Emmerdale jo vuorokauden alussa MTVKatsomo plussassa

Anonyymi-ap

Jonkin aikaa ollut näin eli voi katsoa päivän jakson vaikka jo herätessään tai töiden jälkeen. Aiemmin alkoi näkymään suoratoistossa vasta klo 18.30, nyt klo 0.00.

6

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja näinä aikoina kaksi jaksoa päivässä.

• Anonyymi

On kiva seurata Emmerdalea nyt MTV Katsomossa.

Lopultakin Chloe nousi vastarintaan sitä häntäheikki McKenzietä vastaan. Voi että mä nautin, kun Chloe pamautti sitä Charityä lättyyn.

Saas nähdä, miten surkimus McKenzien käy! Miten sitten käy, kun ei enää edes näe poikaansa.

Charity kuvitteli, että Chloe noin vain antaa hänen ja McKenzien osallistua Chloen ja pojan elämään.

• Anonyymi

McKenzie, komea mies. Täysi tolvana.

• Anonyymi

MTV Katsomo+ -tilauksella näkee Emmerdalen viikon jaksot ennakkoon maanantaisin. Jess!

• Anonyymi

Onko se juonipaljastusta, kun katsoo viikon jaksot jo maanantaina ja kommentoi niitä jaksoja maanantaina?

• Anonyymi

Sunnuntai ja odotan, että alkaa maanantai ja pääsee katsomaan ensi viikon jaksot heti keskiyön jälkeen. Herätys klo 0.00.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe