Henry Aflecht jakoi rahaa köyhille.

Anonyymi-ap

Katsoitteko seiska lehdestä miten henry jakoi juopoille alkoholisteille käteistä rahaa. Itse olisin aika vahvasti miettinyt kenelle jaan ja pyytänyt todistamaan ettei ole alkoholisti.

20

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei aflektiään mikään puhdas pulmunen ole.Kova äijä hölisemään ei jaksa kuunnella.Jos nyt on massia sattunut kasaantumaan on ok kun jakaa niille joilla heikommat tuurit elossa.

• Anonyymi

Olen estänyt joka paikassa kyseisen heepon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen estänyt joka paikassa kyseisen heepon.

Eikö enää pääse vakiobaareihinsa kun olet järjestänyt hänelle porttikiellon vai mitä tarkoitat?

• Anonyymi

Olis antanut meille lapsiperheille.

• Anonyymi

Ei tuollainen holhooja raaskisi luopua eurostakaan.

• Anonyymi

tuhannen euron seteli savolaisen tupauunon taskussa lämmittää mieltä synkkänä päivänäkin yhtä mukavasti kuin sonnat jotka lötisevät housuun ja kusi sukkaan, tietysti savossa.

• Anonyymi

Ai tuleeko oikein pötkössä, niinkuin perruutuspörötysllakipötköpölvästillä🤭

• Anonyymi

Jouluna syön ahvenaa ja muusia sitten eno tulee käymään ja imen sitä kunnolla ja lopuks se jyskyttää peppuun.Kesällä kalastan paljon ahvenaa ja fileeks eno ostaa ja maksaa 30eur kg.Imuutan muitakin.

• Anonyymi

Kyllä siellä leipäjonoissa on oikeasti köyhiä ihmisiä ilman että olis mitään tenukeppejä tai muuta. Ilmeisesti et itse ollut saanut rahaa kuln noin vituttaa..Tuollaisia hyvänantajia/tekijöitä 🇫🇮maa kaipaa jolla on sydän paikallaan ja jotka kykenevät Empatiaan ja tuntemaan toisen ihmisen hätää. Tää on niin saatanan kateellinen kansa että joskus sitä miettii onko se jotenkin Geneettistä vaiko mitä??

• Anonyymi

Geneettinen. En usko ketään tarkoituksella kasvatetaan kateellisiksi mutta moni muuttuu sellaiseksi. En ole itsekään ihan täysin syytön riipaisi joskus takavuosina kun työkaveri sai parisataa isomman tulospalkkion vaikkakin kun myöhemmin mietin hän paiskikin töitä kuin orja samalla liksalla kuin muutkin.

• Anonyymi

Kyllä leipäjonossa on muitakin kuin alkoholisteja ! Kyllä kaikki me ollaan ihmisiä !

• Anonyymi

Ei ole tenukeppi mutta muuten vaan pitkäaikais notkujaa ei huvita mitään vaan hän tarvisi rahaa.Nälkään aikoinaan sellaiset kuoli jotka eivät tehneet mitään.

• Anonyymi

Purran ja edellisten hallituksien leikkaukset, maan ajo konkurssiin on johtanut siihen että rahat/palkka tai eläke ei riitä elämiseen kun kaikki (ruoka, asuminen, lääkkeet yms) on kallistunut ja nämä ovat johtaneet siihen että arjesta selviäminen ei aina onnistu. Tämän maan systeemi on luotu niin vinoon että jos jouten ololla saa enemmän rahaa elämiseen kun matalapalkoilla on se systeemin luoma kaavio josta poliittiset päättäjät ovat päävastuussa. Itse teen aputyötä ruokajaossa ja olen kuullut satoja kertomuksia siitä miksi ruokajonoon on pakko tulla. Ei se laiskuutta ole. Uusin Purran saksitemppu oli asuntotukileikkaus jolla saatiin kantasuomalaisille uutta kurjuutta👺,,mitä siitä sitten meuhkaamaan jos joku rikas haluaa jakaa rahaa jonottajille?? Menee apu ainakin oikeaan kohderyhmään😍

• Anonyymi

Onhan Suomessa sentään perustulo toimeentulotuki niin kyllä sillä ruokia ostaa.Löytyy sitten väliinputoajia joilla ei tuloja ollenkaan vaikka entinen yrittäjä.Ihmisten täytys jotain tehdä ruokansa eteen niinkuin aikoinaan joku meni rengiks maalaistaloon ja sai ruokaa ja majapaikan.Ruokajakelut lopetettava kun passivoittaa ihmisiä.

