Paikkakunnan yritys haluaa auttaa vähävaraisia lapsiperheitä.
Paikkakunnan yritys hyvällä asialla.
13
541
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten ok,mutta Lappajärvellä ei ole yhtään lapsiperheitä.
- Anonyymi
Blah bla bla
- Anonyymi
Eiköhän se ole paikkakunnan yrityksen työntekijät jotka ovat hyvällä asialla, koska se on heidän joululahjarahoista pois.
- Anonyymi
Eiköhän se ole yrityksen rahoja,minun tietoni mukaan joululahjat ei ole lakisääteisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole yrityksen rahoja,minun tietoni mukaan joululahjat ei ole lakisääteisiä
Ja yrityksen rahat ovat työntekijät hommanneet työllään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja yrityksen rahat ovat työntekijät hommanneet työllään.
Eiköhän se yrityksen idea perustu juurikin tuohon ideaan.Määräysvalta vaan on yrittäjän
- Anonyymi
Toivottavasti hyvän asian väärinkäyttäjät pysyvät poissa ja lahjakortit menevät niitä tarvitseville.
- Anonyymi
Väärin käyttäminen on koko maan ongelma, viimeisinä vuosina melkeinpä räjähtänyt käsiin.
- Anonyymi
Jeesus opettaa: "Kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle."
- Anonyymi
Kyllä on ihmiset ilkeitä. Yrittäjä tekee erittäin hienon teon niin tälläistä paskaa kirjoitellaan. Nuorelta yrittäjältä hieno ele. Rauhallista Joulua teille.
- Anonyymi
Hyvää tekee yrittäjä! 😊 Osa työntekijöistä vain eivät haluaisi antaa paljostakaan huonompiosasille.
- Anonyymi
yksineläjät ovat köyhimpiä https://yle.fi/a/3-10043189
- Anonyymi
ei tainnut montaa kymppiä mennä lahjoituksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010