Sai pitää yöpäivystyksen jatkossakin vaikka Kokkola on vieressä. Ei ole kielikysymys koska Kokkolassakin puhutaan ruotsia! Onko nämä rantaruotsalaiset aina vain jotenkin etuoikeutettuja joka asiassa.
Haluan tähän vastauksen Juusolta tai joltain viisaammalta.
Miksi Pietarsaari
21
231
Vastaukset
- Anonyymi
Lähellä on myös Vaasa, Seinäjoki, Turku.
Tämä on sitä parempaa RKP:n rasismia!- Anonyymi
Persut ovat hallituksen toiseksi suurin puolue. Miksi ette tee asialle mitään?
- Anonyymi
Eikös sieltäpäi valittu viimeksi aikamonta kansanedustajaa?
- Anonyymi
Jonottavat Henriksson hoiti asian kotiinpäin.
- Anonyymi
Honottava
- Anonyymi
Kokkolassa puhutaan liian vähän.
- Anonyymi
RKP on vaankieli asemassa. Jos et tanssi heidän pillin mukaan, kaatavat hallituksen.
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Pietarsaarenruotsi eroaa
Kokkolanruotsin
murteesta. Kielelliset
oikeudet turvattava kaikille! - Anonyymi
Ainoastaan ruotsinkielisten oikeus omaan kieleen on laissa turvattu.
- Anonyymi
Etninen vähemmistö.
- Anonyymi
Pietarsaari on erityisaluetta.
- Anonyymi
Honottava Henriksson saapuu joulunviettoon Psaareen.
- Anonyymi
Eihän sitä ymmärrä kukaan koska Pietarsaari on myös kaksikielinen kaupunki ja Kokkolaan matkaa vain 39 km.
Täytyisi tehdä laki jos ei Suomen kieltä ymmärrä niin tulkkipalvelun voi ostaa omalla kustannuksellaan lääkärissä käyntiin. - Anonyymi
Koska RKP pystyy hallituksessa huolehtimaan oman äänestäjäkuntansa eduista. Toisin kuin persut.
- Anonyymi
Totta. Persut hallituksessa huolehtivatkin Kokoomuksen äänestäjäkunnan eduista.
- Anonyymi
Parempi kun me suomenkieliset persjalkaiset emme arvostele paremman väkemme eli uljaiden hyvägeenisten ruotsinkielisten päätöksiä. Ei tule vaikeuskia siten. Hyvää joulua sinnekin!
- Anonyymi
Om jag mår illa och jag måste gå karleby eller vasa dom förstår mej alls va jag pratar. Därför det är vigtigt att jag ska ha sotepalvelu här i jeppis.
Vähäku on hupaisaa kirjoittaa ruottiksi. - Anonyymi
Persujen valtiovarainministeri ja persujen sote-minissteri päättivät, että kyllä ruotsinkielisten palveluun aina rahaa on löydyttävä.
Äänestäjä. saitko mitä tilasit? - Anonyymi
RKP:n tuki hallitukselle maksaa sen verran. Ovat monissa asioissa järkeviä vaikka sortuvat välillä arvohörhöilyyn.
- Anonyymi
Perussuomalaiset halusivat niin.
Ja hyvähän se on, ettei tarvittu enempää karsia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740