Olen 34 -vuotias sinkkutyttö ja haen vakavaa parisuhdetta. Olen kuullut hyviä kokemuksia tästä palstasta ja siksi ajattelinkin nyt tänne kirjoittaa! Mahtaakohan tällä palstalla olla ikäselleni mimmille ikäistäni seuraa? Ulkonäöllä ei niin väljä, kunhan olet komea, lihaksikas, sporttinen, rikas, sosiaalisesti taitava menestyjä, joka myös pyykkaa,tiskaa, tekee ruokaa, hoitaa lapset, ostaa lahjoja, hemmottelee, ajaa bemarilla, sietää diivailuani, hyväksyy syrjähypyt (mutta ei itse tee sellaista) sekä kustantaa ulkomaanmatkat vähintään kahdesti vuodessa. Joa tunnistit itsesi tekstistä niin kommentoi toki alas. Katsotaan yv:lle sopiva hetki kalenterista.
Ps. Ethän ole mikään reppana?
Olen 34 -vuotias sinkkutyttö
Anonyymi-ap
5
214
Vastaukset
Minulle kaikkia -Mutta en olen rikas ja en aja BMW
- Anonyymi
Eli olet toisin sanoen reppana
- Anonyymi
Aika isot munat sulla on sinkkutytöks. Selittäisitkö?
- Anonyymi
Paljosta vetoa, ettet ole kuitenkaan neitsyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354573- 553155
- 302853
- 562758
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151579
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71484