Eu: n on hankittava kalustoa merikaapeleiden suojaamiseksi venäjän ilkivallalta. 😏
On se hieno maa tuo venäjä
10
153
Vastaukset
- Anonyymi
Dont believe everything you read..
- Anonyymi
Tiedätkö mitä muuta voisi hankkia? Low taper faden, se meemi on yhä MASSIIVINEN.
- Anonyymi
Niin vaan pakenee Syyriasta häntä koipien välissä
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mita-venaja-aikoo-jattimainen-sotilassaattue-tallentui-videolle-syyriassa/9067122- Anonyymi
Olet ymmärtänyt TAAS väärin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ymmärtänyt TAAS väärin
Jättimäinen sotilassaattue tallentui videolle Syyriassa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mita-venaja-aikoo-jattimainen-sotilassaattue-tallentui-videolle-syyriassa/9067122
- Anonyymi
EU:ssa olisi pitänyt uskoa että ryssä vie kaiken mikä ei ole kettingeillä kiinni!
- Anonyymi
sun pitää saada tuo lääkitys kuntoon ja keskittyä Lapuan asioihin eikä jankuttaa joka viestissä sellaista mikä ei liity Lapuaan mitenkään
- Anonyymi
Kyrsiikö iivanoiden vastoinkäymiset noin paljon?
- Anonyymi
Potkulauta menetti kenraalin hallinnan ( Pravdan otsikko ). Huonostihan siinä kävi.
- Anonyymi
Äikkus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297