Paikkakunnan yritys haluaa auttaa vähävaraisia lapsiperheitä.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Muuten ok,mutta Lappajärvellä ei ole yhtään lapsiperheitä.
- Anonyymi
Blah bla bla
- Anonyymi
Eiköhän se ole paikkakunnan yrityksen työntekijät jotka ovat hyvällä asialla, koska se on heidän joululahjarahoista pois.
- Anonyymi
Eiköhän se ole yrityksen rahoja,minun tietoni mukaan joululahjat ei ole lakisääteisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole yrityksen rahoja,minun tietoni mukaan joululahjat ei ole lakisääteisiä
Ja yrityksen rahat ovat työntekijät hommanneet työllään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja yrityksen rahat ovat työntekijät hommanneet työllään.
Eiköhän se yrityksen idea perustu juurikin tuohon ideaan.Määräysvalta vaan on yrittäjän
- Anonyymi
Toivottavasti hyvän asian väärinkäyttäjät pysyvät poissa ja lahjakortit menevät niitä tarvitseville.
- Anonyymi
Väärin käyttäminen on koko maan ongelma, viimeisinä vuosina melkeinpä räjähtänyt käsiin.
- Anonyymi
Jeesus opettaa: "Kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle."
- Anonyymi
Kyllä on ihmiset ilkeitä. Yrittäjä tekee erittäin hienon teon niin tälläistä paskaa kirjoitellaan. Nuorelta yrittäjältä hieno ele. Rauhallista Joulua teille.
- Anonyymi
Hyvää tekee yrittäjä! 😊 Osa työntekijöistä vain eivät haluaisi antaa paljostakaan huonompiosasille.
- Anonyymi
yksineläjät ovat köyhimpiä https://yle.fi/a/3-10043189
- Anonyymi
ei tainnut montaa kymppiä mennä lahjoituksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742345Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361922- 1001211
- 47975
- 92900
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26837- 29700
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,147693- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598