Aiotko laittaa kuuseen muutaman disney koristeen ?
aku ankan syntymäpäivä lähestyy
11
182
Vastaukset
- Anonyymi
aku ankan naurava naama kuusen latvaan 🤣
- Anonyymi
Olet reilusti etuajassa tai myöhässä. Puolisen vuotta. Aku Ankan munintapãivä on 13.3. ja kuoriutumispäivä on 9.6., jolloin ankistit Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Alankomaissa, Italiassa ja ympäri maailmaa juhlivat lättäjalkaisen vaaputtajan syntymäã ja ensiesiintymistä lyhytelokuvassa Pieni Kanakananen vuonna 1934. 2024 juhlittiin Akun 90 vuotista taivalta, mutta isompi juhla oliis plakkarissa 2034 jolloin juhlitaan Akun satavuotisia sekä vapautumista julkiseen domainiin.
- Anonyymi
On myös hyvä tietää Akun syntymäpäivästä, että 9.6. on lupa mokata eikä se haittaa eikä sitä tarvitse häpeillä jos silloin sössii tai mokailee. Silloin vain sisua poskeen ja yrittämään uudelleen.
- Anonyymi
minun radikaali aku lahko uskoo että akun syntymäpäivä on joulukuun 24
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minun radikaali aku lahko uskoo että akun syntymäpäivä on joulukuun 24
Sinun radikaali lahkosi on hereettinen. Kaikki Aku Ankalle uskolliset ankan fanit juhlivat lättäjalkaa 9. kesäkuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun radikaali lahkosi on hereettinen. Kaikki Aku Ankalle uskolliset ankan fanit juhlivat lättäjalkaa 9. kesäkuuta.
kai se oli silloin jeesuksen alkuaikoina sama homma ja kuinka on lahkoutunut 🤣
- Anonyymi
Ateisteille merkityksellinen yule juhla on 21.12.2024. Jotkin muutkin liikehdinnät kuten wiccalaiset, uuspakanat ja ilmeisesti osa satanistista genreä juhlivat sitä. Ja joista osaan ateistien mukaan heillä on läheiset rajapinat. Ateisteilla on erilaisia vuosijuhlakalentereita, joista osa emuloi tai kulttuurisesti omii aiemmin toiminineiden ryhmien toimia.
Mitä ns. metsäateistisesta ritualismista, jota olisi säilynyt tähän päivään asti, olisi olemassa? Miksi ateismissa ylipäätään alettiin ritualismi ja niiden jäljittely, jota muut toimijat aloittivat harjoittaamaan?- Anonyymi
tuo sinä se kuusi sisälle tullessas
- Anonyymi
Korkki kiinni jo!
- Anonyymi
miksi oletat asioita ? en juo tippaakaan , käytän vain kahvia
- Anonyymi
taidat olla autisti , kun et ymmärrä huumoria ja pilkkaa ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669