varaa ei hoitaa, ei ole varaa nostaa sairaanhoitajien palkkoja, ei muidenkana, ei ole lapsiin ei opiskelijoihin, ei eläkeläisiin ei sairaihin, ei mihinkään, niin on suomi suossa!!!!!!!!
Paskan marjat! Orpo n kamuille riittä rahaa lomalle Lappiin, lihapatojen ääreen, kyllä löytyy, ei olla kipeitä eikä käyhiä! Varaa on vaikka mihin.
Viedään kansalta asunnot pois, viedään pakolla etuudet pois, työpaikat, viedään lapsilta koulut, sairaalat alasajetaan, kun ei ole varaa.
Tämminen suomi, onnellinen kansa!!! Hienoa syöttää ulkolaisia vieraita ja juottaa, kansalle papuja pihalle!!!! Orpo se osaa tuon kikkailun ja vedätyksen.
Kansa köyhdytetään kuiviin, jotta herrat saa herkut ja viinakset ilmaseksi ja pistää lomansa tuhansiksi päreiksi!!! Kiitos orpo taas tästäkin, suunnitelmasi onnistui!
Ei suomen kansalle rahaa, ei vanhuksille
11
117
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sinulta olla mitään viety. Asut yhä 25 huoneen kartanossasi, mökillä maalaat laiturin usean kerran joka kesä ja kiertelet lähikaupunkien ruokajonot omalla autollasi.Ja kelan tukemalla kylpylälomallakin käytä. Miksi rähjäät kun ei syytä ole?
- Anonyymi
Alotus voisi olla uskottavampi, ellei aloittaja aina kehuskelisi kartanoillaan ja valtavilla Kela-rahoillaan.
- Anonyymi
Kenes rahoilla demari-kommari Putin trolli ois kartanon saanut? Ai jaa, Putin siis pitää tuota lässyttää uunoa niin korkeassa arvossa.. Ostanut rakkaalleen kartanon.
- Anonyymi
Politiikka suomessa on sitä että valehdellaan vaaleissa, ja siitä se rituaali lähtee, valheet kasvaa ja kiero mieli astuu esiin.
Oikeesti en ymmärrä, miten nämä, ne jotka vielä äänestää, äänestää yhä?? Jotenkin tuntuu uskomattomalta että valehtelijoita äänestetään.
Jos sinä valehtelet ja huijaat virastoissa, kaupassa tai ihmisille ylipäätään, jäät kiini, niin siitähän saa rangaistuksen, huomautuksen tai potkut tai menetät sen ystävän. Mutta ei eduskunnassa, Siellä työn kuvaan kuuluu valehdella, nostella rahaa pimeesti, huijata ja kurjuuttaa ihmisiä eikä kukaa puutu, päinvastoin sinulle maksetaan siitä että olet rikoillinen, huijari ym.
Mittä tarkoittaa kansanedustuslaitos, tai kansanedustaja??? Miten tuollaset ihmiset voivat edustaa kansaa????
Siellä jopa pakotetaan tätä kansan edustajaa äänestämään vastoin omaa tahtoa ja sitä äänestäjän tahtoa, jos niin teet, sinua rangaistaan siitä!!! Mitä helvettiä???
Ei työllistäkään rangaista siitä että tekee työnsä niinkuin se on oikein?????- Anonyymi
Hävytöntä, minä ainankin puhun totta aina kun on tarpeen.
Ivan Palmroth, ryssätaustainen manne. - Anonyymi
Se on kato se kun politiikot laatii itselleen lait ja säännöt, niinnehän on sellasia ettei leikkausia, eikä vastuuta mistään, mutta rahaa lisää, palkkaa lisää, etuuksia lisää, lomaa lisää, eikä mikään koske heitä mitkä koskee kansalaista.
JOULULOMA 3 KK!!!!!! Monella ei ole tollata kesälomaakaan. Siinä näkee miten ne hoitaa YHTEISIÄ ASIOITA. Mitään yhteistä ei ole politiikkojen kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kato se kun politiikot laatii itselleen lait ja säännöt, niinnehän on sellasia ettei leikkausia, eikä vastuuta mistään, mutta rahaa lisää, palkkaa lisää, etuuksia lisää, lomaa lisää, eikä mikään koske heitä mitkä koskee kansalaista.
JOULULOMA 3 KK!!!!!! Monella ei ole tollata kesälomaakaan. Siinä näkee miten ne hoitaa YHTEISIÄ ASIOITA. Mitään yhteistä ei ole politiikkojen kanssa.Hävytöntä. Ja sinulla ei ole lomaa koskaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hävytöntä. Ja sinulla ei ole lomaa koskaan.
Niin on, hyvä että sinäkin olet samaa mieltä. Hävytöntä touhua eduskunnassa.
On mulla lomaa, muta minä en puhukkaan AINA itsestäni kuin sinä ja jotkut muut. Osaan ajatella muitakin. Minä voin lomailla koska haluan, mutta en lomaile ilmaiseksi ja valehtele kuten eduskuntalaiset. Siihen olitiikot ovat kouluttautuneita monella se lähtee jo omista laapsuudestaan ja perheestä, jossa ovat oppineet kavaluuden ja valehtelun. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, hyvä että sinäkin olet samaa mieltä. Hävytöntä touhua eduskunnassa.
On mulla lomaa, muta minä en puhukkaan AINA itsestäni kuin sinä ja jotkut muut. Osaan ajatella muitakin. Minä voin lomailla koska haluan, mutta en lomaile ilmaiseksi ja valehtele kuten eduskuntalaiset. Siihen olitiikot ovat kouluttautuneita monella se lähtee jo omista laapsuudestaan ja perheestä, jossa ovat oppineet kavaluuden ja valehtelun." muta minä en puhukkaan AINA itsestäni"
Juu et, Orpo on yleensä turhanpäiväinen sanomasi. Purran olet jättänyt vaihteeksi rauhaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
" muta minä en puhukkaan AINA itsestäni"
Juu et, Orpo on yleensä turhanpäiväinen sanomasi. Purran olet jättänyt vaihteeksi rauhaan.Mikä sinä olet sanomaan, kenestä saan puhua ja kenestä en.
Purra on jäänyt hiljaisuuteen, KOSKA HÄNTÄ HÄVETTÄÄ OMAT TEKOSENSA. Se ei kehtaa enää katsoa ketään silmiin eikä olla näkyvillä, kun on ymmärtänyt mitä valheita ja kurjuutuksia on tehnyt.
Mutta ettei itse ymmärrä että ne on jo vahingoittaneet koko suomen kansaa, niin ei pääse pälkähästä ihan jäämällä taakse.
Minä puhun kyllä siitä kenestä halua, joten sun on ymmärrettävä se. Vaikka eihän se mua haittaa, voit jutella mitä haluat, kaikkea sun sanomaasi ei kukaan noteeraa.
- AnonyymiUUSI
Politiikkapolitiikkaa ja kyllähän poliitikot töitä tekevät esim, Petteri orpo paiskii töitä nyt lapissa.Menkää itse kauppaan ja ostakaa herkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174963MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022531Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781881- 101874
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1141608Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671217Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331158Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000