Puuilo tulee keväällä ja palkkaa 15 työntekijää. Mäkkäri tulee, kun tulee ja työllistää sekin koko joukon innokkaita ja palvelualttiita nuoria (sarkasmia).
Kuinkakohan paljon Savonlinnan työttömyys oikeastaan vähenee?
Jos osa Puuilon työntekijöistä tulee suljettavasta RTV:stä tai muista paikallista firmoista.
Mäkkärin työntekijät lienevät taasen opiskelijoita.
Puuilo ja Mäkkäri tulevat. Kuinka moni työllistyy?
40
985
Vastaukset
- Anonyymi
Työllistyy tuskin sitäkään vertaa mitä Puuilon tulo vaikuttaa muiden liikkeiden kannattavuuteen ja niiden työntekijämääriin.
Vain hullunrohkea lähtee tässä vannoutuneessa "nakkarikaupungissa" franchising-yrittäjäksi mäkkiketjuun. Varmaan sellainenkin löytyy, toivotan onnea ja menestystä. - Anonyymi
Mäkkärin myrkytettyyn lihaan en koskisi pitkällä tikullakaan, samaten meni nyt Atria boikottiin 🤮
- Anonyymi
Mäkkäri ei koskaan ole näyttänyt voitollista tulosta Suomessa eikä maksa Suomeen yhteisöveroja.
Me kelpaamme Mäkkärille vain kuluttajiksi. Mäkkäri harjoittaa aggressiivista verosuunnittelua ja sen vuoksi en koskaan syö Mäkkärillä.
Mäkkäri on veronkiertoa harjoittaja loinen Suomen yhteiskunnassa.
- Anonyymi
Joensuun Puuilon Työntekijät Palkaa 15 Savonlinnan Myymälään Keväällä 2025 Helmi-Maaliskuun Avatun Kauppaan
- Anonyymi
Asun Joensuussa olen havainnut että Iloinenpuu on kyllä mahtava putiikki. Todellakin tervetullut Savonlinnaan, että toivottavasti tulis vähän edes oikeita tarjouksia
- Anonyymi
Mäkkärin taas joutaakin olla siellä metsän laidassa. Eipä ole mitään hyvää mäkkäridtä sanottavaa juurikaan.
- Anonyymi
Mäkkäriin pääsee joka iikka töihin, eli hakemusta vaan menemään 💪
- Anonyymi
Jos osa Puuilon työntekijöistä tulee suljettavasta RTV:stä tai muista paikallista firmoista.
- Anonyymi
Veikkaus on, että mäkkäri ja Puuilo työllistäjinä on n. 5 uutta kokopäiväistä työntekijää.
Loput on työpaikkaa vaihtavia ja lähtevän tilalle ei oteta uutta, osa-aikaisia ja opiskelijoita - Anonyymi
Ottaiskohan ne meitä hinttjä sinne töihin. Olen myös pervertikko.
- Anonyymi
H ö p ö !
- Anonyymi
Uuh, aah, tavataanko riihisaaressa huomenna klo. 24? Ota oma viltti ja liukkarit..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh, aah, tavataanko riihisaaressa huomenna klo. 24? Ota oma viltti ja liukkarit..
Maistuisi mustakulli?
- Anonyymi
Miä hain Savonlinnan mäkkärin jo vuonna 2001 ja en tullut valituksi. Olin liika koulutettu ja vanha. Sitten olin Helsingissä pimeissä töissä ja soittivat että olis johtajan paikka minulle mutta jouduin kieltäytymän siitä. No tuli 4 kk. Karenssi ja oli vapauttavaa sanoa että ei paljoa paina vaikka antaisitte 5 vuotta. Voi niitä aikoja kun voi mennä minne vain ja sanoa että tulen teille töihin, toista se on nykyisin.
