Olisi mukava, jos olisi kuivattuja aprikooseja. Ne saisivat olla sellaisia pieniä paloja ja sokerihuurrettuja. Onko kenelläkään kokemusta, että olisi Suomesta löytäyt sokerihuurrettuja aprikoosin paloja?
Sokerihuurretut aprikoosin palat
18
307
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Orpo vei sadon.
- Anonyymi
Huurteista ei ole kulmapubissa ainankaan olut. Abdul myy haaleaa jopa kesähelteillä ja myös talvella. Tölkkiolut sentään siedettävämpää kuin hanasotku baarissa mutta maksaa enemmän.
t naapurin pölvästi. kuopio. Savo - Anonyymi
ruoka apu jakoi kuivakarpaloita
- Anonyymi
hursti jakoi jouluvegekinkku, jota söin sellaisenaan ja tehty vehnäproteiinista
hyvä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvähurstilta sain samaan pienen virgin olive oil
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyväSe on varmaan jotakin vääräuskoisten kinkkua.
- Anonyymi
apria kosia hyvvee
- Anonyymi
ennen lumen tuloa vieläkin äsken metsässä kasvoivat mustatorvisienet
niitä oli paljon ja syksyisen keltaisia toiset
piti etsiä keltaisten lehtien joukossa
aika kiva, että sieniä löytyy talvella - Anonyymi
Syö vain nekin ilman lisättyä sokeria. Ovat terveellisempiä sillä lailla. Sokeri sairastuttaa.
- Anonyymi
Sokerihuurrettuja aprikoosinpaloja voisi laittaa jäätelöön. Ja, jos voisi vispata, niin voisi saada kuohkeaa kermavaahtojäätelöä aprikoosin maulla. Mutta ihan sekottamalla pehmeään jäätelöön sokeriset aprikoosinpalat olisivat OK.
- Anonyymi
Ei sinulla kaheli ole koskaan jäätelöä koska niitä ei laputeta. Ja mitään muuta kuin alelappuisia sinä kaheli et osta. Jatka haaveilua...
- Anonyymi
Lidl myy makoisia mietoja ja vahvoja "Deluxe Lakritsikuulia"
+passionhedelmä tai karamelli.
on nameja!
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010892891.html - Anonyymi
Mutta oletteko maistaneet vihreiden kuulien sijaan glögikuulia ?
Sanoisin että erinomainen makuelämys ! - Anonyymi
Kuulostaa aivan yhtä hullulta kuin se, että taateleita myydään suklaa- ym. kuorrutteilla. Ne ovat paljon parempia ja terveellisempiä ilman päällysteitä. Ja sisältävät niiin paljon energiaa, että lisäsokereita eivät kaipaa.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Ei. Orpo kielsi tomusokerin köyhiltä.
- Anonyymi
Miksi sokeria pitää laittaa hedelmienkin päälle, sokeri on vain säilöntäaine, jos ei ole pakastinta
- Anonyymi
Lisätty valkoinen sokeri on itse asiassa aikamoinen myrkky ihmisen elimistölle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755