"Senssultasi"... mitä höpäjät höppänä papparainen ... senssu ei ole minun senssuni, eikä mitä ilmeisimmin minua pidä ystävänään, vai oletko tulkinnut, että pitäisi?
Senssu on sinun mielikuvitusystäväsi, ei kenenkään muun, vai oletko huomannut, että olisi?
Senssu taitaa olla palstan mode, vai mitä Posso Pasanen...
9
484
Vastaukset
- Anonyymi
Gikkelis kokkelis... Bonttooni Basanen ottaa minulta hhanuriin,
> Buppe 15v. < - Anonyymi
55555
- Anonyymi
Kumpi näistä on Hellakoukku?
Se on Helläkoukku ollut jo vuosia. En antanut itselleni tuota nimeä vaan ufopalstalla vuosikymmeniä vaikuttanut lestadiolainen kieltäjä Reijo, joka taitaa olla nykyisin jo kasikymppinen, jos on vielä kirjoissa elävien.
Reijo aina kertoi minun käyvän kuumana kuin hellakoukku, vaikka hymyssä suin kirjoittelisin. Suomalaiset skeptikot kun ovat omaksuneet Yhdysvaltojen skeptikkojärjestön CSICOPn toimintamallin, jossa aiheesta poiketaan ja kohdistetaan herja kirjoittajaan. Samaa tyylisuuntaa harjoittaa Suomen skeptikkojärjestä Skepsis.
Kirjoittelen vain nimimerkilläni ja minulla on yhteys myös tälle Pattayan matkailusivustolle, sillä asun osan vuodesta Pattayalla ja omistan asunnon samasta rakennuksesta jossa on Pan Da bar. Onnekseni toisesta päästä, niin ei ole meluhaittoja. Tunnen toki miehen joksi minua epäillään. Olen kylläkin ollut Suomessa jo joulukuun alusta, joten en ole ollut Thaimaassa viettämässä joulua.
Ensi viikon lopulla palajan Pattayan tunnelmiin. Hyvää loppuvuotta ja Uutta Vuotta!
Ufoasioissa vietämme mielenkiintoisia aikoja "dronejen" suhteen jotka valitettavasti saattavat ennakoida sodan laajentumista.- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Se on Helläkoukku ollut jo vuosia. En antanut itselleni tuota nimeä vaan ufopalstalla vuosikymmeniä vaikuttanut lestadiolainen kieltäjä Reijo, joka taitaa olla nykyisin jo kasikymppinen, jos on vielä kirjoissa elävien.
Reijo aina kertoi minun käyvän kuumana kuin hellakoukku, vaikka hymyssä suin kirjoittelisin. Suomalaiset skeptikot kun ovat omaksuneet Yhdysvaltojen skeptikkojärjestön CSICOPn toimintamallin, jossa aiheesta poiketaan ja kohdistetaan herja kirjoittajaan. Samaa tyylisuuntaa harjoittaa Suomen skeptikkojärjestä Skepsis.
Kirjoittelen vain nimimerkilläni ja minulla on yhteys myös tälle Pattayan matkailusivustolle, sillä asun osan vuodesta Pattayalla ja omistan asunnon samasta rakennuksesta jossa on Pan Da bar. Onnekseni toisesta päästä, niin ei ole meluhaittoja. Tunnen toki miehen joksi minua epäillään. Olen kylläkin ollut Suomessa jo joulukuun alusta, joten en ole ollut Thaimaassa viettämässä joulua.
Ensi viikon lopulla palajan Pattayan tunnelmiin. Hyvää loppuvuotta ja Uutta Vuotta!
Ufoasioissa vietämme mielenkiintoisia aikoja "dronejen" suhteen jotka valitettavasti saattavat ennakoida sodan laajentumista.Onko laittaa fotoo farmilta jeesuksella ja passilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko laittaa fotoo farmilta jeesuksella ja passilla?
55555
- Anonyymi
Senssu 2thae MODE" Pasanen taputeltu taas niin hyvin, että kattilaan kilahti ja alkoivat asialliset viestit poistua... kuinka säälittävää.
- Anonyymi
Senssu "the MODE" Pasanen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssu "the MODE" Pasanen.
Tästä ketjusta ollen poistanut 35 "sääntöjenvastaista" viestiä.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247