Araratin vuorelta. Siinä oli kaikkien tunnettujen eläinten luurangot, uros ja naaras kutakin lajia.
Vieläkö epäilette?
Arkki on löytynyt
9
304
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siis kyseessä Nooa 1.0 joka meni vituiksi?
En epäile hetkeäkään etteikö olisi mennyt. - Anonyymi
Jos olisi löytynyt, siitä Uutisoitaisiin muuallakin, kuin Suomi 24:ssa.
- Anonyymi
Voisitko laittaa vaikka kuvan?
- Anonyymi
Epäilen todallakin täydelliseksi huuhaa- uutiseksi. " Kaikkien tunnettujen eläinten luurangot, uros ja naaras kutakin lajia. " No aivan varmaan joo! 🤣
Sain sarkasmin...
Hyvää julea! 😍- Anonyymi
Jeesus asustaa mun sängyn alla. Epäilettekö varmaa tosiasiaa?
Eli ne arkissa hengissä selvinneet eläimet tulivat siis päiviensä päättyessä kuolemaan arkkiin???
- Anonyymi
Joo. Jumala loi maasta uudet eläimet. Arkissa olleet kuolivat merimatkan aikana.
- Anonyymi
Epäilen vahvasti. terv. Araratilla käynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224