Araratin vuorelta. Siinä oli kaikkien tunnettujen eläinten luurangot, uros ja naaras kutakin lajia.
Vieläkö epäilette?
Arkki on löytynyt
9
205
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siis kyseessä Nooa 1.0 joka meni vituiksi?
En epäile hetkeäkään etteikö olisi mennyt. - Anonyymi
Jos olisi löytynyt, siitä Uutisoitaisiin muuallakin, kuin Suomi 24:ssa.
- Anonyymi
Voisitko laittaa vaikka kuvan?
- Anonyymi
Epäilen todallakin täydelliseksi huuhaa- uutiseksi. " Kaikkien tunnettujen eläinten luurangot, uros ja naaras kutakin lajia. " No aivan varmaan joo! 🤣
Sain sarkasmin...
Hyvää julea! 😍- Anonyymi
Jeesus asustaa mun sängyn alla. Epäilettekö varmaa tosiasiaa?
Eli ne arkissa hengissä selvinneet eläimet tulivat siis päiviensä päättyessä kuolemaan arkkiin???
- Anonyymi
Joo. Jumala loi maasta uudet eläimet. Arkissa olleet kuolivat merimatkan aikana.
- Anonyymi
Epäilen vahvasti. terv. Araratilla käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.40516696- 2646381
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113828- 2072931
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142462- 1442356
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101680Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481489- 901254
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411226