valehtelet minun kannastani tiltunen. Kuten olen lukuisia kertoja sinullekin kertonut, tuomitsen kidutuksen ehdottomasti, toisin kuin sinä itse. Ja siksi olen esimerkiksi iloinen, kun Syyrian läpimätä hallinto kaatui. Se kidutti ja tappoi tuhansia ihmisiä.

• Anonyymi

Valehtelet minun kannastani tiltunen. Kuten olen lukuisia kertoja sinullekin kertonut, tuomitsen kidutuksen ehdottomasti, toisin kuin sinä itse. Ja siksi olen esimerkiksi iloinen, kun Syyrian läpimätä hallinto kaatui. Se kidutti ja tappoi tuhansia ihmisiä.

Olisitko iloinen jos USA joutuisi vastuuseen sotarikoksistaan, rikoksista ihmisyyttä vastaan, vapaan maailman kyykyttämisestä, pakolaisuuden luomisesta, EUn vastaisesta toiminnasta, terroriteoista, terrorismin luomisesta ja tukemisesta, suvereenien valtioiden luonnonvarojen ryöstämisestä, Regime Change -politiikastaan, salamurhista ympäri maailmaa… lista on loputon.
        USA on nostanut itsensä kaiken maallisen tuomiovallan yläpuolelle ja antaa syytesuojan myös rikoskumppaneilleen kuten NATOn jäsenille. Kyseessä on valtio, joka esiintyy ihmisoikeuksien ja demokratian puolustajana mutta toimiikin juuri näitä arvoja vastaan.

USA soveltaa Monroe- oppiaan koko maailmaan kun se ennen tyytyi terrorisoimaan vain Amerikan mannerta. Kun Amerikan manner oli saatu USAlle alamaiseksi niin rimaa on nostettu ja koko maailma tulee saada palvelemaan tätä hirmuhallintoa joka ei kaihda rikollisia hyökkäyssotia muissa maanosissa päästäkseen tavoitteisiinsa. Ilman typerää maksavaa renkisakki Natoa USA ei voisi kyykyttää eikä painostaa vapaata maailmaa. Sen vuoksi Nato on USAlle korvaamaton työkalu, jonka avulla se pitää EUn hampaattomana palvelijanaan. NATOn avulla EUsta on tehty Naton jatke.

Molo ei halua kertoa miksi Nato toimii EUn etujen vastaisesti USAn eduksi. Miksi NATOn jäsenille USA on suurempi auktoriteetti kuin oma talousliitto.
        Miksi NSA ja CIA ovat suurempia auktoriteetteja NATOn jäsenille kuin EUn jäsenmaiden omat vastaavat palvelut?

NATO vakoilee yhdessä NSAn kanssa EUta, sen johtajia, turvallisuus- ja puolustuspolitiikkaa. NATOn avulla USAa pitää EUta kontrollista ja alistettuna. Tietenkin on maita jotka kritiikittä konttaavat USAn edessä ja ylisuorittavat jopa perseennuolemisen. Suomi mainittu.

• Anonyymi

Molon mielestä Syyrian maallinen hallinto joka suhtautui suopeasti maansa kaikkiin uskonnollisiin ryhmiin oli julma hallinto.
        Molon mieleen oli USAn ja sen liittolaisten tukemat ääri-islamistiset ryhmät, jotka tappoivat kristittyjä, jesidejä, syyrialaisia ja kaikkia syyrialaisia lukuunottamatta äärisunnalaisia.
        Mololle al-Qaidan alaosasojen kannattajat, ISIS -terroristit ja USAn sekä NATOn jäsenten tukemat aseelliset sunnalaiset ovat hyväksyttäviä terroristeja.
        USA on alkanut poistamaan näitä kiellettyjä pois terroristilistoiltaan.
        Näiden rikollisten jatkona menee hyvin USA, joka on miehittänyt Syyrian öljyntuotantoalueita ja on ainoa taho joka saa viedä Syyrian öljyä USAn itsensä asettamien pakotteiden avulla. Tätä Syyrian öljyn ryöstäminen on annettu amerikkalaiselle Delawareen rekisteröidylle hämäräyhtiö Delta Crescent Energy ltd:lle. Sen toimintaa suojelee USAn armeija. Natokuppaiset väittävät USAn ryöstävän Syyrian öljyä antaakseen rahaa kurdeille mikä on täyttä valetta. USA petti kurdit sallimalla Turkin pommittaa niitä vapaasti Syyrian alueella eikä USA nykyisin edes esitä hyväntekijää vaan jatkaa rikollista toimintaansa.
        Delta Crescent Energy Ltd:n perustajia ovat entinen Delta Force komentaja sekä USAn entinen Tanskan suurlähettiläs. YKlle USAn harjoittama Syyrian öljyn ryöstäminen on niin vaikea asia, että YK ei ole tietävinään asiasta mitään. USAn joukkojen kokemista tappioista joita Syyrian Deir ez-Zorista öljyntuotantoalueelta uutisoitiin näkyvästi YKn edustaja New Yorkissa ei halunnut sanoa mitään koska YK ei muka tiedä USAn läsnäolosta Syyriassa mitään.

Me olemme leimautuneet tällaisen rikollisen toimijan liittolaiseksi. Ei hyvä asia demokratialle.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisitko iloinen jos USA joutuisi vastuuseen sotarikoksistaan, rikoksista ihmisyyttä vastaan, vapaan maailman kyykyttämisestä, pakolaisuuden luomisesta, EUn vastaisesta toiminnasta, terroriteoista, terrorismin luomisesta ja tukemisesta, suvereenien valtioiden luonnonvarojen ryöstämisestä, Regime Change -politiikastaan, salamurhista ympäri maailmaa… lista on loputon.
        USA on nostanut itsensä kaiken maallisen tuomiovallan yläpuolelle ja antaa syytesuojan myös rikoskumppaneilleen kuten NATOn jäsenille. Kyseessä on valtio, joka esiintyy ihmisoikeuksien ja demokratian puolustajana mutta toimiikin juuri näitä arvoja vastaan.

USA soveltaa Monroe- oppiaan koko maailmaan kun se ennen tyytyi terrorisoimaan vain Amerikan mannerta. Kun Amerikan manner oli saatu USAlle alamaiseksi niin rimaa on nostettu ja koko maailma tulee saada palvelemaan tätä hirmuhallintoa joka ei kaihda rikollisia hyökkäyssotia muissa maanosissa päästäkseen tavoitteisiinsa. Ilman typerää maksavaa renkisakki Natoa USA ei voisi kyykyttää eikä painostaa vapaata maailmaa. Sen vuoksi Nato on USAlle korvaamaton työkalu, jonka avulla se pitää EUn hampaattomana palvelijanaan. NATOn avulla EUsta on tehty Naton jatke.

Molo ei halua kertoa miksi Nato toimii EUn etujen vastaisesti USAn eduksi. Miksi NATOn jäsenille USA on suurempi auktoriteetti kuin oma talousliitto.
        Miksi NSA ja CIA ovat suurempia auktoriteetteja NATOn jäsenille kuin EUn jäsenmaiden omat vastaavat palvelut?

NATO vakoilee yhdessä NSAn kanssa EUta, sen johtajia, turvallisuus- ja puolustuspolitiikkaa. NATOn avulla USAa pitää EUta kontrollista ja alistettuna. Tietenkin on maita jotka kritiikittä konttaavat USAn edessä ja ylisuorittavat jopa perseennuolemisen. Suomi mainittu.

Oliin iloinen. Minä tuomitsen kaikki sotarikokset, toisin kuin sinä Venäjän sotarikokset.

"Molo ei halua kertoa miksi Nato toimii EUn etujen vastaisesti USAn eduksi."

NATO toimii kaikkien NATO-maiden eduksi.

"Miksi NATOn jäsenille USA on suurempi auktoriteetti kuin oma talousliitto.
        Miksi NSA ja CIA ovat suurempia auktoriteetteja NATOn jäsenille kuin EUn jäsenmaiden omat vastaavat palvelut?"

USA on voimakkain NATO-maa ja eurooppalaiset maat ovat nykyisin riippuvaisia amerikkalaisten tarjoamasta suojasta ja turvasta terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän sotakiimaiselta fasismilta ja imperialismilta erityisesti ydinaseiden suhteen. Toki haluaisin, että Eurooppa kykenisi puolustamaan itse itseään eli tarvitsemme esimerkiksi lisää ydinaseita eri Euroopan maille.

• Anonyymi kirjoitti:

Molon mielestä Syyrian maallinen hallinto joka suhtautui suopeasti maansa kaikkiin uskonnollisiin ryhmiin oli julma hallinto.
        Molon mieleen oli USAn ja sen liittolaisten tukemat ääri-islamistiset ryhmät, jotka tappoivat kristittyjä, jesidejä, syyrialaisia ja kaikkia syyrialaisia lukuunottamatta äärisunnalaisia.
        Mololle al-Qaidan alaosasojen kannattajat, ISIS -terroristit ja USAn sekä NATOn jäsenten tukemat aseelliset sunnalaiset ovat hyväksyttäviä terroristeja.
        USA on alkanut poistamaan näitä kiellettyjä pois terroristilistoiltaan.
        Näiden rikollisten jatkona menee hyvin USA, joka on miehittänyt Syyrian öljyntuotantoalueita ja on ainoa taho joka saa viedä Syyrian öljyä USAn itsensä asettamien pakotteiden avulla. Tätä Syyrian öljyn ryöstäminen on annettu amerikkalaiselle Delawareen rekisteröidylle hämäräyhtiö Delta Crescent Energy ltd:lle. Sen toimintaa suojelee USAn armeija. Natokuppaiset väittävät USAn ryöstävän Syyrian öljyä antaakseen rahaa kurdeille mikä on täyttä valetta. USA petti kurdit sallimalla Turkin pommittaa niitä vapaasti Syyrian alueella eikä USA nykyisin edes esitä hyväntekijää vaan jatkaa rikollista toimintaansa.
        Delta Crescent Energy Ltd:n perustajia ovat entinen Delta Force komentaja sekä USAn entinen Tanskan suurlähettiläs. YKlle USAn harjoittama Syyrian öljyn ryöstäminen on niin vaikea asia, että YK ei ole tietävinään asiasta mitään. USAn joukkojen kokemista tappioista joita Syyrian Deir ez-Zorista öljyntuotantoalueelta uutisoitiin näkyvästi YKn edustaja New Yorkissa ei halunnut sanoa mitään koska YK ei muka tiedä USAn läsnäolosta Syyriassa mitään.

Me olemme leimautuneet tällaisen rikollisen toimijan liittolaiseksi. Ei hyvä asia demokratialle.

"Molon mielestä Syyrian maallinen hallinto joka suhtautui suopeasti maansa kaikkiin uskonnollisiin ryhmiin oli julma hallinto."

Aivan. Se tappoi satoja tuhansia syyrialaisia ja vangitsi ja kidutti järjestelmällisesti vankejaan. Se oli äärimmäisen julma hallinto. Ja on siis hienoa, että se kaatui.

• Anonyymi

"Molon mielestä Syyrian maallinen hallinto joka suhtautui suopeasti maansa kaikkiin uskonnollisiin ryhmiin oli julma hallinto."

Aivan. Se tappoi satoja tuhansia syyrialaisia ja vangitsi ja kidutti järjestelmällisesti vankejaan. Se oli äärimmäisen julma hallinto. Ja on siis hienoa, että se kaatui.

Todistapa väitteesi?
        Nyt siellä tapetaan ihmisiä kadulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Todistapa väitteesi?
        Nyt siellä tapetaan ihmisiä kadulle.

