Pidän aidosti kuumina vain isompia naisia

Anonyymi-ap

Rakastan naisia jotka on vähintään thick. Pehmeet isot reidet ja vähän masua on niin hot jotenkin. Pidän myös todella isoista mimmeistä. Oon ollu tätä mieltä aina. Jokin siinä isossa pehmeydessä on niin kuumaa. Ärsyttää aina kun netissä isompia naisia haukutaan niinku camoon. Nykyään onneksi kurvikkaista tai thick mimmeistä pitäminen on yleistynyt paljon. Mietin ennen että on outoa tykätä lihavista mimmeistä mutta käytännössähän se on sama asia että minulle isommat mimmit on hot ja hoikat ei niinkään. Niinkuin toiset tykkää vain hoikista. Unelma on että tapaisin joskus naisen joka rakastaa kokoaan tai saisin hänet pitämään kehostaan :)

1

301

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko muita täällä ketkä diggaa kans isoist mimmeist? Tai onko naisia ketkä pitävät isosta koostaan? 😍 vaikka ei pitäisi niin tiedätte että on myös miehiä ketkä rakastaa isompaa naista. More to love you know?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1612
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1095
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      401
      1064
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1005
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      179
      963
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      867
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      632
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      171
      624
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      618
    Aihe