- Anonyymi
No ei tule kyllä entisestä rtv stä työntekijät 🫣🫣
- Anonyymi
Olen ollut työttömänä 10 vuotta ja aioin hakea mäkkiin ja myös puuiloon. Saas nähä pääseekö edes haastatteluun? Todennäköisesti jatkan sohvalla pötköttelyä?! Pitäs vaihtaa kohta paikkaa kun sohva alkaa olla melko homeessa.
- Anonyymi
10 v työttömänä ollutta ei palkkaa kukaan - ei mihinkään hommaan. Et itsekään palkkaisi, jos hiemankin mietit.
T evp yrittäjänä 40 v.
- Anonyymi
Puuilo Avaa Myymälän Carlsonin Yhteyteen 2025 Helmi-Maaliskuussa Avajaiset Myymälän Remontin Valmistua Ja Mertalan Kerd Taloustukku Menee Konkurssiin Konkaan Kerd Kaatuu Mertalassa Jää Kerdin Liiketilat Tyhjileen 2025 Mitkä Tulee Kerd Kaupan Tiloihin Uuttaa Kauppaa Mertalaan 2025 Vuoteen Saa Nähdä
- Anonyymi
Ajatella, joku itkee täällä kun tulee työpaikkoja puuiloon, ja mäkissäkin nuorille mahdollisuus lisäansioihin, ensimmäiseen työpaikkaan, sosiaalisuuteen, ehkä omilleen muuttoon.. Itse olin aikanaan vuoden mäkkärissä(en Savonlinnassa) ja oli kiva työporukka, eka työpaikka, muutin kotoa pois, opin itsenäistä elämää, sitten löysin oppisopimuspaikan ja muutin toiseen kaupunkiin.
- Anonyymi
Työpaikkojen tulo on näennäistä. Vallankin Puuilo tulee viemään asiakkaita niin K-Raudasta, Tokmannilta, Hankkijalta, Prismasta kuin Rustastakin. Myös Kerdistä, jonka veikkaan joutuvan lopettamaan. Voi olla, että työpaikkoja häviää enemmän, mitä Puuilo tuo tilalle.
Varmaan mäkki jokusen nuoren työllistää, sikäli-mikäli se ylipäätään saadaan kannattamaan.
- Anonyymi
Puuilo tuskin lisää merkitävästi uusien asiakkaiden määrää. Jokunen netistä tilaajaa saattaa jättää tilauksen tekemättä, kun tuotteen saa paikallisesta Puuilosta.
Joten Puuilo tulee ankeuttamaan muiden kaupojen liikevaihtoa ottamalla kokonaiskakusta oman osan, jolloin muille jää entistä vähemmän. - Anonyymi
Jotkut muut saa kenkää toisissa firmoissa kun joku puuilo tulee..😂Höpö höpö ja nyt pikku Pekka menee päikkäreille ni pukki tulee sitten illalla.
- Anonyymi
Menee meillä niin, että käydään hyvin usein Puuilossa pk-seudun reissujen yhteydessä. Syy yksinkertainen, eli järjelliset hinnat K rautoihin yms verrattuna,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee meillä niin, että käydään hyvin usein Puuilossa pk-seudun reissujen yhteydessä. Syy yksinkertainen, eli järjelliset hinnat K rautoihin yms verrattuna,
Näin on, ja henkilökuntakin on kiinnostunut asiakkaistaan.
Kerrankin Puuilossa olessani tungimme harjanvarsia toistemme perseeseen ihan hyvässä toveri hengessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin Puuilossa olessani tungimme harjanvarsia toistemme perseeseen ihan hyvässä toveri hengessä.Ja eikun lisää fiksuja kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin Puuilossa olessani tungimme harjanvarsia toistemme perseeseen ihan hyvässä toveri hengessä.En tiiä mitä syötte, mutta en halua samoja..
- Anonyymi
Eikös se ole hyvä että tulee uusia juttuja savonlinnaan kun koko ajan jotain kuitenkin jostain päin myös loppuu. En usko että se on keltään pois nämä uudistukset.