Tiltulle pitää todistaa asiat, jotka normaaleille ihmisille selviävät uutisista, koska tiltu lukee vain MV-lehteä.

https://yle.fi/a/74-20130630

• Anonyymi

Molo ei edes moiti USAa sen harjoittamasta kiduttamisesta 2000-luvulla jota se on tehnyt systemaattisesti 28 valtion alueella ympäri maailmaa. Obama lupasi lopettaa tämän epäinhimillisen mutta USAn hallinnolle tyypillisen tavan toimia mutta paljastuikin, että Obama vain tehosti toimintaansa kiduttamisen alalla. CIAn ilmoituksen mukaan se on tehnyt yli 11 tuhatta vankienkuljetuslentoa vuokratuilla koneilla. Tällaisia lentoja on tehty myös Suomen kautta joista yhdessä tapauksessa nousi häly. Suomi painoi asian villaisella ja vankienkuljetuslentoa ei tutkittu eikä estetty. Suomi on moraaliton toimija ja USAn mukaan Suomi tuki USAn salaista pidätys- ja kidutusohjelmaa. (Black sites).

Nato antaa Suomelle sotatakuun ja kyse,on vain ajasta kun joudumme sotaan. Turvallisuutemme ei millään muotoa ole lisääntynyt NATO- jäsenyyden myötä vaan se on heikentynyt kaikilla mittareilla mitattuna. Mikä surkuhupaisaa niin se on tullut tosi kalliiksi meille veronmaksajille ja kustannukset nousevat edelleen. Tulemme lähivuosina käyttämään 9-10 miljardia euroa vuosittain NATOn jäsenenä päteäksemme USAn edessä. Vielä muutama vuosi sitten 2,5 mrd euroa oli riittävä määräraha. Niihin aikoihin molo todisteli NATOn kustannusten olevan noin 20-25 miljoonaa euroa vuodessa. Tosiasiassa useita satoja kertaa enemmän - sen voi jokainen todeta. Se oli kuulemma halpa henkivakuutus. Voi tuota idioottimaisuuden määrää mikä yhteen tyyppiin sopii…Natokuppa ei ole hyväksi ihmiselle.

Joku kaunis päivä päättäjämme joutuvat tunnustamaan tehdyn valtaisia virhearviointeja. Nykyisin pidetään uppoavan laivan reunoissa kiinni eikä voida tunnustaa mitään vaan suojellaan omaa egoa. Joukossa tyhmyys on tiivistynyt niin, että tänne Suomeen muodostuu musta aukko - sinne syydetään Suomen varallisuus, turvallisuus, tulevaisuus ja itsekunnioituksen rippeet. Suomen Kansa maksaa tämän pelleilyn laskevana elintasona ja heikkenevänä turvallisuudentunteena. Pääomat pakenevat maasta ja velkaannumme muuttaen maamme Kreikka II:ksi.

Mutta molo tulee jauhamaan propagandaansa ja sairasta maailmankuvaansa Nato-Suomen ihanuudesta.

• Anonyymi

Tämä amerikanvihaaja ei suostu ymmärtämään, että Suomen turvallisuudessa on kyse Venäjän uhasta, ei Yhdysvaltojen.

Mutqu, mutqu, mutqu ...
        - pulputtaa hänen tekstinsä

Yhdysvallat on valtava talousmahti ja sotilaallinen voima monimutkaisine vapaan demokratian poliittisine kuvioineen ja se on aiheuttanut historian saatossa monenlaisia vallankäytön vääryyksiä ja rikollistakin toimintaa. Näitä asioita on julkisuus riepotellut Suomessakin aivan vapaasti, aivan syystä eikä niitä hyväksytä.

Putinin toimia ei kuitenkaan voi millään tavalla puolustella Usan toimilla.
        Pitkä pulputuksesi ei vähennä Putinin rikoksia, jotka uhkaavat Suomea.

• Anonyymi

Faktoja tarvitaan ja niistä kiitos.
        Mutta molokiin ne ei tehoa, se elää palstalla ainoastaan valheilla...tavallaan sen ruokaa.
        Mutta faktat elävät ja valheet kuolevat, niin se loppupeleissä menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä amerikanvihaaja ei suostu ymmärtämään, että Suomen turvallisuudessa on kyse Venäjän uhasta, ei Yhdysvaltojen.

