Joka paikassa haetaan tukea suomen köyhille perheille ,vanhuksille, lapsille.. Leipä jonoissa ei enää riitä ruokaa kaikille!!!.Kuinka moni pakolainen näkee nälkää?? Suomessa.. Ei yksikään..Herätkää suomalaiset..
Suomalaiset köyhät
13
198
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä! Suomi on suomalaisten!!!
- Anonyymi
Ja siltikin olet kehunut hakevasi sapuskasi useasta eri ruokajonosta....😆
- Anonyymi
Miten sä aina jaksat haastaaa riitaa ihan joka asiasta???? Onko sua kohdeltu niin aina, että sanot mitä tahansa niin joku on kääntänyt sen aina riidan hakuseksi? Älä jaksa.
NYTKIN OLI IHAN AISIALLINEN JA AIHEELLINEN ALOITUS, JA TAAS SINÄ SAIT AIHEEN VÄÄNTÄÄ???? Miksi? JOs sulla on paha olla, ei tarvi kommunikoida eikä edes lukea. Ohita! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä aina jaksat haastaaa riitaa ihan joka asiasta???? Onko sua kohdeltu niin aina, että sanot mitä tahansa niin joku on kääntänyt sen aina riidan hakuseksi? Älä jaksa.
NYTKIN OLI IHAN AISIALLINEN JA AIHEELLINEN ALOITUS, JA TAAS SINÄ SAIT AIHEEN VÄÄNTÄÄ???? Miksi? JOs sulla on paha olla, ei tarvi kommunikoida eikä edes lukea. Ohita!No, miten asia on? Oletko upporikas ja viet kirjaimellisesti ruoan vähävaraisten pöydästä vai olet yhtä tyhjätasku kuin ruokajonojen muut asiakkaat?
- Anonyymi
Näke nälkää 😂🤣😂🤣 ei kai Persut jätä hetteille ottamiaan orpolapsiaan.
- Anonyymi
Viimeksikin kun olivat hallituksessa, vähäväraisen ja duunareitten selkänahasta valtion alijäämää tasoiteltiin.
- Anonyymi
Orpo ruokkii vain herroja Saariselällä. Yrittää lahjoa niitä, kukaan ei tykkää Orposta.
- Anonyymi
Tuskin sinunkaan puheliin alvariinsa piippaa. Taitaa osoittaa elonmerkkejä vain kun kelasta textari sinulla on uusi asiakirja tt-tuen laskusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sinunkaan puheliin alvariinsa piippaa. Taitaa osoittaa elonmerkkejä vain kun kelasta textari sinulla on uusi asiakirja tt-tuen laskusta.
Sullako noin on Persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullako noin on Persu.
Aivokääpiö tupaämmä
- Anonyymi
Leipä on tarkoitus ostaa kaupasta rahoilla, jotka saa pääomatuloista, yritystulosta, palkkatulosta tai muusta vastaavasta tulosta.
Terveen ja työkykyisen ei pidä rakentaa elämäänsä tukien ja leipäjonojen varaan. - Anonyymi
Onhan toimeentulotuki ja laskentavaiheessa huomioitu 9eur ruokamenoihin per päivä.Ruokien jakaminen kiellettävä.
- Anonyymi
Tai ruoka-avut vain työssäkäyville.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765