Ja olis vielä ihanampi jos antaisivat keinon sen tehdä . Jamiten se lihallisilta onnistuu. Nyt ne väsyvät ja menevät maailmaan kun ei onnistu ja näkevät ettei ole voimia siihen.
On niin ihana sellainen saarna joka kehoittaa syntinen tekemään parannus ja olis vielä ihanampi !!
10
171
Vastaukset
Sellainen joka tekee syntiä täytyy tehdä sen lihassa ja silloin hän on lihallinen . Hengessä on mahdotonta tehdä syntiä ja Hengelliset eivät tee syntiä. Nyt kehotetaan lihalliset tekemään lihassa parannusta ja sen ymmätää lapsikin ettei onnistuu. Jos on kovempi riippuvuus ja synneistä kyse. Mutta viisaat tyhmät parannussaarnajat , eivät tiedä miten kovia kuormia he kasavat sytisten päälle , ilman että ne opettavat miten syntinen kirpoo syntikuorma selästä. Mistä Voima joka Paavalilla ei ollut vielä Room, 7 ????????? Jossa oli vielä heikkö syntinen Paavali, ei ostettu vapaiksi , vaan myyty Aadamin peritty verellä , synnin vallan alle.
Näettekö miten paljon syntiset tarvitsee Oikea Herätys Sioniin ? Joka Perkele vihaa ennen kaikkea, missä syntiset karkaa hänen käsistä Taivaaseen puhtaina Jumalan Voimassa ???- Anonyymi
Jos kerran Hengelliset eivät tee syntiä, niin sitten Savis sinä itse et ole Hengellinen !
Tuomitsit taas kerran itse itsesi omilla sanoillasi !
Onneksi olkoon vain !
- Anonyymi
Pöhköjä kuvitelmia uskiksilla.
Vapahtaja olet sinä!Näkehän että saatana viha että Totuus tulee esiin ja syntisille , tulee mahdollisuus , löytää oikea Vapauttaja , joka Vpahtaa niin , ettei vapaus on siinä , että voi voi jatkaa synneissä ja synnin tielläja kuvitella että on se armollista ja minulla on armo joka suojelee minua.
Savis kirjoitti:
Näkehän että saatana viha että Totuus tulee esiin ja syntisille , tulee mahdollisuus , löytää oikea Vapauttaja , joka Vpahtaa niin , ettei vapaus on siinä , että voi voi jatkaa synneissä ja synnin tielläja kuvitella että on se armollista ja minulla on armo joka suojelee minua.
Vapaus on pois synneistä.
Eikä syntiin , suuressa vapaudessa , tekemään syntiä niin paljon kuin sydän sietää..
- Anonyymi
Oletko muutoinkin taipuvainen masokismiin?
- Anonyymi
Synti on rikkomus Jumalaa vastaan. Sinä siis pystyt 100 % varmuudella sanomaan mikä on syntiä ja mikä ei, teet siis itsesi Jumalan vertaiseksi, kun väität, ettet tee syntiä. Mikäs sen suurempi synti kuin tehdä itsensä Jumalaksi, Saatana haluaa juuri sitä, olla Jumala.
Voithan sä sen noin vääntää !! Vain irvestelijät , pilkkaajat ja sinä sanot minun olevan 100 % synnitön. En ole sen sanonut missään. Mutta olen sanonut että Uskon että Jumala Voi Tehdä minut sellaiseksi.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Voithan sä sen noin vääntää !! Vain irvestelijät , pilkkaajat ja sinä sanot minun olevan 100 % synnitön. En ole sen sanonut missään. Mutta olen sanonut että Uskon että Jumala Voi Tehdä minut sellaiseksi.
Herra armahtakoon meitä. Amen.
Tänään on neljäs adventtisunnuntai. Pyhäpäivä, pyhäpäivä.
Eilen oli tasauspäivä, siinä kello 12.00, oli lauantai, jolloin pimeys ja valkeus ovat yhtäsuuria tässä Pohjolanmaassa.
Huomenna on jouluaaton aatonaatto, 23.päivä joulukuuta. Tänä wuonna. Kolmantena päivänä on Joulupäivä. Tänä wuonna.
Viikon päästä elämme jo 29.päivää, jos Herra suo. On Rauhan nimipäivä. Ensiviikon sunnuntaina.
Ja päivä jo muutaman asteen pitempi, kuin tänään.
Valo lisääntyy. Aste kerrallaan. Pimein aika jää taakse. Ja valo lisääntyy.
Pimeässäkin me näemme, kun meillä on lamppu. Tuo lyhty. Kristus.
Herramme Jeesus Kristus teidän kanssa!
Herra armahda, Herra armahda meitä! Amen.
Rauhaisaa Joulua ja Onnekasta Uutta Wuotta. Anonyymi kirjoitti:
Herra armahtakoon meitä. Amen.
Tänään on neljäs adventtisunnuntai. Pyhäpäivä, pyhäpäivä.
Eilen oli tasauspäivä, siinä kello 12.00, oli lauantai, jolloin pimeys ja valkeus ovat yhtäsuuria tässä Pohjolanmaassa.
Huomenna on jouluaaton aatonaatto, 23.päivä joulukuuta. Tänä wuonna. Kolmantena päivänä on Joulupäivä. Tänä wuonna.
Viikon päästä elämme jo 29.päivää, jos Herra suo. On Rauhan nimipäivä. Ensiviikon sunnuntaina.
Ja päivä jo muutaman asteen pitempi, kuin tänään.
Valo lisääntyy. Aste kerrallaan. Pimein aika jää taakse. Ja valo lisääntyy.
Pimeässäkin me näemme, kun meillä on lamppu. Tuo lyhty. Kristus.
Herramme Jeesus Kristus teidän kanssa!
Herra armahda, Herra armahda meitä! Amen.
Rauhaisaa Joulua ja Onnekasta Uutta Wuotta.Aivan ! Hyvä Joulua Raakkaat !! Jos Herra suo !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471306Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli391033Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48900Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170878Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73870Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36825- 54751
Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali145730Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy193728Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42716