Tuttu mies ajaa vain pienillä autoilla. On ollut fiesta, clio ja punto ainakin ja nyt kirsikkana fiat 500. Pitää olla kotiasiat huonosti ja impotentti että ajaa tuollaisilla rotteloilla. Miehen autoja on mersu, audi ja volvo.
Millainen mies ajaa pienellä autolla?
80
694
Vastaukset
- Anonyymi
Kylläpä oli taas ihana ja kovin turha avaus. Kyllä ahdistus teettää reppanoilla kaikkea typerää.
- Anonyymi
Kun on pieni pippeli, tarvii ison munanjatkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on pieni pippeli, tarvii ison munanjatkeen.
Tuo on oikeasti vain kateellisten keksimä vitsi helpottamaan amaa kateuden tuomaa ahdistusta. Toisaalta Kateus on suomalaisen käyttövoima ja sitä kyllä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on oikeasti vain kateellisten keksimä vitsi helpottamaan amaa kateuden tuomaa ahdistusta. Toisaalta Kateus on suomalaisen käyttövoima ja sitä kyllä riittää.
Kiitos, että vahvistit tarvitsevasi pippelinjatketta. "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa".
Ja menit vielä varmuuden vuoksi julistamaan uudelleen, miten kuvittelet kaikkien olevan kateellisia autostasi. Vaikka kyseessä lie jokin savuttava mannelavetti tms. - Anonyymi
Sellainen mies uskaltaa ajaa pienellä jolla on tarpeeksi iso eikä tarvi auton koolla yrittää hämätä!
- Anonyymi
Se kun riippuu käyttötarkoituksesta. Itselläni oli e farmarimersu kun sille oli tarvetta, nyt on pienempi kun se on sopiva.
- Anonyymi
Pieni mies...
- Anonyymi
Kaverilla on Nissan Micra ja se on n. 2 metriä pitkä. Pää melkein katossa kun penkki ala-asennossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverilla on Nissan Micra ja se on n. 2 metriä pitkä. Pää melkein katossa kun penkki ala-asennossa.
Ompa lyhyt micra
- Anonyymi
Ihminen joka ajaa vanhalla "rottelolla, niin hänellä on itsetunto kohdallaan...hän paskat välittää siitä, mitä muut hänestä ajattelevat!
- Anonyymi
Vekselivedolla liikkuvat premiumautoilijat pitää laissa kieltää. Ovat pahimpia mulkkuja liikenteessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vekselivedolla liikkuvat premiumautoilijat pitää laissa kieltää. Ovat pahimpia mulkkuja liikenteessä
Warren Buffett ajaa 2014 Cadillacilla jossa on vaurioita raekuurosta.
Miehellä kuitenkin jotain 60 miljardia rahoja. Sitten on joku joka tienaa hikiseen 4 tonnia kuussa ja ostaa uuden sähköauton ja menettää vuodessa 10 tuhatta pelkästään omistamalla sellaisen. Sitten kun tulee taas halu vaihtaa se niin oho, velkaa onkin 30 tonnia kun autosta saa 20 tonnia. Mutta ei hätää, kyllä autoliike sen ottaa ja vaihtaa uuteen ja vanhan velan päälle saa kyllä uutta velkaa. Se on kuitenkin hauskaa että kun olen kuunnellut ja lukenut miljonäärien juttuja niin aika harvalla on uutta autoa. Ei meillä köyhillä ole oikeasti varaa kuin johonkin tonnin kahden autoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Warren Buffett ajaa 2014 Cadillacilla jossa on vaurioita raekuurosta.
Miehellä kuitenkin jotain 60 miljardia rahoja. Sitten on joku joka tienaa hikiseen 4 tonnia kuussa ja ostaa uuden sähköauton ja menettää vuodessa 10 tuhatta pelkästään omistamalla sellaisen. Sitten kun tulee taas halu vaihtaa se niin oho, velkaa onkin 30 tonnia kun autosta saa 20 tonnia. Mutta ei hätää, kyllä autoliike sen ottaa ja vaihtaa uuteen ja vanhan velan päälle saa kyllä uutta velkaa. Se on kuitenkin hauskaa että kun olen kuunnellut ja lukenut miljonäärien juttuja niin aika harvalla on uutta autoa. Ei meillä köyhillä ole oikeasti varaa kuin johonkin tonnin kahden autoon.Meitinkin vallesmanni ja pankinjohtaja sekä yks kinkerpiirin polliisi ajo pompannappi Fiijatilla70 luvula, mut sitä ihmettelin mitenkä se iso ruppine äijä mahtu siihen änkeytymmää ja ajaminenkii vielä enemmä ku siitä ei näkynnä muuta isot nyrkit ratissa tuulilasin takkoo
- Anonyymi
Tai sitten hän on vain persaukinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Warren Buffett ajaa 2014 Cadillacilla jossa on vaurioita raekuurosta.
Miehellä kuitenkin jotain 60 miljardia rahoja. Sitten on joku joka tienaa hikiseen 4 tonnia kuussa ja ostaa uuden sähköauton ja menettää vuodessa 10 tuhatta pelkästään omistamalla sellaisen. Sitten kun tulee taas halu vaihtaa se niin oho, velkaa onkin 30 tonnia kun autosta saa 20 tonnia. Mutta ei hätää, kyllä autoliike sen ottaa ja vaihtaa uuteen ja vanhan velan päälle saa kyllä uutta velkaa. Se on kuitenkin hauskaa että kun olen kuunnellut ja lukenut miljonäärien juttuja niin aika harvalla on uutta autoa. Ei meillä köyhillä ole oikeasti varaa kuin johonkin tonnin kahden autoon.Tuollaiset jutut ovat vain hauskoja tarinoita joilla helpotetaan kateutta. Eiköhän Warrenilta löydy iso autotalli jossa on jokunen Ferrari ja muita kivoja leluja?
