Onko tämän eläinrääkkäyksen tekijöiden nimet tiedossa? Jakakaa ne kiitos julkisuuteen https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000010895234.html
Sadan eläimen eläinrääkkäys
4
176
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa tulee lukuisia eläinrääkkäys rikoksia julki ,joka on PERKELE VAIN JÄÄVUOREN HUIPPU!Tarkastukset tiloille PITÄ*Ä TEHDÄ ilmoittamatta!Miksi näitä järkyttäviä tapauksia on koko ajan? Tehkää niitä tarkastuskäyntejä!!!! Monesti on niin,että monta huomautusta on annettu,mutta mitään edistystä eläinten hoitoon ei tapahdu!Helvetti! Tässä laissa on jotain perinpohjin VÄÄRIN!!!Onko teillä eläinlääkärit/ naapurit omaatuntoa ollenkaan...ajatelkaa miten eläimet kärsii!!SAATANA!!!!!
- Anonyymi
Jos esim. 100 nautaa kuolee nälkään ja kylmyyteen....silloin omistajalle pitää antaa niskalaukaus ja haudata tunkioon....käyn kusella haudalla....
- Anonyymi
Onhan noitakin ollut...
- Anonyymi
Ei Kannata ostaa sekarotuista/ paperitonta kooraa. Niillä on aina hämärät taustat!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824331
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784273Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4943814- 1503411
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.542835- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211