Senssu taitaa olla palstan mode, vai mitä Posso Pasanen...

Anonyymi-ap

"Senssultasi"... mitä höpäjät höppänä papparainen ... senssu ei ole minun senssuni, eikä mitä ilmeisimmin minua pidä ystävänään, vai oletko tulkinnut, että pitäisi?

Senssu on sinun mielikuvitusystäväsi, ei kenenkään muun, vai oletko huomannut, että olisi?

9

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Gikkelis kokkelis... Bonttooni Basanen ottaa minulta hhanuriin,

> Buppe 15v. <

• Anonyymi

55555

• Anonyymi

Kumpi näistä on Hellakoukku?

• Se on Helläkoukku ollut jo vuosia. En antanut itselleni tuota nimeä vaan ufopalstalla vuosikymmeniä vaikuttanut lestadiolainen kieltäjä Reijo, joka taitaa olla nykyisin jo kasikymppinen, jos on vielä kirjoissa elävien.

Reijo aina kertoi minun käyvän kuumana kuin hellakoukku, vaikka hymyssä suin kirjoittelisin. Suomalaiset skeptikot kun ovat omaksuneet Yhdysvaltojen skeptikkojärjestön CSICOPn toimintamallin, jossa aiheesta poiketaan ja kohdistetaan herja kirjoittajaan. Samaa tyylisuuntaa harjoittaa Suomen skeptikkojärjestä Skepsis.

Kirjoittelen vain nimimerkilläni ja minulla on yhteys myös tälle Pattayan matkailusivustolle, sillä asun osan vuodesta Pattayalla ja omistan asunnon samasta rakennuksesta jossa on Pan Da bar. Onnekseni toisesta päästä, niin ei ole meluhaittoja. Tunnen toki miehen joksi minua epäillään. Olen kylläkin ollut Suomessa jo joulukuun alusta, joten en ole ollut Thaimaassa viettämässä joulua.

Ensi viikon lopulla palajan Pattayan tunnelmiin. Hyvää loppuvuotta ja Uutta Vuotta!
        Ufoasioissa vietämme mielenkiintoisia aikoja "dronejen" suhteen jotka valitettavasti saattavat ennakoida sodan laajentumista.

• Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Se on Helläkoukku ollut jo vuosia. En antanut itselleni tuota nimeä vaan ufopalstalla vuosikymmeniä vaikuttanut lestadiolainen kieltäjä Reijo, joka taitaa olla nykyisin jo kasikymppinen, jos on vielä kirjoissa elävien.

Reijo aina kertoi minun käyvän kuumana kuin hellakoukku, vaikka hymyssä suin kirjoittelisin. Suomalaiset skeptikot kun ovat omaksuneet Yhdysvaltojen skeptikkojärjestön CSICOPn toimintamallin, jossa aiheesta poiketaan ja kohdistetaan herja kirjoittajaan. Samaa tyylisuuntaa harjoittaa Suomen skeptikkojärjestä Skepsis.

Kirjoittelen vain nimimerkilläni ja minulla on yhteys myös tälle Pattayan matkailusivustolle, sillä asun osan vuodesta Pattayalla ja omistan asunnon samasta rakennuksesta jossa on Pan Da bar. Onnekseni toisesta päästä, niin ei ole meluhaittoja. Tunnen toki miehen joksi minua epäillään. Olen kylläkin ollut Suomessa jo joulukuun alusta, joten en ole ollut Thaimaassa viettämässä joulua.

Ensi viikon lopulla palajan Pattayan tunnelmiin. Hyvää loppuvuotta ja Uutta Vuotta!
        Ufoasioissa vietämme mielenkiintoisia aikoja "dronejen" suhteen jotka valitettavasti saattavat ennakoida sodan laajentumista.

Onko laittaa fotoo farmilta jeesuksella ja passilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko laittaa fotoo farmilta jeesuksella ja passilla?

55555

• Anonyymi

Senssu 2thae MODE" Pasanen taputeltu taas niin hyvin, että kattilaan kilahti ja alkoivat asialliset viestit poistua... kuinka säälittävää.

• Anonyymi

Senssu "the MODE" Pasanen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senssu "the MODE" Pasanen.

Tästä ketjusta ollen poistanut 35 "sääntöjenvastaista" viestiä.

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      520
      1608
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1176
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      872
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      871
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      847
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe