Silvennoisesta

Anonyymi-ap

Citymarketin mainoslehti:
"Arja Koriseva muistelee työtoveriaan ja ystäväänsä: "Iso aukko jäi, kun Heikki lähti"
Mitähän aukkoa se Arja mahtaa tarkoittaa. Monella se jää auki.

31

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nooooo tapoihin kuuluu tuoda esille että olimme kamuja . Ehkä jäi jopa lovi .

      • Anonyymi

        Lovea loveen!


    • Anonyymi

      Hanki elämä looser

    • Anonyymi

      Vetikö heke niin nopsaan ulos?

    • Anonyymi

      Ihmettelen tuota valtavaa uutisointia, mikä tuon taiteilijan poismeno aiheutti. Eihän tuo sen kummempi ollut. Itse katsoin joskus kymmeniä vuosia sitten tuon miehen toilauksia.
      Pari kertaa minulle riitti. Kaikella kunnioituksella hänen elämäntyötään ja häntä arvostaen, mutta ei ollut minun arvomaailmaani sopivaa moinen huumori.

      • Anonyymi

        siis minkä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis minkä...

        Sun äitis aasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun äitis aasi

        Ei mun äidillä ole aasia


      • Anonyymi

        Niin.. Kyllähän hänellä hyvä huumori oli mutta niin täältä lähdetään jokainen joilla myös hyvä huumori..


    • Anonyymi

      Erittäin taitava blueskitaristi, mutta tuo Kummelin "huumori" oli kyllä myötähäpeää aiheuttavaa, jos pidetään vertailukohtana esim. Tankki täyteen tai Reinikainen tuotoksia. Nekin Tampereelta, mutta hyvällä brittityylillä tehtyä.

      • Anonyymi

        Niin saa teitäkin hävetä jotka kuollutta täällä mollaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin saa teitäkin hävetä jotka kuollutta täällä mollaa..

        Ei sinulla meissä moittijoissa ole mitään häpeämistä, emme mollaa henkilöä, vaan hänen huumoriaan, Henkilönä edesmenneestä ei ole sanottavissa moitteen sanaa.


      • Anonyymi

        Tamperelaishuumori on ihan oikeasti hauskaa.
        Kyllä isä osaa oli hyvä sarja sekin.


    • Anonyymi

      Eihän ketään saa eläessään mollata ja moittia, se olisi noloa kohdetta kohtaan. Kuoltua voi sitten kertoa mielipiteensä.

      • Anonyymi

        Sinusta ei ole mitään kertomista hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta ei ole mitään kertomista hähähää

        Kilahti?


    • Anonyymi

      Minä en koskaan ole tykännyt Kummelin jutuista. Typerää räkähuumoria.
      Sitä arvostan kylläkin että edesmennyt henkilö oli taitava muusikko ja kitaristi.

    • Anonyymi

      Pidän Kummelin juttuja lähinnä kehityshäiriöisten raakkumisena, vähän samaa kuin P-P Peteliuksen jorinat aikoinaan. Sittemminhän P-P alkoi puhua sontaa eduskunnassa.
      Heikin soitannolle minäkin nostan hattua korkealle.

      • Anonyymi

        Petelius pääministeriksi, niinhän se on jo siinä Konflikti sarjassakin.
        Marin seuraavaksi pressaksi.


    • Anonyymi

      Se oli hyvä kun ne kerräan teki kummelissa perinteistä tamperelaista paskanmarjakakkua.

    • Anonyymi

      Juice oli parempi kuin Silvennoinen. Juice uskalsi ryypätä loppuun saakka. Viimeiselle sairaalareissulle lähtiessään pyysi vielä lasillisen viiniä. Väkevät eivät pysyneet sisällä.

    • Anonyymi

      Mistä Silvennoisesta kyse? Onks tää se joka piti huoltoasemaa seiskyt luvun lopulla?

    • Anonyymi

      Silvennoinen oli fiksu ihminen, showmies joka osasi pelleillä ja ennenkaikkea osasi myös olla pelleilemättä.

      • Anonyymi

        Ei se minulle kyllä pelleillyt kun käytin autoa siinä huollossa


    • Olen katsonut Kummelia ja tykkään.

      • Anonyymi

        Jyväskylässä mitään huumoria tehdäkkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jyväskylässä mitään huumoria tehdäkkään.

        Samanlainen kuolevainen kun muutkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen kuolevainen kun muutkin

        Ei tuo ole ainakaan vielä ylös noussut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole ainakaan vielä ylös noussut.

        Eikä taida takasin tulla Jeesuskaan,
        Vaikka 2000 vuotta sitäkin odotettu.
        Sikäli jos.. Sitä Jeesusta on sitte ikinä ollutkaan sen enempää kuin Väinämöistäkään.


    • Anonyymi

      Silvennoisella ja Väinämöisellä oli yhteinen harrastus tuo kielisoittimen rämpytys. Lienevätkö samalla osastolla hevenissä.

    • Anonyymi

      Silvennoinen oli yksi parhaita komedian tekijöitä mutta Korisevaa en pysty enään katsomaan, voiko tekopyhempää ilmettä olla ja se tekonauru, aika meni jo.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe