Puuilo tulee keväällä ja palkkaa 15 työntekijää. Mäkkäri tulee, kun tulee ja työllistää sekin koko joukon innokkaita ja palvelualttiita nuoria (sarkasmia).
Kuinkakohan paljon Savonlinnan työttömyys oikeastaan vähenee?
Jos osa Puuilon työntekijöistä tulee suljettavasta RTV:stä tai muista paikallista firmoista.
Mäkkärin työntekijät lienevät taasen opiskelijoita.
Puuilo ja Mäkkäri tulevat. Kuinka moni työllistyy?
11
296
Vastaukset
- Anonyymi
Työllistyy tuskin sitäkään vertaa mitä Puuilon tulo vaikuttaa muiden liikkeiden kannattavuuteen ja niiden työntekijämääriin.
Vain hullunrohkea lähtee tässä vannoutuneessa "nakkarikaupungissa" franchising-yrittäjäksi mäkkiketjuun. Varmaan sellainenkin löytyy, toivotan onnea ja menestystä. - Anonyymi
Mäkkärin myrkytettyyn lihaan en koskisi pitkällä tikullakaan, samaten meni nyt Atria boikottiin 🤮
- Anonyymi
Joensuun Puuilon Työntekijät Palkaa 15 Savonlinnan Myymälään Keväällä 2025 Helmi-Maaliskuun Avatun Kauppaan
- Anonyymi
Asun Joensuussa olen havainnut että Iloinenpuu on kyllä mahtava putiikki. Todellakin tervetullut Savonlinnaan, että toivottavasti tulis vähän edes oikeita tarjouksia
- Anonyymi
Mäkkärin taas joutaakin olla siellä metsän laidassa. Eipä ole mitään hyvää mäkkäridtä sanottavaa juurikaan.
- Anonyymi
Mäkkäriin pääsee joka iikka töihin, eli hakemusta vaan menemään 💪
- Anonyymi
Jos osa Puuilon työntekijöistä tulee suljettavasta RTV:stä tai muista paikallista firmoista.
- Anonyymi
Veikkaus on, että mäkkäri ja Puuilo työllistäjinä on n. 5 uutta kokopäiväistä työntekijää.
Loput on työpaikkaa vaihtavia ja lähtevän tilalle ei oteta uutta, osa-aikaisia ja opiskelijoita - Anonyymi
Ottaiskohan ne meitä hinttjä sinne töihin. Olen myös pervertikko.
- Anonyymi
H ö p ö !
- AnonyymiUUSI
Miä hain Savonlinnan mäkkärin jo vuonna 2001 ja en tullut valituksi. Olin liika koulutettu ja vanha. Sitten olin Helsingissä pimeissä töissä ja soittivat että olis johtajan paikka minulle mutta jouduin kieltäytymän siitä. No tuli 4 kk. Karenssi ja oli vapauttavaa sanoa että ei paljoa paina vaikka antaisitte 5 vuotta. Voi niitä aikoja kun voi mennä minne vain ja sanoa että tulen teille töihin, toista se on nykyisin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1334108Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232096Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481841Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21810- 1061750
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411709Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4591560MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531312Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441286Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4581275