Jeesus mainitaan täydelliseksi tekiänä heprealaiskirjeessä.
tuleeko kristityistä täyellisiä ylösnousussa?
8
119
Vastaukset
- Anonyymi
>>tuleeko kristityistä täyellisiä ylösnousussa<<
Emme tiedä, vielä.
Ainakaan enkelit eivät ole "täydellisiä".
Ehkä pelastetut kristityt, ainakin jo Viimeisen tuomion jälkeen, ovat täydellisiä. - Anonyymi
1. Kor. 15:
51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
ja me muutumme, silmänräyksessä ,joku on tutkinut että se silmänräpäys kestää 0,1 sekuntia (Salaman leimaus?)
MIksi me muutumme:
2. Kor. 3:18
Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.
48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.
49 Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.
Nyt me muutumme, tavalla tai toiselle Herran Jeesuksen ja Jumalan kaltaiseksi, ei meistä kuitenkaan tule Jumalia, mutta jotain mitä Herra Jeesus on nyt, ISÄN Oikealla puolella.
Jeesus sanoo selvästi:
ISÄ on minua SUUREMPI:
Joh. 14:28
Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne'. Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.
Joten ISÄ on iankaiken suurin ja sitten tulee Jeesus ja sitten me.
Joten jopa enkelit tahtoivat olla meidän sijassa!
Mutta he, enkelit iloitsevat aj riemuitsevat meidän onnestamme!
Totisesti, Jumala on valistanut meille kasvonsa:
paljastanut mitä hyvää meille on tehty ja annettu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
ei ole enkelitkään >>> täydellisiä <<< , sillä :
"eivät taivaatkaan ole puhtaat hänen silmissänsä" Job: 15 : 15 - Anonyymi
Tyypillinen luterilaisen aloitus. Aloittaja ei tiedä kristinuskosta yhtäkäs mittään. Ei edes rippikoulun vertaa. Muusta puhumattakaan.
- Anonyymi
helluntailainen EI USKO , - raamatun sanaan !
Olisihan se parannus kristinuskonharhaisten nykytilaan, mutta valitettavasti taikauskoisille ei ole hyvää tarjolla jos oikea epätodennäköinen jumala on olemassa.
- Anonyymi
Jeesuksen mukaan ylösnousseet ovat henkiolentoja, joilla ei ole maallisia tarpeita. Raamatun mukaan taivaassa ei ole mitään epäpyhää tai saastaista. Epätäydellisyys on siis kadonnut.
- Anonyymi
Ylösnousemus koskee keskeisesti ylösnostettujen ruumista, sielua, henkeä joten ylösnousseissa ei ole yhtään henkiolentoa, joka olisi vailla ruumista liihottelija.Jumala loi ihmiselle ruumiin, jossa sielu ja henki ovat kytketyt.
Ylösnousmusen ja ylösoton ensimmäinen muutos koskee fyysisen ruumiin saamista tai sen muuttumista paremmaksi ruumiiksi kuin nykyinenruumis onpimus.
Mun ylösnousemusruumis haluaa syödä kermakakkua, jossa on runsas kermavaahtotus ja mä ainakin aijon kermakakkua saaha omassa kämpässä tehtyä tai ostettua jostain jo ennen maan päälle takaisin paluuta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Henkiolento
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103045
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172741Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671449Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942