Toiset isot rikkaat ajavat paskoilla autoilla turvallisuutensa ja pelkojensa takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset jutut ovat vain hauskoja tarinoita joilla helpotetaan kateutta. Eiköhän Warrenilta löydy iso autotalli jossa on jokunen Ferrari ja muita kivoja leluja?
Toiset isot rikkaat ajavat paskoilla autoilla turvallisuutensa ja pelkojensa takia.Ei löydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Warren Buffett ajaa 2014 Cadillacilla jossa on vaurioita raekuurosta.
Miehellä kuitenkin jotain 60 miljardia rahoja. Sitten on joku joka tienaa hikiseen 4 tonnia kuussa ja ostaa uuden sähköauton ja menettää vuodessa 10 tuhatta pelkästään omistamalla sellaisen. Sitten kun tulee taas halu vaihtaa se niin oho, velkaa onkin 30 tonnia kun autosta saa 20 tonnia. Mutta ei hätää, kyllä autoliike sen ottaa ja vaihtaa uuteen ja vanhan velan päälle saa kyllä uutta velkaa. Se on kuitenkin hauskaa että kun olen kuunnellut ja lukenut miljonäärien juttuja niin aika harvalla on uutta autoa. Ei meillä köyhillä ole oikeasti varaa kuin johonkin tonnin kahden autoon.Ronald Read, amerikkalainen salamiljonääri ajoi vanhalla Yariksella. Omaisuus oli kuolleessaan 8 miljoonaa. Aika kova veto talkkarilta. Hän on minun esikuva.
- Anonyymi
Maksuongelmainen mies on vastaus kysymykseen.
- Anonyymi
...tai äärimmäisen viisas, joka laittaa rahansa johonkin muuhun, kuin "pyhään lehmään"..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...tai äärimmäisen viisas, joka laittaa rahansa johonkin muuhun, kuin "pyhään lehmään"..
Jos on riittävästi rahaa, niin mistä se viisaus löytyykään? Rahasta kannattaa nauttia ja hankkia jotain kivaa, sillä jossain vaiheessa raha menettää merkityksensä kun terveys pettää tai tulee muuta ikävää, eikä niistä rahoista ole iloa mullan alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on riittävästi rahaa, niin mistä se viisaus löytyykään? Rahasta kannattaa nauttia ja hankkia jotain kivaa, sillä jossain vaiheessa raha menettää merkityksensä kun terveys pettää tai tulee muuta ikävää, eikä niistä rahoista ole iloa mullan alla.
Useimmille auto on pelkkä kulkuväline eikä kalliimpi auto tuota yhtään enempää iloa kuin halvempi auto. Rahat kannattaa käyttää elämästä nauttimiseen, mutta auto on pelkkä ylihintainen tavara eikä se tuota todellista iloa. Esimerkiksi matkailu voi tuottaa iloa, mutta auto ei.
Ainakaan minulle mikään tavara ei tuota iloa ja auto on minulle pelkkä kulkuväline paikasta A paikkaan B. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmille auto on pelkkä kulkuväline eikä kalliimpi auto tuota yhtään enempää iloa kuin halvempi auto. Rahat kannattaa käyttää elämästä nauttimiseen, mutta auto on pelkkä ylihintainen tavara eikä se tuota todellista iloa. Esimerkiksi matkailu voi tuottaa iloa, mutta auto ei.
Ainakaan minulle mikään tavara ei tuota iloa ja auto on minulle pelkkä kulkuväline paikasta A paikkaan B.Auton omistaminen on joka tapauksessa varsin kallis harrastus.
Myös auton iällä on merkitystä. Joku 20+ vuoden ikäinen ja ruosteenraiskaama ritsa on todella turvaton verrattuna nykyautoihin. Ei tällaisella pitäisi ajaa eikä varsinkaan lapsia yms kyyditä, jos olisi varaa parempaakin.
Kaikkien kiivaimmin autoiluun näkyy suhtautuvat ns. järkiautoilijat, joiden autovalinnan on sanellut essonbaarin parlamentti, naapurit, työkaverit... kuka tahansa muu. Omaa mielipidettä ei saa olla ja kovasti pitää yrittää joukon tahtoon taipua. Muiden jatkona huudetaan, miten järjettömillä autoilla Muut ajaa ja miten ylivomaisen järkevä oma pölypallon harmaa (jotta lika ei näy) ja norsumuovinen harmaa (jotta lika ei näy) sisustus ovat. 20 vuotta sitten huudettiin myös, miten keskuslukitus ja ilmastointi ovat hajoavia turhakkeita ja sen jälkeen huudettiin automaattivaihteistoa turhakkeeksi. Kaikki mitä omassa ankeuden ruumiillistumassa ei ole on tarpeetonta ja pitäisi kieltää. Niin kova kateus riivaa järkiautoilijaa.
Nämä järkiautoilijat kilahtavat oitis pyhään raivoon, jos joku kehtaa heidän valintansa kyseenalaistaa. Kuten sen, kannattaako maksaa uuden auton kuluja (tyyliin 700+ €/kk), jos auto ei miellytä itseä, vaan on ostettu seuraavan ostajan kuviteltuja tarpeita silmälläpitäien (helposti myytävä väri jne), koska jälleenmyyntiarvo.
Ainakin itse menen mieluummin bussilla, kuin maksan itseni kipeäksi autosta, joka ei miellytä tippaakaan.
Vaikka järkiautoilijat muuta yrittävät väittää, niin autovalinta ja muut monimutkaiset valinnat tehdään pitkälti tunnepohjalta. Siis oikeasti. Jos tarjolla olisi vain 2 autoa, jotka ovat muutoin identtisiä, mutta toinen kuluttaa 5 ja toinen 7 litraa sataselle, olisi mahdollista tehdä valinta puhtaasti lukujen pohjalta. Mutta oikeassa elämässä tulee eteen erilaiset ajo-ominaisuudet, sisätilat, käyttökustannukset jne jne. Voi näille pisteytyksiä laittaa (esim. autovertailut), mutta ne asteikot ja painotukset vedetään lopulta hatusta = tunnepohjalla (vaikka toimittajat saattavat itsekin muuta kuvitella). Yleensä "järkiautoilija" tekee valinnan omien tunteidensa/mielihalujensa vastaisesti, taipuakseen ympäristön tahtoon (tai kuviteltuun tahtoon) tai sulautuakseen joukkoon.
Ja sitten harmittaa... mikä kyllä näkyy liikenteessä.
Tuntuu järjen määrä olevan vakio. Mitä "järkevämpi" auto, sitä kusipäisempiä tempauksia kuskilta voi odottaa. Esim. 40 rajoitusaluella nämä kaahaa 60-70 km/h ja ohitteleekin muita. Toisaalta 80/100 rajoituksilla samat autot jää kihnuttamaan 70 km/h ja kuski pui nyrkkiä ohittajille. Tai kälätetään kännykkään moottoritiellä ja auton nopeus pumppaa 90-140, kun kuski ei viitsi/osaa edes vakkaria käyttää.
Eli nopeusrajoituksista ei tarvi piitata. Riittää, ettei tule sakkoja ja sitä varten pitää aina jarruttaa peltipoliisien kohdalla. Tosin tämä välillä unohtuu ja sitten tulee tarpeettomat sakot.
Sateella ja pimeällä ajellaan vailla takavaloja, koska EVVK ja muutoinkin vituttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auton omistaminen on joka tapauksessa varsin kallis harrastus.
Myös auton iällä on merkitystä. Joku 20 vuoden ikäinen ja ruosteenraiskaama ritsa on todella turvaton verrattuna nykyautoihin. Ei tällaisella pitäisi ajaa eikä varsinkaan lapsia yms kyyditä, jos olisi varaa parempaakin.
Kaikkien kiivaimmin autoiluun näkyy suhtautuvat ns. järkiautoilijat, joiden autovalinnan on sanellut essonbaarin parlamentti, naapurit, työkaverit... kuka tahansa muu. Omaa mielipidettä ei saa olla ja kovasti pitää yrittää joukon tahtoon taipua. Muiden jatkona huudetaan, miten järjettömillä autoilla Muut ajaa ja miten ylivomaisen järkevä oma pölypallon harmaa (jotta lika ei näy) ja norsumuovinen harmaa (jotta lika ei näy) sisustus ovat. 20 vuotta sitten huudettiin myös, miten keskuslukitus ja ilmastointi ovat hajoavia turhakkeita ja sen jälkeen huudettiin automaattivaihteistoa turhakkeeksi. Kaikki mitä omassa ankeuden ruumiillistumassa ei ole on tarpeetonta ja pitäisi kieltää. Niin kova kateus riivaa järkiautoilijaa.
Nämä järkiautoilijat kilahtavat oitis pyhään raivoon, jos joku kehtaa heidän valintansa kyseenalaistaa. Kuten sen, kannattaako maksaa uuden auton kuluja (tyyliin 700 €/kk), jos auto ei miellytä itseä, vaan on ostettu seuraavan ostajan kuviteltuja tarpeita silmälläpitäien (helposti myytävä väri jne), koska jälleenmyyntiarvo.
Ainakin itse menen mieluummin bussilla, kuin maksan itseni kipeäksi autosta, joka ei miellytä tippaakaan.
Vaikka järkiautoilijat muuta yrittävät väittää, niin autovalinta ja muut monimutkaiset valinnat tehdään pitkälti tunnepohjalta. Siis oikeasti. Jos tarjolla olisi vain 2 autoa, jotka ovat muutoin identtisiä, mutta toinen kuluttaa 5 ja toinen 7 litraa sataselle, olisi mahdollista tehdä valinta puhtaasti lukujen pohjalta. Mutta oikeassa elämässä tulee eteen erilaiset ajo-ominaisuudet, sisätilat, käyttökustannukset jne jne. Voi näille pisteytyksiä laittaa (esim. autovertailut), mutta ne asteikot ja painotukset vedetään lopulta hatusta = tunnepohjalla (vaikka toimittajat saattavat itsekin muuta kuvitella). Yleensä "järkiautoilija" tekee valinnan omien tunteidensa/mielihalujensa vastaisesti, taipuakseen ympäristön tahtoon (tai kuviteltuun tahtoon) tai sulautuakseen joukkoon.
Ja sitten harmittaa... mikä kyllä näkyy liikenteessä.
Tuntuu järjen määrä olevan vakio. Mitä "järkevämpi" auto, sitä kusipäisempiä tempauksia kuskilta voi odottaa. Esim. 40 rajoitusaluella nämä kaahaa 60-70 km/h ja ohitteleekin muita. Toisaalta 80/100 rajoituksilla samat autot jää kihnuttamaan 70 km/h ja kuski pui nyrkkiä ohittajille. Tai kälätetään kännykkään moottoritiellä ja auton nopeus pumppaa 90-140, kun kuski ei viitsi/osaa edes vakkaria käyttää.
Eli nopeusrajoituksista ei tarvi piitata. Riittää, ettei tule sakkoja ja sitä varten pitää aina jarruttaa peltipoliisien kohdalla. Tosin tämä välillä unohtuu ja sitten tulee tarpeettomat sakot.