Mutqu, mutqu, mutqu ...
        - pulputtaa hänen tekstinsä

Yhdysvallat on valtava talousmahti ja sotilaallinen voima monimutkaisine vapaan demokratian poliittisine kuvioineen ja se on aiheuttanut historian saatossa monenlaisia vallankäytön vääryyksiä ja rikollistakin toimintaa. Näitä asioita on julkisuus riepotellut Suomessakin aivan vapaasti, aivan syystä eikä niitä hyväksytä.

Putinin toimia ei kuitenkaan voi millään tavalla puolustella Usan toimilla.
        Pitkä pulputuksesi ei vähennä Putinin rikoksia, jotka uhkaavat Suomea.

usa on ihmiskunnan mätä omena, mikä pitäisi poistaa välittömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta molokiin ne ei tehoa, se elää palstalla ainoastaan valheilla...tavallaan sen ruokaa.

No kokeillaanpa mitä mieltä olet faktoista. Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja hyökkää edelleen tarkoituksellisesti myös siviilikohteisiin. Totta vai tarua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kokeillaanpa mitä mieltä olet faktoista. Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja hyökkää edelleen tarkoituksellisesti myös siviilikohteisiin. Totta vai tarua?

Venäjä ei hyökännyt Ukrainaan.
        Katso Jefreyn video, ehkäpä ymmärrät, jos jotain yleensä pystyt ymmärtämään, tosiasiat.

• "Molo ei edes moiti USAa sen harjoittamasta kiduttamisesta 2000-luvulla jota se on tehnyt systemaattisesti 28 valtion alueella ympäri maailmaa."

Miten niin? Minähän olen jo kymmeniä kertoja kertonut sinulle tuomitsevani kaiken kidutuksen ehdottomasti. Sen sijaan sinä itse et ole suostunut tuomitsemaan sitä, että Venäjä kiduttaa tälläkin hetkellä tuhansia ukrinalaisia sotilaita ja siviilejä.

Nuo vankilat, joista sinä haluat puhua, on lakkautettu jo 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä eikä niissä kidutettu lähellekään sitä määrää ihmisiä, mitä Venäjä kiduttaa tälläkin hetkellä.

NATO suojaa nyt myös Suomea fasistisen ja imperilistisen terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän hyökkäyksiltä ja se harmittaa tiltua. NATO-maissa on rauha.

• Anonyymi

"Molo ei edes moiti USAa sen harjoittamasta kiduttamisesta 2000-luvulla jota se on tehnyt systemaattisesti 28 valtion alueella ympäri maailmaa."

Miten niin? Minähän olen jo kymmeniä kertoja kertonut sinulle tuomitsevani kaiken kidutuksen ehdottomasti. Sen sijaan sinä itse et ole suostunut tuomitsemaan sitä, että Venäjä kiduttaa tälläkin hetkellä tuhansia ukrinalaisia sotilaita ja siviilejä.

Nuo vankilat, joista sinä haluat puhua, on lakkautettu jo 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä eikä niissä kidutettu lähellekään sitä määrää ihmisiä, mitä Venäjä kiduttaa tälläkin hetkellä.

NATO suojaa nyt myös Suomea fasistisen ja imperilistisen terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän hyökkäyksiltä ja se harmittaa tiltua. NATO-maissa on rauha.

#Miten niin? Minähän olen jo kymmeniä kertoja kertonut sinulle tuomitsevani kaiken kidutuksen ehdottomasti. Sen sijaan sinä itse et ole suostunut tuomitsemaan sitä, että Venäjä kiduttaa tälläkin hetkellä tuhansia ukrinalaisia sotilaita ja siviilejä.#
        Sinä esität valheita, silläkö itseäsi ja toimiasi puolustelet?
        Käsitätkö sinä, että nuo sinun syytöksesi ovat valheita?

