Araratin vuorelta. Siinä oli kaikkien tunnettujen eläinten luurangot, uros ja naaras kutakin lajia.
Vieläkö epäilette?
Arkki on löytynyt
9
232
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siis kyseessä Nooa 1.0 joka meni vituiksi?
En epäile hetkeäkään etteikö olisi mennyt. - Anonyymi
Jos olisi löytynyt, siitä Uutisoitaisiin muuallakin, kuin Suomi 24:ssa.
- Anonyymi
Voisitko laittaa vaikka kuvan?
- Anonyymi
Epäilen todallakin täydelliseksi huuhaa- uutiseksi. " Kaikkien tunnettujen eläinten luurangot, uros ja naaras kutakin lajia. " No aivan varmaan joo! 🤣
Sain sarkasmin...
Hyvää julea! 😍- Anonyymi
Jeesus asustaa mun sängyn alla. Epäilettekö varmaa tosiasiaa?
Eli ne arkissa hengissä selvinneet eläimet tulivat siis päiviensä päättyessä kuolemaan arkkiin???
- Anonyymi
Joo. Jumala loi maasta uudet eläimet. Arkissa olleet kuolivat merimatkan aikana.
- Anonyymi
Epäilen vahvasti. terv. Araratilla käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839