Sateella ja pimeällä ajellaan vailla takavaloja, koska EVVK ja muutoinkin vituttaa.Aikamoista naurettavan typerää paskanjauhantaa sinulta. Ei autot useimmille ihmisille herätä mitään erityisiä tunteita. Auto on vain kulkuväline paikasta A paikkaan B eikä mitään muuta.
Ja miksi toisten autovalintoja ylipäätään pitäisi kyseenalaistaa? Jokainen kulkekoon millä autolla itseä huvittaa.
"jos auto ei miellytä itseä, vaan on ostettu seuraavan ostajan kuviteltuja tarpeita silmälläpitäien (helposti myytävä väri jne), koska jälleenmyyntiarvo."
Jos auto ajaa paikasta A paikkaan B ja siinä on riittävästi tilaa niin auto miellyttää minua. En ole koskaan nähnyt autoa joka ei miellyttäisi minua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auton omistaminen on joka tapauksessa varsin kallis harrastus.
Myös auton iällä on merkitystä. Joku 20 vuoden ikäinen ja ruosteenraiskaama ritsa on todella turvaton verrattuna nykyautoihin. Ei tällaisella pitäisi ajaa eikä varsinkaan lapsia yms kyyditä, jos olisi varaa parempaakin.
Kaikkien kiivaimmin autoiluun näkyy suhtautuvat ns. järkiautoilijat, joiden autovalinnan on sanellut essonbaarin parlamentti, naapurit, työkaverit... kuka tahansa muu. Omaa mielipidettä ei saa olla ja kovasti pitää yrittää joukon tahtoon taipua. Muiden jatkona huudetaan, miten järjettömillä autoilla Muut ajaa ja miten ylivomaisen järkevä oma pölypallon harmaa (jotta lika ei näy) ja norsumuovinen harmaa (jotta lika ei näy) sisustus ovat. 20 vuotta sitten huudettiin myös, miten keskuslukitus ja ilmastointi ovat hajoavia turhakkeita ja sen jälkeen huudettiin automaattivaihteistoa turhakkeeksi. Kaikki mitä omassa ankeuden ruumiillistumassa ei ole on tarpeetonta ja pitäisi kieltää. Niin kova kateus riivaa järkiautoilijaa.
Nämä järkiautoilijat kilahtavat oitis pyhään raivoon, jos joku kehtaa heidän valintansa kyseenalaistaa. Kuten sen, kannattaako maksaa uuden auton kuluja (tyyliin 700 €/kk), jos auto ei miellytä itseä, vaan on ostettu seuraavan ostajan kuviteltuja tarpeita silmälläpitäien (helposti myytävä väri jne), koska jälleenmyyntiarvo.
Ainakin itse menen mieluummin bussilla, kuin maksan itseni kipeäksi autosta, joka ei miellytä tippaakaan.
Vaikka järkiautoilijat muuta yrittävät väittää, niin autovalinta ja muut monimutkaiset valinnat tehdään pitkälti tunnepohjalta. Siis oikeasti. Jos tarjolla olisi vain 2 autoa, jotka ovat muutoin identtisiä, mutta toinen kuluttaa 5 ja toinen 7 litraa sataselle, olisi mahdollista tehdä valinta puhtaasti lukujen pohjalta. Mutta oikeassa elämässä tulee eteen erilaiset ajo-ominaisuudet, sisätilat, käyttökustannukset jne jne. Voi näille pisteytyksiä laittaa (esim. autovertailut), mutta ne asteikot ja painotukset vedetään lopulta hatusta = tunnepohjalla (vaikka toimittajat saattavat itsekin muuta kuvitella). Yleensä "järkiautoilija" tekee valinnan omien tunteidensa/mielihalujensa vastaisesti, taipuakseen ympäristön tahtoon (tai kuviteltuun tahtoon) tai sulautuakseen joukkoon.
Ja sitten harmittaa... mikä kyllä näkyy liikenteessä.
Tuntuu järjen määrä olevan vakio. Mitä "järkevämpi" auto, sitä kusipäisempiä tempauksia kuskilta voi odottaa. Esim. 40 rajoitusaluella nämä kaahaa 60-70 km/h ja ohitteleekin muita. Toisaalta 80/100 rajoituksilla samat autot jää kihnuttamaan 70 km/h ja kuski pui nyrkkiä ohittajille. Tai kälätetään kännykkään moottoritiellä ja auton nopeus pumppaa 90-140, kun kuski ei viitsi/osaa edes vakkaria käyttää.
Eli nopeusrajoituksista ei tarvi piitata. Riittää, ettei tule sakkoja ja sitä varten pitää aina jarruttaa peltipoliisien kohdalla. Tosin tämä välillä unohtuu ja sitten tulee tarpeettomat sakot.
Sateella ja pimeällä ajellaan vailla takavaloja, koska EVVK ja muutoinkin vituttaa."Auton omistaminen on joka tapauksessa varsin kallis harrastus."
Ja siksi useimmat eivät haaskaa siihen liikaa rahaa.
"Myös auton iällä on merkitystä. Joku 20+ vuoden ikäinen ja ruosteenraiskaama ritsa on todella turvaton verrattuna nykyautoihin. Ei tällaisella pitäisi ajaa eikä varsinkaan lapsia yms kyyditä, jos olisi varaa parempaakin."
Jopa 20 vuotta vanha auto on ihan turvallinen. Väite vanhojen autojen turvattomuudesta on valetta. Itse asiassa Suomessa ajetaan turhankin lyhyeen autoilla, auton käyttöikähän voi olla yli 30 vuotta. Toki itse ajelen vain 13 vuotta vanhalla autolla eikä minulla ole aiettakaan vielä vaihtaa autoa. Varaa olisi kyllä uudempaan, mutta en vain näe uudempaa autoa rahan arvoisena.
- Anonyymi
Järkevä Mies eikä nykyteini joka ottaa autoon jopa velkaa jonka hinta tippuu nopeammin kuin velka ja miksi ihmeessä ostaisi ison auton jos sille ei ole tarvetta eli jos ei ole 4 muksua vaimo koira ja harrastukset kaukana
- Anonyymi
Millainen mies aloittaa tällaisen keskustelun?
- Anonyymi
Amis joka on päässyt pienipalkkaiseen paskaduuniin ja laittaa rahansa autoon ja jää sille tasolle.
- Anonyymi
Yksi rikas isäntä ajaa vain Ladalla, vaikka miljoonaomaisuus. Jokainen tyylillään.
- Anonyymi
Juu näitä "rikkaita" on vaikka kuinka. Kun todellisuus paljastuu, niin setä on joko persaukinen tai tyhmä kuin saapas, eikä ymmärtänyt nauttia elämästään ja rahoistaam.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu näitä "rikkaita" on vaikka kuinka. Kun todellisuus paljastuu, niin setä on joko persaukinen tai tyhmä kuin saapas, eikä ymmärtänyt nauttia elämästään ja rahoistaam.
Todella rikkaita ihmisiä liikkuu suhteellisen vähän teillämme, jotka voisivat ostaa käteisellä minkälaisen auton haluaisivat. Mutta, niitä ihmisiä liikkuu tosi paljon joilla on juuri ja juuri vekselivetoiseen autoonsa varaa, mutta kun on pakko ajaa hienolla autolla näyttääkseen naapurilla ja kavereille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu näitä "rikkaita" on vaikka kuinka. Kun todellisuus paljastuu, niin setä on joko persaukinen tai tyhmä kuin saapas, eikä ymmärtänyt nauttia elämästään ja rahoistaam.
JOku voi laittaa rahansa muuhunkin kuin autoiluun. Yleensä juuri ne tyhmät "elostelijat" sijoittaa peltilehmään rahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella rikkaita ihmisiä liikkuu suhteellisen vähän teillämme, jotka voisivat ostaa käteisellä minkälaisen auton haluaisivat. Mutta, niitä ihmisiä liikkuu tosi paljon joilla on juuri ja juuri vekselivetoiseen autoonsa varaa, mutta kun on pakko ajaa hienolla autolla näyttääkseen naapurilla ja kavereille!
Osuit asian ytimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOku voi laittaa rahansa muuhunkin kuin autoiluun. Yleensä juuri ne tyhmät "elostelijat" sijoittaa peltilehmään rahansa.
Mistä kukin on kiinnostunut, onko tuossa jokin yksi ja oikea asia mihin voi rahansa laittaa vai pitääkö olla sama kuin sinulla, höhlä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella rikkaita ihmisiä liikkuu suhteellisen vähän teillämme, jotka voisivat ostaa käteisellä minkälaisen auton haluaisivat. Mutta, niitä ihmisiä liikkuu tosi paljon joilla on juuri ja juuri vekselivetoiseen autoonsa varaa, mutta kun on pakko ajaa hienolla autolla näyttääkseen naapurilla ja kavereille!
Harva noita todella kalliita autoja velkarahalla ostaa, vaan suurin osa on firmojen nimissä tai työsuhde kippoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu näitä "rikkaita" on vaikka kuinka. Kun todellisuus paljastuu, niin setä on joko persaukinen tai tyhmä kuin saapas, eikä ymmärtänyt nauttia elämästään ja rahoistaam.
Toiset käyttävät rahansa autoon ja toiset muihin asioihin. Jotkut eivät ole edes kiinnostuneita autoista eikä omista autoa. Ei kaikille auto tuota iloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu näitä "rikkaita" on vaikka kuinka. Kun todellisuus paljastuu, niin setä on joko persaukinen tai tyhmä kuin saapas, eikä ymmärtänyt nauttia elämästään ja rahoistaam.
Autoon menee äkkiä suuret summat jos vaihtelee parinvuoden välein eikä se nautintoa ole jos uudella kalliilla autolla ajat parkkipaikalle ja huomaat kun joku avannut ovensa sumeilematta ja kyljessä ikävät jäljet uudet autot vetää näitä puoleensa samaten uudessa autossa pitää olla kaikki vakuutukset ja marmoritiski huollot mutta mitäs siitä jos velan maksaminen tuntuu kivalta
- Anonyymi
ruokalähetti
- Anonyymi
On taas pääkaupunkiseudun amiksilla jutut.
- Anonyymi
maksuhäiriöinen ja paino- ongelmainen nainen
- Anonyymi
Miksi pitäisi ostaa iso ja kallis auto, jos ei edes tarvitse isoa autoa? Eikä kaikilla ole tarvetta haaskata rahojaan autoon. Kukaan ei oikeasti edes piittaa millä toiset ajaa. Useimmat eivät piittaa edes onko jollain ylipäätään autoa.
- Anonyymi
Isoilla kalliilla autoilla kaupungissa autoilevat eivät ole sisäistäneet käsitettä ”kaupunkiauto”.
He saavat siitä aavistuksen kun huomaavat, että se Q7 ei vaan mahdu siihen samaan parkkiruutuun, johon Fiat Panda menee heidän hetken epäonnisen vekslailun jälkeen vaivatta. Rahatilanteen suhteen autot eivät kerro totuuttta.- Anonyymi
Ei ole kaupunkiautoa vaan sellainen auto millä ajetaan kaikkiajot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kaupunkiautoa vaan sellainen auto millä ajetaan kaikkiajot.
Ja jos on yhden tai kahden aikuisen kotitalous niin pikkuautollakin hoituu kaikki ajot. Olen minä ajanut "kaupunkiautolla" satojen kilometrien ajojakin.
Sinänsä itsekään en mielelläni puhuisi kaupunkiautosta, koska kaikilla autoilla voi kulkea missä tahansa, ei vain kaupungissa. Ei kaikilla pikkuautoillakaan kuljeta pelkästään kaupungissa.
Lisäksi Fiat 500 ei ole erityisen halpa auto, se on yllättävän arvokas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos on yhden tai kahden aikuisen kotitalous niin pikkuautollakin hoituu kaikki ajot. Olen minä ajanut "kaupunkiautolla" satojen kilometrien ajojakin.
Sinänsä itsekään en mielelläni puhuisi kaupunkiautosta, koska kaikilla autoilla voi kulkea missä tahansa, ei vain kaupungissa. Ei kaikilla pikkuautoillakaan kuljeta pelkästään kaupungissa.
Lisäksi Fiat 500 ei ole erityisen halpa auto, se on yllättävän arvokas.Eikö espoossa tiedetä että viijatti 500 on mopoauto.
- Anonyymi
Millaisella miehellä on varaa ostaa mikä uusi auto tahansa ihan tarpeen ja mieltymyksen mukaan ja millaisella vain alle 2000 euron Corolla?
- Anonyymi
Tuota Corollaa ei Kelakaan käske myymään.
- Anonyymi
Minä ajan uudella bmw 5 sarjalla jossa sähkö plus 6 sylinterinen kone. Se on miesten auto ja sisään mahtuu muitakin. On mukavuutta, tehoa ja hiljaisuutta. En ymmärrä pieniä autoja ollenkaan. Tai no tytöille toki sopivia.
- Anonyymi
keskimäärin 5-sarjalainen on 520DA mikä ei ole erityisen tehokas eikä edes erityisen hiljainen hintaansa nähden. Huonosti varusteltukin se keskimäärin on. Jostain syystä näm premiumit myydään vakiovarustuksella + business paketti.
Onko sinun viitosessa ristiselän tuen säätö ja risteävän liikenteenv varoitus takana?
Jos ei niin aika köyhän pelin olet hankkinut. - Anonyymi
MIllaiset sähköt siinä sun mu nan jatkeessa on.
- Anonyymi
Jos et ymmärrä pieniä autoja, niin et kyllä ymmärrä paljon mistään mitään
- Anonyymi
Sepä kertookin vain omasta ymmärryksen puutteestasi. Hyvä kuitenkin, kun ymmärsit tunnustaa.
- Anonyymi
Ketterä tietysti eikä mikään lahna laatikko, mutteri ohjauksella.
- Anonyymi
Nähtävästi vihervassari ajaa pikkuautolla koska voima tehdään DIESELILLÄ.
Diesel on isojen autojen polttoaine.- Anonyymi
No ei sillä nokilekalla kummoista voimaa tehdä. Mutta hyötyajoneuvojen (traktorit, kuorma-autot yms) voimanlähde tosiaan, koska polttoainekulut.
Vaparidieselien kiihtyvyys mitattiin kalenterilla. Ja sama kyllä koskee joitain vanhempia turbodieseleitäkin (vetoalue esim. 2500-3500 eli käsi koko ajan kiinni kepissä).
Sitten alkoi nokilekat pärjäämään, kun laitettiin 2 l nokilekaan ahdin ja vertailupariksi vapaasti hengittävä 1,6 l bensakone. Teho näissä samaa luokkaa, mutta diesel parempi ajaa, "koska suurempi vääntö".
Mutta ujoksi osoittautui mahtidieselien voima, kun bensakoneisiinkin tuli ahtimet. Tollasta 2 l turbodieseliä vastaava teho lähtee jo 1,4 l bensaturbosta. Kiihtyvyys parempi, koska bensakone on kevyempi ja siinä on laajempi kierrosalue.
Tässä kohtaa nokilekakuski vetää syvään henkeä ja alkaa paasaamaan väännöstä, jolla auto kiihtyy.
No ei. Auto kiihtyy teholla, joka on vääntömomentti x kierrosluku. Hidaskäyntisestä dieselistä pitää ottaa isompi vääntö kampiakselilta, jotta päästää tasoihin bensakoneen kanssa. Mutta se autoa eteenpäin repivä vääntö tulee vaihdelaatikolta... jolla kierrosnopeus pudotetaan alemmaksi ja samalla vääntömomentti kasvaa. Bensakoneessa enemmän.
Ja se kampiakselin vääntö puolestaan... se tehdään ahtamisella. 350-400 Nm kuulostaa komealta, kun verrataan johonkin 1,4-1,6 l vaparibensaan (tyyliin 130-160 Nm), mutta 350-400 Nm 2 l padasta tekee 175-200 Nm/l. Ihan samoja lukemia otetaan bensaturboista, esim. omissa käsissä olleet 250 Nm/1,4 l tai 350 Nm/2,0 l.
Vaan jos vääntö on likimain sama, mutta bensakone kiertää kovemmin.... bensakoneella selvästi suurempi max. teho ja kiihtyvyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sillä nokilekalla kummoista voimaa tehdä. Mutta hyötyajoneuvojen (traktorit, kuorma-autot yms) voimanlähde tosiaan, koska polttoainekulut.
Vaparidieselien kiihtyvyys mitattiin kalenterilla. Ja sama kyllä koskee joitain vanhempia turbodieseleitäkin (vetoalue esim. 2500-3500 eli käsi koko ajan kiinni kepissä).
Sitten alkoi nokilekat pärjäämään, kun laitettiin 2 l nokilekaan ahdin ja vertailupariksi vapaasti hengittävä 1,6 l bensakone. Teho näissä samaa luokkaa, mutta diesel parempi ajaa, "koska suurempi vääntö".
Mutta ujoksi osoittautui mahtidieselien voima, kun bensakoneisiinkin tuli ahtimet. Tollasta 2 l turbodieseliä vastaava teho lähtee jo 1,4 l bensaturbosta. Kiihtyvyys parempi, koska bensakone on kevyempi ja siinä on laajempi kierrosalue.
Tässä kohtaa nokilekakuski vetää syvään henkeä ja alkaa paasaamaan väännöstä, jolla auto kiihtyy.
No ei. Auto kiihtyy teholla, joka on vääntömomentti x kierrosluku. Hidaskäyntisestä dieselistä pitää ottaa isompi vääntö kampiakselilta, jotta päästää tasoihin bensakoneen kanssa. Mutta se autoa eteenpäin repivä vääntö tulee vaihdelaatikolta... jolla kierrosnopeus pudotetaan alemmaksi ja samalla vääntömomentti kasvaa. Bensakoneessa enemmän.
Ja se kampiakselin vääntö puolestaan... se tehdään ahtamisella. 350-400 Nm kuulostaa komealta, kun verrataan johonkin 1,4-1,6 l vaparibensaan (tyyliin 130-160 Nm), mutta 350-400 Nm 2 l padasta tekee 175-200 Nm/l. Ihan samoja lukemia otetaan bensaturboista, esim. omissa käsissä olleet 250 Nm/1,4 l tai 350 Nm/2,0 l.
Vaan jos vääntö on likimain sama, mutta bensakone kiertää kovemmin.... bensakoneella selvästi suurempi max. teho ja kiihtyvyys.On sulla jutut, kampiakselin vääntö ....... voi ei .... Käytät varmaan julkisia, toivottavasti.
- Anonyymi
Veikkaan, että mies joka ei tarvitse isoa autoa, eikä halua sijoittaa rahaa turhaan autoon. Toisaalta syynä voi olla varojen puute?
Kauhea asia jos ei kuulu amispoikien hyväksymään autoja ihannoimaan ryhmään joiden rahat ja elämän tarkoitus on iso ja hieno auto ja sitten kun aikuisuus alkaa painaa realiteettien kautta päälle, niin joutuu huonon koulutuksen ja tuhlailun takia nöyrtymään johonkin Yariksen hankintaa, mahtaa käydä itsetunnolle siinä vaiheessa?- Anonyymi
Fiat 500 ei kylläkään ole mikään hinnat alkaen vaihtoehto, vaan enemmän Mini kaltainen ns. lifestyle auto.
Siis auto, joka ostetaan oma mieltymyksen mukaan. Ei sen mukaan millä amisviikset kuvittelee saavansa muut pojat kateellisiksi.
Minusta kaikkein säälittävimmät tapaukset ajaa jollain isolla saksalaisella (tuontiauto)... johon upotettu rahat lähes viimeistä senttiä myöten. Asunto 30 m² vuokrayksiö eikä varaa ole edes maksaa 20 €/kk tolppapaikasta. Eli auto pitää käydä aamulla käynnistämässä varttitunniksi tyhmäkäynnille ja siinä samalla imetään tosimiesten tuttia (tupakka) vilusta hytisten.
Niin, vuokraloisillahan onkin tämä autoilla leveily verissä. "Asun vuokralla, jotta on varaan parempaan autoon" ja sitä rataa. Tosin tilastojen mukaan vuokraloisille kertyy elämän mittaan varallisuutta pari kymppitonnia. Ei sillä kovin kaksista autoakaan saa. Omistusasujuien varalllisuus yli 10-kertainen, mutta valtaosin kiinni muualla kuin -15 %/vuosi tuottavassa sijoituskohteessa (auto).
Mutta sehän sitten antaa kateellisille vuokraloisille mahdollisuuden sönköttää "et oikeasti omista mitään, kun sinulla on vain osakkeita". Vuokraloinen itse sentään on merkitty haltijaksi, joka saa ajaa rahoitusyhtiön omistamalla autolla!
Nyt saan varmaakin kuulla olleeni kateudesta vihreä, kun tuota touhua aikanaan seurasin ;-D - Anonyymi
En lähtisi veikkaamaan mitään kun toisten varoja ei voi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiat 500 ei kylläkään ole mikään hinnat alkaen vaihtoehto, vaan enemmän Mini kaltainen ns. lifestyle auto.
Siis auto, joka ostetaan oma mieltymyksen mukaan. Ei sen mukaan millä amisviikset kuvittelee saavansa muut pojat kateellisiksi.
Minusta kaikkein säälittävimmät tapaukset ajaa jollain isolla saksalaisella (tuontiauto)... johon upotettu rahat lähes viimeistä senttiä myöten. Asunto 30 m² vuokrayksiö eikä varaa ole edes maksaa 20 €/kk tolppapaikasta. Eli auto pitää käydä aamulla käynnistämässä varttitunniksi tyhmäkäynnille ja siinä samalla imetään tosimiesten tuttia (tupakka) vilusta hytisten.
Niin, vuokraloisillahan onkin tämä autoilla leveily verissä. "Asun vuokralla, jotta on varaan parempaan autoon" ja sitä rataa. Tosin tilastojen mukaan vuokraloisille kertyy elämän mittaan varallisuutta pari kymppitonnia. Ei sillä kovin kaksista autoakaan saa. Omistusasujuien varalllisuus yli 10-kertainen, mutta valtaosin kiinni muualla kuin -15 %/vuosi tuottavassa sijoituskohteessa (auto).
Mutta sehän sitten antaa kateellisille vuokraloisille mahdollisuuden sönköttää "et oikeasti omista mitään, kun sinulla on vain osakkeita". Vuokraloinen itse sentään on merkitty haltijaksi, joka saa ajaa rahoitusyhtiön omistamalla autolla!
