Paikkakunnan yritys haluaa auttaa vähävaraisia lapsiperheitä.
Paikkakunnan yritys hyvällä asialla.
13
547
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten ok,mutta Lappajärvellä ei ole yhtään lapsiperheitä.
- Anonyymi
Blah bla bla
- Anonyymi
Eiköhän se ole paikkakunnan yrityksen työntekijät jotka ovat hyvällä asialla, koska se on heidän joululahjarahoista pois.
- Anonyymi
Eiköhän se ole yrityksen rahoja,minun tietoni mukaan joululahjat ei ole lakisääteisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole yrityksen rahoja,minun tietoni mukaan joululahjat ei ole lakisääteisiä
Ja yrityksen rahat ovat työntekijät hommanneet työllään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja yrityksen rahat ovat työntekijät hommanneet työllään.
Eiköhän se yrityksen idea perustu juurikin tuohon ideaan.Määräysvalta vaan on yrittäjän
- Anonyymi
Toivottavasti hyvän asian väärinkäyttäjät pysyvät poissa ja lahjakortit menevät niitä tarvitseville.
- Anonyymi
Väärin käyttäminen on koko maan ongelma, viimeisinä vuosina melkeinpä räjähtänyt käsiin.
- Anonyymi
Jeesus opettaa: "Kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle."
- Anonyymi
Kyllä on ihmiset ilkeitä. Yrittäjä tekee erittäin hienon teon niin tälläistä paskaa kirjoitellaan. Nuorelta yrittäjältä hieno ele. Rauhallista Joulua teille.
- Anonyymi
Hyvää tekee yrittäjä! 😊 Osa työntekijöistä vain eivät haluaisi antaa paljostakaan huonompiosasille.
- Anonyymi
yksineläjät ovat köyhimpiä https://yle.fi/a/3-10043189
- Anonyymi
ei tainnut montaa kymppiä mennä lahjoituksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809