Diamond Clinic - ei lupia

Anonyymi-ap

Viron Kaupparekisterin mukaan Diamond Clinic on poistettu Viron Kaupparekisteristä vuonna 2023 toimittamattomien tilinpäätösten vuoksi. Tämä tarkoittaa myös sitä, ettei heillä ole lupia leikata Virossa eikä heillä ole Potilasvastuuvakuutusta.
Potilasvastuuvakuutus on ollut pakollinen 1.11. 2024 lähtien jos harjoittaa Plastiikkakirurgiaa.

12

521

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös tää omistaja ollut aikoinaan Lookilla töissä?

• Anonyymi

Oli ja sieltä oppi ettei kannata maksaa veroja eikä vuokria

• Anonyymi

Dr.reshapen ja Aalto klinikin hinta antaa ymmärtää että siinä on toinen klinikka jolla ei ole lupia, eikä todennnäköisesti maksa verojakaan.

• Anonyymi

Sillälailla. Viranomaiset heräävät kun omistajat ovat muuttaneet Espanjaan ?

• Anonyymi

On tutkinnassa. Ollut jo jonkin aikaa.

• Anonyymi

Kävin heidän kauttaan rintojen suurennuksessa 2022. Mikään ei toiminut luvatusti. Puhelimeen vastaaminen ei tuntunut onnistuvan kuin satunnaisesti. Koskaan ei soitettu takaisin. Jouduin soittamaan toistuvasti kunnes puhelimeen vastasi joku joka ei yleensä tiennyt asioista mitään. Tallinnassa kukaan ei ollut vastassa kuten piti olla. Itse taksilla sairaalaan, jossa asiat sujuivat selittelyjen jälkeen. Olin niin hermostunut ja vihainen että nukutuslääkäri mainitsi verenpaineestani. Kaikki mikä ei liittynyt Diamondiin sujui hyvin, kaikki mikä liittyi heihin meni joko rimaa hipoen tai huonosti. Onneksi toipuminen sujui hyvin, en usko että olisin saanut heiltä tarvittavaa apua tai tukea. Taksimatka edelleen korvaamatta lupauksista huolimatta 2025

• Anonyymi

Kenelle maksatte verot? Seiskalle vai Fonectalle. YTJssä eikä AVIssa tietoja koko puljusta

• Anonyymi

Olen menossa Diamondin kautta leikkaukseen. Nyt ihmettelen miksi sopimuksessa on vain minun nimi (?) Sopimuksessa ei edes ole viivaa toiselle osapuolelle, eli Diamond Clinicille ja heidän allekirjoitukselleen!

Onko tällainen sopimus pitävä? Mitä minun pitäisi tehdä ?? Miten käy jos tulee ongelmia ja sopimuksessani ei ole heidän allekirjoitustaan?

Voisiko joku vastata nopeasti, leikkaus on viikon kuluttua.

• Anonyymi

Minulle väittivät että kirurgi korvaa jos tulee ongelmia. Mainitsin tästä ohimennen kirurgille ja hän sanoi ettei se niin mene. Mitäs muille on sanottu?

• Anonyymi

Eivät maksa veroja :) Samaa pelleilyä kuin Lookilla oli.

• Anonyymi

Tämän firman olemassaolo kertoo kaiken tarvittavan Valviran kykenemättömyydestä. Vihervassaritanttojen suojatyöpaikka.

• Anonyymi

Ihanaa! Mulle ainakin iso plussa! Kiinnostuin heti, arvot on tärkeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      143
      1859
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      977
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      797
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      640
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      634
    Aihe