Nyt saan varmaakin kuulla olleeni kateudesta vihreä, kun tuota touhua aikanaan seurasin ;-DNo eihän noilla pojilla ole mitään muuta millä pönkittää heikkoa itsetuntoa.
Ei ole koulutusta, kunnon työpaikkaa, oikeita ihmissuhteita, harrasteita. On vain se bemarin raato siinä kadun varressa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän noilla pojilla ole mitään muuta millä pönkittää heikkoa itsetuntoa.
Ei ole koulutusta, kunnon työpaikkaa, oikeita ihmissuhteita, harrasteita. On vain se bemarin raato siinä kadun varressa.Siitäkin poliisi vei kilvet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän noilla pojilla ole mitään muuta millä pönkittää heikkoa itsetuntoa.
Ei ole koulutusta, kunnon työpaikkaa, oikeita ihmissuhteita, harrasteita. On vain se bemarin raato siinä kadun varressa.Tuo on niin totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiat 500 ei kylläkään ole mikään hinnat alkaen vaihtoehto, vaan enemmän Mini kaltainen ns. lifestyle auto.
Siis auto, joka ostetaan oma mieltymyksen mukaan. Ei sen mukaan millä amisviikset kuvittelee saavansa muut pojat kateellisiksi.
Minusta kaikkein säälittävimmät tapaukset ajaa jollain isolla saksalaisella (tuontiauto)... johon upotettu rahat lähes viimeistä senttiä myöten. Asunto 30 m² vuokrayksiö eikä varaa ole edes maksaa 20 €/kk tolppapaikasta. Eli auto pitää käydä aamulla käynnistämässä varttitunniksi tyhmäkäynnille ja siinä samalla imetään tosimiesten tuttia (tupakka) vilusta hytisten.
Niin, vuokraloisillahan onkin tämä autoilla leveily verissä. "Asun vuokralla, jotta on varaan parempaan autoon" ja sitä rataa. Tosin tilastojen mukaan vuokraloisille kertyy elämän mittaan varallisuutta pari kymppitonnia. Ei sillä kovin kaksista autoakaan saa. Omistusasujuien varalllisuus yli 10-kertainen, mutta valtaosin kiinni muualla kuin -15 %/vuosi tuottavassa sijoituskohteessa (auto).
Mutta sehän sitten antaa kateellisille vuokraloisille mahdollisuuden sönköttää "et oikeasti omista mitään, kun sinulla on vain osakkeita". Vuokraloinen itse sentään on merkitty haltijaksi, joka saa ajaa rahoitusyhtiön omistamalla autolla!
Nyt saan varmaakin kuulla olleeni kateudesta vihreä, kun tuota touhua aikanaan seurasin ;-Despoosta löytyy selitys toisensa perään
- Anonyymi
Testot vajenee, äkkiä Yaris pois pihalta.
- Anonyymi
Millainen mies käyttää Tokmannilta tai Halpa Hallista ostettuja sukkia tai kalsareita?
- Anonyymi
Kysy niiltä miehiltä samalla kun käyt niissä kaupoissa, voi tulla mehukkaita juttuja
- Anonyymi
Se sama joka ratsastaa Yariksella asioi Tokmannilla. Pimeässä.
- Anonyymi
Minä ostan sukkani Tokmannilta tai Halpahallista. Mulle ihan sama mitä muut ajattelee mistä vaatteeni ostan ja ajan vanhalla pienellä autolla.
Minä teen mitä haluan.
- Anonyymi
Tuollaisen keskustelunavauksen tekee vielä lapsellisuuteen jämähtänyt teinipoika. Joko fyysisestikin teini tai sitten aikuinen fyysisesti, mutta henkisesti vielä teinitasolla.
- Anonyymi
Onkohan vanha ruosteinen diesel-Hiace riittävän suuri auto?
- Anonyymi
Puppelipojat tehkööt ihan mitä haluavat, mutta
Aikuinen mies ostaa sellaisen auton, mitä kulloinenkin käyttötilanne vaatii.
Olkoon sitten pieni auto, farmari, tila-auto tai paku.- Anonyymi
Nykyään hyvin moni nuorehko mies ja jotkut nelikymppisetkin menee massan mukana. Kaikilla pitää olla iso Audi, iso Mersu tai iso Bemari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään hyvin moni nuorehko mies ja jotkut nelikymppisetkin menee massan mukana. Kaikilla pitää olla iso Audi, iso Mersu tai iso Bemari.
Mittariruuvattu tuontiauto. Sitten itketään, kun totuus paljastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mittariruuvattu tuontiauto. Sitten itketään, kun totuus paljastuu.
On niitä uusia ja ja vähän ajettujakin olemassa ja liikenteessä.
Ethän vaan ole kateellinen? Kylläse -98 Yaris on sulle ihan ok.
- Anonyymi
Miksi ajaa ensinnä nyt isolla autolla jos pienemmälläkin pärjää? Pitääkö olla niin tyhjätasku, että kehtaa maailmassa ensinnä nyt olla?
- Anonyymi
Vain aloittajan kaltainen edes ajattelee että auton koolla olisi jotain merkitystä itsetunnon kanssa.
- Anonyymi
Ei taida aloittaja tietääkkään, että kaikki miehet eivät tarvitse "munanjatketta" kun pärjää loistavasti ilmankin ;D
- Anonyymi
Sellainen mies, jolle pieni auto on tarpeisiinsa riittävä.
- Anonyymi
Millainen mies ajaa suurella autolla?
Entä keskikokoisella autolla?
Millainen nainen ajaa suurella/pienellä autolla? - Anonyymi
Mitä sillä kirsikalla on tässä tekemistä? Oletko pikkurillimiehiä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818