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä sinulle faktaa:

• Anonyymi kirjoitti:

Venäjä ei hyökännyt Ukrainaan.
        Katso Jefreyn video, ehkäpä ymmärrät, jos jotain yleensä pystyt ymmärtämään, tosiasiat.

Haha. Yrität valehdella ilmiselvistä faktoistakin, tiltunen. Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja se on ainoa syyllinen tuohon rikolliseen sotaansa.

• Anonyymi

Tässä sinulle faktaa:

Iltasanomat väärä vääristelevä lähde. Älä molokki luota siihen

• Anonyymi kirjoitti:

Iltasanomat väärä vääristelevä lähde. Älä molokki luota siihen

Ahaa. Mitä se on vääristellyt? Tuossa sittn toinen lähde tuosta Venäjän aloittamasta sodasta:

• Anonyymi

YK ei ole luoitettava lähde.
        Siihen on turha vedota.

• Anonyymi

Jos nyt kuitenkin aloitettaisiin suuremmasta ongelmasta. Usa on Venäjän rinnalla pikkurikollinen.

• Anonyymi

Putlerin nazzi venäjä, haitallinen vieras valtio🏴‍☠️

• Anonyymi

Kun Venäjä taputtelee Ukrainan, sen jälkeen tosiasiat on helpompi mieltää.

Toisaalla voidaan katsoa, miten jenkkilä vapautuu ja sen myötä uutisointi myös Suomessa.

Molokin valheet ovat kuin robotin loputonta suoltamista, tosiasioista piittaamatta.

• Sinä itsehän se olet palstan valehtelija. Yrität täällä valehdella jopa, ettei Venäjä muka lainkaan ole edes hyökännyt Ukrainaan.

• Anonyymi

Trollauksesi on tylsää. Vähän kuin koulukiusaisit valitsemaasi yksilöä.

• Anonyymi

Sinä itsehän se olet palstan valehtelija. Yrität täällä valehdella jopa, ettei Venäjä muka lainkaan ole edes hyökännyt Ukrainaan.

Ei ole hyökännyt, eikä se ole valhe.

Sinun juttusi ovat kaikki valheisiin perustuvaa harhautusta, uskomatonta sontaa.
        Erikoisoperaation syyt avautuvat Jefferyn tarkasta selostuksesta, mutta ei se sinua kiinnosta, miksiköhän?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole hyökännyt, eikä se ole valhe.

Sinun juttusi ovat kaikki valheisiin perustuvaa harhautusta, uskomatonta sontaa.
        Erikoisoperaation syyt avautuvat Jefferyn tarkasta selostuksesta, mutta ei se sinua kiinnosta, miksiköhän?

"Ei ole hyökännyt, eikä se ole valhe."

Haha, mikä pelle.

"Sinun juttusi ovat kaikki valheisiin perustuvaa harhautusta, uskomatonta sontaa."

Uskomatonta sontaa ovat sinun valheesi.

"Erikoisoperaation syyt avautuvat Jefferyn tarkasta selostuksesta, mutta ei se sinua kiinnosta, miksiköhän?"

Minähän olen luvannut katsoa sen, jos sinä lupaat, ettet enää levitä sen valheita sen jälkeen kun osoitan ne. Sinua itseäsi ei ole kiinnostanut luvata olla valehtelematta.

• Anonyymi

"Ei ole hyökännyt, eikä se ole valhe."

Haha, mikä pelle.

"Sinun juttusi ovat kaikki valheisiin perustuvaa harhautusta, uskomatonta sontaa."

Uskomatonta sontaa ovat sinun valheesi.

"Erikoisoperaation syyt avautuvat Jefferyn tarkasta selostuksesta, mutta ei se sinua kiinnosta, miksiköhän?"

Minähän olen luvannut katsoa sen, jos sinä lupaat, ettet enää levitä sen valheita sen jälkeen kun osoitan ne. Sinua itseäsi ei ole kiinnostanut luvata olla valehtelematta.

Lopeta molokki ite toi valehteleminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Lopeta molokki ite toi valehteleminen.

Mitä minä olen sinun mielestäsi valehdellut? Ja onko sinun mielestäsi Venäjä hyökännyt Ukrainaan, vaikka tuo toinen tiltu väittää, ettei ole?

• Anonyymi

Mitä minä olen sinun mielestäsi valehdellut? Ja onko sinun mielestäsi Venäjä hyökännyt Ukrainaan, vaikka tuo toinen tiltu väittää, ettei ole?

Erikoisoperaatio ei ollut hyökkäys.
        Sinne hyökättiin monella tapaa aiemmin, kuten hyvin tiedät.

On jopa velvollisuus mennä väliin ja estää loputon siviileihin kohdistuva brutaali väkivalta.
        Mutta fasistihallinnon päivät taitaa olla vähissä, vai mitä molok?

• Anonyymi kirjoitti:

Erikoisoperaatio ei ollut hyökkäys.
        Sinne hyökättiin monella tapaa aiemmin, kuten hyvin tiedät.

On jopa velvollisuus mennä väliin ja estää loputon siviileihin kohdistuva brutaali väkivalta.
        Mutta fasistihallinnon päivät taitaa olla vähissä, vai mitä molok?

"Erikoisoperaatio ei ollut hyökkäys."

Haha. Kyse on sodasta, vaikka kuinka yrität valehdella, tiltunen,

"Sinne hyökättiin monella tapaa aiemmin, kuten hyvin tiedät."

Aivan. Hyökkäys Krimille ja sen sotilaallinen valtaus. Igor Girkinin joukko-osaston hyökkäys itä-Ukrainaan vuonna 2014 ym.

"On jopa velvollisuus mennä väliin ja estää loputon siviileihin kohdistuva brutaali väkivalta."

Juuri Venäjä itse on kohdistanut itä-Ukrainan siviileihin brutaalia väkivaltaa, tappanut, raiskannut, kiduttanut ja ryöstänyt heitä. Varastanut jopa lapsia.

"Mutta fasistihallinnon päivät taitaa olla vähissä, vai mitä molok?"

Toivotaan näin, että Putin Kalsarimyrkyttäjän hallinto kaatuu pian.

• Anonyymi

"Erikoisoperaatio ei ollut hyökkäys."

Haha. Kyse on sodasta, vaikka kuinka yrität valehdella, tiltunen,

"Sinne hyökättiin monella tapaa aiemmin, kuten hyvin tiedät."

Aivan. Hyökkäys Krimille ja sen sotilaallinen valtaus. Igor Girkinin joukko-osaston hyökkäys itä-Ukrainaan vuonna 2014 ym.

"On jopa velvollisuus mennä väliin ja estää loputon siviileihin kohdistuva brutaali väkivalta."

Juuri Venäjä itse on kohdistanut itä-Ukrainan siviileihin brutaalia väkivaltaa, tappanut, raiskannut, kiduttanut ja ryöstänyt heitä. Varastanut jopa lapsia.

"Mutta fasistihallinnon päivät taitaa olla vähissä, vai mitä molok?"

Toivotaan näin, että Putin Kalsarimyrkyttäjän hallinto kaatuu pian.

