Pääseekö Lidlistä päin tultaessa Maxialen takaa uimahallille?
Ajoreitti uimahallille
Anonyymi-ap
9
193
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pääse, puomi estää ☝️
- Anonyymi
Pääsee mutta vaarallinen reitti jos sattuu ralliauto tulemaan vastaan. Virallinen reitti liikenneympyrän kautta.
- Anonyymi
Pääsee kun ajat
- Anonyymi
No ei pääse koska puomi on kiini!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei pääse koska puomi on kiini!
Kuka hullu nyt sinne puomille asti ajaa. Kaupan pihan läpi vaan hop hop.
- Anonyymi
Pääsöö joo muttei virallinen reitti
- Anonyymi
Jos et pääse normaalin tien kautta lidliltä uimahallille niin älä mene ollenkaan.
- Anonyymi
Kortti pois kaikilta suoli24 käyttäjiltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kortti pois kaikilta suoli24 käyttäjiltä!
Vähän mutta asiaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846