aku ankan syntymäpäivä lähestyy

Anonyymi-ap

Aiotko laittaa kuuseen muutaman disney koristeen ?

11

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

aku ankan naurava naama kuusen latvaan 🤣

• Anonyymi

Olet reilusti etuajassa tai myöhässä. Puolisen vuotta. Aku Ankan munintapãivä on 13.3. ja kuoriutumispäivä on 9.6., jolloin ankistit Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Alankomaissa, Italiassa ja ympäri maailmaa juhlivat lättäjalkaisen vaaputtajan syntymäã ja ensiesiintymistä lyhytelokuvassa Pieni Kanakananen vuonna 1934. 2024 juhlittiin Akun 90 vuotista taivalta, mutta isompi juhla oliis plakkarissa 2034 jolloin juhlitaan Akun satavuotisia sekä vapautumista julkiseen domainiin.

• Anonyymi

On myös hyvä tietää Akun syntymäpäivästä, että 9.6. on lupa mokata eikä se haittaa eikä sitä tarvitse häpeillä jos silloin sössii tai mokailee. Silloin vain sisua poskeen ja yrittämään uudelleen.

• Anonyymi

minun radikaali aku lahko uskoo että akun syntymäpäivä on joulukuun 24

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minun radikaali aku lahko uskoo että akun syntymäpäivä on joulukuun 24

Sinun radikaali lahkosi on hereettinen. Kaikki Aku Ankalle uskolliset ankan fanit juhlivat lättäjalkaa 9. kesäkuuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun radikaali lahkosi on hereettinen. Kaikki Aku Ankalle uskolliset ankan fanit juhlivat lättäjalkaa 9. kesäkuuta.

kai se oli silloin jeesuksen alkuaikoina sama homma ja kuinka on lahkoutunut 🤣

• Anonyymi

Ateisteille merkityksellinen yule juhla on 21.12.2024. Jotkin muutkin liikehdinnät kuten wiccalaiset, uuspakanat ja ilmeisesti osa satanistista genreä juhlivat sitä. Ja joista osaan ateistien mukaan heillä on läheiset rajapinat. Ateisteilla on erilaisia vuosijuhlakalentereita, joista osa emuloi tai kulttuurisesti omii aiemmin toiminineiden ryhmien toimia.
      Mitä ns. metsäateistisesta ritualismista, jota olisi säilynyt tähän päivään asti, olisi olemassa? Miksi ateismissa ylipäätään alettiin ritualismi ja niiden jäljittely, jota muut toimijat aloittivat harjoittaamaan?

• Anonyymi

tuo sinä se kuusi sisälle tullessas

• Anonyymi

Korkki kiinni jo!

• Anonyymi

miksi oletat asioita ? en juo tippaakaan , käytän vain kahvia

• Anonyymi

taidat olla autisti , kun et ymmärrä huumoria ja pilkkaa ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe