Sanna käytti kaikki säästönsä kauneusleikkauksiin suomalaisella klinikalla IS extra juttu

Anonyymi-ap

(Lainattu Mira Hurmaksen tekstiä)

39-vuotias Sanna oli säästänyt rahaa jo kaksi vuotta. Hän halusi vihdoin tuntea itsensä kauniiksi.

Hän meni kauneusleikkaukseen, jota on kutsuttu maailman vaarallisimmaksi. Silti niitä tehdään myös Suomessa. Lopputulos oli totaalinen järkytys. Se on vaikuttanut muun muassa Sannan alapäähän ja seksielämään.

Sanna kokee, että hän valmistautui operaatioihin parhaansa mukaan. Sanna oli kuullut paljon huonoa turkkilaisista ja tallinnalaisista kauneus­klinikoista, joita osa suomalaisista suosii halvempien hintojen vuoksi. Sanna itse tahtoi leikkauksiin Suomessa, koska ajatteli sen olevan turvallista. Hän tutustui suureen kotimaiseen kauneusklinikka­yritykseen. Luottamusta herätti, että klinikalla työskentelevät kirurgit olivat töissä myös julkisella puolella. Konsultaatiokäynnit sujuivat hyvin, ja plastiikka­kirurgian klinikalla operaatioiden kerrottiin olevan mahdollisia. Sannalle tehtiin samalla klinikalla ensin kaksoisleuan rasvaimu. Se sujui ongelmitta.

Sitten oli vuorossa brazilian butt lift. Paikallispuudutuksessa vatsasta imettiin rasvaa, joka siirrettiin pakaroihin. Hintalappu oli 4 900 euroa. Seuraava rasvansiirto tehtiin 1,5 kuukauden päästä ensimmäisestä. Se maksoi 3 900 euroa. Yhteensä Sanna oli käyttänyt vatsan- ja pakaran­alueen rasvan­siirtoihin siis 8 800 euroa.

Heti toisen rasvansiirron jälkeen Sanna ymmärsi, että kaikki ei mennyt kuten piti.
Rasvaa otettiin häpykummun päältä, kuten Sanna oli toivonut. Sannan mukaan hänelle oli sanottu, että se on harvinaista, mutta mahdollista.

Häpykumpu näytti operaation jälkeen hyvin turvonneelta. Takapuoli sen sijaan oli Sannan mukaan tismalleen samankokoinen kuin aiemminkin. Sen yläosassa tosin erottui rasvaklönttejä paikoissa, joihin rasvaa oli siirretty.

Sannan mukaan hänelle vakuutettiin, että rasva siirtyy ajan myötä alaspäin pyöristäen koko pepun.

Kotona häpykumpuun ilmestyi suuri mustelman näköinen tumma kohta. Paikat, joista rasvaa oli siirretty, repesivät auki.

Sanna otti yhteyttä klinikkaan.

Hänelle määrättiin antibiootteja. Ne eivät tehonneet. Sanna hakeutui päivystykseen julkiselle puolelle.

Selvisi, että häpykumpuun oli tullut kuolio. Se oli hyvin kipeä ja osin myös tunnoton. Sanna pelkäsi, että tunnottomuus leviäisi koko alapäähän.Sanna vaati klinikkaa korjaamaan tilanteen. Lopulta kirurgit suostuivat leikkaamaan häpykummun kuolion pois.

Sen jälkeen alkoi tulehduskierre, Sanna kertoo. Operaatio oli ollut keväällä. Koko kesä kului sängyn pohjalla.

– En minä pystynyt missään liikkumaan alapääni kanssa. Olin itkuinen ja masentunut. Se vaikutti koko perheeseeni. He ymmärsivät minua, mutta ei se ollut heille helppoa.

Juttu jatkuu vielä pitkälti, en kopioi toimittajan koko juttua, mutta lopputulema oli ettei kukaan ottanut vastuuta ja tilanne on yhä sama, eli huono. Mietin että mikähän Klinikka mahtaa olla kyseessä? Vaikka Homma siis hoidettiin järkyttävän huonosti niin tietysti Maailman parhaimpina itseään pitävät suomalaiset joilta aina kuulee sen oikean ja absoluuttisen totuuden, muistivat varoittaa Viron ja Turkin klinikoista ja kirurgeista. Tietysti.

IS on nähnyt kirurgien vastausviestin. Kirurgit pahoittelivat Sannalle, mikäli he eivät olleet pystyneet tekemään toimenpiteitä Sannan toivomalla tavalla. He kuitenkin vakuuttivat toimineensa asian­mukaisesti ja turvallisuutta noudattaen. Plastiikkakirurgien mukaan Sannalla oli ollut poikkeavan paljon toipumis­ongelmia, minkä vuoksi hänelle ei suositella enää lisä­toimenpiteitä.

IS tavoitti myös toisen Sannan leikkaukseen osallistuneista plastiikkakirurgeista, mutta hän ei halunnut kommentoida asiaa edes yleisellä tasolla. viestin lopussa kirurgit kertoivat, etteivät enää itse toimi kyseisellä klinikalla, joten he eivät voisi auttaa Sannaa.

IS otti yhteyttä klinikkaan, jonka mukaan leikkauksen tehneillä kirurgeilla on täysi vastuu kaikesta tapahtuneesta.

2

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisiko lenkkitossut ja liikkuminen ulkona tullut puukkoa edullisemmaksi ja mielenterveyttä paremmin tukevaksi vaihtoehdoksi?

• Anonyymi

Kaikki sellaiset leikkaukset pitäisi kieltää . Miksi terveitä ihmisiä leikataan yleensä
        Ja kenen vuoksi ihmiset menevät muuntelemaan itseään . Pohjalla on varmaan huono itsetunto
        Mikään leikkaus ei ole riskivapaa kaikissa on vaara olemassa . Kuinka moni nuori on kuollut juuri tämän pepun suurentamiseen vuoksi , sillä se onkin juuri riskejä täynnä .
        Että maksetaan rahaa siitä että tulee sairaaksi on minulle käsittämätöntä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4363
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      163
      3532
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1940
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18