Varokaa. Citymarketissa 21.12.2024 vanhempi naishenkilö varasti mieheni jouluruoka ostokset ostoskärrystä. Oli jo maksettu. Hetkeksi käänsi selkänsä ja ostokset oli viety.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Onko tämä seurausta siitä, kun varastaa saa.
- Anonyymi
Olisiko kannattanut pitää silmät auki? Varkaita on nykyään joka puolella. Älä ole heikko ja pidä puolesi.
- Anonyymi
Eikö valvontakamerassa näy tapahtunut varkaus??
- Anonyymi
Oli valvontakamerassa, maksoi käteisellä mahdoton tavoittaa
- Anonyymi
Tämä nainen pitäisi tavoittaa. Saattaa olla sama,joka kirjastossa vie uutuuskirjoja ja lehtiä. Onko tarkempia tuntomerkkejä?
- Anonyymi
Ei asu enää järvenpäässä.
Lähti pakoon omia rikoksian - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei asu enää järvenpäässä.
Lähti pakoon omia rikoksianTuli käry perässä vai tuliko se auton akusta vai jopa muusta?
- Anonyymi
Naama on tallessa.
- Anonyymi
Rikoksen uhri ei saanut nähdä tekijää tallenteilta, mutta naama on tallessa.
- Anonyymi
Oliko se onneton, joka on ollut turvakodin elätti?
- Anonyymi
Joltakin oli viety myös talouspaperipaketti siinä pakkaus tasossa.. varkaalla lienee vakuuttava olemus.
- Anonyymi
Voi kauheeta.olipa rumasti tehty.
- Anonyymi
Isänsä jalanjäljillä
- Anonyymi
Kiero sairas kolmiloikkaaja palas juurilleen, varmaan tätikin on nyt iloinen.
- Anonyymi00018
Iso kauppa, onko valikoima riittävän laaja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493