Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja minä en petä.
Minä lupaan kunnioittaa sinua ja minä voin vaikka kylvettää sinua.
Tapaaminen voidaan sopia niin ettei sinulla ole silloin muita kiireitä.
Teidän homojen on turha leikkiä neitosia koska sukupuoli selviää kyllä.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA REHELLISTÄ NEITOA JOLLA ON KARVATON PIMPSA JA HALUAT SEKSISUHTEESEEN
28
143
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Näyttäkää se ranen pikku kikkelin kuva uudestaan 🤣
- AnonyymiUUSI
Sedällä on tosi pieni pippeli. Korvia ei ole ja setä asuu laitoksessa.
- AnonyymiUUSI
48vuotiaserikiihkeäRANE kirjoitti:
KATO KU SÄ HUORAN KUSIPÄÄ HOMO TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
Tässä SETÄN RANE kikkeli kuva https://aijaa.com/DQBJWC
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä SETÄN RANE kikkeli kuva https://aijaa.com/DQBJWC
Tuo on pienempi ku lapsella 🤣
- AnonyymiUUSI
Ei se nappulapippeli yllä edes sulkijalihaksen läpi. Setä yritti monesti. Marko 17 v
SÄ HOMO ET OO MUA TAVANNUT JOTEN PIDÄ TURPAS KII SAATANAN KUSIPÄÄ HOMO.
MUHUN EI KUKASN HOMO EDES HIPASE ILMAN SEURAAMUKSIA- AnonyymiUUSI
SÄ HOMO ET OO MUA TAVANNUT JOTEN PIDÄ TURPAS KII SAATANAN KUSIPÄÄ HOMO.
MUHUN EI KUKASN HOMO EDES HIPASE ILMAN SEURAAMUKSIASEURAUKSET:
KIELISUUDELMA, JUGURTIN NUOLENTA PERSEESTÄ, SPERMAUS! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SEURAUKSET:
KIELISUUDELMA, JUGURTIN NUOLENTA PERSEESTÄ, SPERMAUS!Ahaa! Tämä tulikin sitten selväksi! Setä tosiaan tykkää kovasti homoilusta!
Irma22v Anonyymi kirjoitti:
Ahaa! Tämä tulikin sitten selväksi! Setä tosiaan tykkää kovasti homoilusta!
Irma22vNiinhän te homot tykkäätte nussia toisianne perseesee
- AnonyymiUUSI
Sorry, kuva unehtui aloituksesta:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769 - AnonyymiUUSI
ONKO HEINOLASSA REHELLISTÄ 48-VUOTIASTA SETÄÄ JOLLA ON KORVATON PÄÄ JA HALUAT HOMOSEKSISUHTEESEEN
- AnonyymiUUSI
Heinolan Setä sopisi muuten, mutta rehellinen hän ei tosiaankaan ole. Muut kriteerit täsmää.
Anonyymi kirjoitti:
Heinolan Setä sopisi muuten, mutta rehellinen hän ei tosiaankaan ole. Muut kriteerit täsmää.
Niinhän te piipitätte tollasta paskaa etten ole rehellinen
- AnonyymiUUSI
Niinhän te piipitätte tollasta paskaa etten ole rehellinen
Ethän sinä todellakaan ole rehellinen.Kaikkea muuta, Sirpa 18v
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä todellakaan ole rehellinen.Kaikkea muuta, Sirpa 18v
Mä olen rehellinen ja mä en rupee valehtelemaan.
Se neitonen tulee sen huomaamaa että mä todellakin olen rehellinen joka alkaa mun kanssa harrastamaan seksiä ja tekemään muutakin- AnonyymiUUSI
Mä olen rehellinen ja mä en rupee valehtelemaan.
Se neitonen tulee sen huomaamaa että mä todellakin olen rehellinen joka alkaa mun kanssa harrastamaan seksiä ja tekemään muutakinMistäs semmoinen löytyy - siinäpä vasta pulma! Mutta kuva pittää laittaa:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769
- AnonyymiUUSI
Korjaan lisään edelliseen tämän -
TIEDOTUS!
Tässä on sinulle vapaa, omasta mielestäni mukava, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä kerta palstalla muuta huudellaan !
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista poikien ja muidenkkn kanssa minun harrastuksiin kuuluu esimerkiksi lenkkeily, luistelu ja uimassa avannossa käyminen.
Olen huomioon ottava, joskus liian kiihkeä, kjn kuumenee liikaa... no huumorintajuinen, ystävällinen jos tarvetta muuten en.
Minulla on herrasmiehen vikaa joka ei näy mutta...
ja olen aika puhelias vähän höpsö sanoo nää muut joita tunnen.
Minulla on vihreät silmät sillä minä en petä sinua.
Toivottavasti sinä osaat ottaa asioista selvää että oonko vapaa ja olenko eläkkeellä ja missä asun, että mitkä asiat ovat totta kerta mä oon itte totta !
MUUTENKAAN homojen on turha leikkiä heteroja etenkään alaikäisiä koska sukupuoli selviää kyllä jos tavatasn. Tykkään kyllä homoista vaikka en tunnusta kaikkia täällä, siksi voitte vastailla kaikki nuoret pojatkin! Mutta mua nussii vain ukkomiehet kuten Pentti H. ja Lahden rakas setä vuodia! Onko selvä?
Olen vain 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa joka puntari näytti 10-vuotta sitten ja ikää onkin vasta 48 vuotta olen kuin teini ittekin. - AnonyymiUUSI
Poikien kertomaa.
Tälläinen kuvanmukainen näppylä on sedän perseessä.
Onko se iso finni,vai kuppa iskenyt.
https://aijaa.com/DQBJWC - AnonyymiUUSI
Kirjoititko joulupukille, että toivot kuminaista joululahjaksi, sillä on posliini ja punaiset huulet eikä huijaa sua.
- AnonyymiUUSI
Löytyykö Heinolasta alle 5-kymppistä punatukkaista setää jonka keskijalka ei ole turhan iso? Myös eläkkeellä saapi olla ja veljen asunnon peräkamarissa asustaa. LÖYTYYKÖ ONKO? LÖYTYYKÖ? ONKO? LÖYTYYKÖ? ONKO? Jenna 20 v Heinolasta
- AnonyymiUUSI
Se olis ihme,jos rane jonkun löytäisi.
VITTU TÄÄLLÄ HIMOJEN JA MUITTEN MIELENVIKAISTEN JOUKOSSA EI AITOJA MUIJIA OO
- AnonyymiUUSI
VITTU TÄÄLLÄ HIMOJEN JA MUITTEN MIELENVIKAISTEN JOUKOSSA EI AITOJA MUIJIA OO
Vittu opettele himojen homo kirjoittamaan 😂 onko Ranella paljon himojen
- AnonyymiUUSI
TÄÄLLÄ HOMOJOJEN MUITTEN MIELENVIKAISTEN PALSTALLA EI AITOJA MUIJIA OO
VITTU HOMO SETÄ RANE.MITÄ HOMOJOJEN OLETKO SÄ TÄMÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800