Täydellinen auto minulle. Ja miten hyvännäköinen juuri oikea muotoilu. Youtubessa Marko Siintomaan tuore koeajo vain vahvistaa asian. Mutta on se minulle liian pitkä maksuaika uutena ostaa. Toinen ikävä asia että kun hinta on laskenut tarpeeksi olen liian vanha ja nämä uudet lienee mahdottomia ylläpitää kun ovat 20v ikäisiä olkoonkin toyota laatua. No jään odottelemaan josko alkaa saamaan johonkin 50000€ hintaan johon vielä rahkeeni riittää milloin vain. Ei nämä muut maasturit oikein kelpaa. Joku defender ei tule kuuloonkaan sillä tarpeeksi on tutun autoa sepitty .
Uusi land cruiser vaauuu
3
605
Vastaukset
- Anonyymi
Jännitysnäytelmä Discon tukivarsien vaihtamisessa ja aurauskulmien säätämisessä:
https://www.youtube.com/watch?v=IBoUpmvzZPk - Anonyymi00003
Miten mahtaa tämä uusi moottori kestää? Näyttää olevan useita D-4D autoja 500K km - yli 800K km Nettiautossa tarjolla.
Vetopaino on näköjään noussut 3000 kg. Sehän on vähän enemmän kuin Transitin pakussa D.- Anonyymi00004
Nyt kuukauden kuluttua huomasin tuossa postauksessani kelikukkasen.
Vetopaino on siis noussut parisataa kiloa, joten se on tuossa uudessa tasan 3 tonnia.
Minulla oli yhden kesän Transit Custom ajossa. Siinä oli 2800 Kg vetopaino, mutta kun se on etuvetoinen, niin pienikin kinkama oli sille liikaa.
Sutiminen oli jo mökin pihassa sen verran kovaa, että en lähtenyt 2400 Kg pakettiani edes rantaan viemään.
Seuraavana kesänä oli taas Land Cruiser käytössä, joten uskalsin lähteä rantaan ja luiskaan.
Löysin erikoisen kova pohjaisen LC :n, jossa kaikki muukin toimii.
Mitä nyt pientä jarruremonttia piti tehdä ennen kesärientoja D.
Maakruiseristi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662265Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302162- 1201468
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1131120
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885