Usan taivaalla on manifestaaatio käynnissä. Kirjaimellisesti tähän liitetään Hesekiel 1. Nyt kuvataan viimeisellä tekniikalla joten laatu on parasta. Ketään ei pelota. Kaikki puhuvat enkeleistä. Mutta jotakin suurempaa on tapahtumassa.
Tik-tok välittää yksityisiä videoita. Mutta myös uutiskanavat.
https://abcnews.go.com/US/wireStory/drones-planes-ufos-americans-abuzz-mysterious-new-jersey-116779069
Manifesti käynnissä
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Liikkeellä on nyt sekä teknisiä aluksia. Myös plasma valoilmiöistä. Niihin viittaa Hesekiel. Onhan se totta että ydinsodan aloittamiseen tarvitaan ainoastaan yksi Putinin väärä päätös. Eikä sitä ei kukaan kumoa. Tässä nämä vieraat mahdollisesti ovat ehkäisemässä. Käytännössä sammuttamassa. On myös mahdollista että tapahtuu ihan fyysinen kontakti, koska esilletulo on viety pisimmälle koskaan ja hyvin laajasti. Kaikkihan on nyt silmiemme edessä. Ei mitään suuria teorioita eli juonia. Elämää on paljon maapallon ulkopuolella ja se on totuus. Asia joka on monelle uskovalle ja ateistille täysin tyrmäys. Mutta tulisiko Messias esiin kuin kuningatar muurahaispesästään.
- Anonyymi
Cymatics efekti näissä videoissa. Eli veden näytös. Värähtely mutta nyt taivaalla. Fyysikot ovat äimän käkenä
- Anonyymi
minullakin on taskulamppu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430