- Anonyymi
Tavallaan keltään ei oo pois, mutta oikeasti on. Oli sitten hyvä tai huono asia, mutta kaikki uusi vie asiakkaita vanhoilta - oli se sitten mäkki tai puuilo. Jos esimerkkinä puuilo, niin kerd loppuu ja K-rauta ja Prisma saavat pahasti turpaan. Kuten myös Hankkija, Tokmanni ja kiinantavarakauppa Rusta.
- Anonyymi
Alkaa mäkkäril pyssyt paukkuu ja keklut heiluu
- Anonyymi
Ei ala, "Itäkeskuksen" mäkkärille ei riitä asiakkaita. Täysin väärä paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ala, "Itäkeskuksen" mäkkärille ei riitä asiakkaita. Täysin väärä paikka.
Paras paikka Savonlinnassa mäkille.
Kauppa ja asiakkaat ovat keskittyneet Savonlinnassa Nojanmaahan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras paikka Savonlinnassa mäkille.
Kauppa ja asiakkaat ovat keskittyneet Savonlinnassa Nojanmaahan.Liekkö ilta aikaan eksyy kukaan kauppojen sulkeutumisen jälkeen, itse en ainakaan lähtisi keskustasta sinne asti ajamaan illalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekkö ilta aikaan eksyy kukaan kauppojen sulkeutumisen jälkeen, itse en ainakaan lähtisi keskustasta sinne asti ajamaan illalla.
Kyllä woltti kuljettaa ruuat jos et iltaisin oo ajokunnossa. Fiksuna ihmisenä tämän tajusitkin, onpahan kuskeillakin lisätuloja. Kaikki hyötyy taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekkö ilta aikaan eksyy kukaan kauppojen sulkeutumisen jälkeen, itse en ainakaan lähtisi keskustasta sinne asti ajamaan illalla.
Samat ajatukset, hiljaiseksi menee Nojanmaa kauppojen sulkeuduttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä woltti kuljettaa ruuat jos et iltaisin oo ajokunnossa. Fiksuna ihmisenä tämän tajusitkin, onpahan kuskeillakin lisätuloja. Kaikki hyötyy taas.
Saadaan mertalaan uusi mustienpoikien keskittymä, hyvä niin, lähtevätpähän molisemasta kirkkokadun kaupan edestä ja viemästä oikeiden asiakkaiden parkkipaikat. Mikä siinä onkin että he eivät voi keskustella hiljakseen vaan kaikkien pitää molista toistensa päälle ja huutaa, puhelimeenkin pitää huutaa ja mieluiten videopuhelulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saadaan mertalaan uusi mustienpoikien keskittymä, hyvä niin, lähtevätpähän molisemasta kirkkokadun kaupan edestä ja viemästä oikeiden asiakkaiden parkkipaikat. Mikä siinä onkin että he eivät voi keskustella hiljakseen vaan kaikkien pitää molista toistensa päälle ja huutaa, puhelimeenkin pitää huutaa ja mieluiten videopuhelulla.
Mc Donalds on tyypillisesti automäkki. Ei tule toimimaan Itä"keskuksessa", joka on iltaisin täysin kuollut paikka. Toivottavasti mäkki ymmärtää perua tulonsa, tai vaihtaa ainakin paikkaa...
- Anonyymi
Puuilo on oikeasti kiva kauppa.
- Anonyymi
Löytyy kaikkea tarpeellista
- Anonyymi
Mäkkäriin ainakin asiakkaita riittää, jos rahat riittää ja ovista mahtuvat sisään.
- Anonyymi
Joensuulainen Pizzeria Pizzapojat Laajentaa Savonlinnaan Entisen Siivous Infon Tiloihin Olavinkadulle 2025
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853230Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921849Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871683- 1401523
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur901308Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001264- 861237