Miten ateistit hankkivat elantonsa?

Anonyymi-ap

Ateismi on kuin taiteilijan tai kyläsepän homma: se ei elätä. Mitä ateistit tekevät elääkseen? Elävätkö he tukien varassa ja hakevat ruokaa kristityiltä vai miten he loisivat?

16

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KONE

• Anonyymi

Avaajal isää: AIniin mekaniikkaa kuten Hissit?

Ateistit saavat lisätyötä rakennus kun uskovaiset räjäyttää ne ilmaan itsensä ohella?

• Anonyymi

Elelen lottovoittajana komeasti sijoituksilla. Säälin köyhiä uskovaisia, joita heidän Jumalansa ei auta mitenkään.

• Johtavan virkamiehen palkalla pärjää.

• Anonyymi

Olin IT-alalla. Pääsin aika hyväpalkkaisiin hommiin, optio-ohjelmiin jne (ei kuitenkaan mihinkään miljoonatuloihin) ja kun minulla ei ollut kauhean kalliita harrastuksia ja muutenkin en ole innostunut "ökyilystä" niin rahaa jäi sijoitettavaksi.

Sitten 55-vuotiaana kun riittävän sijoituspääoman lisäksi olin hankkinut (ja kokonaan maksanut) mieleisen kämpän Helsingin kantakaupungissta, kesämökin alle 100km päästä ja osallistunut lasteni asuntojen hankintaan tarvittavalla panoksella huomasin, että en tarvitse palkkaa elääkseeni ja loepetin työnteon tarpeettomana ajanhukkana.

Elän sijoitusteni tuotolla ja säästöilläni ja Ilmarisen eläkeote kertoo, että kun muutaman vuoden odotan, minua odottaa n. 7000e työeläke, joka riittäisi mukavaan elämään ilman sijoitustuottojakin.

• Anonyymi

Hyvät palkat ovat olleet siellä ilmatorjunnassa ja nythän IT.tä tarvitaan Ukrainassa.

• Anonyymi

Ateismi on yleistä korkeakoulutettujen ja tutkijoiden keskuudessa. Sanoisin, että tukien varassa elävä on suuremmalla todennäköisyydellä uskova kuin ateisti. Ateisti kantaa vastuunsa eikä sysää sitä joidenkin viattomien ihmisuhrien niskoille.

Mikkelin hiippakunnan ohje uskoville:
      ”Rukous työttömyyden keskellä
      Herra, meitä työttömiä on paljon.
      Kiitos, että olet katsonut meidän puoleemme
      etkä ole jättänyt meitä oman onnemme nojaan.”

• Anonyymi

Entä uskovat sitten? Elävät varmaan pyhällä hengellä. Mutta ei taida herra laiskoja ruokkia.

• Anonyymi

Joku päivä kun sinusta tulee aikuinen ja joudut hankkimaan itse elantosi, niin tulet huomaamaan kuinka työpaikat eivät ole testisiä kuin vain todella harvoissa tapauksissa.

Julkisella puolella saat potkut jos julistelet asiakkaille uskontoa.

• Potkut tulee myös ateismin julistajalle.

• Anonyymi

olen aina pärjännyt järjellä , eli järki , järki , järki ei jeesus kiitos kiitos
      yden eron olen myös havainnut uskovaisiin nähden , he luovuttavat herkästi 🤔
      se varmasti ajaa uskovaiseksi , ateistina luovutan vasta kun mitään mahdollisuuksia ei voittoon ole

• Anonyymi

Kai köyhän on opiskeltava ja hankittava ammatti, mentävä töihin ja tienattava elantonsa.
      Rukoilemalla ei oikein pärjäile. Lapsille täytyy olla puuroa!

• Anonyymi

IT-alalta minäkin, ennen eläkkeelle jäämistä. Pari sijoitusasuntoa on vuokralla Töölössä, joten tukia en tarvitse enkä saisikaan.

• Anonyymi

Kelan asiakkaita!

• Anonyymi

Potkaisen hihhulia nivusiin ja vien lompakon.

• Anonyymi

Töitä tekemällä toisin kuin taikauskontojen harjoittajat kuvittelevat saavansa elannon kädet ristimällä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      47
      11079
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7489
    3. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      75
      5499
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5464
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4768
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4153
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3016
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2915
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2475
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2430
    Aihe