Etsin erästä nettisivua. Ei löytynyt Googlesta. On aiemmin ollut hakusanan perusteella aivan kärjessä.
Vaihdoin hakukoneeksi Bing ja sieltähän se löytyi, siis aivan kärjestä.
Google ei ilmeisesti noudata sitä että eniten hakusanalla haetut sivustot nousevat kärkeen.
Aiemmin on näkynyt. Muutos on tullut nyt alkutalven aikana.
Johtopäätös on se että jos ei maksa Googlelle sivun näkyvyydestä Google ei näytä sivua.
Olen muutenkin kyllästynyt Googleen, vaatii lähes aina vahvistuksen kännykällä kun kirjautuu pöytäkoneella sähköpostiin. Kuka nyt kännykän päällä aina istuisi?
Nyt kyllä lähtee Google selain, ja myöhemmin myös gmail, kunhan ehtii järjestellä.
Sitten aikaa myöten myös muut Googlen palvelut.
Google haluaa vain rahastaa
Anonyymi-ap
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211