Jonkin aikaa ollut näin eli voi katsoa päivän jakson vaikka jo herätessään tai töiden jälkeen. Aiemmin alkoi näkymään suoratoistossa vasta klo 18.30, nyt klo 0.00.
Emmerdale jo vuorokauden alussa MTVKatsomo plussassa
6
761
Vastaukset
- Anonyymi
Ja näinä aikoina kaksi jaksoa päivässä.
- Anonyymi
On kiva seurata Emmerdalea nyt MTV Katsomossa.
Lopultakin Chloe nousi vastarintaan sitä häntäheikki McKenzietä vastaan. Voi että mä nautin, kun Chloe pamautti sitä Charityä lättyyn.
Saas nähdä, miten surkimus McKenzien käy! Miten sitten käy, kun ei enää edes näe poikaansa.
Charity kuvitteli, että Chloe noin vain antaa hänen ja McKenzien osallistua Chloen ja pojan elämään.- Anonyymi
McKenzie, komea mies. Täysi tolvana.
- Anonyymi
MTV Katsomo+ -tilauksella näkee Emmerdalen viikon jaksot ennakkoon maanantaisin. Jess!
- Anonyymi
Onko se juonipaljastusta, kun katsoo viikon jaksot jo maanantaina ja kommentoi niitä jaksoja maanantaina?
- Anonyymi
Sunnuntai ja odotan, että alkaa maanantai ja pääsee katsomaan ensi viikon jaksot heti keskiyön jälkeen. Herätys klo 0.00.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303888
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631324Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671135Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841