Miten ateistit hankkivat elantonsa?

Anonyymi-ap

Ateismi on kuin taiteilijan tai kyläsepän homma: se ei elätä. Mitä ateistit tekevät elääkseen? Elävätkö he tukien varassa ja hakevat ruokaa kristityiltä vai miten he loisivat?

16

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KONE

• Anonyymi

Avaajal isää: AIniin mekaniikkaa kuten Hissit?

Ateistit saavat lisätyötä rakennus kun uskovaiset räjäyttää ne ilmaan itsensä ohella?

• Anonyymi

Elelen lottovoittajana komeasti sijoituksilla. Säälin köyhiä uskovaisia, joita heidän Jumalansa ei auta mitenkään.

• Johtavan virkamiehen palkalla pärjää.

• Anonyymi

Olin IT-alalla. Pääsin aika hyväpalkkaisiin hommiin, optio-ohjelmiin jne (ei kuitenkaan mihinkään miljoonatuloihin) ja kun minulla ei ollut kauhean kalliita harrastuksia ja muutenkin en ole innostunut "ökyilystä" niin rahaa jäi sijoitettavaksi.

Sitten 55-vuotiaana kun riittävän sijoituspääoman lisäksi olin hankkinut (ja kokonaan maksanut) mieleisen kämpän Helsingin kantakaupungissta, kesämökin alle 100km päästä ja osallistunut lasteni asuntojen hankintaan tarvittavalla panoksella huomasin, että en tarvitse palkkaa elääkseeni ja loepetin työnteon tarpeettomana ajanhukkana.

Elän sijoitusteni tuotolla ja säästöilläni ja Ilmarisen eläkeote kertoo, että kun muutaman vuoden odotan, minua odottaa n. 7000e työeläke, joka riittäisi mukavaan elämään ilman sijoitustuottojakin.

• Anonyymi

Hyvät palkat ovat olleet siellä ilmatorjunnassa ja nythän IT.tä tarvitaan Ukrainassa.

• Anonyymi

Ateismi on yleistä korkeakoulutettujen ja tutkijoiden keskuudessa. Sanoisin, että tukien varassa elävä on suuremmalla todennäköisyydellä uskova kuin ateisti. Ateisti kantaa vastuunsa eikä sysää sitä joidenkin viattomien ihmisuhrien niskoille.

Mikkelin hiippakunnan ohje uskoville:
      ”Rukous työttömyyden keskellä
      Herra, meitä työttömiä on paljon.
      Kiitos, että olet katsonut meidän puoleemme
      etkä ole jättänyt meitä oman onnemme nojaan.”

• Anonyymi

Entä uskovat sitten? Elävät varmaan pyhällä hengellä. Mutta ei taida herra laiskoja ruokkia.

• Anonyymi

Joku päivä kun sinusta tulee aikuinen ja joudut hankkimaan itse elantosi, niin tulet huomaamaan kuinka työpaikat eivät ole testisiä kuin vain todella harvoissa tapauksissa.

Julkisella puolella saat potkut jos julistelet asiakkaille uskontoa.

• Potkut tulee myös ateismin julistajalle.

• Anonyymi

olen aina pärjännyt järjellä , eli järki , järki , järki ei jeesus kiitos kiitos
      yden eron olen myös havainnut uskovaisiin nähden , he luovuttavat herkästi 🤔
      se varmasti ajaa uskovaiseksi , ateistina luovutan vasta kun mitään mahdollisuuksia ei voittoon ole

• Anonyymi

Kai köyhän on opiskeltava ja hankittava ammatti, mentävä töihin ja tienattava elantonsa.
      Rukoilemalla ei oikein pärjäile. Lapsille täytyy olla puuroa!

• Anonyymi

IT-alalta minäkin, ennen eläkkeelle jäämistä. Pari sijoitusasuntoa on vuokralla Töölössä, joten tukia en tarvitse enkä saisikaan.

• Anonyymi

Kelan asiakkaita!

• Anonyymi

Potkaisen hihhulia nivusiin ja vien lompakon.

• Anonyymi

Töitä tekemällä toisin kuin taikauskontojen harjoittajat kuvittelevat saavansa elannon kädet ristimällä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4432
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2343
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      168
      1527
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1466
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      121
      1311
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      115
      1237
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1159
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1136
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      64
      1062
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35