Meilahdessa suoritettiin Suomen ensimmäinen kädensiirto, kun demarin käsi siirrettiin takaisin omaan taskuunsa. Näin se kehitys kehittyy.
Lääketieteellinen läpimurto Suomessa
11
131
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan mahtavaa kehitystä xD Tuolla saadaan takuulla edistystä hyvinvointiin.
- Anonyymi
Valitettavasti noita sosialisteja riittää.
- Anonyymi
Samat sanat. Tämä maa on kulttuurimarxilainen yhteiskunta.
- Anonyymi
En usko, että Suomessa pystyttäisiin tuollaiseen. Varmaan valeuutinen.
- Anonyymi
Saisikohan ne edes sitä kuuluisaa kurpitsaa pois sosialistin takamuksesta?
- Anonyymi
"Anonyymi
2024-12-19 23:33:14
En usko, että Suomessa pystyttäisiin tuollaiseen. Varmaan valeuutinen."'
¨...................
Ihimekkö Årpua ei täysistunnossa näkynykkää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2024-12-19 23:33:14
En usko, että Suomessa pystyttäisiin tuollaiseen. Varmaan valeuutinen."'
¨...................
Ihimekkö Årpua ei täysistunnossa näkynykkää.Kompastuitko taas kiljupönttöösi ja löit pääsi patteriin?
- Anonyymi
Nyt on hyvä hailata! :)
- Anonyymi
REPSSS :D
- Anonyymi
Kirurgi kertoi että potilaille tehdään ensin mielenterveystesti. Eli siirrännäisen pitää olla sharia-tynkä ettei demari ala sitä hylkimään.
- Anonyymi
Tehdäänkö näitä demarien käden siirtoja takaisin omiin taskuihinsa myös yksityispuolella hyvinvointipiirin maksusitoumuksella ?
Aika pitkä on hoitojono, jos kaikkien demarien kädet aiotaan siirtää omiin taskuihinsa julkisella puolella veronmaksajien kustannuksella (pitää siirrot julkisenpuolen omissa käsissä kuten koronatestauksetkin haluttiin pitää STM:n kansliapäälikön, nyk. hyvinvointijohtajan, mukaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078