Hei köyhät!

Anonyymi-ap

14

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja wannabe Sanna ei ole yhtään turhamainen:

https://x.com/TyttiTup/status/1463915497607548933

• Anonyymi

Suostuukohan Sanna seuraavaksi pääministeriksi . Pressaks hän varmaan alkaa vasta parinkymmenen vuoden päästä .

• Anonyymi

Sanna on kuin Suomen Tuhkimo-tarina. Meidän prinsessa Dianamme!

Suomi on täynnä pikkutuhkimoita, jotka ovat vaatimattomista oloista omilla ansioillaan saavuttaneet jotain, joka ei monessa muussa maassa olisi edes mahdollista!
      Erityisesti naiselle!

• Anonyymi

Demai ääliö lampaat itkee sitten Sannulin perintöä.

• Anonyymi

"Tärkeää päiväänsä"....siis mitä V...tuo, hän täyttää 39.

Voi tsiisus.

• Anonyymi

Vassari, opportunisti ja narsisti. Normi kuvio.

• Anonyymi

Miksi olla nöyrä? Ellei oo köyhä.

• Anonyymi

Ikävä on super Marinin hallitusta . Kriisejä ulkoa tuli., mut hyvin hommat hoitu . Nyt on kyl paha kriisi tuo äärioikeisto tuhohallitus .

• Anonyymi

Joo. Hyvin meni kaikki. Mutta sille oltiin tosi ilkeitä,niinkuin niille kaikille.
      Minustakin tuli demari ihan myötätunnosta!

Nyt saatiin valtaan ne, jotka haukkui.
      Mentiin ojasta allikkoon!!!
      Tai suohon, josta ei enää nousta!

• Kiitos että teit meidät köyhixi. Muuten olisin voinut tulla ylpeä paskiainen kuin sinä ja istua Bildebergin kokouksessa sun kanssa. huh huh.

• Anonyymi

Me ei olla köyhiä. Suomessa 10% rikkainta omistaa 59% maan omaisuudesta. Venäjällä 1% rikkaista omistaa 60% maan omaisuudesta.

Meillä tulot ovat jakaantuneet tasaisemmin. Ollaanhan tasavalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Me ei olla köyhiä. Suomessa 10% rikkainta omistaa 59% maan omaisuudesta. Venäjällä 1% rikkaista omistaa 60% maan omaisuudesta.

Meillä tulot ovat jakaantuneet tasaisemmin. Ollaanhan tasavalta.

Kyll joo ,, Onnellinen Suomalainen joka odottaa perjantaipulloa ja saa sitten mennä raivoamaan metsään susien kanssa että kyllä on p kakka maa Suomi. Muuta ulkomaille kun kaikki on niin kallistunut ettei ole vara enää käydä etelässä..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Kyll joo ,, Onnellinen Suomalainen joka odottaa perjantaipulloa ja saa sitten mennä raivoamaan metsään susien kanssa että kyllä on p kakka maa Suomi. Muuta ulkomaille kun kaikki on niin kallistunut ettei ole vara enää käydä etelässä..

Joulumieltä vaan sullekin!
        Me ollaan sitkeitä, me pärjätään vähemmälläkin!

• Anonyymi kirjoitti:

Joulumieltä vaan sullekin!
        Me ollaan sitkeitä, me pärjätään vähemmälläkin!

Sitkeitä kuin Paavali oli jos , meit tehdään sitkeitä >>
        Fil. 3:8

Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen

Fil. 3:13

Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,

Paavali ei tarvinnut enää sotakurkon loiste ja palkka kun oli löytänyt jotain parempaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3760
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      76
      1980
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1608
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      788
    Aihe