Ketkä on ehdolla kunnallisvaaleissa missään vaaleissa itse en ole ehdolla kunnallisvaaleissa missään vaaleissa en äänestä
Enkä vaikuta missään tässä kaupungissa
Ei kiinnosta ei kuulu mulle
Oli festaria tai ei
Oli uimahallia tai ei
Oli valopuisto Taipaleen kanava valaistus
Kesäkatu
Facebook varkaus ryhmät
Ei käy en ole niissä
Ei kiinnosta kaupungin asiat ihmiset heidän asiat enää se loppui
Mulle on yks lysti
13
68
Vastaukset
- Anonyymi
Minun ei ole pakko kuunnella vittuilua valetta haukkujia syyttely ilman todisteita
Elää omaa elämäänsä tekee omaa juttua
Antaa muiden ihmisten tehdä mitä tekee
Ei kiinnosta ei kuulu mulle- Anonyymi
Minä kuuntelin kännissä Harleginossa
Pitäs pitää pienempää ääntä 1990-luvulla
Ei annettu mt apua ei lääkkeitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kuuntelin kännissä Harleginossa
Pitäs pitää pienempää ääntä 1990-luvulla
Ei annettu mt apua ei lääkkeitäNyt kun on Mt lääkkeet terapia 18vuotta
Levitetään valeet
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua valetta kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun on Mt lääkkeet terapia 18vuotta
Levitetään valeet
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua valetta kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valettaAntaa vaan Hynninen Suna luoda turvallinen kaupunki tehdä yhteistyötä
Ei ainakaan minun kanssani niin kauan kuin kaupungin valtuuston uhkaaja syyte on somessa eli ikuisesti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa vaan Hynninen Suna luoda turvallinen kaupunki tehdä yhteistyötä
Ei ainakaan minun kanssani niin kauan kuin kaupungin valtuuston uhkaaja syyte on somessa eli ikuisestiMinä teen yhteistyötä Tissarin sukuseuran hallitus puheenjohtaja Leena Tissari-Röppänen kanssa ja sen työryhmän
Sekä Kuopion kaupunki kanssa ja Hotelli Puijon Sarveen kanssa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä teen yhteistyötä Tissarin sukuseuran hallitus puheenjohtaja Leena Tissari-Röppänen kanssa ja sen työryhmän
Sekä Kuopion kaupunki kanssa ja Hotelli Puijon Sarveen kanssa200-300hengen
Tissarin sukuseuran juhlat kirjan
Julkistamistilaisuus
Lounas kahvit
Esiintyjät
Minun bändi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
200-300hengen
Tissarin sukuseuran juhlat kirjan
Julkistamistilaisuus
Lounas kahvit
Esiintyjät
Minun bändiNiin soitan melkein kolme tuntia bändin kanssa taustamusiikkia lounaan ja kahvitauko aikana oman bändin ohjelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin soitan melkein kolme tuntia bändin kanssa taustamusiikkia lounaan ja kahvitauko aikana oman bändin ohjelma
Omapa valinta Grönlund ja Kaupunginjohtaja
Ei mitään yhteistyötä teidän kanssanne ikinä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omapa valinta Grönlund ja Kaupunginjohtaja
Ei mitään yhteistyötä teidän kanssanne ikinäMinun äo Mensan testi 144
- Anonyymi
Tää vajakki ei tajua tekee sossun huoli-ilmon samana päivänä kun sai itse syytteen kunnianloukkauksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää vajakki ei tajua tekee sossun huoli-ilmon samana päivänä kun sai itse syytteen kunnianloukkauksesta
Se syyte peruttiin
Akka jatkaa
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua valetta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se syyte peruttiin
Akka jatkaa
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua valettaMukana Kaupunginjohtaja kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta vartijat
Hän tarjosi yrittäjät lounaan Grönlundille
Joka syyttää ilman todisteita Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita
- Anonyymi
,muurahaisjoonapaskasipuli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957