Paastoasijaa Auroralle

Anonyymi-ap

Heissan , hou aar juu?

Katso, kävin kaupassa tänään ja piti ola mitään syötäväistä ostamata, jotta paastolle alkaa alkamoisin, mutta ostin 4 eri syötämällisyyttä. Kalkkunallisuutta sivvuina, chef lunden leivällistön, itä-hämäläänen leipän, ja yhden salatun ruuvan, koska se liijan kallis lie mainittavaiseks ja oun tuimat haukut saanut kun liijan kallista ruokaa ilmoitin syöneeni ja haukkujalla on köyhyyllisyys, ynmärrän tämän ja siksi en nyt sitten ihan kaikkea enää taijakkaan mainita, kuta on ollut ostamaisein. Ruoka vaan on nykyjään kallista ja se kallistuu ejelleen. Tästähän kirjoitin tänne muistaaksein jo 3-4v sitten että hinnat hilautuvat ylöspäin ja köyhyys lisääntyy Suomessa ja nälänhätääkin tulee Suomeen jos oikein olen ymmärtänyt.

Kellä omaa maata laittaa ruokaa peltoollisuuteensa on kyllä hyväl oksal istumas. Pelkät perunatkin voivat olla kovaa valuuttaa jonakin päivänä Suomessa.

Paastole alan sitten kun oon syönyt syömällisyyjet. Kyllä mä oon kauhul aatellut sitä 22h tunnin paastoakin, mutta mä paastoan sitten vaan sen minkä haluan. Jollei mene 22h niin sitten ei, mutta jos menee 4 vrk niin ei sekään välttämättä loppu ole sen paastolisuujen. Koskaan ei tiejä miten homma lähtee etenemään vai jääkö paikoilleen sutimaan.Ilmoittelen sitten kun paastoon alan eli ehkä aikaisintaan loppuviikolla. Sitä ennen täytän suuni ja mahani eväällisteisil.

Selef Urge

12

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

koittaisit edes aikuistua pikkuhiljaa.

• Anonyymi

On ylensyöjä. Mässäilijä. Vatsa on hänen todellinen jumalansa.

• Anonyymi

• Kiitos viestistäsi.
      Milloin sitten aloitat paaston? Otetaanko sen pituuskisa? Ainakin sen 15h.

• Anonyymi

Huomasin kaupassa monelaisija juttuja, joista muistan pitäneeni kun oun niit suussain aijenmin syöjennöllisöinyt suullaain. Joten ostoskärryt alkoivat täyttymään vaikka kauppaan menin tarkoituksena ostaa klementiinejä n. kilon ja niijen jälkeen sitten alaa paastolle vaan kaupassa olikin kaikenlaista. Lisäksi kävin eilen 3h12min kävelyllä ja kävin myös vaakasella elokuun jälkeen ja painoni oli pysynyt kutakuinkin samassa lukemassa, 110,5 kilossa. Normaalisti painoni on löytynyt 109--114kilon väliltä punnittajeissa, joten olen tyytyväinen painoonikin, mutta koska viime paastosta on pitenmän aikaa niin aloitan paaston tässä pijakkoin eli ensi vuonna, jos elän ja Herra suo.

Tulellisoinnoin juuroisesti kaupasta ja ostin mm. 803rammaisen porsaan potkan, jonka juur uuniin laitoin. Mietin oliko potkaa suolamaustettu, mutta eipä olut lapussa siitä mainintaa, joten hieman suolasin sitä himalaya suolalla ja laitoin muutakinlaisija mausteita siihen pintaansa. Lisäksi aijon ostaa viel kinkun tuos Joulun jälkeenkin, joten paastoni aloitus on aikaisintaan kun olen sen kinkun syönyt. Oletan että paaston aloitus menee osallisuuveltani jonnekin 2 -4.tammikuuta asti.

Silloin voinme ottaa paastokisan , johon voisi osallistua muitakin henkilöhahmoja.

Selef Urge

• Anonyymi

Kuinka pitkä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

197 sentillisteitöityytenyyttä.

Selef Urge

• Aa,ensi vuonna 2.-4.1.uutena vuotena. Vähän yli.sopiihan se.otetaan kisa silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

197 sentillisteitöityytenyyttä.

Selef Urge

Oho. Onpas pituutta.

• Anonyymi

Kuinka pitkä on auroora? Ja Lightning?
      Soffi on n. 164 tai 163 cm.

• Olen vähän lyhyempi:160cm.😅

• Anonyymi

Jotain varmaan 158 cm.

Lightning

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe