Miten ateistit hankkivat elantonsa?

Anonyymi-ap

Ateismi on kuin taiteilijan tai kyläsepän homma: se ei elätä. Mitä ateistit tekevät elääkseen? Elävätkö he tukien varassa ja hakevat ruokaa kristityiltä vai miten he loisivat?

16

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KONE

• Anonyymi

Avaajal isää: AIniin mekaniikkaa kuten Hissit?

Ateistit saavat lisätyötä rakennus kun uskovaiset räjäyttää ne ilmaan itsensä ohella?

• Anonyymi

Elelen lottovoittajana komeasti sijoituksilla. Säälin köyhiä uskovaisia, joita heidän Jumalansa ei auta mitenkään.

• Johtavan virkamiehen palkalla pärjää.

• Anonyymi

Olin IT-alalla. Pääsin aika hyväpalkkaisiin hommiin, optio-ohjelmiin jne (ei kuitenkaan mihinkään miljoonatuloihin) ja kun minulla ei ollut kauhean kalliita harrastuksia ja muutenkin en ole innostunut "ökyilystä" niin rahaa jäi sijoitettavaksi.

Sitten 55-vuotiaana kun riittävän sijoituspääoman lisäksi olin hankkinut (ja kokonaan maksanut) mieleisen kämpän Helsingin kantakaupungissta, kesämökin alle 100km päästä ja osallistunut lasteni asuntojen hankintaan tarvittavalla panoksella huomasin, että en tarvitse palkkaa elääkseeni ja loepetin työnteon tarpeettomana ajanhukkana.

Elän sijoitusteni tuotolla ja säästöilläni ja Ilmarisen eläkeote kertoo, että kun muutaman vuoden odotan, minua odottaa n. 7000e työeläke, joka riittäisi mukavaan elämään ilman sijoitustuottojakin.

• Anonyymi

Hyvät palkat ovat olleet siellä ilmatorjunnassa ja nythän IT.tä tarvitaan Ukrainassa.

• Anonyymi

Ateismi on yleistä korkeakoulutettujen ja tutkijoiden keskuudessa. Sanoisin, että tukien varassa elävä on suuremmalla todennäköisyydellä uskova kuin ateisti. Ateisti kantaa vastuunsa eikä sysää sitä joidenkin viattomien ihmisuhrien niskoille.

Mikkelin hiippakunnan ohje uskoville:
      ”Rukous työttömyyden keskellä
      Herra, meitä työttömiä on paljon.
      Kiitos, että olet katsonut meidän puoleemme
      etkä ole jättänyt meitä oman onnemme nojaan.”

• Anonyymi

Entä uskovat sitten? Elävät varmaan pyhällä hengellä. Mutta ei taida herra laiskoja ruokkia.

• Anonyymi

Joku päivä kun sinusta tulee aikuinen ja joudut hankkimaan itse elantosi, niin tulet huomaamaan kuinka työpaikat eivät ole testisiä kuin vain todella harvoissa tapauksissa.

Julkisella puolella saat potkut jos julistelet asiakkaille uskontoa.

• Potkut tulee myös ateismin julistajalle.

• Anonyymi

olen aina pärjännyt järjellä , eli järki , järki , järki ei jeesus kiitos kiitos
      yden eron olen myös havainnut uskovaisiin nähden , he luovuttavat herkästi 🤔
      se varmasti ajaa uskovaiseksi , ateistina luovutan vasta kun mitään mahdollisuuksia ei voittoon ole

• Anonyymi

Kai köyhän on opiskeltava ja hankittava ammatti, mentävä töihin ja tienattava elantonsa.
      Rukoilemalla ei oikein pärjäile. Lapsille täytyy olla puuroa!

• Anonyymi

IT-alalta minäkin, ennen eläkkeelle jäämistä. Pari sijoitusasuntoa on vuokralla Töölössä, joten tukia en tarvitse enkä saisikaan.

• Anonyymi

Kelan asiakkaita!

• Anonyymi

Potkaisen hihhulia nivusiin ja vien lompakon.

• Anonyymi

Töitä tekemällä toisin kuin taikauskontojen harjoittajat kuvittelevat saavansa elannon kädet ristimällä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2413
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1640
    3. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      251
      952
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      276
      931
    5. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      907
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      814
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      739
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      725
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      698
    Aihe