ETYJ:in raportit paljastavat Ukrainan aloittaneen Donbasin pommituksen yhdeksän päivää ennen Venäjän "Sotilaallista Erikoisoperaatiota." *14 helmikuuta: 174 tulitauon rikkomista, 41 räjähdystä. *15 helmikuuta: 153 tulitauon rikkomista, 76 räjähdystä. *16 helmikuuta: 509 tulitauon rikkomista, 316 räjähdystä. *17 helmikuuta: 870 tulitauon rikkomista, 654 räjähdystä. *18 helmikuuta: 1 566 tulitauon rikkomista, 1 413 räjähdystä. *19.-20 helmikuuta: 3 231 tulitauon rikkomista, 2 026 räjähdystä. **21 helmikuuta: Venäjä tunnustaa Donetskin ja Luhanskin itsenäisyyden. *21 helmikuuta: 1 927 tulitauon rikkomista, 1 481 räjähdystä. *22 helmikuuta: 1 710 tulitauon rikkomista, 1 420 räjähdystä. *24 helmikuuta: Venäjä käynnistää "Sotilaallisen Erikoisoperaation". https://kanekoa.substack.com/p/osce-reports-reveal-ukraine-started… Vladimir Putinin vastaus Donbassin Kansantasavallan Venäjälle esittämään vetoomukseen ja avunpyyntöön: "Donbassin kansantasavalta vetosi Venäjään avunpyynnöllä. Tässä yhteydessä YK:n peruskirjan 51 artiklan 7 osan mukaisesti, Venäjän liittoneuvoston hyväksynnällä ja liittokokouksen 22. helmikuuta tänä vuonna Donetskin kansantasavallan ja Luganskin kansantasavallan kanssa tekemien ystävyys- ja keskinäisen avunantosopimusten mukaisesti. Olen päättänyt toteuttaa erityisen sotilasoperaation. Sen tavoitteena on suojella ihmisiä, joita Kiovan hallinto on kiusannut ja jotka ovat joutuneet kansanmurhan kohteeksi kahdeksan vuoden ajan. Ja tätä varten pyrimme Ukrainan demilitarisointiin ja denatsifiointiin. Tuomme myös oikeuden eteen ne, jotka ovat syyllistyneet lukuisiin hirvittäviin sotarikoksiin siviilejä, myös Venäjän federaation kansalaisia, vastaan. Samaan aikaan suunnitelmiimme ei kuulu Ukrainan alueiden miehittäminen.

• Anonyymi kirjoitti:

ETYJ laskee myös tykinlaukaukset räjähdyksiksi, joten ne olivat Venäjän tukemat maanpetturit, jotka ampuivat Venäjän miehittämiltä aluilta provosoidakseen Ukrainan armeijaa, jotta Venäjä voisi muka oikeuttaa rikollisen sotansa.

"Samaan aikaan suunnitelmiimme ei kuulu Ukrainan alueiden miehittäminen."

Ja sitten Venäjä miehitti Ukrainan alueita ja muka liitti ne itseensä. Etkö sinä edes tuosta kykene tajuamaan, millainen valehtelelija ja paskanpuhuja Putin Kalsarimyrkyttäjä on?

• Anonyymi

Siis tämän russotrolliksi tekeytyvän.

• Anonyymi

Ollaan huomattu ettei natohuoraa kiinnosta totuus, se tekee kipeää.

Toivotaan ja hartaasti että jenkeissä valehteleva media pakotetaan ruotuun.
      Helppoa se ei ole, kun tiedetään että sitä pyörittää maaiman rikkain eliitti, mutta onkohan Muskilla jotain sanomista, katsotaan?

• Anonyymi

Kohta on pakko tilanne molokilla, lopettaa järjetön valehtelu.
        Vai meinaatko että Suomessa valtamedia jatkaa entisellä linjalla, vaikka jenkeissä samoille jutuille nauretaan?

• moloch_horridus
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta on pakko tilanne molokilla, lopettaa järjetön valehtelu.
        Vai meinaatko että Suomessa valtamedia jatkaa entisellä linjalla, vaikka jenkeissä samoille jutuille nauretaan?

Sinulle ja Venäjän vaheillesi nauretaan.

• Anonyymi

Kielenkäyttö kavaltaa millaisesta trollista on kyse. Totuus ei ole hänelle tärkeää. Kunhan saa suuta soittaa. Todennäköisesti keskenkasvuinen.

• Anonyymi

Venäjä on rikollisvaltio.

• Anonyymi

Mafiavaltio.

• Anonyymi

Rikollisvaltio millä mittarilla hyvänsä.

• Anonyymi

Kehno kopio esimerkkinä olevasta natsivaltiosta.

• Anonyymi

Rikollisvaltio.

• Anonyymi

Rozzvo diktatuuri🏴‍☠️

Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10241
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2478
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      218
      1985
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1803
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1090
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1064
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      882
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      852
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      833
    Aihe