Mikäs se olikaan Elgin tuomio? Saiko elinkautisen vai selvisikö vuosituomiolla? Entä onko kukaan palstan vakiovenkuloista tavannut Jarnoa luonnossa? Taitaa JE elää aika omassa fantasiamaailmassaan vai kuinka?
Satanisti Jarno Elg
12
5584
Vastaukset
- Chin G.
Velipuoli oli samalla luokalla, eikä muuten paljon olluna eroa...Saa*anan lappalaiset aslakit koko perhe...
Saameen vaan Norjanpuolelle..
Oli kyllä ilmestys tämä Elg...*HU*LLU* - W-T
Elinkautinen tuli lusittavaksi.
Juuri nyt alkaa olla ne ajat jolloin tyyppi voi anoa ensimmäisiä lomia siviiliin.- bamari
...mutta ei ole pääsemässä siitä linnakkeesta lomalle missä nyt lusii...
tästä Jarnosta ollut juttua kevään alibissa?
- oli
Sama heppu Alibissa keväällä.
- emperor_
Elg on älykäs mutta psykopaatti, näin olen ihmisiltä kuullut jotka ovat hänet tavanneet. Mutta
tietysti kaikki miettivät oliko älykästä paloitella kaveri ja sitä ennen oma koiransa? Älyykyyttä on monenlaista, ja tällä tarkoitan että hän kuuleman mukaan tiesi paljon asioista ja että ihmiset jotka hänen ympärillään olivat tulkitsisvat hänet nopeasti älykkääksi tietojensa perusteella. Mutta sen myös tiedän tarkkaan veljensä ja siskonsa tavanneena että hekään eivät aivan terveitä ole, sisko omituinen ja skitsofreenikko ja veli paha seksiaddikti kaikkeen mikä tahansa liikkuu ja outo muutenkin
:p suht samanikäisiä kaikki, mitä ilmeisemmin hulluus kulkee suvussa??- mitä jauhat
niitä ei voi mitenkään verrata, kun niillä on eri isä!!! puhut paskaa!
- emperor_
mitä jauhat kirjoitti:
niitä ei voi mitenkään verrata, kun niillä on eri isä!!! puhut paskaa!
en näkisi miksi ei voisi verrata, koska samoja geenejä kuitenkin löytyy vaikka eri isä olisikin! Silti he sisaruksia ovat!
- mitä jauhat
emperor_ kirjoitti:
en näkisi miksi ei voisi verrata, koska samoja geenejä kuitenkin löytyy vaikka eri isä olisikin! Silti he sisaruksia ovat!
No heitä vähän faktaa J. A:sta??? siis velipuolesta!
- wenkula
elg vikisi alibissa, että pitäisi päästä jo naisen syliin. sisäpiiritietojen mukaan jarno-pojalle on alkanu kelpaamaan jo ajat sitten toinenkin sukupuoli, jotenka....heh heh
- pitäisi
tuollaisen päästä siviilin uusimaan tekonsa jumalauta!
- En itse ole ollut va
Jos lomilla todella tekee sääntörikkomuksen niin kivitalo kutsuu. Elgin asia selvitettiin ja lehdet jylläsivät otsikoilla. Kun korjaus tuli tapahtuneeseen niin pieni kirjoitus sisäsivullä
On teillä jutut. Elg on käynyt useilla lomilla ja käyttäytynyt tätä yhtä lomaa lukuunottamatta hyvin avotalossa. Terhi uusinut ym. pahoinpitelyjä. Myös vesurisurma. Eli onko kukaan teistä tutkinut ekaa juttua tarkemmin. Kuka lopulta oli syyllinen ja kuka ei. Terhiä katsottu läpi sormien ja pidetty rassukkana kun oli nuori tyttö mutta kyllä vankilan sisäpuolella jutut asioista ovat toista. Terhi ollut useasti naimisissa vankila aikana jopa naisen kanssa ja Elg ei halua muuta kuin istua tuomionsa loppuun. Elg otti kaiken syyn niskaansa jotta terhille ei tulisi rikosrekisteriä. Tekee töitä vankilassa ja maksaa jokaisesta tehdystä työtunnista valtiolle ylläpito ja ruokakorvauksia ja verot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437