Valvooko vartijat - terrorismi hiipii Suomeenkin

Anonyymi-ap

Valvooko vartija, vai nukkuuko meidän putkinäköinen rikosreportterimme umpihumalaista untaan kuten niin usein ennekin? Herätys hoi! Terrorismi nostaa rumaa päätään Suomessa-

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009644907.html
”Keskusrikospoliisi jäädytti kolmen suomalaismiehen varat terrorismin torjumiseksi.”
Epäiltyinä on kolme asehullua kantasuomalaista. Aatesuuntana on oikeistoradikalismi, kuten asiaan kuuluukin.

Kuten olen jo aiemmin kertonut, ääri-islamistinen terrorismi on hiipunut EU-alueella. Tästä on kiitettävä EU-alueen poliisivoimien aktiivista toimintaa. Samalla kun ääri-islam on heikentynyt oikeistoterrorismista on tullut ihan konkreettinen vaaratekijä, näin myös Suomessa.

Ei pidä sulkea silmiä siltä, että Suomessakin on voimia, jotka yrittävät horjuttaa demokratiaa. Tällaiset haaveet on torpattava heti alkuunsa. Niitä ei saa päästää itämään, sillä pölvästeillä ei järkeä eikä isänmaata.

Parhain terveisin, Moktar. ;)

12

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnustan laatineeni yo. kirjoituksen vartijan valppaudesta.

PS. Kävin kahvilla ja sinä aikana järjestelmä kirjaisi minut ulos. Olisiko noin vartti ilman näppäimistö/hiiri-aktiivisuutta ja järjestelmä kirjaa käyttäjän ulos.

• Anonyymi

Voi voi mikä puskakirjoittelija? Seli seli. Ei sua ulos kirjattu vaan olit anonyyminä ulisemassa eri palstoilla ja täällä nostelemassa omia juttujasi. Nauretaan yhdessä. ;)

• Anonyymi
      • "Tämänkin aloituksen julkaisusta on toinen kirjoittaja vihjannut aiemmin. "
        Jos tätä samaa logiikkaa noudattaisi, niin tällä palstalla ei voisi kirjoitella myöskään Ruotsin katuammuskelusta, koska Aftonbladet ehti aiemmin.

Nauretaan yhdessä. ;)

• Anonyymi

tarvitsen aina tarkat tiedot en taposen satuja 🤣

• Anonyymi

polpo täällä nyt on kovat ajat 🤣🤣🤣

• Niin tai näin. Poliisi sentään valvoo ja kuulapäävasaramiehiltä otetaan työkalut pois kätösistä.

Kun vielä oikeuslaitos vielä leipoisi kunnon kakut, niin pahimmatkin pölvästit saadaan kyllä opetettua tavoille.

Nauretaan vartti. ;)

• Anonyymi

alahan bussikuskin hommiin hesassa jooko?

toivotaan antoisia puukkohippaleikkejä

alahan bussikuskin hommiin hesassa jooko?

toivotaan antoisia puukkohippaleikkejä

• Anonyymi

Moktar.Gubta
      2023-06-12 11:41:25
      UUSI

Kuka hän on, tuo tuntematon: laulaa Laila Kinnunen.

Miksipä et kysyisi asiaa suoraan minulta. On kovin turhaa kysellä sivullisilta ja kaikenlaisilta torveloilta, kun he eivät asiasta mitään tiedä. Eivät he tiedä, mutta tursuavat halua valehdella, juu.

Olen järjen valo täällä järjettömyyden pimeydessä. Olen tiedon ääni tyhmyyden autioittamassa erämaassa. Olen virkistävien faktojen raikas virta niille, jotka ovat kyllästyneet pöljyyden seisovaan veteen.

Tässä alkuun muutama faktatieto. Loput selviää kiltisti kysymällä.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17889442/jaako-muuta-mahdollisuutta-kuin-etta-moktar-gubta-on-itse-suomi24#comment-121342577

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14721618/mattiko-trollina#comment-88741265
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14822549/avoin-kirje-suom24-oylle
      Tuon jälkeen Moktar syntyi palstan iloksi ja Matti jäi eläkkeelle. ;)))

• Anonyymi
    • Anonyymi

jovallankumous ddr tarjan aikaan haluttiin ja tuotiin Suomeen terroristeja ja vihreiden kaadereitten aikaan pers peku toi suoraan vankileireiltä suihkukoneella terroristeja kela-eläteiksi Suomeen.
      Terroristi kanta on vahva ja Suomen veronmaksajat toimii terroristi lomailun maksajina !!! ikävä kyllä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2592
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      63
      2478
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2300
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1559
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1552
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1452
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1250
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1206
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe