Taas saa hävetä, kaikialla muualla komiammat.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ja miksi on toinen kuusi peittämässä valokuusta vuodesta toiseen? Nyt nurin se toinen kuusi ettekö kaupungilla ymmärrä ! Voihan kumpaankin laittaa valot jos on niin tärkeitä kuusia.
- Anonyymi
Vimpelissä verrattomasti komiammat valot ja kondomejakin saa!
- Anonyymi
Totta, ja sitten vielä puomikin häpeällisesti kiini!
- Anonyymi
Alajärvellä on hienot valot, mitähän ihmettä taas yrität selittää? Huono trolli on huono
- Anonyymi
ALAJÄRVEN JOULUVALOT ON SUOMEN KOOMISIMMAT JA NAURETTAVIMMAT
- Anonyymi
Jopa Kauhavalta KÄYTIIN taas naureskelemalle, mitten surkea alajärvi on :) Ja Vimpelistä.
Nissistä ei sentään.... - Anonyymi
Kaikki jouluvalot ovat tylsiä. Joulu on joka vuosi. Kaupoissa soi 2 kk ratiritiralla.
- Anonyymi
Alajärvellä sentään on valot. Meillä kauhavalla ei oo ku pieni känänen valo juna-asemalla mikä ens vuonna lakkaa olemasta... no saa sanoa jotta viimenen sammuttaa valot
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901443
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta125466- 31434