• Anonyymi

Ruokajakelut lopetettava??WTF. Olisko sun mielestä hyvä että se viimeinen apu vietäisiin köyhiltä..voi viddu mitä maailman katsomusta. Sitten kun noi jonot lopetettaisiin olis kaupoissa ryöstöaallot arkea kun ihmiset ryynäis taskut ja kassit täynnä ruokaa ulos. Juttelin äsken erään K-kauppiaan kanssa ja hän oli nostanut jo kädet pystyyn siitä että hävikkiä tulee jo nyt näpisyelystä ja Ankarasti. Katurikollisuus saisi jo siitäkin uutta vauhtia.
        Kaikesta päätellen olet varmaan joku "RantaRuotsalainen" kermaperse jolle on elämä valmiiksi katettu tyyliin: Pappa å Mamma betalar. Moni jonossa olija on todennut että VaHo olis hyvä paikka sillä siellä saa sentään 3 ateriaa/vrk, majoituksen, Terveydenhuollon ja voi opiskellakkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruokajakelut lopetettava??WTF. Olisko sun mielestä hyvä että se viimeinen apu vietäisiin köyhiltä..voi viddu mitä maailman katsomusta. Sitten kun noi jonot lopetettaisiin olis kaupoissa ryöstöaallot arkea kun ihmiset ryynäis taskut ja kassit täynnä ruokaa ulos. Juttelin äsken erään K-kauppiaan kanssa ja hän oli nostanut jo kädet pystyyn siitä että hävikkiä tulee jo nyt näpisyelystä ja Ankarasti. Katurikollisuus saisi jo siitäkin uutta vauhtia.
        Kaikesta päätellen olet varmaan joku "RantaRuotsalainen" kermaperse jolle on elämä valmiiksi katettu tyyliin: Pappa å Mamma betalar. Moni jonossa olija on todennut että VaHo olis hyvä paikka sillä siellä saa sentään 3 ateriaa/vrk, majoituksen, Terveydenhuollon ja voi opiskellakkin.

No mitäs nyt valitetaan? Täällä sivuilla on aiemmin ilakoitu, kun saa viettää pitkiä kesälomia, joululomia ym. Kelan rahoilla. Miks ne ilakoinnit on nyt lopetettu? Ilakoikaa nyt vaan sielä kesämökeillänne, joista olette tähän asti täällä köyhyyspalstalla rehvastelleet.

• Anonyymi

Juuri tuota kun ollaan toimettomana niin järjestään kaikille kuntouttava työtoimintapaikka että realiteetit säilyy.Ilman muuta jakelut lopetetteva ainakin niin ettei kaupat tuonne mitään anna.Jaa että ryöstelyä kaupoista nooh Siperiaan tuollaiset.Suomessa liikaa ns,roska sakkia.Kesällä-syksyllä olisi voinut poimia marjoja myyntiin ja eläis nyt niillä rahoilla.Onhan Suomessa toimeentulotuki niin sillä kyllä ostaa ruokia.

• Anonyymi

Sinä se jaksat vannoa kuntouttavan nimeen kuin kyseessä olisi jokin ihmelääke. Onko sinulla oma lehmä ojassa ja olet kyseisissä laitoksissa töissä ihan palkattuna vai oletko ns ihan pihalla?

• Anonyymi

Tollaset " kuntouttavan työn" huutelijat pitäis heittää Venäjälle rajan yli jonnekkin Gulaggiin tai Pohjois Koreaan työleirille,

• Anonyymi

Monellekkn sopisi kuntouttava työtoiminta niin tulisi päivään mielekkyyttä ettei kotona vaan möllötä.Jukoliste palkkatyötä tässä tarvis heh heh kuitenkin 15 vuotta ollut työtön ja juo kaljaa joka toinen päivä.Kurkkii päivät pitkät verhon raosta.Suomessa on roskaporukkaa helkkaristi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      205
      1192
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      129
      894
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe