https://yle.fi/a/74-20132921
Nyt uutisoidaan puukotuksista näin joulun odotusaikaan. Vosiko tästä tulle uusi jouluperinne Pohjolaan? Liittyykö mitenkään palstan aiheenseen, vai menikö taas väärälle palstalle?
Joulupuukotukset, tuleeko niistä uusi perinne?
33
179
Vastaukset
- Anonyymi
Kohti kehitysmaa tasoa, alasajossa...
Onko soten seuraava vaihe se, että leikkaukset suoritetaan kela taxissa ?
Rahat loppuu, elintaso laskee kun Suomessa on harrastettu idealistista hölmöläis politiikkaa liian kauan. Ja itse toimien Suomesta on tehty köyhtyvä yli-velka valtio, turvaton pohjolan kehitysmaa. Ja minne se säästetty raha katoaa ???
Suomessa meillä on harvinaisen läpi tyhmää politiikkaa, politikkoja, puolueita ! Nyt jopa Likinäköistä öyhötys politiikkaa,
--- Ja siksi meillä on itse tehty yli-velka tilanne, itsenäisyyden menetys, netto maksajan asema eu nato. Olemme kiskonnan uhreja.
Suomi on alisteinen , ulkoa ohjattu, turvaton eu nato kehitysmaa..... Ja tämä lapsellinen hölmöläis politiikka on jatkunut jo vuosikymmeniä... - Anonyymi
Ammuskelua nyt on suosiossa . Hallituskin tukee rutosti ampumaratoja . Katuampumarata täytys vie saara .
- Anonyymi
Saksassa o nettisivut josta näkee puukotukset
Keskimäärin niitä on 20 päivässä
Suomen media aika hiljaa siitä - Anonyymi
USA on best . Siellä on joukkoampumisiakin noin 700 vuodessa . Eikä sie lasketa joukkoampumisekdi jos ei ole vähintään neljää ruumista .
- Anonyymi
Suomeenkin pitäisi saada USA:n rangaistukset. Loppuis rikollisuus.
- Anonyymi
No eikös se mene tasan kun allahinkin porukkaa puukotetaan?
- Anonyymi
miksi tästä ei ylellä ollut ? https://pt-media.org/2024/12/19/vakava-vakivaltatilanne-jarvenpaan-keskustassa/
- Anonyymi
Jouluajelut ovat jo perinne kehitysmaamuslimeilla SAKSASSA!
Näin se kulttuuri rikastuu… "Vosiko tästä tulle uusi jouluperinne..."
Vallan hyvin vosi tulle.
Tämän lisäksi vielä luuvitosella sipaisu, Lucia-neidolle huutelu ja maahanmuuttajataustaisten lasten kirjoitustaidosta nillitys, niin joulusi oli täydellinen.
Huutonaurua vartti. ;)- Anonyymi
Pullisteleva käppänä.
Katteeton uhosi ei ketään hetkauta.
Opettele kirjoittamaan. Anonyymi kirjoitti:
Pullisteleva käppänä.
Katteeton uhosi ei ketään hetkauta.
Opettele kirjoittamaan.Vosit tulle opettamaan.
Huutonaurua kaksi varttia. ;)
PS. Kopioin talteen sinun mestarisuorituksesi. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Vosit tulle opettamaan.
Huutonaurua kaksi varttia. ;)
PS. Kopioin talteen sinun mestarisuorituksesi. ;)Ai että minun mestarisuoritukseni?
No nyt ammuit huti. - Anonyymi
eihän vain vasemmisto masinoi villitystä? kumuloi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että minun mestarisuoritukseni?
No nyt ammuit huti.Vaatimattomuutesi kaunistaa. ;)
- Anonyymi
Kyllä sen pitää olla aitoa kunniaväkivalta. Kivittämistä ja sen sellaista…
- AnonyymiUUSI
Olitko muistopäivänä turussa?
Ystävä tappoi naisia
- Anonyymi
Laita kahvit tippumaan.
- Anonyymi
aidon trendikkäästi, monikulttuurisesti tulee joulun ja muunkin ajan massa murhat, raiskaukset, lasten joukko raiskaukset ja tuhotyöt, attentaatit. Lisäksi eläimet pyhästi uskonnollisesti kidutus teurastetaan, muinais tapojen mukaan. Uhraus jatkuu ja lapset silvotaan, sukupolielimet silvotaan. Näin saavutetaan monikulttuurinen trendikäs joulu ja muu pyhä aika. Ja näin vähitellen vääräuskoiset oppivat pyhille tavoille.
- Anonyymi
Tupla/ Knobster / annaanna minfossa = Moktar.
- Anonyymi
Tosiasia yhteisnimimerkit.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Joka sitä on taas luettu liikaa murha.infoa?
Nauretaan yhdessä. ;)Älä hätäile, kyllä sinut tunnettiin jo vuosia sitten sielläkin. Et vaan saa omasta mielestäsi koskaan tarpeeksi huomiota.
- AnonyymiUUSI
Moktar.Gubta kirjoitti:
Joka sitä on taas luettu liikaa murha.infoa?
Nauretaan yhdessä. ;)Myös poliisit lukee sitä pölvästi..
Tietopankki se
Minä nauran sitten kun Moktar on uhrina.
😊 😊 😊 😊 😊Ihmisen elämä on yksin laupiaan ja armahtavaisen Jumalan päätettävissä. Miksi siis pelkäisin mitään pahaa.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
- AnonyymiUUSI
Puukotukset ja ampumiset,ym,ym nousussa.
Sitten tulee varmaankin,aja autolla väkijoukkoon.
Putinin malli on,ulos ikkunoista ja parvekkeilta.Oulun ehtasuomalaisten malli on se, että käynpäs salaa kakkimassa uimahallin altaaseen.
Nauretaan yhdessä. ;)
- AnonyymiUUSI
Palmunoksan tilalla sapeli,siinäpä sitä Joulutunnelmaa.
>>Ihmisen elämä on yksin laupiaan ja armahtavaisen Jumalan päätettävissä. Miksi siis pelkäisin mitään pahaa.>>
Eräille kristityille tapahtui pahaa joulumarkkinoilla ja se näyttää tuovan Moktarille iloa.Ei minulle tuota iloa se, että lähimmäisilleni tapahtuu onnettomuuksia. Elämä on kuitenkin rajallinen ja sen pituus ei ole minun käsissäni, miksipä siis pelkäisin elää?
Älä turhaan yritä laittaa sanoja suuhuni. Osaan kyllä itse ilmaista itseäni.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
- AnonyymiUUSI
Niin, pääasiahan on että islamisaatio jatkuu SUOMESSA!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868