Näin toteaa korni: "9 Mekin ymmärrämme monia Raamatun ennustuksia, ja se voi motivoida meitä käymään kentällä. Tiedämme, että Saatanan hallitsemalla maailmalla ei ole paljon aikaa jäljellä. Olemme huomanneet, miten nykyiset tapahtumat ja ihmisten asenteet vastaavat Raamatun ennustuksia viimeisistä päivistä. Tajuamme, mitä merkitystä on Brittiläis-amerikkalaisen maailmanvallan ja Venäjän ja sen liittolaisten välisellä kilpailulla. Se täyttää ennustuksen etelän kuninkaasta ja pohjoisen kuninkaasta ”lopun aikana” (Dan. 11:40). Myös Danielin 2:43–45:ssä kuvaillun kuvapatsaan jalkaterät tarkoittavat Brittiläis-amerikkalaista maailmanvaltaa. Tämän profetian perusteella olemme varmoja siitä, että hyvin pian Jumalan valtakunta tuhoaa ihmisten hallitukset. Nämä ennustukset paljastavat, mitä aikaa elämme, ja kannustavat meitä käymään ahkerasti kentällä."
https://www.jw.org/fi/kirjasto/lehdet/w202503/Pid%C3%A4-yll%C3%A4-intoa-kentt%C3%A4ty%C3%B6ss%C3%A4/
Kohta tuomionpasuunat soivat - NOT
VT 3/24 Saatanan maailmalla ei paljon aikaa jäljellä
10
139
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä ennen kaatuu isoksi itseään tituleeraava vartiornilahko, eli suuri babylon.
- Anonyymi
Vartiotornihan on viettänyt maailmanloppua 1914, 1925, 1942, 1975, suurimmiten lanseeratut loput mainittuina.
Valtakunnan palvelus -lehdessään kesäkuu 1974 kirjoitettiin, että olisi hyvä myydä asuntonsa tai edes vähäisempää omaisuuttaan nyt kun aikaa on vähän, ja antaa raht vartiotorniuskonnolle. Lehti vielä lisäsi tietävänsä että jotkut olivat jo asuntonsa myyneetkin ja antaneet rahat heille.
Nyt hiljattain on uutisoitu että variotorniseura on perustanut Irlantiin sijoitusyhtiön.
Irlanti on tunnettu keveästä yritysverotuksestaan.- Anonyymi
Mielenkiintoisia tilinpäätöksiä, kun koettavat selittää Jeesukselle omia osakekauppojaan ja palkankorotuksiaan.
- Anonyymi
On totta että 432000 vuoden kuluttua tapahtuu muutos kun Kali yoga päättyy ja alkaa uusi yoga.
Siihen asti maailma on pahan vallassa. Myös tuleva Jumalan valtakunta tulee ahdingojen ja sotien avulla. Noissa sodissa kuolee satoja miljoonia. Ja kun köyhyys on Jumalan valtakunnassa taittunut on se silti itsekkyyden aikaa. Eikä pahan vallalle näy loppua.
Saatana itse sanoi olevansa Jumalan valtakunnan johdossa. Hän sanoi MINULLE ON ANNETTU YLIVALTA VALTAKUNTIIN JA NIIDEN LOISTO.
Jumala yrittää vanhurskautta opettaa ja juurruttaa mutta turhaan. Se ei juurru, vaan pahuus ja itsekkyys ovat voittamattomia.- Anonyymi
Piru on kussu sinua silimään.
- Anonyymi
Vartiotorni tarjosi aikoinaan pohjoisen kuninkaan rooliin Neuvostoliittoa, mutta luopui tästä opetuksesta maan hajottua. Nykyinen Venäjä ei ole niin merkittävä maa, että siitä tuollaiseen rooliin olisi. Kiina lienee ainoa, joka kykenee tällä hetkellä todella haastamaan Yhdysvallat.
- Anonyymi
Järjestössä ei hallita näköjään edes ilmansuuntia. Venäjän ja "Brittiläis-amerikkalaisen maailmanvallan" vastakkainasettelun ilmansuunnat ovat itä ja länsi, ei suinkaan pohjoinen ja etelä. Vaikea edes kuvitella, miten enemmän vihkoon voisi vetää näin yksinkertaisessa asiassa.
Mutta mitä muuta voi odottaa järjestöltä, joka perustuu tosiasioiden hylkäämiseen aina silloin, kun tosiasiat kertovat jotain muuta kieltä kuin järjestö.- Anonyymi
Voisi tosiaan kuvitella, että edes ilmansuunnat olisivat oikein, jos kyseessä olisi jokin jumalallinen profetia, jonka on tarkoitus täyttyä meidän aikanamme.
- Anonyymi
Jeh,todistajat ovat aina vängänneet Raamatun sanoman omituisesti kieroon ja Raamatun hengen vastaiseksi.
- Anonyymi
Minä todistin parille jehtod, Jeesuksesta kirjaimellisesti Raamatun mukaisesti, niin toinen heistä nauraa rätkätti ihan kuin mielipuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430