Hammashoitoon Keravalle jo kuukauden päähän. Kuinka moni matu pääsee Tikkurilan hoitoloihin paljon nopeammin.
Hienoa sain ajan
18
286
Vastaukset
- Anonyymi
Että jaksat tuota iänikuista hömpänpömppääsi…. Sinulla on varmasti vaikeaa
Jaxuhaleja sulle. - Anonyymi
Ilmoita meille tilastot maahanmuuttajien pääsystä hammashoitoihin tai muihin terveydenhoitoihin nopeammin kuin sinä?
Itse on kantasuomalainen (tosin en tiedä kaukaisista esi-isistä, mistä ovat) itse pääsin syksyllä kahteen (2) otteeseen akuuttiin hammashoitoon seuraavana päivänä soitostani täällä Itä-Vantaalla. - Anonyymi
Nykyään mamauilla on oma mamu hammaslääkörikin
Puhu mamaua ja on yhtä levöperåinen - Anonyymi
Kävin yksityisellä, vapautuihan siinä taas yksi aika kunniavieraalle..
- Anonyymi
Aijai, kun olet jalo…
🤣🤣🤣
- Anonyymi
mamujen toimeentulotuki 1600, sitten ilmaiset asunnot, sähkö javesilaskuineen, tulkit, matkustus vaikka kotimaihinsa, autoloulut, tulkit, maksusitoumukset vaatteisiin ja kenkiin sekä huushollitavaroihin ilmainen terveydenhuolto, uinti ja kuntosalivuorot, kaikenlaisia kekkereitä, muu koulus tus, päiväkdit, lapsilisät, elatusavut,
kaikki hoituu ei köyhyyttä, ei nälkää, semkunmenee vaan sossu jakelaan niin kaikki hoituu,
julkiset menot, migrit, vastaanottokodit, kela ja sossu henkilöjunnan menot
kulutmiljardeja ja suomi köyhtyy , vekan määrä ennätyksellinen, velan korotsamoin.
työttömiä 11% suomalaisista ha matiut 80 %.
ei ole matujen määrä auttanut bruttokansantuotteen nollatilanteeseen
kukaan matu ei koskaan saa samoja etuja kuin suomessa , taviskansab vaan on heikoilla, kaikki paqlvelut surkistuu suomalaisille, terveyskeskukset ja vanhushoito ala arvoista, leikkauksiin kauheat kuukausien jonot, kaihi, lonkka ja polvileikkaukset hoitamattomana tuovat kivuliaan elämän
näin meillä pahoimvoinnin surkeudessa.- Anonyymi
Jo kolmas paikka mihin tämän potaskasi ulostit…. Moneenko paikka kopioit?
- Anonyymi
Lähetäpä tämä,kopiosi myös Trumpin Mussukalle….
- Anonyymi
Totta nuo matkat ja ajokortit, autot kanssa max 5000€. Mutta ei muille kun vain sompuille, ja edelleen sama jatkuu, kun ei uskalleta noita kertaalleen myönnettyjä etuuksia enää poistaa, ettei tule rasismi syytös, tuota kansaa meillä edelleen hyysätään kaiken maailman liittotuinkin, vaikkei tarvetta olisi. Kela pahimmillaan maksaa häpyhuulileikkaukset noille täällä syntyneille nuorille tytöille tietämättään ja nuorille uroille sekä ekan, että tokan ja kolmannen morsmaikun noudon ulkomailta, jos ei vaikka tokaa löydä Suomesta sen ekan Kelan maksaman jälkeen (plus morsmaikun suvun tuonti Suomeen myös). Kaikille perhekunnille täällä suomessa omat kämpät, mies sitten saa sen omansa lisäksi (tämä kyllä taitaa olla jo muuttunut, eli mies joutuu asumaan jossain vaimojensa asunnoista nykyään). Ja Kela ei pakota kaikkia vaimoja samaan asuntoon, repikää siitä. Moniavioisuus kunniaan siis vain, ja maksetaan kaikki vaimonhakureissut takaisin sinne, mistä pakolaispaikkaa alunperin täältä haettiinkaan. Näin nykyään. eikä ollut liian liioiteltu edes tekstini.
- Anonyymi
Tänä aamuna vaimoni soitti Tikkurilan terveyskeskuksen hammaslääkäripäivystykseen. Sai ajan tänään iltapäivälle.
- Anonyymi
Päivystys ja ei kiireellinen ovat eri asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivystys ja ei kiireellinen ovat eri asioita.
Niin on. Kiireellinen hoito onkin nimensä mukaisesti kiireellistä, jolloin hoitoon pääsy pitää tapahtua nopeasti.
Ei-kiireellinen taasen nimensä mukaisesti ei ole kiireellistä, joten esim yksi kuukausi ei liene johda katastrofiin.
Minun kokemuksieni mukaisesti Vantaalla, tai nykyisin siis Vantaa-Keravan sotealueella, homma on toiminut kohtuullisesti. Kiireellisissä tapauksissa, joita minullakin on muutama ollut, hoitoa on saanut nopeasti.
Kiireettömässä, esim hammastarkastuksiin ja ennakoivien hoitotoimenpiteiden osalta olen kyllä jonottanut kauemmin kuin yhden kuukauden, mutta kiirehän ei ole ollutkaan. Tietysti olisi ihannetilanne, jos niidenkin osalta homma hoituisi muutamassa päivässä. Ja onnistuuhan se, jos avaa lompakkoaan tarpeeksi eli yksityissektorille pääsee ’heti’ ja näin kannattaa toimia, jos haluaa kiireettömätkin hoitaa nopeasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Kiireellinen hoito onkin nimensä mukaisesti kiireellistä, jolloin hoitoon pääsy pitää tapahtua nopeasti.
Ei-kiireellinen taasen nimensä mukaisesti ei ole kiireellistä, joten esim yksi kuukausi ei liene johda katastrofiin.
Minun kokemuksieni mukaisesti Vantaalla, tai nykyisin siis Vantaa-Keravan sotealueella, homma on toiminut kohtuullisesti. Kiireellisissä tapauksissa, joita minullakin on muutama ollut, hoitoa on saanut nopeasti.
Kiireettömässä, esim hammastarkastuksiin ja ennakoivien hoitotoimenpiteiden osalta olen kyllä jonottanut kauemmin kuin yhden kuukauden, mutta kiirehän ei ole ollutkaan. Tietysti olisi ihannetilanne, jos niidenkin osalta homma hoituisi muutamassa päivässä. Ja onnistuuhan se, jos avaa lompakkoaan tarpeeksi eli yksityissektorille pääsee ’heti’ ja näin kannattaa toimia, jos haluaa kiireettömätkin hoitaa nopeasti.Minun kokemusteni mukaan ei kiireellinen yleensä muuttuu ennen saatua aikaa kiireelliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kokemusteni mukaan ei kiireellinen yleensä muuttuu ennen saatua aikaa kiireelliseksi.
No sittenhän pääsetkin heti hoitoon.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kokemusteni mukaan ei kiireellinen yleensä muuttuu ennen saatua aikaa kiireelliseksi.
No sittenhän pääsetkin heti hoitoon.,
- Anonyymi
Ma ainakin pasin hetin hoton soumes
- Anonyymi
Lapsellinen ja nolo yritelmä, trolli….
Yritä kovemmin
- Anonyymi
aina voi äänestää PS
134
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225867Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744951975Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk251325Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24894